abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117230339
Fijn dat alles in orde is Coco! en dat de rugpijn weg is.

Spirit, die dagen van 13 (tot 15) uur zijn herkenbaar. Valt het aan te passen bij jou? Ik probeer nu ook zo min mogelijk om 3 dagdelen te werken. Maar ja, soms heb je gewoon vergaderingen die alleen dan kunnen. Daar betaal ik dan de volgende dag de prijs voor. En op de dag zelf is het geen probleem, want leuk werk en je zit in een flow.
pi_117230477
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:20 schreef Solagratia het volgende:
Fijn dat alles in orde is Coco! en dat de rugpijn weg is.

Spirit, die dagen van 13 (tot 15) uur zijn herkenbaar. Valt het aan te passen bij jou? Ik probeer nu ook zo min mogelijk om 3 dagdelen te werken. Maar ja, soms heb je gewoon vergaderingen die alleen dan kunnen. Daar betaal ik dan de volgende dag de prijs voor. En op de dag zelf is het geen probleem, want leuk werk en je zit in een flow.
Ja je zit idd in een flow en dan stort je pas in als je in de auto op weg naar huis zit. Maar als je dan thuiskomt wil je vriend ook nog wel even aandacht en wil je zelf ook niet meteen je bed induiken want er is meer in het leven dan werken toch?! ,,,,,,,,,,

Voor mijn werk moet ik door heel Nederland reizen. De kantoor/thuiswerkdagen vallen wel mee en dan snoep ik er ook wel een uurtje vanaf, maar zoals gisteren zat ik in Groningen: 7 uur werken, 5 uur autorijden. Katsjing... Ik wil wel gaan bespreken met mijn manager dat ik die uren de volgende dag kan bijslapen want ik voel me superschuldig naar onze kruimel toe. Dit kan voor hem ook niet goed zijn.
Sarcasme. Herken het.
pi_117230553
Nigelator&vrouw *O* gefeliciteerd met jullie dochter!

Mijlpalen *O* Allemaal bijzonder, want ook de Laatste Loodjes Mama's zijn ooit aan het begin geweest!

Vermoeidheid, check. Maar de misselijkheid is wel bijna weg *O*
En google laat ik ook maar even links liggen geloof ik...
  FOK!fotograaf dinsdag 25 september 2012 @ 13:34:46 #204
13368 NiGeLaToR
pi_117230737
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:02 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd NiGeLaToR & vriendin! *O* *O* *O*
Mogen we weten hoe ze heet? O+
Jawel, dat mag :) Elena Marissa is haar naam.

Bedankt voor alle gelukwensen! Gaat tot nu toe nog steeds super!
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:44:19 #205
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117231088
Elena, wat leuk, spaans is dat toch? Gefeliciteerd Nigelator! *O*

Studiotje, ook gefeliciteerd, leuk zo'n trotse oom O+

En spoiler want niet iedereen wil het weten:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3!
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:45:49 #206
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_117231150
Mooie naam. O+

Trix een :* voor jou.
A grand adventure has begun.
pi_117231157
Studiotje, gefeliciteerd met je nichtje

Ophelia, *O* voor je mijplaal

Sorbootje, gewoon alweer 37 weken. Een LLT dus *O*

Nigelator, gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een mooie naam

*O* voor alle andere mijlpalen die ik langs zag komen.

Coco, fijn dat alles in orde was. Jouw kleintje moet nog een week of vier blijven zitten gewoon.

Ik heb vandaag ook controle gehad. Ik ben nu 1 pond zwaarder dan vier weken geleden. Maar mijn buik groeit goed. Mijn bloeddruk was goed. Hartje nog even gehoord en je hoorde haar ook nog bewegen. En toen prikte de VK nog in mijn vinger om mijn ijzergehalte te meten. Wat een gemeen prikje is dat zeg. Maar ook ijzergehalte was helemaal goed.
pi_117231174
Ik dacht dat jij veel verder was trix! Ik dacht echt dat je rond de 20 weken was met Gabriel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 september 2012 @ 13:51:25 #209
95408 Incantrix
pi_117231344
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:45 schreef Keshet het volgende:
Mooie naam. O+

Trix een :* voor jou.
En een :* terug voor jou lieverd :) Hoe voel je je?

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht dat jij veel verder was trix! Ik dacht echt dat je rond de 20 weken was met Gabriel.
Nee, het ging allemaal ineens heel snel na die nekplooimeting. Wel bizar, een bekende van mij kreeg met de 20-wekenecho ook zulk nieuws en die is 3 dagen na mij bevallen. Het verbaasde mij overigens hoe enorm Gabriël al ontwikkeld was voor de termijn, ik heb een prutje van 9 weken in mijn handen gehad en dat was nauwelijks herkenbaar als kindje, terwijl Gabriël compleet was tot aan nageltjes toe. In die paar weken gebeurt er écht heel veel, hij was echt een kindje al.
3!
pi_117231499
Oke. We gaan het doen, de combinatietest.
Nogmaals dank voor verhaal en uitleg Incantrix!
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:04:29 #211
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_117231766
Geloof dat ik me hier ook (weer) mag melden. Na 2 echo's geloof ik nu toch echt dat ik zwanger ben (van een embryootje uit de lichting van de icsi van mijn tweede zoontje).
Ik ben een tijd niet meer actief geweest hierzo, maar daar wil ik weer verandering in brengen. Ik zie wel weer wat bekende namen voorbijkomen iig.
pi_117231824
Gefeliciteerd! Hoever ben je nu?
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:09:02 #213
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_117231890
Tnx. Ben nu 9 weken en 1 dag volgens de gyn en de echo van gisteren zou 2 dagen korter zijn. Maar daar ga ik niet mee akkoord (de gyn heeft er voor m'n gevoel ook al 2 dagen afgehaald - dan ben je al ruim een halve week verder) gezien mijn voorgeschiedenis. Ik wil wel zeker weten voor de 40 weken m'n keizersnede gehad hebben.
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:09:24 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_117231908
Gefeliciteerd Nigelator!

Hobbesje, ook gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_117231952
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef Hobbesje het volgende:
Tnx. Ben nu 9 weken en 1 dag volgens de gyn en de echo van gisteren zou 2 dagen korter zijn. Maar daar ga ik niet mee akkoord (de gyn heeft er voor m'n gevoel ook al 2 dagen afgehaald - dan ben je al ruim een halve week verder) gezien mijn voorgeschiedenis. Ik wil wel zeker weten voor de 40 weken m'n keizersnede gehad hebben.
Maar met ivf weet je toch precies de dag van bevruchting (ok ok das dan heel lang terug) maar daarmee dan dus ook heel precies de zwangerschapsduur?
pi_117232022
Wij kregen idd afgelopen vrijdag te horen dat ze bij IVF de datum van de terugplaatsing gebruiken. En nu omdat ik natuurlijk zwanger ben de datum van de echo's.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:12:57 #217
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_117232026
Ticootje: dat dacht ik ook. Maar met de terugplaatsing van de cryo lijken er wel 2 dagen te zijn verdwenen.... of dat door het invriezen en ontdooien komt???
pi_117232140
Wat spannend! En met twee echo's en negen weken écht wel zwanger! Gefeliciteerd :)
  dinsdag 25 september 2012 @ 14:18:08 #219
95408 Incantrix
pi_117232182
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:55 schreef Suikertante het volgende:
Oke. We gaan het doen, de combinatietest.
Nogmaals dank voor verhaal en uitleg Incantrix!
Geen probleem :) En ik hoop dat dit gewoon een extra keer kindje spieken zonder zorgen mag worden :)

Hobbesje, gefeliciteerd en WB! *O*
3!
pi_117233618
Gefeliciteerd hobbesje *O*
pi_117233841
Keshet ik denk dat als het er op aan komt dat vrouwen gewoon tot het sterkere geslacht behoren :P
Is die van jou ook altijd zo zielig als ie de griep heeft? :D (hier wel .. maar dan ben ik gewoon extra extra extra lief voor hem :')

Ik ben niet bepaald een persoon die andere mensen snel om hulp vraagt :@ .. Liever nog klooi ik gewoon zelf wat aan .. En als het echt echt echt niet gaat, dan verleg ik mijn prioriteiten gewoon.

Zo grappig .. Gisteren zo''n offday, en vandaag energie voor 10 *O* .. Ik weet niet wat dat is maar het voelt wel goed :D .. De laatste dingetjes die we perse nodig hadden (vooral volgens kraamzorg) zijn in huis gehaald. Dus in theorie kan ik gewoon de komende (maximaal) 7 weken met de pootjes omhoog en afwachten maar. Alleen zojuist een grote aanval van nesteldrang O-) .. Maar een heerlijke dag vandaag en daar kan ik dan zo enorm van genieten! Maar alles wel op het gemakje hoor :Y

Suikertante, wat jij zegt! Echt respect voor zwangere moeders hier die nog 1, 2, 3 .. misschien wel meer kleintjes rond hebben rondhuppelen. Daar moet je gewoon voor door. Dan kun je niet even zeggen: nu effe niet. Knap hoor! :)

Zand, ook 8 weken is een jompel waard hoor! Zo zijn we allemaal begonnen! *O* (volgens mij meldde ik mij hier met 5 of 6 weken :') )

Oww en Sorbo en Ophelia meldplicht las ik *O* .. Wat spannend dames!! En wat gaat dat teringsnel :o .. Waahh .. Ik weet nog dat jullie net 12 weken waren enzo :D

Suiker over die combitest .. Wij kregen tijdens de echo al het een en ander te horen o.a. dat de nekplooi er netjes uit zag, allemaal lichamelijke kenmerken rondom trisomie en Down niet zichtbaar leken. Maar volgens mij werd er ook bloed geprikt als ik mij nog goed kan herinneren en dat soort zaken spelen ook mee bij die kansberekening. En het blijft een KANSberekening, zekerheid heb je nooit, al ziet de echo er nog zo goed en volmaakt uit. Dus ja, je lichaam en de echo kunnen je stiekem toch nog best voor de gek houden als je pech hebt. We hadden wel een super aardige echoscopiste die alles heel duidelijk uitlegde! Dat was echt fijn, ik had echt het gevoel dat de vrouw in kwestie de tijd nam om al onze vragen te beantwoorden.

Hmm kastjes uitsoppen .. Moet ik ook nog maar eens doen .. Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb hier :@ :D

Nigelator je kleintje is er! *O* .. Super gefeliciteerd! :D
Vind het wel mooi en apart dat een vent hier ook mee schrijft .. Echt leuk! Ga lekker genieten van je gezinnetje!

Jeetje heftig Tally! Dat je in die fase nog via een rechter voor elkaar moet zien te boksen dat euthanasie wordt toegestaan. Lijkt me een hele emotionele achtbaan waar je dan doorheen moet zeg.

Coco fijn om te horen dat het lichamelijk weer wat beter met je gaat en dat het (waarschijnlijk) niet zoveel voorstelt :)

Spirit, jezus .. Jij maakt lange dagen zo! En dat met jouw termijn .. Geen roofbouw op je lichaam plegen he :* .. Die energie ga je nog hard zat nodig hebben!

Bij Omentielvo ook alles netjes op lijn .. Altijd fijn weer om die bevestiging te krijgen vind ik :)

En ik wil even zeggen dat ik Incantrix echt een geweldig sterke vrouw vind :*

Hobbesje welkom *O*

En hier begint spontaan de zon te schijnen *O*
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:13:54 #222
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117234217
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 12:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb ze voor de meiden. Van de etos, smaakt naar sinasappel.

Vitamine K moet ik nog halen, maar baby is er toch nog lang niet. Nog 16 weken..
Nice :D
Ik heb ze van de kruidvat, trouwens, wat een verschil in prijs met davitamon zeg :o niet normaal!

Inca heftig.. :* maar toch even fijn om te weten, vind ik persoonlijk. Thanks for sharing :)

Hobbesje gefeli en welkom! :*

Twink gaat goed met je nesteldrang zo te horen :D Lekker soppen *O* whihi.. Ik had ook nog plannen voor vandaag maar ik weet niet hoeveel ervan gaat komen :+ (goed he, ik doe weinig! :'))
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117234417
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 14:09 schreef Hobbesje het volgende:
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Met welk termijn ben je vorige keer bevallen (en begon de bevalling spontaan)?
Gefeliciteerd iig!
pi_117234615
Sorry voor mn geklaag hoor, maar ik moet het even kwijt :@ Net naar de wc geweest en ineens out of the blue bloedverlies. Meteen vk gebeld, situatie uitgelegd en omdat ik geen buikpijn heb en alles er zaterdag zo netjes uitzag, zou het volgens haar wel goed zitten, maar kreeg wel enorm op mn kop en moest het rustig aan doen. Net dus maar ziekgemeld...

Lig nu met chocolademelk onder mn dekbed op de bank. Ze kunnen me wat.
Sarcasme. Herken het.
pi_117234673
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry voor mn geklaag hoor, maar ik moet het even kwijt :@ Net naar de wc geweest en ineens out of the blue bloedverlies. Meteen vk gebeld, situatie uitgelegd en omdat ik geen buikpijn heb en alles er zaterdag zo netjes uitzag, zou het volgens haar wel goed zitten, maar kreeg wel enorm op mn kop en moest het rustig aan doen. Net dus maar ziekgemeld...

Lig nu met chocolademelk onder mn dekbed op de bank. Ze kunnen me wat.
Heb je vieze dingen gedaan? Of niezen, hoesten ed...
pi_117234739
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Heb je vieze dingen gedaan? Of niezen, hoesten ed...
Nee niks. Wel grote boodschap, dus daar zou het door kunnen komen. Volgens vk zou het ook nog innestelingsbloeding kunnen zijn (na 7 weken?! ja, dat kon volgens haar) of omdat mn menstruatie nu normaliter zou moeten komen zou het ook dat kunnen zijn. Of het zit mis.

Wel apart trouwens. Zondag heb ik mn ex verteld dat we een kindje krijgen en hij vroeg meteen welke vk we hadden en raadde ons die ten zeerste af. Hij en zijn vrouw zijn geswitched naar het zkh en die vertelden allemaal nare verhalen over mijn huidge vk. Twijfel nu ook of ik niet ook beter over kan stappen... :@ Hoe hebben jullie je vk gekozen?
Sarcasme. Herken het.
pi_117234790
Over doorgaan als je meer kinderen hebt!! Ik wil ff niet meer. Grr middelste en jongste allebei ziek waardoor ik al een week niet meer dan 3 uur per nacht geslapen heb, vandaag spugen ze beide alles onder dus loop me rot naar de wasmachine die op zolder staat, blijf aan het verschonen van kinderen, beddengoed en noem maar op. Mijn huiskamer ziet eruit alsof er een bom ontploft is maar die moet maar blijven zoals ie is.
Ik wil slapen :O

Spirit onze vlos was bij de eerste zwangerschap de enige verloskundigepraktijk ik onze woonplaats. Die is toen goed bevallen en ondertussen is er nog een praktijk bij gekomen maar we blijven bij onze oude vertrouwde O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117234818
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee niks. Wel grote boodschap, dus daar zou het door kunnen komen. Volgens vk zou het ook nog innestelingsbloeding kunnen zijn (na 7 weken?! ja, dat kon volgens haar) of omdat mn menstruatie nu normaliter zou moeten komen zou het ook dat kunnen zijn. Of het zit mis.

Wel apart trouwens. Zondag heb ik mn ex verteld dat we een kindje krijgen en hij vroeg meteen welke vk we hadden en raadde ons die ten zeerste af. Hij en zijn vrouw zijn geswitched naar het zkh en die vertelden allemaal nare verhalen over mijn huidge vk. Twijfel nu ook of ik niet ook beter over kan stappen... :@ Hoe hebben jullie je vk gekozen?
Gewoon de vk die bij mij om de hoek zit.. Beetje zweverige types. Maar het boeit me echt weinig, ik zie ze soms voor de controles en ik ben blij als ze weten wat ze doen als mn kindje geboren wordt, verder hoef ik er niet mee op vakantie ofzo.
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:31:25 #229
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117234839
Spirit wat vervelend zeg :* -O- idd maar ff rustig aan doen!
MeNicole dikke :*
pi_117234988
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En ze zei niet kom maar langs voor een echo? Ik kon de vorige keer na elke keer bloed verlies langs komen. Ik ben van week 5 tot 16 onderhand elke week terug geweest voor een echo na elk bloed verlies. Wanneer zou je weer moeten?
pi_117235046
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:35 schreef Tally het volgende:

[..]

En ze zei niet kom maar langs voor een echo? Ik kon de vorige keer na elke keer bloed verlies langs komen. Ik ben van week 5 tot 16 onderhand elke week terug geweest voor een echo na elk bloed verlies. Wanneer zou je weer moeten?
Als je "gewoon" zwanger bent gelden blijkbaar hele andere regels...
pi_117235087
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als je "gewoon" zwanger bent gelden blijkbaar hele andere regels...
Ja maar op dat moment was ik al overgeleverd aan de verloskundige en had ik niets meer met de gynaecoloog te maken.

Dat er andere regels gelden merk ik nu ja :')
pi_117235109
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja maar op dat moment was ik al overgeleverd aan de verloskundige en had ik niets meer met de gynaecoloog te maken.

Dat er andere regels gelden merk ik nu ja :')
Maf is dat he?
pi_117235173
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maf is dat he?
Ja best wel. Een zwangerschap is een zwangerschap lijkt me. Maar blijkbaar zit daar heel veel verschil in.
Tot week 20 krijg ik de "normale" afspraken/echo's, daarna word ik in de gaten gehouden i.v.m. maar 1 schelp i.p.v. 2 (misvormde baarmoeder). Ik word nu in week 24 getest op suiker. Ik moet opeens veel meer bloed inleveren :') En zo heb ik nog wel wat dingen waar van ik heb WAAROM??!?!
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:44:32 #235
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117235309
Heeft dat niet meer te maken met de grens van levensvatbaarheid bij ongeveer 24 weken? Of niet? (zeg ik nu iets geks :@)
pi_117235404
Die kan ik even niet plaatsen :)
pi_117235421
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Heeft dat niet meer te maken met de grens van levensvatbaarheid bij ongeveer 24 weken? Of niet? (zeg ik nu iets geks :@)
Geen idee? Misschien meer met BMI?

Volgens mij word ik niet getest op suiker?
pi_117235482
Ooooowh die suikertest. Nou die suikertest krijg ik omdat ik bij de vorige zwangerschap aan het einde blijkbaar te veel op begon te zwellen en elke week terug mocht komen voor een CTG, urineonderzoek en bloedonderzoek. Dat wil hij nu voor wezen. Of zo :')
pi_117235507
Suiker hier wel. Tussen 24 en 26 weken moet ik daar voor prikken.

Echo's doen ze bij mijn praktijk niet moeilijk over. Ze kunnen dat zelf dus willen als je ongerust bent best even kijken. Moet je alleen geen stagiaire treffen want die mag dat dan weer niet.
pi_117235574
Maar dan hoef je toch niet buisje af te geven? Of een dag met vieze drankjes enzo?

Suiker is een kwestie van een prikje en een apparaatje en klaar? Toch?
pi_117235609
Daarom "moet" Spirit even terug bellen en aangeven dat ze toch best bezorgd is.
En vragen of ze toch niet even willen kijken.
pi_117235622
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef Ticootje het volgende:
Maar dan hoef je toch niet buisje af te geven? Of een dag met vieze drankjes enzo?

Ik krijg een ochtendje/middagje suikerwater drinken vertelde hij.
pi_117235654
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef Ticootje het volgende:

Wel buisje ja. Hoeveel weet ik niet. Moet voor 09:30 nuchter komen. En zie nu net op mijn prikformulier dat ze ook voor HB gaan prikken!
pi_117235713
Oh ik zie net dat als suiker te hoog is pas een dagcurve wordt geprikt.

Gelukkig ben ik al aan het afkicken van mn energiedrinkjes... :(
pi_117235814
Ik ben zaterdag nog voor een echo geweest en toen was alles goed. Nu moet ik gewoon even afwachten en als het bloeden niet stopt/bruin wordt, gaan we nog een echo plannen. Maar ik wil nu gewoon even alles van me af zetten en wat uitrusten en op zich voelt alles nog gewoon goed. Ik gooi het dus op de harde stoelgang en hoop dat als ik straks naar de wc moet er al geen bloed meer bij zit :@

Struisvogelgedrag ftw!
Sarcasme. Herken het.
pi_117235915
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben zaterdag nog voor een echo geweest en toen was alles goed. Nu moet ik gewoon even afwachten en als het bloeden niet stopt/bruin wordt, gaan we nog een echo plannen. Maar ik wil nu gewoon even alles van me af zetten en wat uitrusten en op zich voelt alles nog gewoon goed. Ik gooi het dus op de harde stoelgang en hoop dat als ik straks naar de wc moet er al geen bloed meer bij zit :@

Struisvogelgedrag ftw!
Nou ja vanmorgen had ik ook bloedverlies en ook een harde stoelgang en toen kwam ik er achter dat ik aambeien had :')
pi_117235926
Krijg net al bericht in mijn mail dat ik de blije doos op kan halen. Zijn ze op tijd bij.
pi_117235928
Oh lekker!!!
pi_117235946
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Nou ja vanmorgen had ik ook bloedverlies en ook een harde stoelgang en toen kwam ik er achter dat ik aambeien had :')
Dat vroeg ze ook, maar daar kwam het bloed duidelijk niet vandaan... dus even afwachten dan maar.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:01:29 #250
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117235947
Nee ik bedoel dat de controles anders zijn in het begin van je zwangerschap, of begreep ik dat verkeerd?
Magoed laat maar :P :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')