abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117234739
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Heb je vieze dingen gedaan? Of niezen, hoesten ed...
Nee niks. Wel grote boodschap, dus daar zou het door kunnen komen. Volgens vk zou het ook nog innestelingsbloeding kunnen zijn (na 7 weken?! ja, dat kon volgens haar) of omdat mn menstruatie nu normaliter zou moeten komen zou het ook dat kunnen zijn. Of het zit mis.

Wel apart trouwens. Zondag heb ik mn ex verteld dat we een kindje krijgen en hij vroeg meteen welke vk we hadden en raadde ons die ten zeerste af. Hij en zijn vrouw zijn geswitched naar het zkh en die vertelden allemaal nare verhalen over mijn huidge vk. Twijfel nu ook of ik niet ook beter over kan stappen... :@ Hoe hebben jullie je vk gekozen?
Sarcasme. Herken het.
pi_117234790
Over doorgaan als je meer kinderen hebt!! Ik wil ff niet meer. Grr middelste en jongste allebei ziek waardoor ik al een week niet meer dan 3 uur per nacht geslapen heb, vandaag spugen ze beide alles onder dus loop me rot naar de wasmachine die op zolder staat, blijf aan het verschonen van kinderen, beddengoed en noem maar op. Mijn huiskamer ziet eruit alsof er een bom ontploft is maar die moet maar blijven zoals ie is.
Ik wil slapen :O

Spirit onze vlos was bij de eerste zwangerschap de enige verloskundigepraktijk ik onze woonplaats. Die is toen goed bevallen en ondertussen is er nog een praktijk bij gekomen maar we blijven bij onze oude vertrouwde O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117234818
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Nee niks. Wel grote boodschap, dus daar zou het door kunnen komen. Volgens vk zou het ook nog innestelingsbloeding kunnen zijn (na 7 weken?! ja, dat kon volgens haar) of omdat mn menstruatie nu normaliter zou moeten komen zou het ook dat kunnen zijn. Of het zit mis.

Wel apart trouwens. Zondag heb ik mn ex verteld dat we een kindje krijgen en hij vroeg meteen welke vk we hadden en raadde ons die ten zeerste af. Hij en zijn vrouw zijn geswitched naar het zkh en die vertelden allemaal nare verhalen over mijn huidge vk. Twijfel nu ook of ik niet ook beter over kan stappen... :@ Hoe hebben jullie je vk gekozen?
Gewoon de vk die bij mij om de hoek zit.. Beetje zweverige types. Maar het boeit me echt weinig, ik zie ze soms voor de controles en ik ben blij als ze weten wat ze doen als mn kindje geboren wordt, verder hoef ik er niet mee op vakantie ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:31:25 #229
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117234839
Spirit wat vervelend zeg :* -O- idd maar ff rustig aan doen!
MeNicole dikke :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117234988
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

En ze zei niet kom maar langs voor een echo? Ik kon de vorige keer na elke keer bloed verlies langs komen. Ik ben van week 5 tot 16 onderhand elke week terug geweest voor een echo na elk bloed verlies. Wanneer zou je weer moeten?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_117235046
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:35 schreef Tally het volgende:

[..]

En ze zei niet kom maar langs voor een echo? Ik kon de vorige keer na elke keer bloed verlies langs komen. Ik ben van week 5 tot 16 onderhand elke week terug geweest voor een echo na elk bloed verlies. Wanneer zou je weer moeten?
Als je "gewoon" zwanger bent gelden blijkbaar hele andere regels...
pi_117235087
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Als je "gewoon" zwanger bent gelden blijkbaar hele andere regels...
Ja maar op dat moment was ik al overgeleverd aan de verloskundige en had ik niets meer met de gynaecoloog te maken.

Dat er andere regels gelden merk ik nu ja :')
pi_117235109
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja maar op dat moment was ik al overgeleverd aan de verloskundige en had ik niets meer met de gynaecoloog te maken.

Dat er andere regels gelden merk ik nu ja :')
Maf is dat he?
pi_117235173
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maf is dat he?
Ja best wel. Een zwangerschap is een zwangerschap lijkt me. Maar blijkbaar zit daar heel veel verschil in.
Tot week 20 krijg ik de "normale" afspraken/echo's, daarna word ik in de gaten gehouden i.v.m. maar 1 schelp i.p.v. 2 (misvormde baarmoeder). Ik word nu in week 24 getest op suiker. Ik moet opeens veel meer bloed inleveren :') En zo heb ik nog wel wat dingen waar van ik heb WAAROM??!?!
  dinsdag 25 september 2012 @ 15:44:32 #235
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117235309
Heeft dat niet meer te maken met de grens van levensvatbaarheid bij ongeveer 24 weken? Of niet? (zeg ik nu iets geks :@)
pi_117235404
Die kan ik even niet plaatsen :)
pi_117235421
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Heeft dat niet meer te maken met de grens van levensvatbaarheid bij ongeveer 24 weken? Of niet? (zeg ik nu iets geks :@)
Geen idee? Misschien meer met BMI?

Volgens mij word ik niet getest op suiker?
pi_117235482
Ooooowh die suikertest. Nou die suikertest krijg ik omdat ik bij de vorige zwangerschap aan het einde blijkbaar te veel op begon te zwellen en elke week terug mocht komen voor een CTG, urineonderzoek en bloedonderzoek. Dat wil hij nu voor wezen. Of zo :')
pi_117235507
Suiker hier wel. Tussen 24 en 26 weken moet ik daar voor prikken.

Echo's doen ze bij mijn praktijk niet moeilijk over. Ze kunnen dat zelf dus willen als je ongerust bent best even kijken. Moet je alleen geen stagiaire treffen want die mag dat dan weer niet.
pi_117235574
Maar dan hoef je toch niet buisje af te geven? Of een dag met vieze drankjes enzo?

Suiker is een kwestie van een prikje en een apparaatje en klaar? Toch?
pi_117235609
Daarom "moet" Spirit even terug bellen en aangeven dat ze toch best bezorgd is.
En vragen of ze toch niet even willen kijken.
pi_117235622
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef Ticootje het volgende:
Maar dan hoef je toch niet buisje af te geven? Of een dag met vieze drankjes enzo?

Ik krijg een ochtendje/middagje suikerwater drinken vertelde hij.
pi_117235654
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef Ticootje het volgende:

Wel buisje ja. Hoeveel weet ik niet. Moet voor 09:30 nuchter komen. En zie nu net op mijn prikformulier dat ze ook voor HB gaan prikken!
pi_117235713
Oh ik zie net dat als suiker te hoog is pas een dagcurve wordt geprikt.

Gelukkig ben ik al aan het afkicken van mn energiedrinkjes... :(
pi_117235814
Ik ben zaterdag nog voor een echo geweest en toen was alles goed. Nu moet ik gewoon even afwachten en als het bloeden niet stopt/bruin wordt, gaan we nog een echo plannen. Maar ik wil nu gewoon even alles van me af zetten en wat uitrusten en op zich voelt alles nog gewoon goed. Ik gooi het dus op de harde stoelgang en hoop dat als ik straks naar de wc moet er al geen bloed meer bij zit :@

Struisvogelgedrag ftw!
Sarcasme. Herken het.
pi_117235915
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ben zaterdag nog voor een echo geweest en toen was alles goed. Nu moet ik gewoon even afwachten en als het bloeden niet stopt/bruin wordt, gaan we nog een echo plannen. Maar ik wil nu gewoon even alles van me af zetten en wat uitrusten en op zich voelt alles nog gewoon goed. Ik gooi het dus op de harde stoelgang en hoop dat als ik straks naar de wc moet er al geen bloed meer bij zit :@

Struisvogelgedrag ftw!
Nou ja vanmorgen had ik ook bloedverlies en ook een harde stoelgang en toen kwam ik er achter dat ik aambeien had :')
pi_117235926
Krijg net al bericht in mijn mail dat ik de blije doos op kan halen. Zijn ze op tijd bij.
pi_117235928
Oh lekker!!!
pi_117235946
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Nou ja vanmorgen had ik ook bloedverlies en ook een harde stoelgang en toen kwam ik er achter dat ik aambeien had :')
Dat vroeg ze ook, maar daar kwam het bloed duidelijk niet vandaan... dus even afwachten dan maar.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 25 september 2012 @ 16:01:29 #250
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117235947
Nee ik bedoel dat de controles anders zijn in het begin van je zwangerschap, of begreep ik dat verkeerd?
Magoed laat maar :P :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')