abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117199696
Zwangerschap & geboorte

26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
05 oktober: Zolena
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap (jongetje)
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20 (meisje)

04 november: onlogisch (papa) (jongetje)
08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
13 november: Mineola (jongetje)
13 november: Freecell
23 november: -Lise- (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***(baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981
14 februari: Zillah666
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 (meisje)
22 februari: Fieder
27 februari: Klumsy
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (tweeling)
18 maart: Barbabientje01
20 maart: Milka82
31 maart: LadyBlack

06 april: *** Knetterkrankjorum & JJH
11 april: bellelena
16 april: L0t
17 april: _Wolk82_
17 april: Danic

05 mei: Suikertante
06 mei: -mandy-
07 mei: zandsculptuur
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_117199726
Admiraal_Anaal uit de lijst gehaald; nog gefeliciteerd met je zoon!!! *O*
pi_117199842
Ik wil ook nog graag jompels voor mijn 16 weken mijlpaal en daarmee het afscheid van de blauwe kannen.
  maandag 24 september 2012 @ 18:11:42 #4
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117199874
nog maar 26 voor me :+
en zag ook dat ik nog minder dan 100 dagen moet als je uitgaat van de uitgerekende datum dan :o

*O* voor de 16 weken mijlpaal en einde van het gezeik voor kyara
W
Z
E
pi_117200103
Kyara *O*
Rebel dat klinkt opeens heel kort nog he? :o
pi_117200130
*O* kyara
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 24 september 2012 @ 18:19:28 #7
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_117200196
ja joh ik heb helemaal nog geen tijd om een baby te krijgen :{w
W
Z
E
pi_117200477
quote:
17s.gif Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef Kyara het volgende:
Ik wil ook nog graag jompels voor mijn 16 weken mijlpaal en daarmee het afscheid van de blauwe kannen.
Woei *O*
pi_117200715
Woehoe Kyara! *O*

Hier minder dan 50 dagen :o
Vandaag babywasjes gesorteerd O+ morgen eens wat in de machine gooien!
pi_117201308
Kyara *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 24 september 2012 @ 18:58:07 #11
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_117202017
Weet niet of dit in dit topic hoort, maar ik weet niet wat ik heb. Ik heb al 3/4 maanden zere borsten wat ik eerst nooit had ( ben aan de pil ) verder regelmatig misselijk en vage pijn in onderbuik. Ik ben wel al wel 2 keer ongesteld geweest wel minder dan anders, paar weken geleden 2 zwangerschapstesten gedaan eentje half positief en de andere negatief. Maar ik blijf dit gevoel houden en ben wel ongerust omdat je ook hoort dat je tijdens een zwangerschap ook ongesteld kunt blijven, Ik zal hier overigens wel deze week mee naar de dokter gaan
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_117202468
Hoe krijg je een zwangerschapstest half positief?
pi_117202643
Wat fijn Kyara was er ook zo blij mee dat die kannen de deur uit mochten!!!
pi_117202703
*O* kyara *O*

En stampertjeX, inderdaad even bij de h.a. laten checken dan.
pi_117202732
Jullie zijn lief :*
  maandag 24 september 2012 @ 19:12:11 #16
345748 StampertjeX
Vriendje van bambi <3
pi_117202745
Kruidvat test het tweede streepje stond horizontaal
Maar stiekem toch meer een lurker.
pi_117202752
Ik werd net in mn blaas geschopt :o nog niet heel hard hoor maar ik voelde het wel en moest meteen plassen. Begint dat nu al :')
(door de baby dus he :+ )
pi_117202785
Horizontaal is niet half positief, is kapotte test. Naar de huisarts voor de zekerheid, bloed prikken.
pi_117203055
Wat Fieder zegt inderdaad. Ik zou eerst nog een test doen. Is die weer negatief dan ben je niet zwanger. Als je klachten blijven dan even langs de ha inderdaad.
pi_117203157
quote:
17s.gif Op maandag 24 september 2012 19:17 schreef Kyara het volgende:
Wat Fieder zegt inderdaad. Ik zou eerst nog een test doen. Is die weer negatief dan ben je niet zwanger. Als je klachten blijven dan even langs de ha inderdaad.
Dat advies kreeg ze in deel 1018 ook al ;)
pi_117203284
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:19 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Dat advies kreeg ze in deel 1018 ook al ;)
hardleers?
pi_117203310
quote:
17s.gif Op maandag 24 september 2012 19:21 schreef Kyara het volgende:

[..]

hardleers?
Of hoop doet leven...
pi_117204394
Met 3 a 4 maanden zou je ook wel meer merken dan alleen een kapotte positieve test denk ik :)
Naar de HA lijkt me geen slecht plan.

Fieder: dat mag ik hopen, dat dat door de baby was :D
  maandag 24 september 2012 @ 19:46:10 #24
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117204691
Jaaa Kyara, :W blauwe kannen!

@Kyara & Klumsy, dank voor jullie berichtje
Derde cervixmeting zojuist was gelukkig ook goed. Nu eindelijk dit keer mijn 'eigen' gynaecoloog gesproken en de situatie en mijn angsten echt goed kunnen bespreken. Ik krijg nog minimaal twee cervixmetingen plus een controle van de ligging van mijn placenta rond de 32 weken, die ligt er nu nl. een groot deel voor :{ . Ook starten we deze week met de progesteron injecties. Ik wil er gewoon alles aan doen om te voorkomen dat ik weer zo vroeg ga bevallen. De gyn zei echter dat ze wel verwacht dat ik weer te vroeg ga bevallen, maar zij denkt wel na 34 weken (puur obv eerdere ervaring). Was wel gek om te horen...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_117204781
quote:
17s.gif Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef Kyara het volgende:
U vraagt wij draaien :+

*O* *O* *O*
pi_117204859
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:12 schreef Fieder het volgende:
Ik werd net in mn blaas geschopt :o nog niet heel hard hoor maar ik voelde het wel en moest meteen plassen. Begint dat nu al :')
(door de baby dus he :+ )
Mijn beeb heeft de afgelopen week pas het fenomeen ''lekker op de blaas van mama stampen'' uitgevonden .. Maar nu begrijp ik jullie wel dat je 100 keer in een nacht naar de plee moet :D
Dan kun je meteen rennen idd :D
pi_117205024
Effe m'n spanning ergens kwijt... pff, zit hier terwijl m'n zus haar eerste kind op de wereld aan het zetten is, dus ook voor de eerste keer oom, Parkinson verschijnselen overal :P

Ze is gisteravond ingeleid, omdat 't kind nogal te groot werd en omdat na vorige week maandag haar weeën waren gestopt toen ze 1cm ontsluiting had. Dus een ballon ingebracht en die is er vannacht uitgevallen, 4cm ontsluiting. Om 07:00 zijn haar vliezen gebroken en nu zit ze op 8cm, wat een zware dag zou zij hebben.

Om het toch wat rustiger voor haar te laten ben ik er dus niet bij, want ik zou helemaal gek worden en raar gaan doen, oh oh! Nu wachten op het verlossende belletje dat ze gaat persen! :P
pi_117205182
Oeh, spannend joh! En wat lang is ze dan ook al bezig, pffffff.

Ik geloof ook niet dat het normaal heel gebruikelijk is om een broer bij de bevalling te hebben, dat scheelt ;) (is maar goed ook, ik heb 5 broers, beetje druk, hihi)
pi_117205334
Isis fijn dat ook deze meting goed was! Hoeveel weken ben je nu?
Ik mag donderdag weer een injectie halen, m'n 3e inmiddels, vind ze heel erg meevallen.
Ik ken je voorgeschiedenis niet, maar met hoeveel weken ben je vorige zwangerschap bevallen?
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 24 september 2012 @ 19:58:23 #30
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117205380
Kyara 16 weken en van de blauwe kannen af! Dat is een *O* *G* waard :D

Fieder :D Leuk is dat he :') Mijn blaas is ook al lange tijd stuiterbal, soms doet het gewoon echt pijn :X Maar dat is het indalen ook denk ik. Ach ja..

Enne, wtf momentje :o ik sta gewoon 10e in de lijst!! Hoe kan dit? Waarom gaat de tijd zo snel? :@
Alhoewel ik er verder ook wel gewoon klaar voor ben... morgen alweer 36 weken zeg, jeutje.. O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  maandag 24 september 2012 @ 19:59:07 #31
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_117205432
Kyara! :o *O* jij bent toch pas een week of 10? :P ;) gatsakkie, wat gaat het hard he?

Isis, dat lijkt me best confronterend om te horen zeg, maar wel fijn dat je goed in de gaen gehouden wordt. Is het fijn dat je je er nu in elk eval wel mentaal op voor kunt bereiden? En wie weet alt het mee, hoop ik dan maar voor je:Y

En omg, Twinkle, nú pas? Chill man! Die van mij heeft het al weken tot een kunst verheven, zo irritant om ongeveer acht keer per minuut te wisselen van 'crap, ik zeik in mijn broek!' naar 'niks aan de hand, move along' :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 24-09-2012 20:05:13 ]
3!
pi_117205725
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef freecell het volgende:
Oeh, spannend joh! En wat lang is ze dan ook al bezig, pffffff.

Ik geloof ook niet dat het normaal heel gebruikelijk is om een broer bij de bevalling te hebben, dat scheelt ;) (is maar goed ook, ik heb 5 broers, beetje druk, hihi)
Het was eerst wel de planning, maar moeders en partner zijn er bij, dat is wel genoeg lijkt me, kan niet wachten op het telefoontje zodat ik er naartoe kan om m'n kleine nichtje te zien :D
pi_117205803
Studiotje wat spannend joh!!

Isis fijn dat de meting goed was. Zal nog wel spannend blijven zeg :*

Enf in de top 10 :o

Heb net za 6 oktober geslachtsbepaling ingepland :D hopen dat ie er goed voor ligt! Spannenddddd.
  maandag 24 september 2012 @ 20:05:43 #34
95408 Incantrix
pi_117205864
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Het was eerst wel de planning, maar moeders en partner zijn er bij, dat is wel genoeg lijkt me, kan niet wachten op het telefoontje zodat ik er naartoe kan om m'n kleine nichtje te zien :D
Spannend zeg! Ik hoop dat het laatste deel vlot mag gaan :)
3!
pi_117205938
Spannend Studiotje!

Isis, inderdaad confronterend. Maar misschien ben je er nu wat beter op voorbereid (voor zover mogelijk) dat het ook zo kan gaan. Maar hoop dat de injecties hun werk gaan doen.
pi_117205952
Ja ik had daar echt mazzel mee tot nu toe :o .. Op de pufclub klaagden ze er ook allemaal over maar ik kon me er niks bij voorstellen eerlijk gezegd :')
Maarruh .. Karma is a bitch hoor :') .. Godnondeju .. De trappen die ze sinds afgelopen week af en toe uitdeelt :') .. Ooit begint het gewoon echt irritant te worden ( mag ik dat zeggen? :@ ) .. Maar ach, voor die paar weekjes ;)

En ergens is al dat getrappel ook heel gezellig :D
Zeker wanneer je in het openbaar bent. Maar het merendeel van de dag breng ik saai hier in huis in mijn uppie rond. Dus dan kan ik niemand echt mee laten genieten en zelf ken je het onderhand wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117206011
Speciaal voor Kyara: jompels! *O* *O*

Studiotje: spannend!!

Isis, fijn dat de meting goed was. En zoals de rest al zegt, zal nog wel even spannend blijven. Hopelijk valt alles mee :*
pi_117206113
twinkle, lastig dit soort dingen. Mijn advies is bij twijfel bellen.

Coco, hoe gaat het met jou? Nog last van je rug?
pi_117206241
Hier nog steeds rugpijn, maar ik vermoed dat de beeb wat is ingedaald ofzo, icm verweking. Pijn wordt erger als ik beweeg. Voor de zekerheid met zhuis gebeld, maar hoefde niet langs te komen als ik me zelf niet ongerust maakte (ervan uitgaande dat de pijn niet erger zou worden, en ik geen bloed/slijmverlies zou hebben).

Morgen sowieso afspraak met gyn, dus zal het daar even aankaarten :)

Voelen jullie je ook wel een schuldig t.o.v. jullie partner? Voelde me vandaag echt lullig. Verlof is ingegaan, en ik heb maar een klein beetje kunnen poetsen/opruimen en omdat ik niet echt kon lopen is mijn man na 't werk nog naar naar winkel moeten gaan (terwijl ik dat oorspronkelijk van plan was). M. vindt het geen enkel probleem overigens, maar ik voel me er zelf rot onder ;(
  maandag 24 september 2012 @ 20:11:24 #40
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_117206254
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef Fieder het volgende:
Studiotje wat spannend joh!!

Isis fijn dat de meting goed was. Zal nog wel spannend blijven zeg :*

Enf in de top 10 :o

Heb net za 6 oktober geslachtsbepaling ingepland :D hopen dat ie er goed voor ligt! Spannenddddd.
Nou he :o

Twinkje, bel dan ook gewoon joh! :* Idd gewoon bij twijfel even bellen, als ze je dat al op het hart hebben gedrukt.... ;)

Coco; ik voelde me in het begin wel rot maar ik kan nu eenmaal heel weinig momenteel... Mn man is superlief en helpt enorm in het huis, niet normaal. Hij zegt dan ook regelmatig dat ik moet gaan zitten en dat ik weer teveel gedaan heb :+ :@
Enige wat ik kan doen is hem elke keer bedanken en zeggen hoe lief ik het vind dat ie het allemaal doet... Ondertussen doe ik ook wat voor hem, dus ja :+ hihi.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_117206405
Twinkle: bij twijfel altijd bellen. Als het niks is dan is het alleen maar fijn!

Coco, beterschap..! Rustig aan doen he. Hoe denk je dat je partner zich voelt als jij 9 maanden met zwangerschapsverschijnselen rondloopt en hij een biertje wegtikt? Ik voel me ook soms heel even schuldig maar hee, hij is niet dagelijks misselijk ;) En ik denk als hij mag kiezen dat hij graag het hele huishouden overneemt als jij de bevalling doet!

Kyara, *O* *O* *O* (ik moet nog tot november -O- )
pi_117206431
quote:
17s.gif Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Kyara het volgende:
twinkle, lastig dit soort dingen. Mijn advies is bij twijfel bellen.

Coco, hoe gaat het met jou? Nog last van je rug?
Oh, thx for asking :D Nou, wat hierboven staat dus :+

En Twink, ik zou ook even bellen als je het niet helemaal vertrouwt. Vind het zelf ook altijd lastig om te bellen (voel me snel een soort hypochonder), maar als ik het zelf niet ben die twijfelt, is het antwoord oh zo duidelijk: bellen! :)
pi_117206558
Enf & Suiker, rationeel gezien weet ik ook wel dat jullie gelijk hebben :Y Maar toch, ik voel me serieus schuldig :')

Kwestie van me erbij neerleggen en wennen dan maar? Zit weinig anders op waarschijnlijk.

En M. is echt heel lief, dat helpt al O+
pi_117206598
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, thx for asking :D Nou, wat hierboven staat dus :+

En Twink, ik zou ook even bellen als je het niet helemaal vertrouwt. Vind het zelf ook altijd lastig om te bellen (voel me snel een soort hypochonder), maar als ik het zelf niet ben die twijfelt, is het antwoord oh zo duidelijk: bellen! :)
:D ik dacht dat je op mijn vraag reageerde :D
Goed dat je toch gebeld hebt en inderdaad morgen even aankaarten.

Schuldig, mjah nog niet maar straks vast wel. Wel een beetje naar Midas omdat ik er nu veel minder met hem op uit kan.
pi_117206714
quote:
17s.gif Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Kyara het volgende:

[..]

:D ik dacht dat je op mijn vraag reageerde :D
Goed dat je toch gebeld hebt en inderdaad morgen even aankaarten.

Schuldig, mjah nog niet maar straks vast wel. Wel een beetje naar Midas omdat ik er nu veel minder met hem op uit kan.
Puur toeval & awesome timing van jouw kant ;)

Ah ja, ik ben nu bezig met het bakken van kind nummer 1. Dus wat dat betreft kan ik me (gelukkig) niet schuldig voelen, zou ik anders ook hebben geloof ik.

Tot nu toe heb ik eigenlijk héél weinig aan M. moeten overlaten. Maar op de eerste dag van mijn verlof heb ik ineens wel beperkingen. Denk dat de timing het nog wat lastiger maakt om te accepteren ofzo.

Thx voor jullie reacties though :*
  maandag 24 september 2012 @ 20:24:52 #46
95408 Incantrix
pi_117207154
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier nog steeds rugpijn, maar ik vermoed dat de beeb wat is ingedaald ofzo, icm verweking. Pijn wordt erger als ik beweeg. Voor de zekerheid met zhuis gebeld, maar hoefde niet langs te komen als ik me zelf niet ongerust maakte (ervan uitgaande dat de pijn niet erger zou worden, en ik geen bloed/slijmverlies zou hebben).

Morgen sowieso afspraak met gyn, dus zal het daar even aankaarten :)

Voelen jullie je ook wel een schuldig t.o.v. jullie partner? Voelde me vandaag echt lullig. Verlof is ingegaan, en ik heb maar een klein beetje kunnen poetsen/opruimen en omdat ik niet echt kon lopen is mijn man na 't werk nog naar naar winkel moeten gaan (terwijl ik dat oorspronkelijk van plan was). M. vindt het geen enkel probleem overigens, maar ik voel me er zelf rot onder ;(
Fijn dat je morgen toch al naar de gyn moet, kun je het er meteen even over hebben inderdaad :)

En dat laatste, ja, all the time :{ -O- ik zie hem vreselijk worstelen met het huishouden, het opknappen van een kamertje, verzorging van onze grote wanneer ik me weer eens slap en moe voel of even moet liggen ivm bekken en die shizzle, zijn werk en dan ook nog die gezellige hormonen van mij. Laatst moest hij bijna huilen, dat voelde echt zó kut.. Ik kan bijna nergens mee helpen dus alles komt op hem aan. Ik zal er niet heel rouwig om zijn als dit jaar voorbij is, de baby er is en we echt weer verder kunnen met leven, het voelt best wel alsof we als gezin 'on hold' staan. /jankpost Vervelend he, dat je dan rationeel best kunt weten dat je er niks aan kunt doen, maar dat je gevoel daar totaal tegenover kan staan? :*
3!
pi_117210204
Owjeej.. Hier rommelt het.. In 2 uur van om de 35 naar om de 20 minuten pijngolven onderin het bekken van ongeveer een minuut. Kunnen voorweeen of oefenweeen zijn, maarja.. Kan ook niets zijn.
pi_117210266
Ghe, we staan bovenaan de lijst inmiddels :+. Vandaar!
  maandag 24 september 2012 @ 21:13:26 #49
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_117210377
NiG, anders even lekker gaan douchen? Als et door zet zit je ws wel op de goede weg ;)
  maandag 24 september 2012 @ 21:13:44 #50
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117210397
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef klumsy het volgende:
Isis fijn dat ook deze meting goed was! Hoeveel weken ben je nu?
Ik mag donderdag weer een injectie halen, m'n 3e inmiddels, vind ze heel erg meevallen.
Ik ken je voorgeschiedenis niet, maar met hoeveel weken ben je vorige zwangerschap bevallen?
Thx allemaal meiden! :*
Ik ben morgen 23 weken, beetje late start dus met de injecties, maar dat komt doordat mijn eerste cervixmeting bij een andere (eikel van een) gyn was en m'n tweede zelfs in een ander ziekenhuis omdat ik een GUO moest in het LUMC, kon niet in mijn eigen z'huis.

Ben altijd aan de prikpil geweest, dus kijk niet op tegen de injecties. Morgen mijn HA bellen of hij ze wil zetten, want het zh is 12 km verderop.

Ben van Olivia vorig jaar met 34 weken bevallen, gelukkig niet extreem prematuur, maar vroeg genoeg om goed de schrik erin te hebben en ze moest natuurlijk ook in het ziekenhuis blijven, couveuse, CPAP etc... Geen fijne start voor zo'n wurmpje.

Mentaal waren we ons er al op aan het voorbereiden, maar dat sloeg ook af en toe door in angst dat het nog veel vroeger zou komen. Hopelijk zakt dat nu wat weg en we hopen nog steeds op > 37 weken, maar houden zeker rekening met nog een paar weekjes eerder. We'll see... we doen er zelf in ieder geval alles aan om het te voorkomen. Regelmatig urine op kweek, ik slik cranberry tabletten, kweekje van baarmoederhals laten nemen, halve dagen werken, cervixmetingen en dan nu nog de injecties. Meer kan ik niet doen en dat geeft (klinkt misschien gek) wel rust.

Bedankt allemaal :* dat ik gewoon weer even tussendoor mag walsen met mijn verhaal. Ik lees echt alles van jullie, maar reageer zelden. Weet niet zo goed waarom, heb meestal niet zoveel toe te voegen op de reacties die al gegeven worden.
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')