Vaak doen boeren ook niet zo moeilijk over het staan op hun land. Of je moet in Zwitserland terechtkomenquote:Op maandag 24 september 2012 20:01 schreef Mickeys het volgende:
Of kijken of je internationaal misschien slaapadresjes kunt verzamelen waar je een nachtje mag overnachten
Lapland is heul erg tofquote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef Dekatria het volgende:
Lapland ben ik ook altijd erg benieuwd naar geweest, vandaar Scandinavië
[..]
Vaak doen boeren ook niet zo moeilijk over het staan op hun land. Of je moet in Zwitserland terechtkomen
Ik houd ook niet van kamperen hoor en ik ben toch echt geen vrouwquote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben niet van het kamperen.... maar misschien is dat ook wel omdat ik vrouw ben... ik zit graag comfortabel op het toilet en wil een warme douchecabine.. geen tochtig hok
quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Mickeys het volgende:
Ik ben niet van het kamperen.... maar misschien is dat ook wel omdat ik vrouw ben... ik zit graag comfortabel op het toilet en wil een warme douchecabine.. geen tochtig hok
Wij kunnen elkaar de hand schuddenquote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Lapland is heul erg tof
Ik ben er dan niet met de motor geweest, maar ik zou het wel nog een keer willen. Halfjaar in Finland gezeten voor studie en twee keer naar Lapland geweest. Het is echt heel erg mooi daar
[..]
Ik houd ook niet van kamperen hoor en ik ben toch echt geen vrouw
Mede daarom ook respect voor jouw tocht naar Griekenland en strakjes misschien wel Scandinavie... ik doe het je niet naquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Dekatria het volgende:
Aldus de uitbater van de Drentse motorcamping waar ik deze Mei verbleef:
"Wat gaaf dat jij dat nog helemaal doet met een tent en een Primus enzo... de meesten van jouw leeftijd willen alleen maar luxe"
Dankjequote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mede daarom ook respect voor jouw tocht naar Griekenland en strakjes misschien wel Scandinavie... ik doe het je niet na
Ssssst!quote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Salatrel het volgende:
Dat tentje heeft ie alleen maar bij voor de foto... overnachten doet ie gewoon in het hilton
Het tentje vind ik nog niet zo erg, wel het opblazen van het luchtbed en zo'n tochtig hok en met zijn allen gezellig met wc rol over het terrein heen hobbelen... goh, wat zouden die nu toch gaan doen... brrrr het idee alleen alquote:Op maandag 24 september 2012 20:12 schreef Salatrel het volgende:
Dat tentje heeft ie alleen maar bij voor de foto... overnachten doet ie gewoon in het hilton
Ik heb daar bijna letterlijk schijt aan, dus tjaquote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het tentje vind ik nog niet zo erg, wel het opblazen van het luchtbed en zo'n tochtig hok en met zijn allen gezellig met wc rol over het terrein heen hobbelen... goh, wat zouden die nu toch gaan doen... brrrr het idee alleen al
Daar heb je tegenwoordig zelf-opblazende luchtbedden voor. Ventiel opendraaien en donequote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het tentje vind ik nog niet zo erg, wel het opblazen van het luchtbed en zo'n tochtig hok en met zijn allen gezellig met wc rol over het terrein heen hobbelen... goh, wat zouden die nu toch gaan doen... brrrr het idee alleen al
Dat zijn geen luchtbedden man. Eerder een veredeld matjequote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig zelf-opblazende luchtbedden voor. Ventiel opendraaien en done
Niet? jeuhtje... ik heb denk ik 1 keer meegemaakt dat ze eigen wc papier hadden... dat viel dus onder de noemer schuurpapier... niet over mijn edele delen....quote:Op maandag 24 september 2012 20:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb daar bijna letterlijk schijt aan, dus tjaben overigens nog nooit een camping zonder eigen WC-papier tegengekomen.
Dat dus...quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat zijn geen luchtbedden man. Eerder een veredeld matje
Ze liggen wel redelijk hoor, ik had er 1 mee naar Lowlandsquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
gewoon op je uitlaat en ff toeren makenquote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ze liggen wel redelijk hoor, ik had er 1 mee naar Lowlands
Maar je kan natuurlijk ook een 12v pompje meenemen die je op je motor aansluit, is dat opblazen ook zo gebeurd.
Lekker met je eigen longenquote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Maar je kan natuurlijk ook een 12v pompje meenemen die je op je motor aansluit, is dat opblazen ook zo gebeurd.
Hahaquote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon op je uitlaat en ff toeren maken
Je moet natuurlijk ook je motor laten draaien als je dat doet..quote:Op maandag 24 september 2012 20:19 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker met je eigen longen
Gozer naast me in Harwich had ook zo'n pompje. Volgend ochtend startte z'n fiets nietmaarja, hij reed dan ook een BMW.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik houd ook niet van kamperen hoor en ik ben toch echt geen vrouw
Niet van kamperen houden en dan wel kamperen op Lowlandsquote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik lig helegaar nie op de loer niequote:Op maandag 24 september 2012 20:21 schreef stinkie het volgende:
Mickeys lag weer op de loer voor de lapo zie ik
Ja maar dat is anders..quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
[..]
Niet van kamperen houden en dan wel kamperen op Lowlands
Echt... kramperen is kramperen... daarom ikke niet naar Lowlands.... al hoewel dat volgens mij redelijk dichtbij is voor mij (of ben ik nu in de war met Defcon?)quote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders..
Ik ga niet op vakantie en dan kamperen, maar op een festival hoort het er gewoon bij
Je kan daar natuurlijk ook met een kamper/caravan heen gaan, maar dan sta je +/- 2 km bij het festival terrein vandaan. En een hotel is ook lastig..
Defcon en Lowlands was op hetzelfde terrein dit jaar, beide bij Walibi. Maar dat komt omdat Defcon sinds dit jaar ook een 3-daags festival is, voorheen was het altijd bij Almerequote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Echt... kramperen is kramperen... daarom ikke niet naar Lowlands.... al hoewel dat volgens mij redelijk dichtbij is voor mij (of ben ik nu in de war met Defcon?)
Lowlands? Ben jij daar niet veel te oud voor..quote:Op maandag 24 september 2012 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Echt... kramperen is kramperen... daarom ikke niet naar Lowlands.... al hoewel dat volgens mij redelijk dichtbij is voor mij (of ben ik nu in de war met Defcon?)
shit just got seriousquote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lowlands? Ben jij daar niet veel te oud voor..![]()
![]()
Echt... jij bent de "volgende" keer zo vet de klos !quote:Op maandag 24 september 2012 20:31 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lowlands? Ben jij daar niet veel te oud voor..![]()
![]()
Wat niet wegneemt dat ......quote:
Hihihi!quote:Op maandag 24 september 2012 20:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Echt... jij bent de "volgende" keer zo vet de klos !
Die isoleren wel beterquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vond ik niet zo'n punt. Alleen heb je ook makkelijker aanspraak.quote:Op maandag 24 september 2012 20:50 schreef JK1982 het volgende:
D'r begon tegen mij ook al iemand over Schotland volgend jaar. Dus wie weet..
Met een groepje lijkt me leuker dan alleen, zeker als je voor de eerste keer met de motor op vakantie gaat.
Die Caponord had wel gekundquote:Alleen dan wil ik eigenlijk wel een andere brommert..
Inderdaad, die Caponord was perfect geweest, als ik zo die Apple Cross weggetjes zie. Lijkt me op die stuiterbak die ik nu heb toch niet helemaal geweldig..quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vond ik niet zo'n punt. Alleen heb je ook makkelijker aanspraak.
[..]
Die Caponord had wel gekund
Da's erg steep ja. Mijn verbruik gaat 4km/L achteruit met bagage, dus dan weet je het al.quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Inderdaad, die Caponord was perfect geweest, als ik zo die Apple Cross weggetjes zie. Lijkt me op die stuiterbak die ik nu heb toch niet helemaal geweldig..
Misschien heeft die Caponord wel een wat hoog verbruik voor een lange reis overigens.. (1:16)
Nouja, ik ga me er wel eens op beraden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Da's erg steep ja. Mijn verbruik gaat 4km/L achteruit met bagage, dus dan weet je het al.
Een Multistrada als reismoteur, is dat a-typisch genoeg voor jou?quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, ik ga me er wel eens op beraden.
Weet eerlijk gezegd nog niet zo goed wat ik terug zou willen kopen als deze weggaat.
Er is zoveel moois..
Ik ben met de SV over grind/modder weggetjes in Luxemburg geweest, het kan wel!quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef BlackLining het volgende:
Mja, ik vraag me dan ook af of ik zo'n reis wil ondernemen op een Bandit
Zal er wel iets van een ruitje op gefabriceerd moeten worden. En ik wil garantie dat ik geen centimeter over het gras hoef te rijden
En wat betreft over gras rijden, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het niet gefixt ga krijgen zonder de bovenste kroonplaat helemaal los te gaan halenMoet bij dat beugeltje kunnen om het óf recht te slaan, of te vervangen.
Toch niet een Duc?quote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben met de SV over grind/modder weggetjes in Luxemburg geweest, het kan wel!
Maar ik ga waarschijnlijk volgend jaar opzoek naar een andere fiets.. Had dat al in gedachten, maar nu steeds meer sinds ik een bedrag te horen heb gekregen voor inruil
Ik wil richting de allroad, V-Strom oid
Ja een Streetfighter lijkt me ook geweldig, maar dat is minder praktisch gok ik zo..quote:
Voor als je beetje ver wilt touren wel jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ja een Streetfighter lijkt me ook geweldig, maar dat is minder praktisch gok ik zo..
Die V-Stroms zijn erg mooie dingen jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:12 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik ben met de SV over grind/modder weggetjes in Luxemburg geweest, het kan wel!
Maar ik ga waarschijnlijk volgend jaar opzoek naar een andere fiets.. Had dat al in gedachten, maar nu steeds meer sinds ik een bedrag te horen heb gekregen voor inruil
Ik wil richting de allroad, V-Strom oid
Kan je natuurlijk ook een MTS nemen, blijft ook een Ducatiquote:Op maandag 24 september 2012 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor als je beetje ver wilt touren wel ja
Ik heb nu op een paar allroads gezeten, en het zit zooo lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die V-Stroms zijn erg mooie dingen ja
Al ben ik over het algemeen niet zo'n fan van allroadsMaar die, en de 800CX vind ik wel vette machines.
Als er hier nog een overvloedig veel geld verschijnt komt er overigens wel zo'n gruwelijke vintage Triumph legerfiets
True, maar wel erg prijzig inderdaadquote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Kan je natuurlijk ook een MTS nemen, blijft ook een Ducati
Maar die zijn ook gelijk erruug duur
[..]
Ik heb nu op een paar allroads gezeten, en het zit zooo lekker
Het liefste heb ik meerdere motoren, maar die luxe heb ik sowieso (nog) niet
Ik vind die ouwe niet mooi...quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Een Multistrada als reismoteur, is dat a-typisch genoeg voor jou?
Zoiets als dit zeker? Eens, jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef BlackLining het volgende:
Als er hier nog een overvloedig veel geld verschijnt komt er overigens wel zo'n gruwelijke vintage Triumph legerfiets
Neuh, V-twin jonguhquote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef Dekatria het volgende:
Dan tig keer liever een Tigert dan een V-Strom hoor
[..]
Zoiets als dit zeker? Eens, ja
Al vind ik zo'n normale Bonneville met Arrow-pijpen erop ook wel retegeil
ATquote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
V-Twin willen maar dan een V-Strom kiezen
Geef eens een andere redelijk recente, betaalbare allroad, die er goed uit ziet met een V-twin? En nee, ik vind de Tenere niet zo mooi met die hoge smalle voorkantquote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
V-Twin willen maar dan een V-Strom kiezen
Wat vind jij recent, danwel betaalbaarquote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Geef eens een andere redelijk recente, betaalbare allroad, die er goed uit ziet met een V-twin? En nee, ik vind de Tenere niet zo mooi met die hoge smalle voorkant
Jij moet gewoon ook een MT-03 halen, dan gaan de bochtjes veel makkelijker..quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Mickeys het volgende:
Ik wil gewoon een motor die bij me past en waar ik prima op kan rijden... wat jullie allemaal brabbelen kan ik nie volgen nie
Ik zat er al op te wachtenquote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon ook een MT-03 halen, dan gaan de bochtjes veel makkelijker..
Recent: 2005 - hedenquote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wat vind jij recent, danwel betaalbaaranders kom je al snel bij de opties van Vinnie.
En de Tenere is een 1-pittert hea
Pussy..quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef BlackLining het volgende:
Dat zo'n allroad lekker zit wil ik heel graag geloven ja. Daarom heb ik dus geen zin in een lange tocht met de Bandit. Na 300 km kun je de komende paar uur niet meer recht lopen en als je het durft boven de 180 in het uur te komen heb je direct je nek verrekt.
Denk wel dat er dit jaar nog een winterbrik bij gaat komen. Even kijken hoe de financieen ervoor staan. Als ik geen nieuw werk kan vinden kan ik dat wel vergeten.
Dat zal het zijn jaquote:
"Leuke" is dat ik het nog niet eens begrijp ook... zal ik dan toch mijn haar maar gaan blonderen alvast?quote:
Ja, dan ben je al snel klaar. Goeie allroad V-Twins beneden de 1000cc zijn er nu niet veel meerquote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Recent: 2005 - heden
Betaalbaar: tot ca. 5,5k
Yamaha MT-03 is een lichte en korte naked..quote:Op maandag 24 september 2012 21:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
"Leuke" is dat ik het nog niet eens begrijp ook... zal ik dan toch mijn haar maar gaan blonderen alvast?
Plaatjes werken beter heaquote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Yamaha MT-03 is een lichte en korte naked..
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat dat veel makkelijker rijdt dan die Kawa, omdat je nu zo voorover hangt op dat ding. En als je dan al moeite hebt met/bang bent voor bochtjes, dan heb je misschien meer aan een naked.. Of in ieder geval een leuk gooi-en smijt-dingetje.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 24 september 2012 21:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, dan ben je al snel klaar. Goeie allroad V-Twins beneden de 1000cc zijn er niet veel meer
Caponord..quote:Op maandag 24 september 2012 21:27 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Recent: 2005 - heden
Betaalbaar: tot ca. 5,5k
Ja ik zag het net
Hij is te hoogquote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Plaatjes werken beter hea
[ afbeelding ]
Sowieso die bumper achter eraf
Verlagen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij is te hoog
Had specs er even bijgepakt
Die zijn toch niet beneden de 1000cc? Dan kom je bij Aprilia bij de Pegaso, wat weer een thumpert is.quote:Op maandag 24 september 2012 21:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Caponord..
Die dingen zijn zwaar ondergewaardeerd, hebben een heerlijk blok met redelijk veel power en sturen ook nog eens goed voor zo'n zware fiets. En het formaat is volgens mij precies goed voor zo'n grote lummel als jij..![]()
Een Power Ranger!quote:Op maandag 24 september 2012 21:34 schreef Mickeys het volgende:
Ow... en die gaat al snel naar de 200 kg... waar zien jullie mij voor aan?
en het gewicht zit te hoog... die kan ik niet houden
Oh, was dat de bedoeling dan?quote:Op maandag 24 september 2012 21:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die zijn toch niet beneden de 1000cc?
quote:Op maandag 24 september 2012 21:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Een Power Ranger!
[..]
Oh, was dat de bedoeling dan?
Dat zit de mijne nog niet eens manquote:Op maandag 24 september 2012 21:39 schreef BlackLining het volgende:
Zit ook eens door de specs te bladeren van fietsen die hier genoemd worden, wat zijn moderne motoren licht zeg
Dat bakbeest van mij zit tegen de 240 kilo rijklaar
De KLE500 (voorloper Versys) is er ook nog, die zie ik liever dan de Versys. Maar ja, Kawa zou ikzelf dan weer nooit voor kiezenquote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ik vond de V-Strom 650 en de Versys 650, maar dan vind ik de Versys er raar uitzien met die koplamp
Entschuldiging Herr Polizei..quote:Op maandag 24 september 2012 21:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]![]()
Da's het hele eieren eten. Echte twin allroads <1000cc worden niet meer gebouwd.
Klopt, is er ook nog. Maar ik denk dat een 650cc net iets prettiger rijdt met dat beetje meer vermogenquote:Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De KLE500 (voorloper Versys) is er ook nog, die zie ik liever dan de Versys. Maar ja, Kawa zou ikzelf dan weer nooit voor kiezen
Tja... tis dat mijn Kwaak het gewicht onderin heeft zitten waardoor ik m overeind kan houden bij verkeerslichten en zo... 1 van de belangrijkste redenen geweest. Daarnaast hou ik van sportief uiterlijk en daar voldeed deze ook aan.quote:Op maandag 24 september 2012 21:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De KLE500 (voorloper Versys) is er ook nog, die zie ik liever dan de Versys. Maar ja, Kawa zou ikzelf dan weer nooit voor kiezen
Maar, je wil/mag sowieso niet aan een zwaardere bike dus?quote:Op maandag 24 september 2012 21:44 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Klopt, is er ook nog. Maar ik denk dat een 650cc net iets prettiger rijdt met dat beetje meer vermogen
Anders had je ook niet voor een Kawa gekozen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... tis dat mijn Kwaak het gewicht onderin heeft zitten waardoor ik m overeind kan houden bij verkeerslichten en zo... 1 van de belangrijkste redenen geweest. Daarnaast hou ik van sportief uiterlijk en daar voldeed deze ook aan.
Anders weet ik niet wat ik had gekozenquote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Anders had je ook niet voor een Kawa gekozen?
Deze natuurlijk!quote:Op maandag 24 september 2012 21:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Anders weet ik niet wat ik had gekozen
Die niet... wel deze:quote:Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef BlackLining het volgende:
Mickeys, zoiets al eens overwogen?
[ afbeelding ]
Hoef je in ieder geval niet meer bang te zijn om te vallen in de bocht
Hoge hakken?quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hij is te hoog
Had specs er even bijgepakt
Mag wel, maar ik denk dat een lichtere iets prettiger rijdt als je hem daadwerkelijk als allroad gebruiktquote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar, je wil/mag sowieso niet aan een zwaardere bike dus?
[..]
Daarmee kun je niet tussen de files door, met die Piaggio wel..quote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die niet... wel deze:
[ afbeelding ]
Vind maar een witte laarzen met hoge hakken en bovendien schakelt dat baggerquote:
Geen idee maar zou wel terecht zijn (vind ik)quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Dekatria het volgende:
Gingen ze die Piaggio nu ook van de B afhalen?
Hier in rusland zo geregeldquote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vind maar een witte laarzen met hoge hakken en bovendien schakelt dat bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |