Je zegt dat de remmen opgeknapt moesten worden, dan is die dus niet vrijwel ongebruikt. Bullshit dusquote:Op maandag 24 september 2012 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jaartje of 10 en vrijwel ongebruikt.
Uitgedroogd rubber wellicht? Of een productiefoutje? Wat ik zo lees op internet zijn de remmen het enige "zwakke" punt in deze superrobuuste fiets.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Je zegt dat de remmen opgeknapt moesten worden, dan is die dus niet vrijwel ongebruikt. Bullshit dus
Top tipquote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef ava85 het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat je gratis een nieuwer model van deze fiets krijgt als je hem inlevert bij de Apple Store in Amsterdam, omdat je 50 jaar garantie hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef ava85 het volgende:
Ik heb trouwens gehoord dat je gratis een nieuwer model van deze fiets krijgt als je hem inlevert bij de Apple Store in Amsterdam, omdat je 50 jaar garantie hebt.
Commandeursquote:Op maandag 24 september 2012 17:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Met ouderweste handmatig te schakelen dingen.
Is dat zo? Ik heb er volgens mij wel iemand horen praten laatst toen we aan het eten waren bij de chinees.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:07 schreef Ericr het volgende:
Kyoso stamt uit 1963, kan best hun eerste bike ooit zijn. Klassiekertje dus, zou er maar zuinig op zijn. Topmerk waar vele pro's koersen mee hebben gewonnen. Wang Kong King, Bak Ki Tae, Won Pi Won. Wie kent ze niet?
Dacht ik ook wel ja, die fiets die ik nu heb is op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:22 schreef Pritt het volgende:
Hehe ik moet hier ook ff gepost hebben.
Deze fiets zou volgens mij voor kanovinnie wel een improvement zijn toch?
Die Wang Kong King is de opa van de chinees hier op de hoek, als je die fiets aanschaft kunnen we wel een handtekening regelen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb er volgens mij wel iemand horen praten laatst toen we aan het eten waren bij de chinees.
[..]
Dacht ik ook wel ja, die fiets die ik nu heb is op.
TS ik wil die fiets hebben. Weet je de zadelafmetingen al?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:13 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die Wang Kong King is de opa van de chinees hier op de hoek, als je die fiets aanschaft kunnen we wel een handtekening regelen.
Ik ben ook wel benieuwd naar het aantal tanden per tandwiel, dan kunnen we achterhalen welke prof waarschijnlijk op deze fiets gekoerst heeft.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
TS ik wil die fiets hebben. Weet je de zadelafmetingen al?
klopt maar die was van Tom Simpson geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op een veiling in Engeland ging zo'n fiets laatst weg voor 15.000 pond!
Heb het idee dat TS hem al op ebay heeft staan, zou daar is kijken als ik jou was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
Zitten jullie hem en mij nou in de zeik te nemen? Ik wil gewoon een goede racefiets voor weinig en dit is 'm denk ik. Of is het allemaal waar wat jullie zeggen?
Men wil alleen maar het beste voor je.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
Zitten jullie hem en mij nou in de zeik te nemen? Ik wil gewoon een goede racefiets voor weinig en dit is 'm denk ik. Of is het allemaal waar wat jullie zeggen?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Men wil alleen maar het beste voor je.![]()
quote:Ben alleen een beetje bang dat doordat nu duidelijk is wat voor geweldige stukje techniek het is, de verkoper je het vel over de oren wil halen. Of gewoon aan de haal gaat met de wielrennersfiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |