nee, ben ik niet met je eens... maar ik heb weinig zin om daar een discussie over te voeren eerlijk gezegd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef Inlognaam het volgende:
Je geld terugvragen en zo gratis eten te krijgen... soort van omgekeerd bedelen.
Maar dan weet je toch wel dat het vrij standaard is bij een koud/klef menu dat een nieuwe bestelling uitgeleverd wordt en dat er nauwelijks geld teruggegeven wordt?quote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
nee, ben ik niet met je eens... maar ik heb weinig zin om daar een discussie over te voeren eerlijk gezegd.
Met 10 tot 15 statusupdates per dag op facebook is dat toch niet zo gek?quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef DJMO het volgende:
ik zit eindelijk m'n foon maar eens op te schonen qua aafbeeldingen. 3600+ items te importeren
quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met 10 tot 15 statusupdates per dag op facebook is dat toch niet zo gek?
je had eigenlijk idd recht op of geld terug of een nieuwe maaltijd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
hoezo om eten bedelen?ik bestel iets en hoor waar voor mijn geld te krijgen. als ik dan lauwe kleffe troep bezorgd krijg, dan idd maar een nieuwe portie, of m'n geld terug. simpel zat, dadt ik liever het laatste had gehad omdat ik er niet echt op vertrouwde dat het de tweede keer wél goed zou gaan is mijn goed recht.
zoveel plaats ik toch niet?quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Met 10 tot 15 statusupdates per dag op facebook is dat toch niet zo gek?
Ik heb je vanmiddag uit het kopje vrienden gehaald omdat ik heel vaak 4 updates had en alle 4 van jou :pquote:
lol . mjah, voor mijn gevoel plaats ik echt niet vaak losse foto's .. ben de laatste tijd meer van nieuwe albums juist.quote:Op maandag 24 september 2012 18:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik heb je vanmiddag uit het kopje vrienden gehaald omdat ik heel vaak 4 updates had en alle 4 van jou :p
Maar dat maakt niet uit hoor :p
Zie je? je bent gewoon een fb-spam-sletquote:Op maandag 24 september 2012 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
lol . mjah, voor mijn gevoel plaats ik echt niet vaak losse foto's .. ben de laatste tijd meer van nieuwe albums juist.
Het zullen er misschien ook niet echt 15 per dag zijn :p maar in verhouding tot die andere 500 vrienden van me plaats je best veel. Maar je gaat nu meer op in het grote geheel dus het valt nu in wel weer wat mee.quote:Op maandag 24 september 2012 18:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
lol . mjah, voor mijn gevoel plaats ik echt niet vaak losse foto's .. ben de laatste tijd meer van nieuwe albums juist.
Ik zet me schrap!quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef DJMO het volgende:
m'n dijen/liezen zijn stijf van het rennen gisteren![]()
of .. en de fb-spam-hoer is weer bezigkomen 21 foto's aan van een dagje texel
Neeeeequote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef Merlijn het volgende:
grmbl..... Ik stap dadelijk op het vliegtuig en schop dat achterlijke klote apparaat hoogstpersoonlijk het rack uit!
als het goed krijgt men maar één melding .. iets van die en die heeft 21 nieuwe foto's toegevoegd ofzo ..quote:
Klopt!quote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
als het goed krijgt men maar één melding .. iets van die en die heeft 21 nieuwe foto's toegevoegd ofzo ..
And now I'm old and wise I don't go to mommy anymore but I just give a dreun.quote:
Waarom zou zij tijdens het wippen naar de motorsport op tv willen meekijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |