Vaak doen boeren ook niet zo moeilijk over het staan op hun land. Of je moet in Zwitserland terechtkomenquote:Op maandag 24 september 2012 20:01 schreef Mickeys het volgende:
Of kijken of je internationaal misschien slaapadresjes kunt verzamelen waar je een nachtje mag overnachten
Lapland is heul erg tofquote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef Dekatria het volgende:
Lapland ben ik ook altijd erg benieuwd naar geweest, vandaar Scandinavië
[..]
Vaak doen boeren ook niet zo moeilijk over het staan op hun land. Of je moet in Zwitserland terechtkomen
Ik houd ook niet van kamperen hoor en ik ben toch echt geen vrouwquote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben niet van het kamperen.... maar misschien is dat ook wel omdat ik vrouw ben... ik zit graag comfortabel op het toilet en wil een warme douchecabine.. geen tochtig hok
quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben niet van het kamperen.... maar misschien is dat ook wel omdat ik vrouw ben... ik zit graag comfortabel op het toilet en wil een warme douchecabine.. geen tochtig hok
Wij kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Lapland is heul erg tof
Ik ben er dan niet met de motor geweest, maar ik zou het wel nog een keer willen. Halfjaar in Finland gezeten voor studie en twee keer naar Lapland geweest. Het is echt heel erg mooi daar
[..]
Ik houd ook niet van kamperen hoor en ik ben toch echt geen vrouw
Mede daarom ook respect voor jouw tocht naar Griekenland en strakjes misschien wel Scandinavie... ik doe het je niet naquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Dekatria het volgende:
Aldus de uitbater van de Drentse motorcamping waar ik deze Mei verbleef:
"Wat gaaf dat jij dat nog helemaal doet met een tent en een Primus enzo... de meesten van jouw leeftijd willen alleen maar luxe"
Dankjequote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mede daarom ook respect voor jouw tocht naar Griekenland en strakjes misschien wel Scandinavie... ik doe het je niet na
Ssssst!quote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Salatrel het volgende:
Dat tentje heeft ie alleen maar bij voor de foto... overnachten doet ie gewoon in het hilton
Het tentje vind ik nog niet zo erg, wel het opblazen van het luchtbed en zo'n tochtig hok en met zijn allen gezellig met wc rol over het terrein heen hobbelen... goh, wat zouden die nu toch gaan doen... brrrr het idee alleen alquote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Salatrel het volgende:
Dat tentje heeft ie alleen maar bij voor de foto... overnachten doet ie gewoon in het hilton
Ik heb daar bijna letterlijk schijt aan, dus tjaquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het tentje vind ik nog niet zo erg, wel het opblazen van het luchtbed en zo'n tochtig hok en met zijn allen gezellig met wc rol over het terrein heen hobbelen... goh, wat zouden die nu toch gaan doen... brrrr het idee alleen al
Daar heb je tegenwoordig zelf-opblazende luchtbedden voor. Ventiel opendraaien en donequote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het tentje vind ik nog niet zo erg, wel het opblazen van het luchtbed en zo'n tochtig hok en met zijn allen gezellig met wc rol over het terrein heen hobbelen... goh, wat zouden die nu toch gaan doen... brrrr het idee alleen al
Dat zijn geen luchtbedden man. Eerder een veredeld matjequote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig zelf-opblazende luchtbedden voor. Ventiel opendraaien en done
Niet? jeuhtje... ik heb denk ik 1 keer meegemaakt dat ze eigen wc papier hadden... dat viel dus onder de noemer schuurpapier... niet over mijn edele delen....quote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb daar bijna letterlijk schijt aan, dus tjaben overigens nog nooit een camping zonder eigen WC-papier tegengekomen.
Dat dus...quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zijn geen luchtbedden man. Eerder een veredeld matje
Ze liggen wel redelijk hoor, ik had er 1 mee naar Lowlandsquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
gewoon op je uitlaat en ff toeren makenquote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ze liggen wel redelijk hoor, ik had er 1 mee naar Lowlands
Maar je kan natuurlijk ook een 12v pompje meenemen die je op je motor aansluit, is dat opblazen ook zo gebeurd.
Lekker met je eigen longenquote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar je kan natuurlijk ook een 12v pompje meenemen die je op je motor aansluit, is dat opblazen ook zo gebeurd.
Hahaquote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon op je uitlaat en ff toeren maken
Je moet natuurlijk ook je motor laten draaien als je dat doet..quote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker met je eigen longen
Gozer naast me in Harwich had ook zo'n pompje. Volgend ochtend startte z'n fiets nietmaarja, hij reed dan ook een BMW.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van kamperen hoor en ik ben toch echt geen vrouw
Niet van kamperen houden en dan wel kamperen op Lowlandsquote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik lig helegaar nie op de loer niequote:Op maandag 24 september 2012 20:21 schreef stinkie het volgende:
Mickeys lag weer op de loer voor de lapo zie ik
Ja maar dat is anders..quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Niet van kamperen houden en dan wel kamperen op Lowlands
Echt... kramperen is kramperen... daarom ikke niet naar Lowlands.... al hoewel dat volgens mij redelijk dichtbij is voor mij (of ben ik nu in de war met Defcon?)quote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders..
Ik ga niet op vakantie en dan kamperen, maar op een festival hoort het er gewoon bij
Je kan daar natuurlijk ook met een kamper/caravan heen gaan, maar dan sta je +/- 2 km bij het festival terrein vandaan. En een hotel is ook lastig..
Defcon en Lowlands was op hetzelfde terrein dit jaar, beide bij Walibi. Maar dat komt omdat Defcon sinds dit jaar ook een 3-daags festival is, voorheen was het altijd bij Almerequote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Echt... kramperen is kramperen... daarom ikke niet naar Lowlands.... al hoewel dat volgens mij redelijk dichtbij is voor mij (of ben ik nu in de war met Defcon?)
Lowlands? Ben jij daar niet veel te oud voor..quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Echt... kramperen is kramperen... daarom ikke niet naar Lowlands.... al hoewel dat volgens mij redelijk dichtbij is voor mij (of ben ik nu in de war met Defcon?)
shit just got seriousquote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lowlands? Ben jij daar niet veel te oud voor..![]()
![]()
Echt... jij bent de "volgende" keer zo vet de klos !quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lowlands? Ben jij daar niet veel te oud voor..![]()
![]()
Wat niet wegneemt dat ......quote:
Hihihi!quote:Op maandag 24 september 2012 20:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Echt... jij bent de "volgende" keer zo vet de klos !
Die isoleren wel beterquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vond ik niet zo'n punt. Alleen heb je ook makkelijker aanspraak.quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef JK1982 het volgende:
D'r begon tegen mij ook al iemand over Schotland volgend jaar. Dus wie weet..
Met een groepje lijkt me leuker dan alleen, zeker als je voor de eerste keer met de motor op vakantie gaat.
Die Caponord had wel gekundquote:Alleen dan wil ik eigenlijk wel een andere brommert..
Inderdaad, die Caponord was perfect geweest, als ik zo die Apple Cross weggetjes zie. Lijkt me op die stuiterbak die ik nu heb toch niet helemaal geweldig..quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vond ik niet zo'n punt. Alleen heb je ook makkelijker aanspraak.
[..]
Die Caponord had wel gekund
Da's erg steep ja. Mijn verbruik gaat 4km/L achteruit met bagage, dus dan weet je het al.quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, die Caponord was perfect geweest, als ik zo die Apple Cross weggetjes zie. Lijkt me op die stuiterbak die ik nu heb toch niet helemaal geweldig..
Misschien heeft die Caponord wel een wat hoog verbruik voor een lange reis overigens.. (1:16)
Nouja, ik ga me er wel eens op beraden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Da's erg steep ja. Mijn verbruik gaat 4km/L achteruit met bagage, dus dan weet je het al.
Een Multistrada als reismoteur, is dat a-typisch genoeg voor jou?quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, ik ga me er wel eens op beraden.
Weet eerlijk gezegd nog niet zo goed wat ik terug zou willen kopen als deze weggaat.
Er is zoveel moois..
Ik ben met de SV over grind/modder weggetjes in Luxemburg geweest, het kan wel!quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef BlackLining het volgende:
Mja, ik vraag me dan ook af of ik zo'n reis wil ondernemen op een Bandit
Zal er wel iets van een ruitje op gefabriceerd moeten worden. En ik wil garantie dat ik geen centimeter over het gras hoef te rijden
En wat betreft over gras rijden, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het niet gefixt ga krijgen zonder de bovenste kroonplaat helemaal los te gaan halenMoet bij dat beugeltje kunnen om het óf recht te slaan, of te vervangen.
Toch niet een Duc?quote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben met de SV over grind/modder weggetjes in Luxemburg geweest, het kan wel!
Maar ik ga waarschijnlijk volgend jaar opzoek naar een andere fiets.. Had dat al in gedachten, maar nu steeds meer sinds ik een bedrag te horen heb gekregen voor inruil
Ik wil richting de allroad, V-Strom oid
Ja een Streetfighter lijkt me ook geweldig, maar dat is minder praktisch gok ik zo..quote:
Voor als je beetje ver wilt touren wel jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ja een Streetfighter lijkt me ook geweldig, maar dat is minder praktisch gok ik zo..
Die V-Stroms zijn erg mooie dingen jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben met de SV over grind/modder weggetjes in Luxemburg geweest, het kan wel!
Maar ik ga waarschijnlijk volgend jaar opzoek naar een andere fiets.. Had dat al in gedachten, maar nu steeds meer sinds ik een bedrag te horen heb gekregen voor inruil
Ik wil richting de allroad, V-Strom oid
Kan je natuurlijk ook een MTS nemen, blijft ook een Ducatiquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor als je beetje ver wilt touren wel ja
Ik heb nu op een paar allroads gezeten, en het zit zooo lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die V-Stroms zijn erg mooie dingen ja
Al ben ik over het algemeen niet zo'n fan van allroadsMaar die, en de 800CX vind ik wel vette machines.
Als er hier nog een overvloedig veel geld verschijnt komt er overigens wel zo'n gruwelijke vintage Triumph legerfiets
True, maar wel erg prijzig inderdaadquote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Kan je natuurlijk ook een MTS nemen, blijft ook een Ducati
Maar die zijn ook gelijk erruug duur
[..]
Ik heb nu op een paar allroads gezeten, en het zit zooo lekker
Het liefste heb ik meerdere motoren, maar die luxe heb ik sowieso (nog) niet
Ik vind die ouwe niet mooi...quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een Multistrada als reismoteur, is dat a-typisch genoeg voor jou?
Zoiets als dit zeker? Eens, jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef BlackLining het volgende:
Als er hier nog een overvloedig veel geld verschijnt komt er overigens wel zo'n gruwelijke vintage Triumph legerfiets
Neuh, V-twin jonguhquote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Dekatria het volgende:
Dan tig keer liever een Tigert dan een V-Strom hoor
[..]
Zoiets als dit zeker? Eens, ja
Al vind ik zo'n normale Bonneville met Arrow-pijpen erop ook wel retegeil
ATquote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
V-Twin willen maar dan een V-Strom kiezen
Geef eens een andere redelijk recente, betaalbare allroad, die er goed uit ziet met een V-twin? En nee, ik vind de Tenere niet zo mooi met die hoge smalle voorkantquote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
V-Twin willen maar dan een V-Strom kiezen
Wat vind jij recent, danwel betaalbaarquote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Geef eens een andere redelijk recente, betaalbare allroad, die er goed uit ziet met een V-twin? En nee, ik vind de Tenere niet zo mooi met die hoge smalle voorkant
Jij moet gewoon ook een MT-03 halen, dan gaan de bochtjes veel makkelijker..quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil gewoon een motor die bij me past en waar ik prima op kan rijden... wat jullie allemaal brabbelen kan ik nie volgen nie
Ik zat er al op te wachtenquote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon ook een MT-03 halen, dan gaan de bochtjes veel makkelijker..
Recent: 2005 - hedenquote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat vind jij recent, danwel betaalbaaranders kom je al snel bij de opties van Vinnie.
En de Tenere is een 1-pittert hea
Pussy..quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef BlackLining het volgende:
Dat zo'n allroad lekker zit wil ik heel graag geloven ja. Daarom heb ik dus geen zin in een lange tocht met de Bandit. Na 300 km kun je de komende paar uur niet meer recht lopen en als je het durft boven de 180 in het uur te komen heb je direct je nek verrekt.
Denk wel dat er dit jaar nog een winterbrik bij gaat komen. Even kijken hoe de financieen ervoor staan. Als ik geen nieuw werk kan vinden kan ik dat wel vergeten.
Dat zal het zijn jaquote:
"Leuke" is dat ik het nog niet eens begrijp ook... zal ik dan toch mijn haar maar gaan blonderen alvast?quote:
Ja, dan ben je al snel klaar. Goeie allroad V-Twins beneden de 1000cc zijn er nu niet veel meerquote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Recent: 2005 - heden
Betaalbaar: tot ca. 5,5k
Yamaha MT-03 is een lichte en korte naked..quote:Op maandag 24 september 2012 21:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
"Leuke" is dat ik het nog niet eens begrijp ook... zal ik dan toch mijn haar maar gaan blonderen alvast?
Plaatjes werken beter heaquote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yamaha MT-03 is een lichte en korte naked..
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat dat veel makkelijker rijdt dan die Kawa, omdat je nu zo voorover hangt op dat ding. En als je dan al moeite hebt met/bang bent voor bochtjes, dan heb je misschien meer aan een naked.. Of in ieder geval een leuk gooi-en smijt-dingetje.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, dan ben je al snel klaar. Goeie allroad V-Twins beneden de 1000cc zijn er niet veel meer
Caponord..quote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Recent: 2005 - heden
Betaalbaar: tot ca. 5,5k
Ja ik zag het net
Hij is te hoogquote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Plaatjes werken beter hea
[ afbeelding ]
Sowieso die bumper achter eraf
Verlagen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij is te hoog
Had specs er even bijgepakt
Die zijn toch niet beneden de 1000cc? Dan kom je bij Aprilia bij de Pegaso, wat weer een thumpert is.quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Caponord..
Die dingen zijn zwaar ondergewaardeerd, hebben een heerlijk blok met redelijk veel power en sturen ook nog eens goed voor zo'n zware fiets. En het formaat is volgens mij precies goed voor zo'n grote lummel als jij..![]()
Een Power Ranger!quote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef Mickeys het volgende:
Ow... en die gaat al snel naar de 200 kg... waar zien jullie mij voor aan?
en het gewicht zit te hoog... die kan ik niet houden
Oh, was dat de bedoeling dan?quote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die zijn toch niet beneden de 1000cc?
quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Een Power Ranger!
[..]
Oh, was dat de bedoeling dan?
Dat zit de mijne nog niet eens manquote:Op maandag 24 september 2012 21:39 schreef BlackLining het volgende:
Zit ook eens door de specs te bladeren van fietsen die hier genoemd worden, wat zijn moderne motoren licht zeg
Dat bakbeest van mij zit tegen de 240 kilo rijklaar
De KLE500 (voorloper Versys) is er ook nog, die zie ik liever dan de Versys. Maar ja, Kawa zou ikzelf dan weer nooit voor kiezenquote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ik vond de V-Strom 650 en de Versys 650, maar dan vind ik de Versys er raar uitzien met die koplamp
Entschuldiging Herr Polizei..quote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]![]()
Da's het hele eieren eten. Echte twin allroads <1000cc worden niet meer gebouwd.
Klopt, is er ook nog. Maar ik denk dat een 650cc net iets prettiger rijdt met dat beetje meer vermogenquote:Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De KLE500 (voorloper Versys) is er ook nog, die zie ik liever dan de Versys. Maar ja, Kawa zou ikzelf dan weer nooit voor kiezen
Tja... tis dat mijn Kwaak het gewicht onderin heeft zitten waardoor ik m overeind kan houden bij verkeerslichten en zo... 1 van de belangrijkste redenen geweest. Daarnaast hou ik van sportief uiterlijk en daar voldeed deze ook aan.quote:Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De KLE500 (voorloper Versys) is er ook nog, die zie ik liever dan de Versys. Maar ja, Kawa zou ikzelf dan weer nooit voor kiezen
Maar, je wil/mag sowieso niet aan een zwaardere bike dus?quote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, is er ook nog. Maar ik denk dat een 650cc net iets prettiger rijdt met dat beetje meer vermogen
Anders had je ook niet voor een Kawa gekozen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... tis dat mijn Kwaak het gewicht onderin heeft zitten waardoor ik m overeind kan houden bij verkeerslichten en zo... 1 van de belangrijkste redenen geweest. Daarnaast hou ik van sportief uiterlijk en daar voldeed deze ook aan.
Anders weet ik niet wat ik had gekozenquote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Anders had je ook niet voor een Kawa gekozen?
Deze natuurlijk!quote:Op maandag 24 september 2012 21:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Anders weet ik niet wat ik had gekozen
Die niet... wel deze:quote:Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef BlackLining het volgende:
Mickeys, zoiets al eens overwogen?
[ afbeelding ]
Hoef je in ieder geval niet meer bang te zijn om te vallen in de bocht
Hoge hakken?quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij is te hoog
Had specs er even bijgepakt
Mag wel, maar ik denk dat een lichtere iets prettiger rijdt als je hem daadwerkelijk als allroad gebruiktquote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar, je wil/mag sowieso niet aan een zwaardere bike dus?
[..]
Daarmee kun je niet tussen de files door, met die Piaggio wel..quote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die niet... wel deze:
[ afbeelding ]
Vind maar een witte laarzen met hoge hakken en bovendien schakelt dat baggerquote:
Geen idee maar zou wel terecht zijn (vind ik)quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Dekatria het volgende:
Gingen ze die Piaggio nu ook van de B afhalen?
Hier in rusland zo geregeldquote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vind maar een witte laarzen met hoge hakken en bovendien schakelt dat bagger
Dit jaquote:
Ik hoop het. Levensgevaarlijk als automobilisten daarmee rond gaan crossen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Dekatria het volgende:
Denk het wel. Anders zie ik niet waarom die vent afgelopen zaterdag het wilde riskeren om met zijn kutding tussen echte motorrijders te gaan staan als hij zelf niets te vrezen hadquote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Dekatria het volgende:
Daar laat je ze gewoon maken of zo?quote:
Witte motorlaarzen kopen en hak eronder laten zetten.quote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daar laat je ze gewoon maken of zo?
Laat maarquote:Op maandag 24 september 2012 22:02 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Witte motorlaarzen kopen en hak eronder laten zetten.
Ja, maar alleen die met een bouwjaar van na een bepaalde datum. Die je nu met B mag besturen blijven zo..quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Dekatria het volgende:
Want je schakelt met je hakquote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vind maar een witte laarzen met hoge hakken en bovendien schakelt dat bagger
Nee, maar om te kunnen schakelen met die kleine voetjes van mij zal ik dan met de hak op het stepje moeten gaan staan... ga jij dan nog maar eens schakelen...quote:Op maandag 24 september 2012 22:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Want je schakelt met je hak.
Waar is het filmpje trouwens?
Of je verstelt je schakelpookquote:Op maandag 24 september 2012 22:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, maar om te kunnen schakelen met die kleine voetjes van mij zal ik dan met de hak op het stepje moeten gaan staan... ga jij dan nog maar eens schakelen...
Filmpje misschien aan upload poging 10?
Erg zuur.quote:
Staat al op het dichts bij elkaar... anders krijg je je voet er niet meer tussenquote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Of je verstelt je schakelpook. Of het stepje.
Ja inderdaad.. best wel lullig dat ze dat op die manier flikken. Denk je dat het in orde isquote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Erg zuur.
Zulke dingen ook altijd contant doen of bij de bank regelen..
Ik las het ja, erg lullig..quote:
Inderdaadquote:Op maandag 24 september 2012 22:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik las het ja, erg lullig..
Maar om eerlijk te zijn: ik zou al argwaan krijgen als ze het bedrag willen overmaken zonder de motor gezien te hebben..
Okay, ik heb ook een vermoeden wat. Sterkte.quote:Op dinsdag 25 september 2012 06:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb wel even belangrijkere dingen te doen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jéééép!
Dé brommers
[ afbeelding ]
Lame excuus zegquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:09 schreef lipjes het volgende:
Blech, moest met de auto vandaag.
Rugtas kapot
Dit. Ik heb wel eens 2 schoenen in mijn jas gepropt omdat ik geen zin had om een tas mee te nemenquote:
Had je nou al gekeken of je nog een koplamp hebt liggen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:18 schreef lipjes het volgende:
Ja met laptop is dat een beetje moeilijk.
Als het meezit deze week ff nieuw motorfilmpje maken.
Heb het geluid er in ieder geval al voor
Klik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:16 schreef Sounddragon het volgende:
Sterkte trouwens Deka, ik weet wel niet waarmee, maar blijkbaar heb je het nodig
quote:Beste,
Hierbij wil ik mijn lidmaatschap voor de KNMV graag opzeggen.
Mjin relatienummer is <nummer>.
Met vriendelijke groet,
<naam>
Denk dat het er de meeste om te doen is dat KNMV niet opkomt voor belangen. En dan heb ik het over onzin als APK, verplichte gele hesjes, etcetera..quote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet dat ook nog doen. Zit er eigenlijk vooral voor de pechhulp, maar ik denk dat die fijn naar de ANWB gaat.
Alleen mag ik daar als ik het goed begrijp per kenteken maar één ker per twee jaar hulp vragen
bronquote:14 Hoe vaak heeft u recht op hulp?
• In Nederland heeft u 7 keer per kalenderjaar recht op sleutelhulp. Vanaf de 5e
keer vragen wij daarvoor de volgende eigen bijdragen:
- 5e keer: ¤ 50,-
- 6e keer: ¤ 75,-
- 7e keer: ¤ 100,-.
Na overschrijding van 7 hulpverleningen kunnen wij alsnog besluiten u
sleutelhulp te bieden. U betaalt hiervoor per keer ¤ 150.-.
• Wij helpen u met 2 verschillende kentekens per kalenderjaar. Elk volgend
kenteken helpen wij alleen met sleutelhulp. Hiervoor rekenen wij per keer ¤ 150,-
• Tot en met de 7e hulpverlening heeft u 2 keer per kalenderjaar recht op trans-
porthulp (waarvan maximaal 1 keer in de woonplaats).
Zelfde hier, ik heb KNMV vorig jaar afgesloten. Koste me 25 euro en kreeg een tankpas twv 25 euro. Dus dat was in principe ook gratis. Maar ANWB is (voor jongeren eerste twee jaar) goedkoper, dus ik stap wel overquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:35 schreef Anne het volgende:
Voor mij is het gewoon dubbelop. Eerste jaar was gratis, daarna dus nog een jaar betaald, maar nu zeg ik het op. Ik heb genoeg aan de ANWB.
Ik ben nog 1,5 jaar een jongere, volgens de ANWBquote:
Maar als je dat vaker gebeurd dan twee jaar, zou ik toch eens afvragen of je niet een andere motor/auto moet zoekenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:44 schreef lipjes het volgende:
Klopt, maar slepen mag maar 2 keer per jaar.
Mwa, ben vorig jaar met mijn GSX400e 1 keer gesleept, en het jaar daarvoor met de auto ook 1 keer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben nog 1,5 jaar een jongere, volgens de ANWB
[..]
Maar als je dat vaker gebeurd dan twee jaar, zou ik toch eens afvragen of je niet een andere motor/auto moet zoeken
Ik ben vorig jaar ook 1 keer afgesleept met de GS500 die ik toen had. Maar dat is nog maar 1 keer per jaar..quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mwa, ben vorig jaar met mijn GSX400e 1 keer gesleept, en het jaar daarvoor met de auto ook 1 keer.
Auto is gelukkig weg, GSX400e ook
Dat is een kut regeling inderdaad, is aangepast sinds dit jaar. Mijn motor werd vorig jaar nog gratis helemaal van Harderwijk naar een klein dorpje in Groningen gebrachtquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:14 schreef BlackLining het volgende:
Ik vind het ook nogal belangrijk waar je vervolgens naartoe gesleept wordt.
Als ik met de motor zou komen te staan sleept de KNMV me naar de dichtsbijzijnde garage. Stel je voor dat er een zekeringetje kapot is ofzo. Dan mag ik dus hoogstwaarschijnlijk eerst 150 euro dokken voor die zekering en dan nog het halve land door om de fiets weer op te halenIdioot gedoe.
Dat doen ze dus welquote:Wij schakelen namens u een transportbedrijf in dat uw auto naar de dichtstbijzijn-
de garage transporteert. Als uw auto niet dezelfde dag kan worden gerepareerd,
wordt uw auto getransporteerd naar 1 bestemming in Nederland naar keuze van
de Wegenwacht. Natuurlijk houden we waar mogelijk rekening met uw wensen.
Jup, gaat hard.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik begin een duidelijke prijsdaling te merken op marktplaats
Binnenkort maar een keer met paps en mams om tafel gaan zitten over het stallen van mijn nog te kopen motor. Naast de motor van m'n broer en 6 fietsen wordt het nogal drukquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jup, gaat hard.
Binnenkort maar eens nieuw werk zoeken en dan moet er maar eens een winterbrik komen.
dat zei ik dus ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:27 schreef Dekatria het volgende:
Dat oog zal er ook wel zitten voor als dat ding knee-deep in de zooi vast staat
Kan verdomde handig zijn; deze hebben we plat moeten trekken met 3 man ofzo, was @ Maasvlakte op de toenmalige crossbaan aldaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:27 schreef Dekatria het volgende:
Dat oog zal er ook wel zitten voor als dat ding knee-deep in de zooi vast staat
Wat loopt die meid er zomers bij?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan verdomde handig zijn; deze hebben we plat moeten trekken met 3 man ofzo, was @ Maasvlakte op de toenmalige crossbaan aldaar![]()
[ afbeelding ]
Nou, ze mag wel eens een BH aan doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat loopt die meid er zomers bij?
En volgens mij staat daar op de achtergrond nog een brommer in de blubber..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, ze mag wel eens een BH aan doen.
30 juli, 2008, kan zomaar he, datum staat eronder, Flippoquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:35 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wat loopt die meid er zomers bij?
Nee, die staat op de rondweg, die was een stuk lager.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En volgens mij staat daar op de achtergrond nog een brommer in de blubber..
Best een interessant plaatje nog..
Nou nee, die staat volgens mij gewoon op z'n standaard.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En volgens mij staat daar op de achtergrond nog een brommer in de blubber..
Best een interessant plaatje nog..
Ah, die datum.. die is ook niet altijd betrouwbaar..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
30 juli, 2008, kan zomaar he, datum staat eronder, Flippo
Bij mij welquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, die datum.. die is ook niet altijd betrouwbaar..
Ah, zit je al in Barcelona, of.. ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Haar nickname is hier een naam. Een restaurantje
Joa lig op bed. Aircoquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ah, zit je al in Barcelona, of.. ?
Bij Satellite zeker? Ging er toen bij wedstrijden weleens kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan verdomde handig zijn; deze hebben we plat moeten trekken met 3 man ofzo, was @ Maasvlakte op de toenmalige crossbaan aldaar![]()
[ afbeelding ]
Dunno, was een tof baantje iig, je kon er heerlijk blazen; met 130 -140 over de omliggende gravelpaden langs de windmolens, en lekker door het mulle zand op de baan zelf. Je moest alleen een beetje van de crosstrack afblijven, want dat was een beetje té zonder noppen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bij Satellite zeker? Ging er toen bij wedstrijden weleens kijken.
Jammer dat die er niet meer is
quote:Op woensdag 26 september 2012 09:22 schreef stinkie het volgende:
Op de motor vandaag, maar doet nog steeds pijn aan mijn zak
Mjah, dan krijg je datquote:Homo Tampeloeris Collosalus
Misschien een kussen aan je tank vastmaken ?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:22 schreef stinkie het volgende:
Op de motor vandaag, maar doet nog steeds pijn aan mijn zak
pff, ik had -1 fout, zo goed deed ik het.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:50 schreef einschtein het volgende:
AVB binnen! 0 fout en hoefde geen oefening opnieuw te doen.
"Knap staaltje motorbeheersing, jongen!"
Gefeliciteerd. Op naar je AVDquote:Op woensdag 26 september 2012 09:50 schreef einschtein het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 09:50 schreef einschtein het volgende:
Wel een log ding om op te beginnen.. Heb je juist zo'n grote fiets nodig?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef einschtein het volgende:
Ik, of nou ja mijn vader eigenlijk, heb vrijdag een proefrit voor een Honda CBR 1000F. Had wel een leuke gezien in Assen. Als die goed rijdt dan wordt dat 'm.
Bedankt trouwens!
Dus dit. Is een CBR600 niet een betere beginnersfiets?quote:Op woensdag 26 september 2012 17:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Wel een log ding om op te beginnen.. Heb je juist zo'n grote fiets nodig?
En verlengde achterbrug natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 18:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar dan wel met de goede kleurstelling.
maar wat is nu de juiste kleurstelling?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Maar dan wel met de goede kleurstelling.
Alstie niet in het boekje staat.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:16 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar wat is nu de juiste kleurstelling?
niet eens niet zo te mauwenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:27 schreef Mickeys het volgende:
@Einschtein... hoe kun je nu een proefrit gaan maken als je nog niet eens je rijbewijs hebt? Wil je m al kwijt zijn voordat je m daadwerkelijk hebt of zo?
Ik mauw niet en blijkbaar zit zijn vader dan onder zijn account te posten en doet die stiekem motorrijden:quote:Op woensdag 26 september 2012 18:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet eens niet zo te mauwenzn vader gaat de proefrit maken
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:08 schreef einschtein het volgende:
Njah, ik maak vrijdag nog stiekem even een proefrit.
Maar zo'n type motor is wat ik mooi vind. Alles is even wennen, gezien ik nog geen eens een motor heb gehad. Dus ff zien hoe het gaat vrijdag.
Niet 100%, maar:quote:Op woensdag 26 september 2012 18:27 schreef Mickeys het volgende:
@Einschtein... hoe kun je nu een proefrit gaan maken als je nog niet eens je rijbewijs hebt? Wil je m al kwijt zijn voordat je m daadwerkelijk hebt of zo?
@Vinnie... lachen dat je "mij" gespot hebt.. Overigens ben ik op het circuit van Zandvoort ook al het restaurant... Nog even en het word tijd voor een nick change
Oeh.. een fotospot nog welquote:Op woensdag 26 september 2012 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet 100%, maar:
[ afbeelding ]
Ik is niet zo jong meer en heb al helemaal niet van die lange benenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:37 schreef peterzx9r het volgende:
ik wil zoon foto van mn broem wie van de dames![]()
[ afbeelding ]
Mijn rug moet eerst herstellen van de hele dag lopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oeh.. een fotospot nog wel
Ga lekker genieten joh...
Dream onquote:Op woensdag 26 september 2012 18:39 schreef peterzx9r het volgende:
ag daar zie je dan niets van als je erop zit
Hmmm.... even warme douche of als je dat hebt een bad nemen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn rug moet eerst herstellen van de hele dag lopen.
Van half 11 tot iets voordat ik die foto postte aan 1 stuk door gelopen.
Doe ik straksquote:Op woensdag 26 september 2012 18:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dream on
[..]
Hmmm.... even warme douche of als je dat hebt een bad nemen.
Dus alle bekeuringen uit het verleden uit Belgie terugvorderen ?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:46 schreef peterzx9r het volgende:
BRUSSEL - Nederlanders die in België worden geflitst mogen niet langer een boete krijgen. Er is weliswaar een nieuw computersysteem dat de gegevens makkelijk uitwisselt, maar België heeft geen verdrag met Nederland dat dat juridisch mogelijk maakt. Dat schrijft de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag.
Het systeem mag niet meer worden gebruikt. Via het Belgisch parket kan een Nederlander alsnog een boete opgelegd krijgen, maar volgens een woordvoerster van de federale politie is dat een omslachtige procedure die niet voor de hand ligt.
België hoopt nog dit jaar een verdrag met Nederland te sluiten. In 2014 wordt een Europees verdrag verwacht.
Bronnen: Telegraaf, nu.nl, Het Laatste Nieuws.
Linkje?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:57 schreef peterzx9r het volgende:
Telegraaf, nu.nl, Het Laatste Nieuws
Dat komt goed uit, ga dit weekendquote:Op woensdag 26 september 2012 18:46 schreef peterzx9r het volgende:
BRUSSEL - Nederlanders die in België worden geflitst mogen niet langer een boete krijgen. Er is weliswaar een nieuw computersysteem dat de gegevens makkelijk uitwisselt, maar België heeft geen verdrag met Nederland dat dat juridisch mogelijk maakt. Dat schrijft de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag.
Het systeem mag niet meer worden gebruikt. Via het Belgisch parket kan een Nederlander alsnog een boete opgelegd krijgen, maar volgens een woordvoerster van de federale politie is dat een omslachtige procedure die niet voor de hand ligt.
België hoopt nog dit jaar een verdrag met Nederland te sluiten. In 2014 wordt een Europees verdrag verwacht.
Bronnen: Telegraaf, nu.nl, Het Laatste Nieuws.
ik wel jaquote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef einschtein het volgende:
Maar jullie denken dat zo'n Honda CBR1000 een slechte beginnersmotor is?
Veel teveel vermogen en gewicht om mee te beginnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef einschtein het volgende:
Zie hieronderquote:Op woensdag 26 september 2012 19:19 schreef einschtein het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Veel teveel vermogen en gewicht om mee te beginnen.
Je gaat toch geen 1000cc terugzetten naar 25kW?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef einschtein het volgende:
De motor wordt overigens teruggezet naar 25kw.
wil niet verveelend zijn maar staat dat ook op kenteken want een 1000 is NIET terug te zettenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef einschtein het volgende:
De motor wordt overigens teruggezet naar 25kw.
Ik ben het niet met je eens. Ik heb een geweldige 25 KW motor.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:41 schreef einschtein het volgende:
Ik ga ook geen standaard 25kw bike kopen, die ik ben tegen gekomen zijn net scooters.
Oh, en het gaat op een manier waarbij je een certificaat krijgt dat het een 25kw motor is en die de verzekering ook accepteerd. Ik ben de naam kwijt voor die methode.
"die ik ben tegen gekomen"quote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Ik heb een geweldige 25 KW motor.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig kun je hem ook op 25kW zetten met een rollerbank van het RDW zelf. Je kunt zelfs een Busa terugvoeren nu.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:37 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
wil niet verveelend zijn maar staat dat ook op kenteken want een 1000 is NIET terug te zetten
de naam is bedrog en daar kom je achter als je hoop het niet een ongeluk krijg of aangehouden wordquote:Op woensdag 26 september 2012 19:41 schreef einschtein het volgende:
Ik ga ook geen standaard 25kw bike kopen, die ik ben tegen gekomen zijn net scooters.
Oh, en het gaat op een manier waarbij je een certificaat krijgt dat het een 25kw motor is en die de verzekering ook accepteerd. Ik ben de naam kwijt voor die methode.
Uitdraai, maar dan nog, rijdt voor geen meter. Je krijgt namelijk die motor uit die scooter in een loodzwaar bakbeest.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:41 schreef einschtein het volgende:
maar voor de buitenwereld wel 1000cc en dat is stoerquote:Op woensdag 26 september 2012 19:46 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Uitdraai, maar dan nog, rijdt voor geen meter. Je krijgt namelijk die motor uit die scooter in een loodzwaar bakbeest.
Niet waar, heb hem ook zo verzekerd, overal nagevraagdquote:Op woensdag 26 september 2012 19:46 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
de naam is bedrog en daar kom je achter als je hoop het niet een ongeluk krijg of aangehouden word
dan blijk het dat je buiten de wet handelt en ben je niet verzekerd
en hoe ik dat weet
zeg maar uit ervaring
Behalve dat ie dan klinkt als een verkoude stofzuiger ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:48 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar voor de buitenwereld wel 1000cc en dat is stoer
Volgens mij doen ze dat gewoon op het gas, kun je hem net een kwart opendraaienquote:Op woensdag 26 september 2012 19:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Behalve dat ie dan klinkt als een verkoude stofzuiger ja.
Vraag mee sowieso af hoe je zo'n fiets überhaupt zo kunt knijpen. Cilinder volstorten met cement?
Volgens andere verhalen niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:46 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
de naam is bedrog en daar kom je achter als je hoop het niet een ongeluk krijg of aangehouden word
dan blijk het dat je buiten de wet handelt en ben je niet verzekerd
en hoe ik dat weet
zeg maar uit ervaring
Het zijn nog "jonge honden" Peter... wij dringen niet tot hen door. Maar goed.. laat ze maar door schade en schande wijs worden dan.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef peterzx9r het volgende:
je merk het wel ik hou er over op
Nofi, maar in dat geval is Peter sowieso niet het beste voorbeeldquote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het zijn nog "jonge honden" Peter... wij dringen niet tot hen door. Maar goed.. laat ze maar door schade en schande wijs worden dan.
eh waarom nietquote:Op woensdag 26 september 2012 19:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Nofi, maar in dat geval is Peter sowieso niet het beste voorbeeld.
Prima als je eigenwijs wilt zijn, maar straks niet komen huilen dat je niet kunt optrekken en geen bochten kunt nemen met zo'n geknepen CBRquote:Op woensdag 26 september 2012 19:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Volgens andere verhalen niet.
Daarom denk ik dat een originele 25kw best wel veel leukerder is om mee te startenquote:Op woensdag 26 september 2012 19:56 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Prima als je eigenwijs wilt zijn, maar straks niet komen huilen dat je niet kunt optrekken en geen bochten kunt nemen met zo'n geknepen CBR
Zeker gelijk 1000 cc rijden, is vet gaafquote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef einschtein het volgende:
Bekrompen reacties hier, moet ik zeggen. Ik ben anders gewend.
Gast, je komt hier verkondigen dat je een 1000cc op 25kW wil zetten... dan vraag je bijna expliciet om dit soort reacties.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef einschtein het volgende:
Sneller dan 160km/h of wil je dat ie gelijk 240-250 km/h haalt?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:56 schreef Anne het volgende:
Ik zou eigenlijk best wel een snellere brommert (erbij?) willen hebben, want zou wel eens wat harder willen rijden dan 160 km/h, maar echt harder gaat de huidige niet. Anderzijds ben ik dan snel mijn rijbewijs kwijt ben ik bang.
Nee.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:58 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Zeker gelijk 1000 cc rijden, is vet gaaf![]()
Zo goed ?![]()
Soms denk ik dat ook wel, maarja... of zo'n ding dan ook kan wat de Alp kan, tjaaquote:Op woensdag 26 september 2012 19:56 schreef Anne het volgende:
Ik zou eigenlijk best wel een snellere brommert (erbij?) willen hebben, want zou wel eens wat harder willen rijden dan 160 km/h, maar echt harder gaat de huidige niet. Anderzijds ben ik dan snel mijn rijbewijs kwijt ben ik bang.
Er is ook nog zoiets als een CBR600 heur. Makkelijker terug te zetten.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef einschtein het volgende:
Maar goed. Zoals ik zei, ik neem 't allemaal mee in mijn besluit.Moet wel zeggen dat ik graag een beetje 'motor' zie. Niet zoiets iels als de 25kw's (brommerT) die ik tot nu toe heb gezien.
Daarom ook voor erbijquote:Op woensdag 26 september 2012 20:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ook wel, maarja... of zo'n ding dan ook kan wat de Alp kan, tjaa
170 is ook snellerquote:Op woensdag 26 september 2012 20:04 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Sneller dan 160km/h of wil je dat ie gelijk 240-250 km/h haalt?
Terugbrengen? Wut?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef Salatrel het volgende:
ik ga zaterdag de Tenere terugbrengen naar hans van wijk dus dan zal ik wel ff informeren voor een 25kw setje voor een busa
Ja man, dat is de nieuwe manier om te rollen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef Salatrel het volgende:
ik ga zaterdag de Tenere terugbrengen naar hans van wijk dus dan zal ik wel ff informeren voor een 25kw setje voor een busa
Mijne kopen?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarom ook voor erbij.
[..]
170 is ook snellermaar meer dus, anders is er te weinig verschil met de huidige.
tja eigelijk niet echt meer gelegenheid gehad om te rijden anders dan woon werk verkeer en dat ik ook maar van huis naar Rotterdam CSquote:Op woensdag 26 september 2012 20:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Heb ook nog lang geduurd, na die 400km op dag 1
Maar hij kan nog wel harderquote:Op woensdag 26 september 2012 20:20 schreef Anne het volgende:
185 kan ik eventueel ook op de brommert van mijn vader halen volgens mij.
Ik woon vlakbij zuh zjurmeuns.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben zelf alleen bang dat als m'n fiets zulk soort snelheden kan dat ik aardig wat extra contributie mag gaan aftikken elke maand
Ik zal mijn GPS ook even aanzetten danquote:Op woensdag 26 september 2012 20:24 schreef Mirgeam het volgende:
215 op gps in duitsland laatst, 240 moet ie kunnen volgens de specs
cbr 750 kopen, gaat makkelijk over de 220quote:
Er zijn hier weet ik hoeveel mensen die weet ik hoe lang al motor rijden, en dan zijn die reacties bekrompen?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef einschtein het volgende:
Maar ik zal 't meenemen in de final decision making.
Primus ook toegestaan?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
I know. Je mag af en toe wel in onze woonkamer kamperen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |