rodn 7 uur heyquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:34 schreef marsan het volgende:
[..]
helemaal zeker ben ik nog niet hoor.
maar als hij straks het typenummer van de trapas kan posten zijn we al een heel eind.
ik maak het zowiezo hoger, zodra ik zeker ben dat het van oli is moet ik welquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij zich wel aan de prijs gaat houden...
oh, das dan wel jammer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Prijzen zijn ook aangepast he, ik zat fout met het mark, ik dacht 17a, maar het is een OLI. een limited edition...
Oh. Waar gaat de prijs dan heen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik maak het zowiezo hoger, zodra ik zeker ben dat het van oli is moet ik wel
Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat zijn kinderen die fiets hadden geërfdquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:35 schreef marsan het volgende:
[..]
oh, das dan wel jammer.
wat is de vraagprijs nu dan als ik mag vragen?
die van jan janssen was idd ook een oli.
Moet ik nog even kijken, maar ik ben bang dat het zowiezo mover de 150 zal zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh. Waar gaat de prijs dan heen?
Bij deze bied ik dan 150, wanneer kan ik hem ophalen? Vanavond nog? Ik betaal contant.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet ik nog even kijken, maar ik ben bang dat het zowiezo mover de 150 zal zijn
Hmmmm. Ben ik niet zo blij mee. En als de prijs bijna verdubbelt gaat worden zal ik toch wat meer details moeten weten. Vind je het erg als ik daar vanavond op terug kom? Ik klim over 20 min op de fiets voor een training van een uur of 2. Daarna zal ik hier weer even posten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moet ik nog even kijken, maar ik ben bang dat het zowiezo mover de 150 zal zijn
Ik check eerst nog of het echt oli is, en dan kijk ik de prijs aan , vinnie was eerst en als hij niet akkoord gaat met de prijs die ik utieindelijk maak kan jij hem nog kopen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:38 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Bij deze bied ik dan 150, wanneer kan ik hem ophalen? Vanavond nog? Ik betaal contant.
klopt idd. je bent goed op de hoogte. was alleen niet geerfd, maar hij heeft hem aan zijn oudste geschonken op de verjaardag.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:36 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens ergens gelezen te hebben dat zijn kinderen die fiets hadden geërfd
Maar dan zonder merkjes erop om zo niet op te vallen? Lijkt me wel verstandig als het om zo'n dure gaat!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:40 schreef mootie het volgende:
Als ik TS was zou ik de maitenbike ook nog maar eens nakijken, als die van hetzelfde oude vrouwtje is... Je weet maar nooit!
Die merkloze maitenbikes zijn meestal niet zo 'merkloos', zijn vaak speciaal vervaardigd op bestelling.
Ok, ik bied 750 euro, maar dan wil ik achteraf geen gezeik dat ik hem voor veel meer verkoop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik check eerst nog of het echt oli is, en dan kijk ik de prijs aan , vinnie was eerst en als hij niet akkoord gaat met de prijs die ik utieindelijk maak kan jij hem nog kopen.
Die moutenbike kwam niet van die vrouw maar van een vriend het is overigens een kleinequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:40 schreef mootie het volgende:
Als ik TS was zou ik de maitenbike ook nog maar eens nakijken, als die van hetzelfde oude vrouwtje is... Je weet maar nooit!
Die merkloze maitenbikes zijn meestal niet zo 'merkloos', zijn vaak speciaal vervaardigd op bestelling.
klopt idd zijn dan helemaal op maat gemaakt. t echte vakmanschap.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:40 schreef mootie het volgende:
Oke is goed, doorverkopen is eigen keus, ik w8 nog wel op vinnie, maar of hij 750 wil dokken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:42 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Ok, ik bied 750 euro, maar dan wil ik achteraf geen gezeik dat ik hem voor veel meer verkoop.
Dat inderdaad, en de onderdelen zijn dan vaak speciaal ontworpen, helemaal zoals de klant het wil. Aangepast aan alle wensen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar dan zonder merkjes erop om zo niet op te vallen? Lijkt me wel verstandig als het om zo'n dure gaat!
Daarom, ik lees nu ook net dat het een kleine is..... Remember the days toen 'de kleinen' nog gewaardeerd werden?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:43 schreef marsan het volgende:
[..]
klopt idd zijn dan helemaal op maat gemaakt. t echte vakmanschap.
maar die vind je niet zomaar hoor.
Hoe check ik of dat hem echt is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:44 schreef marsan het volgende:
als t echt die fiets van janssen is, vind ik dat ts eigenlijk moreen verplicht is om janssen te mailen en hem het eerste bod te laten doen.
t is en blijft wel een stuk nederlands wielergeschiedenis
Je zou oude foto's kunnen bekijken, eventueel checken of er nog serienummers te achterhalen zijn. Het trapasnummer of het wielaanstelnummer zijn meestal vrij specifiek, en worden niet vaak vervangen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe check ik of dat hem echt is?
als je vanavond het typenummer van de trapas hebt, kan ik al meer zeggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hoe check ik of dat hem echt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |