Zou hij kunnen zien of het ongespoten 2.4 tussennaafjes zijn?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:15 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Mijn vader zou rond 19.00 uur online zijn en de foto bekijken. Ben benieuwd.
Twijfelpuntje??? Gezien de fiets wel een paar keer buiten heeft gestaan is dit juist een bevestiging. (al hoewel ik er niet bij kan dat iemand een fiets van plusminus 10k buiten staldquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar ga je al!
Hoe langer ik de foto's bekijk, hoe zekerder ik word. Al is de kleur van de tussennaafjes nog een twijfelpuntje.
Daar heb je ook wel een punt, maar ik ben erg van de tussennaafjes, toch echt wel een aandachtspuntje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Twijfelpuntje??? Gezien de fiets wel een paar keer buiten heeft gestaan is dit juist een bevestiging. (al hoewel ik er niet bij kan dat iemand een fiets van plusminus 10k buiten stald)
Hij zegt van wel, ook de trommel rem behuizing schijnt vrij uniek te zijn bij deze fiets.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou hij kunnen zien of het ongespoten 2.4 tussennaafjes zijn?
Ik denk dat het verstandig is dat we contact op gaan nemen met Jan zelf, hij zal het kunnen bevestigen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt, maar ik ben erg van de tussennaafjes, toch echt wel een aandachtspuntje.
Zelfs de koopjeskoning himself laat deze kans op een legendarische fiets liggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:17 schreef eentwee het volgende:
Dit topic ontroert me. Iemand biedt te goeder trouw een verzamelaarsobject aan voor een bespottelijke prijs. In plaats van hiervan te profiteren wordt verkoper duidelijk gemaakt dat deze een dief van zijn eigen portemonnee is als hij de fiets voor dit bedrag verkoopt. Aspirantkopers die voor een dubbeltje op de eerste rang wilden zitten erkennen groothartig hun verlies. Dat dit kan in Nederland!
Is het oke als ik het er opzet zodra ik bevestiging heb?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:25 schreef Housekeeper het volgende:
TS. Ik begrijp dat je overdonderd bent door de belangstelling. Maar ik wil nu echt een actuele richtprijs zien. FOK! V&A is geen veiling, maar daar begint het wel op te lijken. Dus wat is je huidige richtprijs
Noem gewoon je prijs. Je hebt inmiddels toch wel in de gaten dat je iets bijzonders in de verkoop hebtquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Is het oke als ik het er opzet zodra ik bevestiging heb?
Ts melden, heb je de nummers van de trapas al???quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Mijn vader zit in de auto naar huis, volgens hem hebben ze de bidon van deze fiets al wel.
Het is weggekrastquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef ava85 het volgende:
Misschien nog een tip voor TS: ik weet uit ervaring dat de nummers van de trapas soms lastig af te lezen zijn, doordat er door de jaren heen veel vuil tussen kan komen. Veel fietsenmakers kunnen er ook niks mee omdat ze de juiste spullen niet hebben, maar lokale, kleinere garages willen je vaak nog wel helpen. Die hebben betere apparatuur en kunnen voor een zacht prijsje de trapas wel voor je reinigen en het typenummer achterhalen. Lijkt me voor deze fiets wel de moeite en kosten waard.
Deze banden zijn echt niet open te krijgen, ik denk dat het aan mij ligt maar ik krijg ze niet open...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:19 schreef ohjajohh het volgende:
Een vriend van mij heeft ook nog steeds interesse in deze topfiets, hij is alleen benieuwd naar de conditie van de binnenbanden.
Zou je de buitenband er af kunnen halen om te kijken of de binnenband nog goed is? Is ie reeds eerder geplakt? Zoja, is de band geplakt met echte Simson plakkers of die goedkope shit van de Halfords?
Alvast bedankt.
T 'is wel de fiets waar we al voor vreesden, de fiets van Jan Janssen is weer terecht!quote:
Denk het niet, het is helemaal gekrast met een sleutel ik probeerde het wegtehalen met iets, maar het is echt weggekrast...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef ava85 het volgende:
Plaats eens een foto dan, dan kijk ik of het nog te doen is om hem te achterhalen
DM of PM maar voor een mobiel nummer of mail adres etcquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:31 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Goedenavond, ik ben de vader van Wesley ( groenisgras ) werkzaam bij Olympion te Amsterdam. Mijn zoon smste mij dit door. Zoals je misschien wel weet zijn wij op zoek naar zaken waar sport geschiedenis mee is geschreven. Graag zou ik in contact met je komen om te kijken of dit de orginele fiets van Jan Janssen is.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:33 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Vraag mijn zoon wel even hiervoor, u hoort van mij.
Het is een (lijkt) leren zadel maar die is aardig verziekt, lijkt heel oud, kijk maar even op de foto.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:34 schreef Ericr het volgende:
Net Jan gesproken (ik mag Jan zeggen), hij heeft ook interesse in zijn oude fiets. Zit zijn oude Brooks-zadel er ook nog op?
Fiets in in goedertrouw aangekocht door TS. dus heling is niet van toepassing.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik denk dat ik de politie ook maar even ga inlichten over dit topic. Heling is namelijk strafbaar.
Koopjes jager, je bent te laatquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef ohjajohh het volgende:
Mensen, dit is gewoon een replica, niet meer dan 400 euro waard deze fiets. Jammer jongens.
Ik weet het niet zeker, maar als het zo is kan ik hem altijd nog geven aan jan...quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar verkoopt wel waren waarvan hij weet dat ze gestolen zijn. Derhalve heling..
Wie zegt gestolen, het verhaal houd in de jaren 70 op. dus nu 42 jaar verder, en ook vele eigenaren. Zaak is inmiddels verjaard.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar verkoopt wel waren waarvan hij weet dat ze gestolen zijn. Derhalve heling..
Geloof hem niet hij heeft Jan heus niet gesproken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar als het zo is kan ik hem altijd nog geven aan jan...
Wrom dan dat framenummer wegvijlen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef ohjajohh het volgende:
Mensen, dit is gewoon een replica, niet meer dan 400 euro waard deze fiets. Jammer jongens.
Om te verdoezelen dat dit een fiets van 10k is. Daarom kan ik er ook niet bij dat hij buiten stond met zo'n hakkie-takkie slot!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wrom dan dat framenummer wegvijlen?
Het framenummer zit er nog op hoor?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wrom dan dat framenummer wegvijlen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |