acceptgiro.quote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Snowbells het volgende:
Wtf ik kan niet bestellen op die site want er is geen acceptgiro optie
gwn ideal doenquote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef Snowbells het volgende:
Wtf ik kan niet bestellen op die site want er is geen acceptgiro optie
paladin meesterrasquote:Op maandag 24 september 2012 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik speel geen WoW meer man![]()
Ik was vroeger altijd human paladin
ZIJT GIJ NIET EEN VAN DE HEILIGE KRIJGERS VAN GOD-ALMACHTIG? U BENT EEN KETTER GEDOEMD OM TE LEVEN IN VUUR EN HAATquote:
#firstworldproblemsquote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef Snowbells het volgende:
Verdomme ik kan niet betalen omdat die andere jas terug moet. En dat duurt dus 2 weken.
Vreselijk.quote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
New Kids Turbo nu op Comedy Central
Ga ik ook kijken. Geen zin in 'Wie trouwt mijn zoon?'.quote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
New Kids Turbo nu op Comedy Central
quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Beach het volgende:
gaan we elkaar nu de hele tijd quoten?
Harde tijden, ik ken het inmiddels ookquote:
Minder drinken misschien een idee?quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Harde tijden, ik ken het inmiddels ookgelukkig gaat het nu weer wat beter nu ik weer wat gestort heb gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |