SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
quote:Huidige voorzitter van het Europees Parlement: Martin "Jihad" Schulz.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]En alleen omdat hij zei dat Google een verwerpelijk bedrijf is, wat het is.
Die film is toch via, Youtube verspreid? Hij veroordeelt dus Google, niet om de juiste redenen misschien, maar elke veroordeling van Google is een goeie veroordeling.quote:
Beginnen helemaal gek te wordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:20 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens, wat toevallig een heel klein beetje met de TT te maken heeft:
http://www.huffingtonpost(...)html?utm_hp_ref=food
[ afbeelding ]
"Premium Kuro Burger"
Lolwut
Ik had geen idee, dus ik pakte gewoon deze korte serie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:31 schreef Kyubey het volgende:
De volgende TT is speciaal want 333.
Uitleg bij deze TT?![]()
666/2=volgend topic=the antichrist™quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik had geen idee, dus ik pakte gewoon deze korte serie.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kuromajo-san_ga_Toru!!
333, wat een feest.
Ik was van plan daar op te antwoorden, but then I gave up and died.quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
666/2=volgend topic=the antichrist™
!!!!
Open je ogen!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:20 schreef Arashimashou het volgende:
Overigens, wat toevallig een heel klein beetje met de TT te maken heeft:
http://www.huffingtonpost(...)html?utm_hp_ref=food
[ afbeelding ]
"Premium Kuro Burger"
Lolwut
Hmquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
topic 333 wordt keionbu of iets met madoko
Nope.jpegquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd en ik ga het nu weer zeggen: Scamp is mijn held!quote:Though there is hope as SAO succeeds as a comedy where it fails as a drama, so at least those looking for unintentional humor have something to put on the mantle next to Guilty Crown. I like living in a world where that’s possible, so don’t suddenly get good on me, Sword Art Online. Thankfully, I don’t think I have anything to worry about in that department.
het kleine broertje van 666quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
In de laatste ep?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
Accel World is gay.
[ afbeelding ]
Ik geef het op. 24 afleveringen vol gehouden, maar Fuckin' dropped!
Ik ragequitte toen die meiden op eens begonnen te huilen en knuffelen terwijl ze elkaars namen schreeuwden zonder enige aanwijsbare reden.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ragequitte toen die meiden op eens begonnen te huilen en knuffelen terwijl ze elkaars namen schreeuwden zonder enige aanwijsbare reden.
Je kon nog 2 minuten wachten... Dan had je de serie af.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik ragequitte toen die meiden op eens begonnen te huilen en knuffelen terwijl ze elkaars namen schreeuwden zonder enige aanwijsbare reden.
Een eventueel tweede seizoen wil ik dan wel weer een kans geven of dat AW x SOA project dat in 2013 in de agenda staat.
En 2 minuten van zijn leven verspild.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Je kon nog 2 minuten wachten... Dan had je de serie af.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En 2 minuten van zijn leven verspild.
Nee ik bedoel het stuk voor de ED.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]Aan een ED die ik al tig keren gezien heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik dacht al waarom doen ze zo moeilijk over het afknippen van haarquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:37 schreef .Cake. het volgende:
Fuck AW, lees liever over Kokoro Connect 12!
Op Animees uiteraard!
was dat niet omdat het plan gelukt was?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een eventueel tweede seizoen wil ik dan wel weer een kans geven of dat AW x SOA project dat in 2013 in de agenda staat.
convenientquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:38 schreef outcast_within het volgende:
accel world schoot richting het einde steeds minder op. en dat geheugen verlies is ook maar random en
inb4 robin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:41 schreef outcast_within het volgende:
mijn anime bestaat uit het wachten tot mijn streaming site de laatste twee afleveringen van die onheilsgodin erop zet :’)
bgi0erjgi0aeji0ejargjiquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:46 schreef outcast_within het volgende:
mijn haat voor streaming is ook groot. maar ik kijk nu ook maar af en toe.
mss dat ik mijn computer ooit ga maken. maar tot nu toe bevalt zonder ook wel
quote:You're now chatting with a random stranger. Say hi!
You and the stranger both like anime.
You: ZANKOKU
You: NA TENSHI NO YOUOU NI
You: SHOUNEN YO SHINWA NI NAREEEEEEE
Stranger: Speak English or stay a retard but leave
goedzo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Accel World ga ik niet kijken. Ik zag dat dikke ventje en ik dacht...nee.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Homuru is de beste magica
[ afbeelding ]
kijk kuroko no basuke en laat je vervoeren door popcorn sport vermaakquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zou het een grap zijn? Op MAL is de strijd tussen Homu en Kyouko. Ik weet niet wie hoger stond.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kyouko was toch je favoriet? Of was dat een garp?
HAHAHAHA.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waarom zou het een grap zijn? Op MAL is de strijd tussen Homu en Kyouko. Ik weet niet wie hoger stond.
http://myanimelist.net/forum/?topicid=486433quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
HAHAHAHA.
MAL
I rest my case. gaweriognawerogn
Ik dacht: misschien maak je een grap om mij te dollen weet je wel.
Hoe kunnen mensen stemmen op een dief?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/forum/?topicid=486433
Aladdinquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen stemmen op een dief?
Ik weet dat het fictie is en dat ik het niet zo serieus moet nemen, maar personages die met hun tengels aan andermans eigendom zitten zijn toch onmogelijk goed te vinden?
Kende ik al. Maar tofquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Aladdin
Deze Inception/Madoka trailer
quote:
quote:"I can no longer look at Mami without thinking of Leonardo DiCaprio, needless to say, my fap sessions have gotten a little less good and a lot more weird."
Habboquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:47 schreef Kyubey het volgende:
Wie gaat animeeten op Habbo?
Gr HirasawaYui
wuttefuck. Heb ooit 5 minuten (weet ik veel hoeveel jaar geleden) er rondgelopen. Maar als Yui daar rondloopt... hm.quote:
Goed misschien niet, maar favoriet wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen stemmen op een dief?
Ik weet dat het fictie is en dat ik het niet zo serieus moet nemen, maar personages die met hun tengels aan andermans eigendom zitten zijn toch onmogelijk goed te vinden?
Homura gestemd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:44 schreef Kyubey het volgende:
[..]
http://myanimelist.net/forum/?topicid=486433
Personage zit goed in elkaar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Homura is dan ook de beste magica
Dat weet ik niet precies meer, ik weet alleen dat de meisjes pizza besteld hadden maar "Oh oh, ze te zien hebben we niet genoeg geld om te betalen! Misschien kunnen we op een andere manier betalen?"quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat was het verhaal ook weer hierachter?
huhquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies meer, ik weet alleen dat de meisjes pizza besteld hadden maar "Oh oh, ze te zien hebben we niet genoeg geld om te betalen! Misschien kunnen we op een andere manier betalen?"
En zo te zien eindigt het met een facial?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wat was het verhaal ook weer hierachter?
Ahhhquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooral vanuit Yui's perspectiefquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:57 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ahhh
Dat was het spannendste moment in K-ON, dat knippen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:48 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies meer, ik weet alleen dat de meisjes pizza besteld hadden maar "Oh oh, ze te zien hebben we niet genoeg geld om te betalen! Misschien kunnen we op een andere manier betalen?"
En zo te zien eindigt het met een facial?
Jawelquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je nieuwe animu is niet meer binnen?
En als ik je post begrijp komt er dus een tweede K-ON!(!) film?quote:
Je bent Claymore aan het downloaden zie ik. Verre van een verkeerde keus!!!quote:
Dus het is het wel waard om te kijken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je bent Claymore aan het downloaden zie ik. Verre van een verkeerde keus!!!
Lezenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dus het is het wel waard om te kijken?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
maar ik heb nog nooit manga gelezen
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]Ze zeggen dat je bij zoveel anime eerst het beste de manga kan lezen om het beter te snappen terwijl het vaak niet echt nodig isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Kop: Gundamquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat zal ik doen, de Gundam Zeta uit 1985-86 kijken of gewoon de 3 films uit 2005?
Ik kijk ze alle 4 wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kop: Gundam
Munt: 3 films 2005
3 keer gooien.
Hmmm....quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat zal ik doen, de Gundam Zeta uit 1985-86 kijken of gewoon de 3 films uit 2005?
Hmm oke, wat vond je eigenlijk van zz gundam aangezien die wel laag scort op mal?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:31 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hmmm....
ik heb ooit dezelfde afweging moeten maken en ben gewoon voor de serie gegaan. De films geven volgens mij wel een goede samenvatting maar ik ging toch liever voor de real deal.
Plus die serie is even oud als ik ben, dus ik moest hem wel kijken
Unicorn is ook UC he.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Hmm oke, wat vond je eigenlijk van zz gundam aangezien die wel laag scort op mal?
Hopelijk komt er nog eens een nieuwe gundam serie dat zich weer afspeelt in de UC tijdlijn.
Die houding ken ik ergens vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Unicorn is ook UC he.
ZZ Gundam is eigenlijk een heel andere serie dan Z Gundam. ZZ is veel minder serieus en de hoofdpersonen zijn veel meer carefree. Tenminste, in het begin, naar het einde toe wordt de serie beter staat mij nog bij.
Er is ook minder vaste loyaliteit bij de hoofdpersonen. Daarmee bedoel ik dat ze niet zo zeer bij de Federation of de Neo Zeon horen. Tevens ga je ook merken dat de serie wat meer begint te lenen van zijn voorgangers, wat wel een beetje jammer is.
Maar over het algemeen vond ik het best een vermakelijke serie, beter dan MSG maar minder goed dan Zeta.
In ander nieuws, geweldige Death Note persiflage in de laatste Binbougami ga! :
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Robin vond hem niet leukquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:13 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Unicorn is ook UC he.
ZZ Gundam is eigenlijk een heel andere serie dan Z Gundam. ZZ is veel minder serieus en de hoofdpersonen zijn veel meer carefree. Tenminste, in het begin, naar het einde toe wordt de serie beter staat mij nog bij.
Er is ook minder vaste loyaliteit bij de hoofdpersonen. Daarmee bedoel ik dat ze niet zo zeer bij de Federation of de Neo Zeon horen. Tevens ga je ook merken dat de serie wat meer begint te lenen van zijn voorgangers, wat wel een beetje jammer is.
Maar over het algemeen vond ik het best een vermakelijke serie, beter dan MSG maar minder goed dan Zeta.
In ander nieuws, geweldige Death Note persiflage in de laatste Binbougami ga! :
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet leuk is overdreven. Was wel leuk om te zien, maar ik zat niet te bunderen van het lachen.quote:
Ohayoquote:Op woensdag 26 september 2012 08:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*konichiwa*
*badderen tijd**
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck,waar is de echte persoon?![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Bleach #509HierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck,waar is de echte persoon?
Helemaal super.
Bleachquote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bleach; zoals verwacht..
Naruto; no, flashbacks, wat r u doin, flashbacks, STAHP.
Ik verbaas mij er altijd over dat die Zetsu nog leeft.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bleach; zoals verwacht..
Naruto; no, flashbacks, wat r u doin, flashbacks, STAHP.
ZETSUBOUSHITA!!! Het feit dat Zetsu nog leeft has left me in despair!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er altijd over dat die Zetsu nog leeft.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*ogen doen pijn*
* Blue_Panther_Ninja is al 21 uur wakker
De gebiedende wijs schrijven we zonder t. Ik imiteer Robin alleen, schrijf hoe je wilt.quote:
Ik weet dat, en in dit geval was het komisch bedoeld. Een t mag echter wel degelijk toegevoegd worden in het meervoud.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De gebiedende wijs schrijven we zonder t. Ik imiteer Robin alleen, schrijf hoe je wilt.
What happened?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat een vieze naaiers bij DUO wordt er helemaal boos van tijd om stoom af te blazen door middel van anime
Word jij niet moe van jezelf?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Geweldig. Het was je helaas even ontschoten dat het boek van J.R.R. Tolkien wat eerder is gemaakt.
Wat?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Word jij niet moe van jezelf?
Nou, dit is nu mijn 2e jaar op het mbo moet elke dag reizen wordt 6 januari 18 heb nu maan Stufi aangevraagd staat er doodleuk ja je stufi is pas geldig vanaf 1 april 2013 je OV-studentkaart is pas geldig vanaf de dag dat je recht hebt op stufi. wat betekend dat je nog doodleuk 300 euro aan reiskosten kan betalen in die maanden.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofreniequote:Op woensdag 26 september 2012 19:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat?
Ik geef op deze manier uiting aan mijn schizofrenie. Niets mis mee toch?
quote:Het woord schizofrenie betekent letterlijk "gespleten geest". Deze vertaling heeft tot nogal wat misverstanden rond schizofrenie geleid. Mensen die aan de ziekte lijden, hebben namelijk géén gespleten geest of hersenen die gespleten zouden functioneren. Ook is inmiddels bekend dat deze mensen géén gespleten persoonlijkheid hebben; ze bestaan niet uit meerdere, verschillende personen. Schizofrenie wordt namelijk vaak verward met dissociatieve identiteitsstoornis. De gespletenheid bij schizofrenie uit zich niet, zoals vaak wordt gedacht, in een meervoudige persoonlijkheid, maar in een beeld waarbij de samenhang in het denken, tussen waarneming en gedachten en tussen emoties en gedachten in ernstige mate is afgenomen, althans voor anderen minder goed invoelbaar is.
Wat zijn ze weer handigquote:Op woensdag 26 september 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nou, dit is nu mijn 2e jaar op het mbo moet elke dag reizen wordt 6 januari 18 heb nu maan Stufi aangevraagd staat er doodleuk ja je stufi is pas geldig vanaf 1 april 2013 je OV-studentkaart is pas geldig vanaf de dag dat je recht hebt op stufi. wat betekend dat je nog doodleuk 300 euro aan reiskosten kan betalen in die maanden.
gr grquote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie
gr grquote:Op woensdag 26 september 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niks gr gr. Even kijken wat voor interessante topics je hebt bezocht.
inb4 stalker.
SAUCE NU GOFVERDOMMEquote:Op woensdag 26 september 2012 20:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
IJN pasing trough
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:07 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
SAUCE NU GOFVERDOMME
Of is het Zipang?denk het niet, maar...?
Het is strike withesquote:Op woensdag 26 september 2012 20:14 schreef Arashimashou het volgende:
Google afbeeldingen zegt mij striker bitches? Ik weet niet of ik het wil zien, omdat ik bang ben dat het teveel om die vreemde meiskes gaat.
Iets waar ik bij Girls und Panzer ook voor ben overigens.
Het draait vooral om die groep meiden beetje veel fanservicce welquote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
En... is mijn angst gegrond of niet?
Juist... en konpeki no kantai wil ik tot nu toe ook niet kijken omdatquote:Op woensdag 26 september 2012 20:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Het draait vooral om die groep meiden beetje veel fanservicce wel
Contractum facere volis?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Juist... en konpeki no kantai wil ik tot nu toe ook niet kijken omdat
a) geen subs
b) jap vs mof
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoort hier puellam?dan ben ik echt veel vergeten.
Ah balen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nou, dit is nu mijn 2e jaar op het mbo moet elke dag reizen wordt 6 januari 18 heb nu maan Stufi aangevraagd staat er doodleuk ja je stufi is pas geldig vanaf 1 april 2013 je OV-studentkaart is pas geldig vanaf de dag dat je recht hebt op stufi. wat betekend dat je nog doodleuk 300 euro aan reiskosten kan betalen in die maanden.
OV kaart is echt zó chill! Wel de moeite waard naar mijn mening. Vond het iig heel kut toen ik m niet meer had.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah balen.
Ik heb geen OV-studentenkaart. Moet ook bijna elke dag met de trein. Maar goed, ik vind het zo'n gedoe om dat allemaal aan te vragen. Ik hou het wel zo.
Mijn vader print in de ochtend voor mij zo'n NS E-Ticket.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
OV kaart is echt zó chill! Wel de moeite waard naar mijn mening. Vond het iig heel kut toen ik m niet meer had.
Als je nog geen studiefinanciering krijgt dan kom je ook niet in aanmerking voor een studenten OV.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vader print in de ochtend voor mij zo'n NS E-Ticket.
Voor mijn vader zou het wel veel moeite schelen. Zal het eens suggereren. Volgens mij kom ik niet in aanmerking voor zo'n Studenten-OV, maar dat hoeft ook niet.
Je gaat voor de HUH in plaats van de WATquote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin ik ga trouwens voor de AKG K512 ipv de Pioneer SE-M290
Koptelefoons, jwz.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je gaat voor de HUH in plaats van de WAT
totdat je geld terug wil krijgenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef .Cake. het volgende:
[..]
OV kaart is echt zó chill! Wel de moeite waard naar mijn mening. Vond het iig heel kut toen ik m niet meer had.
Ja, zo heet het tegenwoordig toch met de jeugd? Ben ik nu hipster?quote:
Ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:24 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, zo heet het tegenwoordig toch met de jeugd? Ben ik nu hipster?
Awesome.quote:
Die laatstequote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Awesome.
Twee shirts die ik wel zou willen:
http://www.thinkgeek.com/product/ed5f/?i=front
http://www.thinkgeek.com/product/e968/?i=front
Het is dat ik nooit met dat soort shirts zou lopen (ik vind het een beetje hipster: kijk mij eens nerdy zijn), maar ze zijn wel tof.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Awesome.
Twee shirts die ik wel zou willen:
http://www.thinkgeek.com/product/ed5f/?i=front
http://www.thinkgeek.com/product/e968/?i=front
Hehe, ik snap wel wat je bedoelt. Maar goed, beetje zelfspot kan ik zelf altijd wel waarderen. Ik ben niet echt een nerd op die manier, dus ik zou er zelf niet echt in gaan lopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is dat ik nooit met dat soort shirts zou lopen (ik vind het een beetje hipster: kijk mij eens nerdy zijn), maar ze zijn wel tof.
http://www.thinkgeek.com/product/5d6a/
http://www.thinkgeek.com/product/595d/
http://www.thinkgeek.com/product/7fc3/
Sabbie infoquote:Op donderdag 27 september 2012 18:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
dat is sneller dan mijn glasvezel
Tijd voor een colonie drop op kpnquote:Op donderdag 27 september 2012 18:36 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Sabbie info
Hoogste download snelheid Speed: 7.1 MB/s
HorribleSubs Kyoukai Senjou no Horizon S2 - 11 720p 343 MB
Completed at 18:12:50 on Thursday 27 September 2012
Downloaded in 50 seconds at an average of 6.8 MB/s
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:39 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tijd voor een colonie drop op kpn
[ afbeelding ]
Dankzij mijn jarenlange liefde voor kabel van Casema/Ziggo(Sinds begin November 2004),nooit ADSL gebruiktquote:Period Start 04/02/2012
Period End 09/27/2012
Days 178.08
Bytes 246,285,573,205
GB 240.29
Ara ara!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kende ik al.
Dat maakt het natuurlijk niet minder erg.
Erg gelijkend bedoel je he?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Kende ik al.
Dat maakt het natuurlijk niet minder erg.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Erg gelijkend bedoel je he?
?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Erg gelijkend bedoel je he?
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
?
Overigens heb ik zin om met jullie Guild Wars te doen, maar een vriend van mij zit weer op een andere server. Kun je van server switchen?
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, die ken ik inmiddels wel.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:47 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
oh gut!!
[Coalgirls]Kiss x Sis 04-06 nzb wilde niet![]()
quote:
Ariquote:
Eerst kon je direct switchen. Nu kun je dat eens in de 24 uur. Far Shiverpeak (Waar Dakgoot en heel veel andere Benelux en Scandinavië spelers zitten) heeft status "Full". Dit betekent niet PER SE (of is het nou perse? ach...) dat je er niet in kunt komen, maar ik vrees dat het moeilijk gaat worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
?
Overigens heb ik zin om met jullie Guild Wars te doen, maar een vriend van mij zit weer op een andere server. Kun je van server switchen?
Hm. Oke, een applaus. Een klein applaus. Heel klein.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:59 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb net een alternatieve route naar huis genomen.
Eerst metro, toen trein, toen bus door de dorpjes.
Bussen zijn echt 65+ vervoer.
Heyquote:Op donderdag 27 september 2012 20:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hm. Oke, een applaus. Een klein applaus. Heel klein.
Zoals?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:03 schreef De_Ilias het volgende:
is er nog wat anime nieuws, zoals gundam?
Of we moeten naar Piken square gaan das meer een Roleplay serer overigens heb je ook meer kans om in world vs world te komen dach tikquote:Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Ari
[..]
Eerst kon je direct switchen. Nu kun je dat eens in de 24 uur. Far Shiverpeak (Waar Dakgoot en heel veel andere Benelux en Scandinavië spelers zitten) heeft status "Full". Dit betekent niet PER SE (of is het nou perse? ach...) dat je er niet in kunt komen, maar ik vrees dat het moeilijk gaat worden.
Waar is Robin??quote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Alles dat met gundam te maken heeft, ik moet eve ge update worden door iemand.
Oke, Gundam age is kut, Gundam 0083 is baas, gundam 08th ms team is kewlquote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Respect niggah.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:59 schreef AnimeFan het volgende:
Ik heb net een alternatieve route naar huis genomen.
Eerst metro, toen trein, toen bus door de dorpjes.
Bussen zijn echt 65+ vervoer.
Er komt een nieuwe aan. Details weet ik niet. Je zult het nog even met Unicorn moeten doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:08 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Gundam The origin komt in 2013 uitquote:Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Respect niggah.
[..]
Er komt een nieuwe aan. Details weet ik niet. Je zult het nog even met Unicorn moeten doen.
you just made my day.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Gundam The origin komt in maart 2013 uit
Weet ik veel. Ach wat maakt het uit.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef Kyubey het volgende:
Gundam
NGE
Mecha
Oh wacht, is dit vloeken in de kerk?
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef Kyubey het volgende:
Gundam
NGE
Mecha
Haten op hot robot on robot actionquote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haten op toffe genres.
Wat wel een emo.gif waard is: hersenloze mecha met alleen maar vechtende robots waar mensen naar kijken omdat vechtende robots SOOO KEWL XD zijn.
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haten op toffe genres.
Wat wel een emo.gif waard is: hersenloze mecha met alleen maar vechtende robots waar mensen naar kijken omdat vechtende robots SOOO KEWL XD zijn.
En stiekem weet je dat NGE goed is, ondanks dat het niet je ding is.![]()
Of het genre ligt ze simpelweg niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef De_Ilias het volgende:
Wie Gundam haat begrijpt de werkelijke essentie van anime niet.
Hmm, een beetje. Maar zo kun je redelijke poepseries die toch veel invloed hebben gehad ook goedpraten. Pokémon heeft ook een hele grote invloed op anime en haar bestaan gehad.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:26 schreef De_Ilias het volgende:
Tja smaken blijven verschillen, maar Gundam is iets dat hoort bij Anime en Anime geschiedenis, het is niet zomaar een serie, nee het is werkelijk een part van Anime en haar bestaan.
Eerste seizoen is imo Meesterlijk en zal altijd een plek dragen in mijn hart.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, een beetje. Maar zo kun je redelijke poepseries die toch veel invloed hebben gehad ook goedpraten. Pokémon heeft ook een hele grote invloed op anime en haar bestaan gehad.
Ik moet me schamen, maar die heb ik nooit gezien.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Eerste seizoen is imo Meesterlijk en zal altijd een plek dragen in mijn hart.
Ara ara.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hmm, een beetje. Maar zo kun je redelijke poepseries die toch veel invloed hebben gehad ook goedpraten. Pokémon heeft ook een hele grote invloed op anime en haar bestaan gehad.
Eerste 3 zijn wel te doen, na de joyoto league gaat het achterwaards.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet me schamen, maar die heb ik nooit gezien.
Ooit zal ik ze allemaal wel kijken, maar dat doe ik wel een keer in de vakantie.
Je hebt 2 soorten mecha seriesquote:Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef Kyubey het volgende:
Gundam
NGE
Mecha
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
Moet eventjes alle zeta gundams binnenhalen
Vertel.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zonder gundam was er geen madoka
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:24 schreef .Cake. het volgende:
Ook iets dat niets met anime te maken heeft, maar wel even zo koel is:
Explain.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
Zonder gundam was er geen madoka
Eerder preken tegen het koor en een paar onbelangrijke ongelovigen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef Kyubey het volgende:
Gundam
NGE
Mecha
Beh, je had je op zijn minst nog op het 'Butterfly-effect' kunnen beroepen.quote:
Mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef .Cake. het volgende:
Nekomonogatari (Black) wordt in een serie gemaakt! Speelt zich af tussen Kizumonogatari en Bakemonogatari, gaat over hoe Tsubasa en Arararagi-kun elkaar hebben ontmoet.![]()
3x mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef .Cake. het volgende:
Nekomonogatari (Black) wordt in een serie gemaakt! Speelt zich af tussen Kizumonogatari en Bakemonogatari, gaat over hoe Tsubasa en Arararagi-kun elkaar hebben ontmoet.![]()
Haganai 2!![]()
Had ook nog ergens gevonden over waar K nou over gaat, maar kan het niet meer terug vinden. Iets over 7 koningen en psychic powers.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef Arashimashou het volgende:
Gundam zat nog in de balzak van Yamato toen deze de wereld veroverde.
Hoeft nietquote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe moet ik deze gif interpreteren?
Tja, op zich was dat wel te deduceren uit Bakemonogatari.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus geen Tsubasa in Kizumonogatari. Ik teleur gesteld ben.
>10seizoenen pokemon kijken?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik moet me schamen, maar die heb ik nooit gezien.
Ooit zal ik ze allemaal wel kijken, maar dat doe ik wel een keer in de vakantie.
Oh, ik dacht dat die het nog over Gundam had. De eerste Gundam.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
>10seizoenen pokemon kijken?
ik heb wel wat seizoenen gezien in de loop der jaren...
en zo af en toe was het wel aardig, maar dnek niet dat ik er ooit nog aan zou beginnen...
ik wel., jeugdsentiment en zo. Sowieso heb ik de eerste 3 seizonenn of zo als kind nog gezienquote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
>10seizoenen pokemon kijken?
ik heb wel wat seizoenen gezien in de loop der jaren...
en zo af en toe was het wel aardig, maar dnek niet dat ik er ooit nog aan zou beginnen...
zeg dan gewoon overmorgenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
29 sept. Zelfde dag als mijn verjaardag.
mooimooi kunnen we samen keertje spelen danquote:Op donderdag 27 september 2012 23:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Laptop zeker.
Mijn vrienden in real life zitten op een andere server dan jullie.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mooimooi kunnen we samen keertje spelen dan
moet het nog steeds een keer opstarten
serverhop ik wel even, hoogste level char is level 3quote:Op donderdag 27 september 2012 23:18 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn vrienden in real life zit op een andere server dan jullie.
voorspelbaarquote:You Scored as Light.
Light.
92%
Ryuk.
65%
L.
61%
Near.
46%
Mello.
42%
Misa.
33%
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
voorspelbaar
http://quizfarm.com/quizz(...)e-personality-quiz/#
Mello vooral omdat ik van chocolade houd.quote:You Scored as L.
L.
75%
Mello.
63%
Near.
58%
Ryuk.
55%
Misa.
25%
Light.
17%
Da's die shinigami.quote:
jij bent nu mijn aartsvijandquote:Op donderdag 27 september 2012 23:40 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
Mello vooral omdat ik van chocolade houd.
quote:
Sayaka is wel oke. Eigenlijk heb ik niet echt een favoriet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Da's die shinigami.
Mami is de meest sexy one. Boink.
Zelf ben ik altijd fan van Miki, maar die hoor ik nooit genoemd worden.
Zwaarden = win.
Mijn top:quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:02 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Da's die shinigami.
Mami is de meest sexy one. Boink.
Zelf ben ik altijd fan van Miki, maar die hoor ik nooit genoemd worden.
Zwaarden = win.
Wat is er zo cool aan Kyouko? Ze is een irritante loli en ze steeltquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn top:
1. Kyouko
2. Homu
3. Sayaka
4. Mami
5. Madoka
Even de onfeitelijke argumenten er uit gehaald.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat is er zo cool aan Kyouko? Ze steelt
Oh, en ze is agressief. Maar ze is ook nog eens gemeen.![]()
De meeste witwassers zijn ook cool, maar kunnen nooit mijn favoriete personages zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Even de onfeitelijke argumenten er uit gehaald.
Verder. Tsja, ze is cool.
Jullie bezitten gewoon geen ethiek en moraal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:23 schreef Arashimashou het volgende:
Kyouko is van binnen niet zo gemeen hoor.
Moraalridderquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De meeste witwassers zijn ook cool, maar kunnen nooit mijn favoriete personages zijn.
Nee, dan jijquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jullie bezitten gewoon geen ethiek en moraal.
Ik ga mijn vrienden ooit nog gebruiken...quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jullie bezitten gewoon geen ethiek en moraal.
Yamato is dueptepunt gr grquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:36 schreef Arashimashou het volgende:
Nee, dit is best wel een triest dieptepunt
Laat peggeld alsjeblieft optyfen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:37 schreef Kyubey het volgende:
Komt Pechtold bij de bakker.
Mag ik een halfje bruin?
Nee
Ok gr
Hij doet ook eens iets wildersquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Laat peggeld alsjeblieft optyfen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |