Ja je zit idd in een flow en dan stort je pas in als je in de auto op weg naar huis zit. Maar als je dan thuiskomt wil je vriend ook nog wel even aandacht en wil je zelf ook niet meteen je bed induiken want er is meer in het leven dan werken toch?! ,,,,,,,,,,quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:20 schreef Solagratia het volgende:
Fijn dat alles in orde is Coco! en dat de rugpijn weg is.
Spirit, die dagen van 13 (tot 15) uur zijn herkenbaar. Valt het aan te passen bij jou? Ik probeer nu ook zo min mogelijk om 3 dagdelen te werken. Maar ja, soms heb je gewoon vergaderingen die alleen dan kunnen. Daar betaal ik dan de volgende dag de prijs voor. En op de dag zelf is het geen probleem, want leuk werk en je zit in een flow.
Jawel, dat magquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:02 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd NiGeLaToR & vriendin!![]()
![]()
Mogen we weten hoe ze heet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
En eenquote:
Nee, het ging allemaal ineens heel snel na die nekplooimeting. Wel bizar, een bekende van mij kreeg met de 20-wekenecho ook zulk nieuws en die is 3 dagen na mij bevallen. Het verbaasde mij overigens hoe enorm Gabriël al ontwikkeld was voor de termijn, ik heb een prutje van 9 weken in mijn handen gehad en dat was nauwelijks herkenbaar als kindje, terwijl Gabriël compleet was tot aan nageltjes toe. In die paar weken gebeurt er écht heel veel, hij was echt een kindje al.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht dat jij veel verder was trix! Ik dacht echt dat je rond de 20 weken was met Gabriel.
Maar met ivf weet je toch precies de dag van bevruchting (ok ok das dan heel lang terug) maar daarmee dan dus ook heel precies de zwangerschapsduur?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef Hobbesje het volgende:
Tnx. Ben nu 9 weken en 1 dag volgens de gyn en de echo van gisteren zou 2 dagen korter zijn. Maar daar ga ik niet mee akkoord (de gyn heeft er voor m'n gevoel ook al 2 dagen afgehaald - dan ben je al ruim een halve week verder) gezien mijn voorgeschiedenis. Ik wil wel zeker weten voor de 40 weken m'n keizersnede gehad hebben.
Geen probleemquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:55 schreef Suikertante het volgende:
Oke. We gaan het doen, de combinatietest.
Nogmaals dank voor verhaal en uitleg Incantrix!
Nicequote:Op dinsdag 25 september 2012 12:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ze voor de meiden. Van de etos, smaakt naar sinasappel.
Vitamine K moet ik nog halen, maar baby is er toch nog lang niet. Nog 16 weken..
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Met welk termijn ben je vorige keer bevallen (en begon de bevalling spontaan)?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef Hobbesje het volgende:
Tnx. Ben nu 9 weken en 1 dag volgens de gyn en de echo van gisteren zou 2 dagen korter zijn. Maar daar ga ik niet mee akkoord (de gyn heeft er voor m'n gevoel ook al 2 dagen afgehaald - dan ben je al ruim een halve week verder) gezien mijn voorgeschiedenis. Ik wil wel zeker weten voor de 40 weken m'n keizersnede gehad hebben.
Heb je vieze dingen gedaan? Of niezen, hoesten ed...quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry voor mn geklaag hoor, maar ik moet het even kwijtNet naar de wc geweest en ineens out of the blue bloedverlies. Meteen vk gebeld, situatie uitgelegd en omdat ik geen buikpijn heb en alles er zaterdag zo netjes uitzag, zou het volgens haar wel goed zitten, maar kreeg wel enorm op mn kop en moest het rustig aan doen. Net dus maar ziekgemeld...
Lig nu met chocolademelk onder mn dekbed op de bank. Ze kunnen me wat.
Nee niks. Wel grote boodschap, dus daar zou het door kunnen komen. Volgens vk zou het ook nog innestelingsbloeding kunnen zijn (na 7 weken?! ja, dat kon volgens haar) of omdat mn menstruatie nu normaliter zou moeten komen zou het ook dat kunnen zijn. Of het zit mis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heb je vieze dingen gedaan? Of niezen, hoesten ed...
Gewoon de vk die bij mij om de hoek zit.. Beetje zweverige types. Maar het boeit me echt weinig, ik zie ze soms voor de controles en ik ben blij als ze weten wat ze doen als mn kindje geboren wordt, verder hoef ik er niet mee op vakantie ofzo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee niks. Wel grote boodschap, dus daar zou het door kunnen komen. Volgens vk zou het ook nog innestelingsbloeding kunnen zijn (na 7 weken?! ja, dat kon volgens haar) of omdat mn menstruatie nu normaliter zou moeten komen zou het ook dat kunnen zijn. Of het zit mis.
Wel apart trouwens. Zondag heb ik mn ex verteld dat we een kindje krijgen en hij vroeg meteen welke vk we hadden en raadde ons die ten zeerste af. Hij en zijn vrouw zijn geswitched naar het zkh en die vertelden allemaal nare verhalen over mijn huidge vk. Twijfel nu ook of ik niet ook beter over kan stappen...Hoe hebben jullie je vk gekozen?
En ze zei niet kom maar langs voor een echo? Ik kon de vorige keer na elke keer bloed verlies langs komen. Ik ben van week 5 tot 16 onderhand elke week terug geweest voor een echo na elk bloed verlies. Wanneer zou je weer moeten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee niks. Wel grote boodschap, dus daar zou het door kunnen komen. Volgens vk zou het ook nog innestelingsbloeding kunnen zijn (na 7 weken?! ja, dat kon volgens haar) of omdat mn menstruatie nu normaliter zou moeten komen zou het ook dat kunnen zijn. Of het zit mis.
Wel apart trouwens. Zondag heb ik mn ex verteld dat we een kindje krijgen en hij vroeg meteen welke vk we hadden en raadde ons die ten zeerste af. Hij en zijn vrouw zijn geswitched naar het zkh en die vertelden allemaal nare verhalen over mijn huidge vk. Twijfel nu ook of ik niet ook beter over kan stappen...Hoe hebben jullie je vk gekozen?
Als je "gewoon" zwanger bent gelden blijkbaar hele andere regels...quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:35 schreef Tally het volgende:
[..]
En ze zei niet kom maar langs voor een echo? Ik kon de vorige keer na elke keer bloed verlies langs komen. Ik ben van week 5 tot 16 onderhand elke week terug geweest voor een echo na elk bloed verlies. Wanneer zou je weer moeten?
Ja maar op dat moment was ik al overgeleverd aan de verloskundige en had ik niets meer met de gynaecoloog te maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als je "gewoon" zwanger bent gelden blijkbaar hele andere regels...
Maf is dat he?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar op dat moment was ik al overgeleverd aan de verloskundige en had ik niets meer met de gynaecoloog te maken.
Dat er andere regels gelden merk ik nu ja
Ja best wel. Een zwangerschap is een zwangerschap lijkt me. Maar blijkbaar zit daar heel veel verschil in.quote:
Geen idee? Misschien meer met BMI?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Heeft dat niet meer te maken met de grens van levensvatbaarheid bij ongeveer 24 weken? Of niet? (zeg ik nu iets geks)
Ik krijg een ochtendje/middagje suikerwater drinken vertelde hij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef Ticootje het volgende:
Maar dan hoef je toch niet buisje af te geven? Of een dag met vieze drankjes enzo?
Suiker is een kwestie van een prikje en een apparaatje en klaar? Toch?
Wel buisje ja. Hoeveel weet ik niet. Moet voor 09:30 nuchter komen. En zie nu net op mijn prikformulier dat ze ook voor HB gaan prikken!quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef Ticootje het volgende:
Maar dan hoef je toch niet buisje af te geven? Of een dag met vieze drankjes enzo?
Suiker is een kwestie van een prikje en een apparaatje en klaar? Toch?
Nou ja vanmorgen had ik ook bloedverlies en ook een harde stoelgang en toen kwam ik er achter dat ik aambeien hadquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben zaterdag nog voor een echo geweest en toen was alles goed. Nu moet ik gewoon even afwachten en als het bloeden niet stopt/bruin wordt, gaan we nog een echo plannen. Maar ik wil nu gewoon even alles van me af zetten en wat uitrusten en op zich voelt alles nog gewoon goed. Ik gooi het dus op de harde stoelgang en hoop dat als ik straks naar de wc moet er al geen bloed meer bij zit
Struisvogelgedrag ftw!
Dat vroeg ze ook, maar daar kwam het bloed duidelijk niet vandaan... dus even afwachten dan maar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja vanmorgen had ik ook bloedverlies en ook een harde stoelgang en toen kwam ik er achter dat ik aambeien had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |