SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rechts, "THE DRAGON"quote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
Herkennen jullie 'm?
[ afbeelding ]
quote:If you locked up an arm bar and tried to coach him through how to defend he would just spaz out and dump you on your head. If you grabbed a straight ankle lock he would "accidentally" kick you in the face. In his defense if you caught him in something we wanted to learn it but he never wanted to learn it on a fundamental level.
quote:He was always interested in coming up with new moves and concepts. This was the era of the KenFlo cheater tomahawk elbow from guard which was something the would do in practice all the time. Light rolling? spike elbow to the top of the head. Positional drills? spike elbow to the top of the head. The 12-6 elbows he did on Hamil? ALL THE GOD DAMN TIME IN PRACTICE. People would tell him it'd illegal and he'd say "no it's not, it's arcing at the end". The dude just didn't like to listen all of the time.
quote:There's alot of mental coaching for a good fighter. Telling them their the best, building them up in practice and such. He ate it up. He was a bit of a megalomaniac. He always he the "waiter" act. He'd talk about being humble and pretend to be nice and act like he was a good guy, then he'd swipe you're hand wraps or water bottle (the hand wraps were mine... this is after he fought Bonnar so it wasn't like he was hurting for cash for training gear and he swiped my extra hand wraps). He'd show up without his gear and just grab whoever was hanging around.
Van de vechter Jon Jones ben ik een enorme fan, maar als persoon vind ik hem een ontzettende kneus. Maar goed, zulk soort verhalen verbazen me niets.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:49 schreef Hooidraad het volgende:
My experiences with Jon Jones
[..]
[..]
[..]
"Their the best"quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:49 schreef Hooidraad het volgende:
My experiences with Jon Jones
[..]
[..]
[..]
quote:
Gustafsson, casual!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Petje af voor Belfort voor het bieden van de beste tegenstand tegen Jones...!
Nu alleen Dan Henderson nog en die ene zweed waarvan ik de naam niet meer weet... en dan mag die lekker naar de Heavy Weights..!
We zijn dan ondertussen bijna 3 jaar verder
Of Anderson Silva naar 205.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Gustafsson, casual!![]()
Hendo en Gustaffson zijn geen probleem voor Bones. Misschien Cormier @ 205 en anders naar heavyweight? De kans dat er in de tussentijd nieuwe contenders opstaan lijkt me niet zo groot.
Big John ook iets van 'Well.. you wanna play the game'quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef PennyWise84 het volgende:
[ afbeelding ]
als die er nou eens vol op had gezeten,had ik me in me broek gezeken van het lachen
Geo leest ook mmafighting zie ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Big John ook iets van 'Well.. you wanna play the game'
Kijk er wel eens op, maar dit haalde ik gewoon uit mijn geheugenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geo leest ook mmafighting zie ik
This is your best performance since the Lidell fightquote:
Jups, dan was hij echt down gegaan!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef PennyWise84 het volgende:
[ afbeelding ]
als die er nou eens vol op had gezeten,had ik me in me broek gezeken van het lachen
en geen DQ voor Bedlfortquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups, dan was hij echt down gegaan!
als ik het goed zie dan op moment dat Belfort z'n voet omhoog gaat,gaan de handen van Jones van de matquote:
niet daarom, maar als je " the game played" moet je maar voor de gevolgen opdraaienquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:15 schreef PennyWise84 het volgende:
[..]
als ik het goed zie dan op moment dat Belfort z'n voet omhoog gaat,gaan de handen van Jones van de mat
alsof hij Jones zich aan de regels houdt, met zijn elbows en eye gouging!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef n00cL30n het volgende:
Precies, ik denk dat je niemand had horen klagen behalve die jankbak van een Jones.
Doet hij ze gewoon naar het lichaam/middel. Of hij gaat dan een jab ontwikkelen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:23 schreef PennyWise84 het volgende:
Als de UFC die front-side legkicks verbied is Jones niks meer
Helemaal gelijk man, slechte wrestling, matige GnP, die ellebogen stellen niks voor, zonder die teeps is hij helemaal niksquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:23 schreef PennyWise84 het volgende:
Als de UFC die front-side legkicks verbied is Jones niks meer
Dit zou een prima PRIDE RULES! moment zijn geweest als hij raak was!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef PennyWise84 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kerel. Dat ie zoiets uitgerekend tegen Rampage zegtquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
This is your best performance since the Lidell fight
Die armen zijn in omtrek bijna groter dan mijn romp johquote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef roepdeman het volgende:
Alistair ziet er redelijk klein uit:
[ afbeelding ]
must have eaten horse meat marinated in testosterone.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef roepdeman het volgende:
Alistair ziet er redelijk klein uit:
[ afbeelding ]
Ik, maar ik ben geen bjj practitionerquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:40 schreef THEFXR het volgende:
Wie heeft er geld over??
[ afbeelding ]
Op Google.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
Weet iemand waar je kan vinden hoe het zit met de suspensions van de vechters van UFC 152? Hoe staat het bijvoorbeeld met de arm van Jones etc.?
cagepotatoquote:Op woensdag 26 september 2012 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
Weet iemand waar je kan vinden hoe het zit met de suspensions van de vechters van UFC 152? Hoe staat het bijvoorbeeld met de arm van Jones etc.?
Veel te duur! Ik pas.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:40 schreef THEFXR het volgende:
Wie heeft er geld over??
[ afbeelding ]
Dat dus. Een seminar van een andere, minder bekende Braziliaan is veel goedkoper en dan heb je ook heel wat andere technieken dan wij hier gebruiken. Rickson Gracie is natuurlijk een grootheid, maar ik ga never nooit niet dit bedrag betalen voor een seminar.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat je teveel geld bedoeld?
ringrust all over the place, gassen na 3 ronde, slechtste wedstrijd van dit jaarquote:Op woensdag 26 september 2012 16:55 schreef incognitoomuch het volgende:
GSP vs Condit.
Gaan we een finish zien? Of zal het een 5 -round snoozefest worden...
Ddddddddddddddddddddddecision time!quote:Op woensdag 26 september 2012 16:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ringrust all over the place, gassen na 3 ronde, slechtste wedstrijd van dit jaar
Ik zag de poster plaatje met twee belts en ik kon alleen maar denken: Diaz zonder belt is nog altijd interessanter.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ddddddddddddddddddddddecision time!
Bij een finish door GSP zou ik van verbazing van mijn stoel vallen. Als Condit GSP finisht zou ik het niet eens een ramp vinden.
Er staat wel een stukje van de arm van Jones, maar niet van de suspensions. Klopt dat?quote:
moet misschien nog komen,normaal staat het er altijd welquote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er staat wel een stukje van de arm van Jones, maar niet van de suspensions. Klopt dat?
ze wachten op een x-ray, ik voorspel niks aan het handjequote:Op woensdag 26 september 2012 17:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Er staat wel een stukje van de arm van Jones, maar niet van de suspensions. Klopt dat?
Ik voorspel een suspension van minimaal een half jaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze wachten op een x-ray, ik voorspel niks aan het handje
quote:"Hey Jon, What do you think will cost more? Your hospital tab or the settlement you made with the two broads from the backseat? @JonnyBones"
Ik heb moeite met de uitspraak hiervan.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ddddddddddddddddddddddecision time!
Fixedquote:Op donderdag 27 september 2012 09:48 schreef n00cL30n het volgende:
Wat mij ook heerlijk lijkt, volgende pot dat Jones weer zo triest over de grond aankomt schuiven, gewoon zo'n heerlijke frontkick op _zijn_ hoofd, eens kijken of hij dan nog zo blij is met dat soort trappen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:30 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Fixed
Als je zo een gevecht begint dan vraag je er ook om. Net als die gif van THEFXR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van 112 na 93 kilo![]()
Traint nu bij de Blackzillians oa met Spong, Rashad en Alistair.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:47 schreef ChesterPerry het volgende:
Dion Staring klaar voor het gevecht overmorgen in Strikeforce.Event is gecancelledSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van 112 na 93 kilo![]()
Traint nu bij de Blackzillians oa met Spong, Rashad en Alistair.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Melendez geblesseerd, vervolgens zei Showtime dat ze het niet gingen uitzenden zonder hem -->quote:Op donderdag 27 september 2012 12:51 schreef ChesterPerry het volgende:
Bah geeneens meegekregen, te druk laatste maanden wat is de reden Paxlie?
Inderdaad zonde, las wel vaag ergens iets dat de vechters wel wat salaris krijgen (maar dan nog, zonde....)quote:Op donderdag 27 september 2012 15:37 schreef n00cL30n het volgende:
Zo.. lekker dan maar weer voor Staring, heel kamp voor nop geweest...
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
George St. Pierre vs Carlos Condit
UFC 154
Press conference live vandaag.
quote:
ahaaaaa en welke van de 2 valt uit met een blessure?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
George St. Pierre vs Carlos Condit
UFC 154
Press conference live vandaag.
Hmmm, lastige. Ik denk dat ik voor Condit ga.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ahaaaaa en welke van de 2 valt uit met een blessure?
place your bets now
greg jackson:quote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze wachten op een x-ray, ik voorspel niks aan het handje
Toch knap dat je zo goed in jiu jitsu kunt zijn met slechts zeven vingers.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:36 schreef THEFXR het volgende:
Joe rogan heeft zijn Gi black-belt gehaald.
[ afbeelding ]
op het niet herkennen van Gina staan lijfstraffen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:04 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
wtf heeft dit met mma te maken?
friday get highday?
Ik herken Gina niet. It looks like a dude on heels.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
op het niet herkennen van Gina staan lijfstraffen!
en die ander is:quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:06 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik herken Gina niet. It looks like a dude on heels.
Wait wut?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:15 schreef THEFXR het volgende:
UFC TIMETABLE
LET OP, UFC IS IN ENGELAND DUS NORMALE TIJDEN IPV S'NACHTS
19.00 uur facebooks
22.00 uur main card!
http://uk.ufc.com/event/FUEL5#/fightquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wait wut?
Dat is morgenavond toch?
Eens zien of we de laptop aan de tv kunnen aansluiten en dan lekker live kijken
denk dat er nog eentje bij moet...quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mills
Hathaway
Jabouin
Sadollah
Struve
Wel een hoop gokjes
Dit zijn ook mijn picks! Hoop echt dat Struve overtuigend wint, dan heeft hij 4 winstpartijen op rij in de pocket.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef Fenomeno het volgende:
Che Mills (170) vs. Duane Ludwig (169)
Speed kills, Duane's reflexen zijn bijna non-existant meer.
John Maguire (169) vs. John Hathaway (169)
Vrij eenvoudige win voor The Hitman denk ik
Matt Wiman (156) vs. Paul Sass (156)
Moeilijkste van de card imo, Sassangle ftw..
Yves Jabouin (136) vs. Brad Pickett (135)
Ben niet zo kapot van Yves, Pickett easy.
Amir Sadollah (169) vs. Dan Hardy (169)
Ben echt helemaal klaar met Sadollah, Hardy by KO with a hook.
Stipe Miocic (239) vs. Stefan Struve (251)
Vind Miocic overrated, Stefan is de completere striker en denk niet dat Stipe graag in z'n guard gaat liggen.
Mee eens, denk dat ik ook voor Sass ga maar dit is zijn moeilijkste tegenstander tot nu toe.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef Fenomeno het volgende:
Moeilijkste van de card imo, Sassangle ftw..
Hier verschil ik van mening met je. Miocic is een Golden Glove boxer geweest, heeft een nette tot goede worstel ondergrond.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef Fenomeno het volgende:
Vind Miocic overrated, Stefan is de completere striker en denk niet dat Stipe graag in z'n guard gaat liggen.
Ik ga meequote:Op zaterdag 29 september 2012 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
Idd, afgrijselijk en onoverzichtelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
WTF is er met mmafighting.com gebeurd............................![]()
spuug lelijk. Wat een idioten.
ik doe meequote:Op zaterdag 29 september 2012 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
Verder kijk ik uit naar Manuwaquote:Stipe Miocic vs. Stefan Struve
Stefannnnnn!!!! 2nd round KTFO!!
Amir Sadollah vs. Dan Hardy
Hardy is back!
Yves Jabouin vs. Brad Pickett
Mooie brawl
Matt Wiman vs. Paul Sass
John Maguire vs. John Hathaway
Bruuuuute fight dit, DaMarques was een hele mooie step up voor Maguire die duidelijk skills heeft.
Komt Hathaway net te vroeg of kan hij nogmaals zichzelf overtreffen..?!
Che Mills vs. Duane Ludwig
Che Mills met een stunning KO!
quote:UFC on FUELTV 5 prelims are on Facebook beginning at 1:45ET/10:45AM PT. First fight is 6:45PM locally. Tell your friends.
Dat zeg ik ook altijd als Feyenoord goede odds heeft. Tot nu toe heeft me dat alleen maar geld gekostquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:09 schreef Tazmaniac het volgende:
HOLY SHIT @ BETTING ODDS VOOR STRUVE
Me is gonna make a wholelottamoney
is dus 11,4 liter watertwitter:CesarGracieBJJ twitterde op zaterdag 29-09-2012 om 00:49:21Keith Kizer is saying @nickdiaz209 drank 24 bottles of water after his fight. Lol @ this idiot being in charge of anything reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:15 schreef THEFXR het volgende:
UFC TIMETABLE
LET OP, UFC IS IN ENGELAND DUS NORMALE TIJDEN IPV S'NACHTS
19.00 uur facebooks
22.00 uur main card!
Ik ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:25 schreef Fenomeno het volgende:
Dope![]()
Moet vanavond wel naar verjaardag, maar hoop dat ik Akira/Ogle nog kan zien voor ik ga, heb monies op Akira
Jabouin/Pickett heb je dubbel gepickt, moet je nog even verbeterenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:53 schreef leeroy het volgende:
Matt Wiman (156) vs. Paul Sass[b/] (156)
Yves Jabouin (136) vs. [b]Brad Pickett (135)
O ja, fuckquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:09 schreef Geo4kant het volgende:
Prelims Broadcast: Facebook/Youtube (10:45am PT/ 1:45pm ET /6:45pm UK)
Oftewel .. 6.45 in de UK is 7.45 is 19.45 is dus zoals ik al zei pas om kwart voor 8.
THEFXR zal iig geen horloges gaan repareren denk ik zo..quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O ja, fuckVoor niks naar huis gehaast.
In het Nederlands heet dat een wolkenkrabberquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:14 schreef McNulty het volgende:
Mills
Hathaway
Wiman
Picket
Sadollah
Stefan "De Luchtschraper" Struve
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:16 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
In het Nederlands heet dat een wolkenkrabber
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:19 schreef THEFXR het volgende:
jammer, nog geen facebooks, wel zijn er mensen op tijd aanwezig en kunnen ze nog eten maken
eerder rekenskills, 22.00- 6 fights is 3 uur= 19.00 uur,maar het zijn 5 fight, de main is 6 fights, wat uitzonderlijk isquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooi nog wat tijd om je klokkijk skills te verbeteren.
Je moet gewoon naar de tijdens kijken een die omrekenen naar onze tijdzonequote:Op zaterdag 29 september 2012 19:22 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerder rekenskills, 22.00- 6 fights is 3 uur= 19.00 uur,maar het zijn 5 fight, de main is 6 fights, wat uitzonderlijk is
lol, je noemt zelf nooit tijdenquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je moet gewoon naar de tijdens kijken een die omrekenen naar onze tijdzonedan gaat het ook niet fout als er minder of meer fights inzitten.
Facebook -> UFC in typen (de hoofdpagina van de UFC pakken) -> Pagina liken -> Live videos -> Prelimsquote:
liked, maar geen live vidsquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Facebook -> UFC in typen (de hoofdpagina van de UFC pakken) -> Pagina liken -> Live videos -> Prelims
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467?ref=tsquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
liked, maar geen live vidsik doe schijnbaar iets verkeerds
top! dikke thnx!quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467?ref=ts
Is nog geen beeld maar je moet wel die speler krijgen.
Waarom ben je er eigenlijk niet naartoe gegaan, Taz?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat moeten we nu nog 30min gaan doen?
Matige card voor dat geld zegquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:46 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom ben je er eigenlijk niet naartoe gegaan, Taz?
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:48 schreef Fenomeno het volgende:
Hebben jullie op facebook al beeld
Struve-Hardy-Mills-Tavares.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:48 schreef Fenomeno het volgende:
Ik heb vanavond geld op Hardy, Akira en de Struuf trouwens
Homo ben je ook hèquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOH.. lekkerrrrrrrrr
Ik dacht het ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef Fenomeno het volgende:
Oh ik zie hem nu pas, dacht dat je liep te fucken![]()
Ja, kut UFCquote:
Pak youtube danquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:52 schreef Fenomeno het volgende:
Ik kijk ook FB, maar zag hem pas toen ik net postte
Thanks Haywirequote:Op zaterdag 29 september 2012 19:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jabouin/Pickett heb je dubbel gepickt, moet je nog even verbeteren
vaselinequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef blessed19 het volgende:
wat is dat spul dat ze op die gezichten doen?
Vaseline, tegen cutsquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:02 schreef blessed19 het volgende:
wat is dat spul dat ze op die gezichten doen?
Kingsbury wordt morgen gecutquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef THEFXR het volgende:
johnson, overweight and losing=gets cut
Late replacement..quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:08 schreef THEFXR het volgende:
johnson, overweight and losing=gets cut
picsquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef Tazmaniac het volgende:
I know... i'm whipped...![]()
but tonight I do the whipping
kan ze niet ff wachten?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:15 schreef Tazmaniac het volgende:
I know... i'm whipped...![]()
but tonight I do the whipping
Bios etc, so sadly noquote:
Laat Apple die videofunctie disablen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef Hooidraad het volgende:
Staan ze allemaal te filmen
Mensen
Die lijkt me tof, wil ik nog zien. Misschien wel in de bios.quote:
Oh daar heb ik de laatste maanden vaak genoeg gezetenquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die lijkt me tof, wil ik nog zien. Misschien wel in de bios.
Ik dacht..komt hij dadelijk aan met zo'n romantische bunt film![]()
Pics van je vriendin?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Oh daar heb ik de laatste maanden vaak genoeg gezeten
voetballers zijn mietjes, gaan ligen om niksquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:36 schreef ChesterPerry het volgende:
Ajax en UFC op hetzelfde tijdstip, hoevaak dat meegemaakt![]()
hallo adriaanquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef ChesterPerry het volgende:
Hallo jongens en meisjes trouwens
Chester, wazzup.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:38 schreef ChesterPerry het volgende:
Hallo jongens en meisjes trouwens
Vocht laatst tegen Sapp om het HW championship, en gewonnen.quote:
die kerel is way to oldquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:48 schreef blessed19 het volgende:
Hoorde laatst dat Batista van de WWE de UFC in wilt gaan. hebben jullie daar ook wat over gehoord? die kerel is echt een beest.
klopt, die euh, abuse, assault casequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mag Arianne het land niet uit?
Jij ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat was het voor mij.. off to Ted the movie en een leuke afsluiter![]()
Have fun!
ik hoop het voor je, anders kreeg ze echt meppen!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat was het voor mij.. off to Ted the movie en een leuke afsluiter![]()
Have fun!
Batista is expected to make his MMA debut against Rashid Evans on October 6, 2012.[104]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |