Keshet ik denk dat als het er op aan komt dat vrouwen gewoon tot het sterkere geslacht behoren
Is die van jou ook altijd zo zielig als ie de griep heeft?

(
hier wel .. maar dan ben ik gewoon extra extra extra lief voor hem
Ik ben niet bepaald een persoon die andere mensen snel om hulp vraagt

.. Liever nog klooi ik gewoon zelf wat aan .. En als het echt echt echt niet gaat, dan verleg ik mijn prioriteiten gewoon.
Zo grappig .. Gisteren zo''n offday, en vandaag energie voor 10

.. Ik weet niet wat dat is maar het voelt wel goed

.. De laatste dingetjes die we perse nodig hadden (vooral volgens kraamzorg) zijn in huis gehaald. Dus in theorie kan ik gewoon de komende (maximaal) 7 weken met de pootjes omhoog en afwachten maar. Alleen zojuist een grote aanval van nesteldrang

.. Maar een heerlijke dag vandaag en daar kan ik dan zo enorm van genieten! Maar alles wel op het gemakje hoor
Suikertante, wat jij zegt! Echt respect voor zwangere moeders hier die nog 1, 2, 3 .. misschien wel meer kleintjes rond hebben rondhuppelen. Daar moet je gewoon voor door. Dan kun je niet even zeggen: nu effe niet. Knap hoor!
Zand, ook 8 weken is een jompel waard hoor! Zo zijn we allemaal begonnen!

(volgens mij meldde ik mij hier met 5 of 6 weken

)
Oww en Sorbo en Ophelia meldplicht las ik

.. Wat spannend dames!! En wat gaat dat teringsnel

.. Waahh .. Ik weet nog dat jullie net 12 weken waren enzo
Suiker over die combitest .. Wij kregen tijdens de echo al het een en ander te horen o.a. dat de nekplooi er netjes uit zag, allemaal lichamelijke kenmerken rondom trisomie en Down niet zichtbaar leken. Maar volgens mij werd er ook bloed geprikt als ik mij nog goed kan herinneren en dat soort zaken spelen ook mee bij die kansberekening. En het blijft een KANSberekening, zekerheid heb je nooit, al ziet de echo er nog zo goed en volmaakt uit. Dus ja, je lichaam en de echo kunnen je stiekem toch nog best voor de gek houden als je pech hebt. We hadden wel een super aardige echoscopiste die alles heel duidelijk uitlegde! Dat was echt fijn, ik had echt het gevoel dat de vrouw in kwestie de tijd nam om al onze vragen te beantwoorden.
Hmm kastjes uitsoppen .. Moet ik ook nog maar eens doen .. Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb hier
Nigelator je kleintje is er!

.. Super gefeliciteerd!
Vind het wel mooi en apart dat een vent hier ook mee schrijft .. Echt leuk! Ga lekker genieten van je gezinnetje!
Jeetje heftig Tally! Dat je in die fase nog via een rechter voor elkaar moet zien te boksen dat euthanasie wordt toegestaan. Lijkt me een hele emotionele achtbaan waar je dan doorheen moet zeg.
Coco fijn om te horen dat het lichamelijk weer wat beter met je gaat en dat het (waarschijnlijk) niet zoveel voorstelt
Spirit, jezus .. Jij maakt lange dagen zo! En dat met jouw termijn .. Geen roofbouw op je lichaam plegen he

.. Die energie ga je nog hard zat nodig hebben!
Bij Omentielvo ook alles netjes op lijn .. Altijd fijn weer om die bevestiging te krijgen vind ik
En ik wil even zeggen dat ik Incantrix echt een geweldig sterke vrouw vind
Hobbesje welkom
En hier begint spontaan de zon te schijnen