Woeiquote:Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef Kyara het volgende:
Ik wil ook nog graag jompels voor mijn 16 weken mijlpaal en daarmee het afscheid van de blauwe kannen.
Dat advies kreeg ze in deel 1018 ook alquote:Op maandag 24 september 2012 19:17 schreef Kyara het volgende:
Wat Fieder zegt inderdaad. Ik zou eerst nog een test doen. Is die weer negatief dan ben je niet zwanger. Als je klachten blijven dan even langs de ha inderdaad.
hardleers?quote:Op maandag 24 september 2012 19:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat advies kreeg ze in deel 1018 ook al
U vraagt wij draaienquote:Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef Kyara het volgende:
Ik wil ook nog graag jompels voor mijn 16 weken mijlpaal en daarmee het afscheid van de blauwe kannen.
Mijn beeb heeft de afgelopen week pas het fenomeen ''lekker op de blaas van mama stampen'' uitgevonden .. Maar nu begrijp ik jullie wel dat je 100 keer in een nacht naar de plee moetquote:Op maandag 24 september 2012 19:12 schreef Fieder het volgende:
Ik werd net in mn blaas geschoptnog niet heel hard hoor maar ik voelde het wel en moest meteen plassen. Begint dat nu al
![]()
(door de baby dus he)
Het was eerst wel de planning, maar moeders en partner zijn er bij, dat is wel genoeg lijkt me, kan niet wachten op het telefoontje zodat ik er naartoe kan om m'n kleine nichtje te zienquote:Op maandag 24 september 2012 19:55 schreef freecell het volgende:
Oeh, spannend joh! En wat lang is ze dan ook al bezig, pffffff.
Ik geloof ook niet dat het normaal heel gebruikelijk is om een broer bij de bevalling te hebben, dat scheelt(is maar goed ook, ik heb 5 broers, beetje druk, hihi)
Spannend zeg! Ik hoop dat het laatste deel vlot mag gaanquote:Op maandag 24 september 2012 20:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Het was eerst wel de planning, maar moeders en partner zijn er bij, dat is wel genoeg lijkt me, kan niet wachten op het telefoontje zodat ik er naartoe kan om m'n kleine nichtje te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou hequote:Op maandag 24 september 2012 20:04 schreef Fieder het volgende:
Studiotje wat spannend joh!!
Isis fijn dat de meting goed was. Zal nog wel spannend blijven zeg![]()
Enf in de top 10![]()
Heb net za 6 oktober geslachtsbepaling ingeplandhopen dat ie er goed voor ligt! Spannenddddd.
Oh, thx for askingquote:Op maandag 24 september 2012 20:09 schreef Kyara het volgende:
twinkle, lastig dit soort dingen. Mijn advies is bij twijfel bellen.
Coco, hoe gaat het met jou? Nog last van je rug?
quote:Op maandag 24 september 2012 20:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, thx for askingNou, wat hierboven staat dus
En Twink, ik zou ook even bellen als je het niet helemaal vertrouwt. Vind het zelf ook altijd lastig om te bellen (voel me snel een soort hypochonder), maar als ik het zelf niet ben die twijfelt, is het antwoord oh zo duidelijk: bellen!
Puur toeval & awesome timing van jouw kantquote:Op maandag 24 september 2012 20:16 schreef Kyara het volgende:
[..]ik dacht dat je op mijn vraag reageerde
Goed dat je toch gebeld hebt en inderdaad morgen even aankaarten.
Schuldig, mjah nog niet maar straks vast wel. Wel een beetje naar Midas omdat ik er nu veel minder met hem op uit kan.
Fijn dat je morgen toch al naar de gyn moet, kun je het er meteen even over hebben inderdaadquote:Op maandag 24 september 2012 20:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hier nog steeds rugpijn, maar ik vermoed dat de beeb wat is ingedaald ofzo, icm verweking. Pijn wordt erger als ik beweeg. Voor de zekerheid met zhuis gebeld, maar hoefde niet langs te komen als ik me zelf niet ongerust maakte (ervan uitgaande dat de pijn niet erger zou worden, en ik geen bloed/slijmverlies zou hebben).
Morgen sowieso afspraak met gyn, dus zal het daar even aankaarten
Voelen jullie je ook wel een schuldig t.o.v. jullie partner? Voelde me vandaag echt lullig. Verlof is ingegaan, en ik heb maar een klein beetje kunnen poetsen/opruimen en omdat ik niet echt kon lopen is mijn man na 't werk nog naar naar winkel moeten gaan (terwijl ik dat oorspronkelijk van plan was). M. vindt het geen enkel probleem overigens, maar ik voel me er zelf rot onder
Thx allemaal meiden!quote:Op maandag 24 september 2012 19:57 schreef klumsy het volgende:
Isis fijn dat ook deze meting goed was! Hoeveel weken ben je nu?
Ik mag donderdag weer een injectie halen, m'n 3e inmiddels, vind ze heel erg meevallen.
Ik ken je voorgeschiedenis niet, maar met hoeveel weken ben je vorige zwangerschap bevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |