Maakt niet uit als het maar geen AppelCake was.quote:Op maandag 24 september 2012 19:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Oh, sorry Ro-ald. Ik dacht dat iemand anders de lapo had.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maakt niet uit als het maar geen AppelCake was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
Ga allemaal niet haten op appelcake! Dit is een toffe user ja dus laat hem met rust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 19:28 schreef FL_Freak het volgende:
Ga allemaal niet haten op appelcake! Dit is een toffe user ja dus laat hem met rust
HahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee![]()
Negeer hem dan gewoonquote:Op maandag 24 september 2012 19:29 schreef Ro-ald het volgende:
Op zich doet ie AppelCake niets verkeerds,maar hij is bloed irritant.
Ik zie zijn posts gewoon niet meer, alhoewel soms verwarrend wanneer een post #29 is en dan ineens 31quote:
Tekkenquote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga denk van de week de nieuwe Tekken kopen
Maar stop dan gewoon over hemquote:Op maandag 24 september 2012 19:32 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zie zijn posts gewoon niet meer, alhoewel soms verwarrend wanneer een post #29 is en dan ineens 31![]()
Opzich wel mee eens, daarom praat ik ook niet meer over hem.quote:Op maandag 24 september 2012 19:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar stop dan gewoon over hemHet is m.i. irritanter dat iedereen de hele tijd loopt te zeggen hoe ze die gast proberen te negeren dan die kutposts van appelcake zelf.
Ik doelde ook niet echt op jou. Maar echtquote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Opzich wel mee eens, daarom praat ik ook niet meer over hem.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snow gaat van 4.5 naar 6.5
quote:Op maandag 24 september 2012 19:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snow gaat van 4.5 naar 6.5
Degene die dit heeft verzonnen mag overreden worden door een trein maar het net overleven.quote:1) Ik denk na over de dingen waar ik mijn hele leven al goed in ben geweest.
2) Ik vraag uit mezelf aan anderen wat zij mijn sterke en minder sterke kanten
vinden.
3) Ik ga steeds na wat mijn talenten of kwaliteiten zijn.
4) Als ik iets heel goed heb gedaan, denk ik na wat mijn sterke kanten hierin zijn.
5) Als iets niet lukt, ga ik na wat mijn zwakke kanten hierin zijn.
6) Als ik iets nieuws moet doen, ga ik eerst na of ik dit wel kan.
7) Ik leer mijn kwaliteiten kennen door mijn activiteiten buiten het werk.
8) Als ik iets leer over mijn sterke en zwakke kanten, denk ik na over wat dit voor
mijn toekomst betekent.
9) Ga naar de onderstaande website en maak de test: Is een baan in de ict wat voor mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |