Maakt niet uit als het maar geen AppelCake was.quote:Op maandag 24 september 2012 19:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Oh, sorry Ro-ald. Ik dacht dat iemand anders de lapo had.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maakt niet uit als het maar geen AppelCake was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
Ga allemaal niet haten op appelcake! Dit is een toffe user ja dus laat hem met rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
Ga allemaal niet haten op appelcake! Dit is een toffe user ja dus laat hem met rust
HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee![]()
Negeer hem dan gewoonquote:Op maandag 24 september 2012 19:29 schreef Ro-ald het volgende:
Op zich doet ie AppelCake niets verkeerds,maar hij is bloed irritant.
Ik zie zijn posts gewoon niet meer, alhoewel soms verwarrend wanneer een post #29 is en dan ineens 31quote:
Tekkenquote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga denk van de week de nieuwe Tekken kopen
Maar stop dan gewoon over hemquote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie zijn posts gewoon niet meer, alhoewel soms verwarrend wanneer een post #29 is en dan ineens 31![]()
Opzich wel mee eens, daarom praat ik ook niet meer over hem.quote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar stop dan gewoon over hemHet is m.i. irritanter dat iedereen de hele tijd loopt te zeggen hoe ze die gast proberen te negeren dan die kutposts van appelcake zelf.
Ik doelde ook niet echt op jou. Maar echtquote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Opzich wel mee eens, daarom praat ik ook niet meer over hem.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snow gaat van 4.5 naar 6.5
quote:Op maandag 24 september 2012 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Degene die dit heeft verzonnen mag overreden worden door een trein maar het net overleven.quote:1) Ik denk na over de dingen waar ik mijn hele leven al goed in ben geweest.
2) Ik vraag uit mezelf aan anderen wat zij mijn sterke en minder sterke kanten
vinden.
3) Ik ga steeds na wat mijn talenten of kwaliteiten zijn.
4) Als ik iets heel goed heb gedaan, denk ik na wat mijn sterke kanten hierin zijn.
5) Als iets niet lukt, ga ik na wat mijn zwakke kanten hierin zijn.
6) Als ik iets nieuws moet doen, ga ik eerst na of ik dit wel kan.
7) Ik leer mijn kwaliteiten kennen door mijn activiteiten buiten het werk.
8) Als ik iets leer over mijn sterke en zwakke kanten, denk ik na over wat dit voor
mijn toekomst betekent.
9) Ga naar de onderstaande website en maak de test: Is een baan in de ict wat voor mij?
Geo.quote:Op maandag 24 september 2012 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oneens, doe dan een hersenbloeding.quote:Op maandag 24 september 2012 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Degene die dit heeft verzonnen mag overreden worden door een trein maar het net overleven.
Niet gezien maar 10/10 kan niet want dikke wallen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Snow gaat van 9/10 naar 10/10 na het zien van krullenfoto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een spoorlijn speciaal aanleggen voor mensen die graag de onderkant van een trein willen bekijken.quote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oneens, doe dan een hersenbloeding.
Dan hoeven geen onschuldige bijstanders (machinisten en reizigers) trauma's op te lopen. (Op de familie/vrienden van diegene na maar dat heb je toch)
Ik denk dat ik toch ga stijlen zaterdagquote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Snow gaat van 9/10 naar 10/10 na het zien van krullenfoto
quote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet gezien maar 10/10 kan niet want dikke wallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEquote:Op maandag 24 september 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Plus ik denk dat Snow wel een beetje puntige knieën heeft..
neeeee waarom?quote:Op maandag 24 september 2012 19:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch ga stijlen zaterdag
SLB reflectie gezeikquote:Op maandag 24 september 2012 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Degene die dit heeft verzonnen mag overreden worden door een trein maar het net overleven.
Gewoon als een achtbaanquote:Op maandag 24 september 2012 19:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon een spoorlijn speciaal aanleggen voor mensen die graag de onderkant van een trein willen bekijken.
doe de 13e half krullen en de andere helft stijlquote:Op maandag 24 september 2012 19:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch ga stijlen zaterdag
dat klopt, heb ik zelf gezienquote:Op maandag 24 september 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
Plus ik denk dat Snow wel een beetje puntige knieën heeft..
wrm nie reagere dan ;squote:
quote:Op maandag 24 september 2012 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hij vroeg om je pics en die heb ik gegeven.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef wietparkiet het volgende:
hoi hoi jullie favoriete user appelparkiet is er weer
Laat maar,ik wilde vragen hoe je een screenshot maakte met de HTC Desire C.quote:
Okquote:Op maandag 24 september 2012 19:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Laat maar,ik wilde vragen hoe je een screenshot maakte met de HTC Desire C.
Maar ik weet het al
doe dezequote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef Snowbells het volgende:
http://www.zalando.nl/ver(...)t-ve121g04p-802.html
DEZE JAS KOPEN
JA
NEE
JA
NEE
Ja. Maar wel de blauwe.quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef Snowbells het volgende:
DEZE JAS KOPEN
JA
NEE
JA
NEE
ik weet niet hoe je er uit ziet dus kan ik niet oordelenquote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef Snowbells het volgende:
DEZE JAS KOPEN
JA
NEE
JA
NEE
Ja.quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef Snowbells het volgende:
DEZE JAS KOPEN
JA
NEE
JA
NEE
neequote:Op maandag 24 september 2012 19:58 schreef Beach het volgende:
[..]
doe deze
http://www.zalando.nl/nic(...)w-n1022g005-503.html
Ja,quote:Op maandag 24 september 2012 20:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat je anders weer bang bent dat je een te grote krijgt?
Niks mis met strak.quote:Op maandag 24 september 2012 20:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja,bij S kreeg mijn rug heel veel ruimte in die jas omdat holle rug
.
Dus nu wat strakkerrrr.
twitter:sedagamze_ twitterde op maandag 24-09-2012 om 17:01:29Kk rat, in me face doe je lief terwijl je achter mn rug om over alleess praat reageer retweet
Wel een Nickelson.quote:Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Binnenkort ook maar eens een jas halen.
Mijn ronde knieën?quote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, gezien via den webcam. mooiste moment van mijn FOK!leven.
Ik wilde wat typen maar ik was het weer vergeten en vergat het weg te halenquote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zag je ninja edit, wat was dat?![]()
Ja, die puntige knietjes.
Past niet bij de puntige knieën opmerking van mij.. maargoed, of jij vind dat juist aantrekkelijkquote:Op maandag 24 september 2012 20:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, gezien via den webcam. mooiste moment van mijn FOK!leven.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wilde wat typen maar ik was het weer vergeten en vergat het weg te halen
Wel, want ik moest er hard om lachen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Past niet bij de puntige knieën opmerking van mij.. maargoed, of jij vind dat juist aantrekkelijk
Hoe kan je dat nou niet mooi vinden: @quote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef Ro-ald het volgende:
Ik vind Nickelson jassen gewoon niet mooi.
quote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet mooi vinden: @
quote:Op maandag 24 september 2012 20:15 schreef Snowbells het volgende:
Ik zo tegen mijn vader 'je bent echt een frusti'
Ouders liggen helemaal in een deuk terwijl ze eerst boos waren_
gefrustreerdquote:
ik ben iemand die zo nu en dan bij pub langskomt om mensen te helpenquote:Op maandag 24 september 2012 20:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee dat sowieso niet,maar wie ben jij?
Oke.quote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik ben iemand die zo nu en dan bij pub langskomt om mensen te helpen
flikkerquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
Ik ben iemand die heel de dag door WoW en Runescape speelt
morgen MoP![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
morgen MoP![]()
Men watquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
flikker
wat is je realid dan? :$:$:$$$$$
wat is mopquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
morgen MoP![]()
realID kkflikekrquote:
mutilated old penisesquote:
Neeeequote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Beach het volgende:
gwn jas van het leger des heils halen snow
Totaal aantal: 15.quote:Op maandag 24 september 2012 20:24 schreef Snowbells het volgende:
[ afbeelding ]
ZO DUUR.
Zo weinig geld.
Heb ik niet manquote:Op maandag 24 september 2012 20:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
realID kkflikekr
je e-mail op WoW
MoPquote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Beach het volgende:
vanavond naar de winkel rennen voor mist of pandoria
ja dat dan kkflikkertjequote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb ik niet man![]()
Was toch eerst battle.net account
Ik speel geen WoW meer manquote:Op maandag 24 september 2012 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ja dat dan kkflikkertje
maar welke server speel je / ras dit dat
acceptgiro.quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Snowbells het volgende:
Wtf ik kan niet bestellen op die site want er is geen acceptgiro optie
gwn ideal doenquote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Snowbells het volgende:
Wtf ik kan niet bestellen op die site want er is geen acceptgiro optie
paladin meesterrasquote:Op maandag 24 september 2012 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW meer man![]()
Ik was vroeger altijd human paladin
ZIJT GIJ NIET EEN VAN DE HEILIGE KRIJGERS VAN GOD-ALMACHTIG? U BENT EEN KETTER GEDOEMD OM TE LEVEN IN VUUR EN HAATquote:
#firstworldproblemsquote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef Snowbells het volgende:
Verdomme ik kan niet betalen omdat die andere jas terug moet. En dat duurt dus 2 weken.
Vreselijk.quote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
New Kids Turbo nu op Comedy Central
Ga ik ook kijken. Geen zin in 'Wie trouwt mijn zoon?'.quote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
New Kids Turbo nu op Comedy Central
quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
gaan we elkaar nu de hele tijd quoten?
Harde tijden, ik ken het inmiddels ookquote:
Minder drinken misschien een idee?quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Harde tijden, ik ken het inmiddels ookgelukkig gaat het nu weer wat beter nu ik weer wat gestort heb gekregen
Welke?quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Oceanview het volgende:
Morgen toch nieuwe telefoon kopen.
Die money is hier vandaag binnen gekomen, bling bling alles.quote:
Nee man wel een andere swag, vandaag colbertje aan dit dat alles Barney was er niks bij bro.quote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
Heloef draag jij nou elke dag andere bling?
quote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet het van mijn moeder lenen.
WAUAHUAWHUAH AUHAH A XDDdDDquote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Beach het volgende:
[..]
of een chinese android van 150euro met quadcore
Omg owjaa, trouwens op vakantie had iedereen een Apple sticker op de achterkant van hun auto ik was echt van wtf.quote:Op maandag 24 september 2012 20:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik plak een apple sticker op je kop
Hoezo die reactie? Ik was serieusquote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
WAUAHUAWHUAH AUHAH A XDDdDD
[..]
Omg owjaa, trouwens op vakantie had iedereen een Apple sticker op de achterkant van hun auto ik was echt van wtf.
Maar je hebt toch al duidelijk gezien dat ik een keuze heb gemaakt?quote:
Waar dan?quote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Maar je hebt toch al duidelijk gezien dat ik een keuze heb gemaakt?
Had ik vorige week ook moeten zeggen.quote:
Wat is de reden tot omkeer?quote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook moeten zeggen.
Ik hou van dingen die er mooi uit zien. Ook al zijn ze niet beter.quote:
Een Sony of HTC is ook mooi, jammer wel dat ik met mijn HTC gesmeten heb.quote:Op maandag 24 september 2012 20:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hou van dingen die er mooi uit zien. Ook al zijn ze niet beter.
HTCquote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Een Sony of HTC is ook mooi, jammer wel dat ik met mijn HTC gesmeten heb.
diegene negeert jequote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Oceanview het volgende:
Spammen op whatsapp maar nog steeds opent degene zijn whatsapp niet.
sryquote:Op maandag 24 september 2012 20:54 schreef Oceanview het volgende:
Spammen op whatsapp maar nog steeds opent degene zijn whatsapp niet.
ergens kan ik mij dat vaag herinnerenquote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef Oceanview het volgende:
Ocean: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heppie: Lekker pijpmondjes.![]()
net zo goed herinneren als de dag van ons huwelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ergens kan ik mij dat vaag herinneren
dat is het liefste wat een jongen ooit heeft gezegd!! :$ :$quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
net zo goed herinneren als de dag van ons huwelijk.
(L) je weet dat ik van je houd :$ altijd voor je klaarsta blablaal bala :$ (L)quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is het liefste wat een jongen ooit heeft gezegd!! :$ :$
watquote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Oceanview het volgende:
Ohhh heppie is het beste wat over mij heen is gekomen. :$:$
Deze liefde is echt en diep en niet oppervlakkigquote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
(L) je weet dat ik van je houd :$ altijd voor je klaarsta blablaal bala :$ (L)
Ohja dat was hem.quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deze liefde is echt en diep en niet oppervlakkig
oid
Geen Henkie94 quotes kennen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde zeggen: issie over je heen gekomen ja?
Maar toen dacht ik: nahh te vunzig
Ik heb bugles met chefjequote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb nog doritos sweet chili liggen
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde zeggen: issie over je heen gekomen ja?
Maar toen dacht ik: nahh te vunzig
quote:
Die was toch van bunny?quote:
Ik heb daar die aioli vanquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb Chicken reggae spicy blabla.
Ja ik werd ooit in een groepsgesprek van jullie gooide en toen begon henkie ermee en hij heeft ze wenie.quote:
Nou, doe waar je goed in bentquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg ik heb teveel vreetzooi liggen
Ik heb mij alleen gewaagd aan chicken.quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb daar die aioli van
Lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb nog doritos sweet chili liggen
Even op msn wezen kijken maar hij is niet onlinequote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik werd ooit in een groepsgesprek van jullie gooide en toen begon henkie ermee en hij heeft ze wenie.
Dat deed ik dus net ook.quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Even op msn wezen kijken maar hij is niet online
Ik dacht dat er rotzooi stond, maar er staat vreetzooiquote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sporten?
Zingen?
Grapjes maken?
Ik lust geen kaas, worst, kokos en hele shitload.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef Typisch het volgende:
mensen die niet van kaas houden zouden per direct hun Nederlandse nationaliteit moeten verliezen.
Kaas.
Oh, ik ben geen Nederlanderquote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef Typisch het volgende:
mensen die niet van kaas houden zouden per direct hun Nederlandse nationaliteit moeten verliezen.
Kaas.
Haha sporten je maakt vast een grapje.quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sporten?
Zingen?
Grapjes maken?
quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Behalve jonge kaas op wit brood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |