ergens kan ik mij dat vaag herinnerenquote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef Oceanview het volgende:
Ocean: [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Heppie: Lekker pijpmondjes.![]()
net zo goed herinneren als de dag van ons huwelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 20:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ergens kan ik mij dat vaag herinneren
dat is het liefste wat een jongen ooit heeft gezegd!! :$ :$quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
net zo goed herinneren als de dag van ons huwelijk.
(L) je weet dat ik van je houd :$ altijd voor je klaarsta blablaal bala :$ (L)quote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat is het liefste wat een jongen ooit heeft gezegd!! :$ :$
watquote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef Oceanview het volgende:
Ohhh heppie is het beste wat over mij heen is gekomen. :$:$
Deze liefde is echt en diep en niet oppervlakkigquote:Op maandag 24 september 2012 21:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
(L) je weet dat ik van je houd :$ altijd voor je klaarsta blablaal bala :$ (L)
Ohja dat was hem.quote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Deze liefde is echt en diep en niet oppervlakkig
oid
Geen Henkie94 quotes kennen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde zeggen: issie over je heen gekomen ja?
Maar toen dacht ik: nahh te vunzig
Ik heb bugles met chefjequote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb nog doritos sweet chili liggen
Iemand moet het doen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik wilde zeggen: issie over je heen gekomen ja?
Maar toen dacht ik: nahh te vunzig
quote:
Die was toch van bunny?quote:
Ik heb daar die aioli vanquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb Chicken reggae spicy blabla.
Ja ik werd ooit in een groepsgesprek van jullie gooide en toen begon henkie ermee en hij heeft ze wenie.quote:
Nou, doe waar je goed in bentquote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omg ik heb teveel vreetzooi liggen
Ik heb mij alleen gewaagd aan chicken.quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb daar die aioli van
Lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb nog doritos sweet chili liggen
Even op msn wezen kijken maar hij is niet onlinequote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik werd ooit in een groepsgesprek van jullie gooide en toen begon henkie ermee en hij heeft ze wenie.
Dat deed ik dus net ook.quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Even op msn wezen kijken maar hij is niet online
Ik dacht dat er rotzooi stond, maar er staat vreetzooiquote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sporten?
Zingen?
Grapjes maken?
Ik lust geen kaas, worst, kokos en hele shitload.quote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef Typisch het volgende:
mensen die niet van kaas houden zouden per direct hun Nederlandse nationaliteit moeten verliezen.
Kaas.
Oh, ik ben geen Nederlanderquote:Op maandag 24 september 2012 21:06 schreef Typisch het volgende:
mensen die niet van kaas houden zouden per direct hun Nederlandse nationaliteit moeten verliezen.
Kaas.
Haha sporten je maakt vast een grapje.quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sporten?
Zingen?
Grapjes maken?
quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
Behalve jonge kaas op wit brood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |