SPOILER: Je hebt UFC 151 gemist?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dana White's reactieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rechts, "THE DRAGON"quote:Op maandag 24 september 2012 23:47 schreef An_awesome_wave het volgende:
Herkennen jullie 'm?
[ afbeelding ]
quote:If you locked up an arm bar and tried to coach him through how to defend he would just spaz out and dump you on your head. If you grabbed a straight ankle lock he would "accidentally" kick you in the face. In his defense if you caught him in something we wanted to learn it but he never wanted to learn it on a fundamental level.
quote:He was always interested in coming up with new moves and concepts. This was the era of the KenFlo cheater tomahawk elbow from guard which was something the would do in practice all the time. Light rolling? spike elbow to the top of the head. Positional drills? spike elbow to the top of the head. The 12-6 elbows he did on Hamil? ALL THE GOD DAMN TIME IN PRACTICE. People would tell him it'd illegal and he'd say "no it's not, it's arcing at the end". The dude just didn't like to listen all of the time.
quote:There's alot of mental coaching for a good fighter. Telling them their the best, building them up in practice and such. He ate it up. He was a bit of a megalomaniac. He always he the "waiter" act. He'd talk about being humble and pretend to be nice and act like he was a good guy, then he'd swipe you're hand wraps or water bottle (the hand wraps were mine... this is after he fought Bonnar so it wasn't like he was hurting for cash for training gear and he swiped my extra hand wraps). He'd show up without his gear and just grab whoever was hanging around.
Van de vechter Jon Jones ben ik een enorme fan, maar als persoon vind ik hem een ontzettende kneus. Maar goed, zulk soort verhalen verbazen me niets.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:49 schreef Hooidraad het volgende:
My experiences with Jon Jones
[..]
[..]
[..]
"Their the best"quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:49 schreef Hooidraad het volgende:
My experiences with Jon Jones
[..]
[..]
[..]
quote:
Gustafsson, casual!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:22 schreef incognitoomuch het volgende:
Petje af voor Belfort voor het bieden van de beste tegenstand tegen Jones...!
Nu alleen Dan Henderson nog en die ene zweed waarvan ik de naam niet meer weet... en dan mag die lekker naar de Heavy Weights..!
We zijn dan ondertussen bijna 3 jaar verder
Of Anderson Silva naar 205.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:47 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Gustafsson, casual!![]()
Hendo en Gustaffson zijn geen probleem voor Bones. Misschien Cormier @ 205 en anders naar heavyweight? De kans dat er in de tussentijd nieuwe contenders opstaan lijkt me niet zo groot.
Big John ook iets van 'Well.. you wanna play the game'quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef PennyWise84 het volgende:
[ afbeelding ]
als die er nou eens vol op had gezeten,had ik me in me broek gezeken van het lachen
Geo leest ook mmafighting zie ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Big John ook iets van 'Well.. you wanna play the game'
Kijk er wel eens op, maar dit haalde ik gewoon uit mijn geheugenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Geo leest ook mmafighting zie ik
This is your best performance since the Lidell fightquote:
Jups, dan was hij echt down gegaan!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef PennyWise84 het volgende:
[ afbeelding ]
als die er nou eens vol op had gezeten,had ik me in me broek gezeken van het lachen
en geen DQ voor Bedlfortquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jups, dan was hij echt down gegaan!
als ik het goed zie dan op moment dat Belfort z'n voet omhoog gaat,gaan de handen van Jones van de matquote:
niet daarom, maar als je " the game played" moet je maar voor de gevolgen opdraaienquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:15 schreef PennyWise84 het volgende:
[..]
als ik het goed zie dan op moment dat Belfort z'n voet omhoog gaat,gaan de handen van Jones van de mat
alsof hij Jones zich aan de regels houdt, met zijn elbows en eye gouging!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef n00cL30n het volgende:
Precies, ik denk dat je niemand had horen klagen behalve die jankbak van een Jones.
Doet hij ze gewoon naar het lichaam/middel. Of hij gaat dan een jab ontwikkelen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:23 schreef PennyWise84 het volgende:
Als de UFC die front-side legkicks verbied is Jones niks meer
Helemaal gelijk man, slechte wrestling, matige GnP, die ellebogen stellen niks voor, zonder die teeps is hij helemaal niksquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:23 schreef PennyWise84 het volgende:
Als de UFC die front-side legkicks verbied is Jones niks meer
Dit zou een prima PRIDE RULES! moment zijn geweest als hij raak was!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef PennyWise84 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kerel. Dat ie zoiets uitgerekend tegen Rampage zegtquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
This is your best performance since the Lidell fight
Die armen zijn in omtrek bijna groter dan mijn romp johquote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef roepdeman het volgende:
Alistair ziet er redelijk klein uit:
[ afbeelding ]
must have eaten horse meat marinated in testosterone.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:21 schreef roepdeman het volgende:
Alistair ziet er redelijk klein uit:
[ afbeelding ]
Ik, maar ik ben geen bjj practitionerquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:40 schreef THEFXR het volgende:
Wie heeft er geld over??
[ afbeelding ]
Op Google.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
Weet iemand waar je kan vinden hoe het zit met de suspensions van de vechters van UFC 152? Hoe staat het bijvoorbeeld met de arm van Jones etc.?
cagepotatoquote:Op woensdag 26 september 2012 13:54 schreef Bootje84 het volgende:
Weet iemand waar je kan vinden hoe het zit met de suspensions van de vechters van UFC 152? Hoe staat het bijvoorbeeld met de arm van Jones etc.?
Veel te duur! Ik pas.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:40 schreef THEFXR het volgende:
Wie heeft er geld over??
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |