Dat zeg ik net.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:46 schreef marsan het volgende:
[..]
als je vanavond het typenummer van de trapas hebt, kan ik al meer zeggen.
als dat klopt is de kans iig al heel groot dat t hem is
ja zag t na mijn post idd.quote:
idd aantal tandjes is ook een aanwijzing.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:48 schreef Sautor het volgende:
Typenummer van de trapas, plus zoals iemand anders al zei: het aantal tandjes per tandwiel.
Ik hoop het niet, want nu gaat er denk ik een goede fiets aan mijn neus voorbijquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:54 schreef MPC60 het volgende:
Wat een topic dat kan toch niet waar zijn.
Gvd, zo veel heb ik helaas niet, bij deze vervalt mijn bod van 750 dusquote:
Zou het niet vriendelijker zijn om de familie van Janssen ook op de hoogte te stellen? Dat lijkt me wel zo aardig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:02 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Mijn vader werkt voor het nederlands sportmuseum Olympion in Amsterdam, ik heb hem geattendeerd op dit topique. Het sportmuseum is al een tijdje op zoek naar de fiets van Jan Janssen. TS als ik jou was zou ik nog even wachten met de verkoop.
Misschien wel maar dan heeft TS kans dat hij de fiets moet terug geven omdat het verhaal gaat dat deze fiets ooit is gestolen op het verjaardagsfeest van de zoon van Jan Janssen. ZOu in 1965 geweest moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou het niet vriendelijker zijn om de familie van Janssen ook op de hoogte te stellen? Dat lijkt me wel zo aardig.
Dat valt nog te zien omdat hij hem te goede trouw van die oma heeft gekocht. en die oma zal em niet zelf hebben gejat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Misschien wel maar dan heeft TS kans dat hij de fiets moet terug geven omdat het verhaal gaat dat deze fiets ooit is gestolen op het verjaardagsfeest van de zoon van Jan Janssen.
Morele verplichtingquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:06 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Misschien wel maar dan heeft TS kans dat hij de fiets moet terug geven omdat het verhaal gaat dat deze fiets ooit is gestolen op het verjaardagsfeest van de zoon van Jan Janssen.
Fiets is van TS, ik vind dat hij recht heeft op zijn geld. Wat hij zou kunnen doen is 'm verkopen voor zo'n 4000 euro. Dan schiet hij er zelf wel bij in, maar toont hij wel zijn goede wil.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Morele verplichting![]()
En dan nog is de kans groot dat ze dit stukje sporthistorie willen doneren aan het museum.![]()
Het zou ergens toch jammer zijn om deze fiets niet de eer te geven die hij verdient.
Dat zou dan in overleg met de familie en het museum moeten. Zodat iedereen zeker weet dat de fiets goed terecht komt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:10 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Fiets is van TS, ik vind dat hij recht heeft op zijn geld. Wat hij zou kunnen doen is 'm verkopen voor zo'n 4000 euro. Dan schiet hij er zelf wel bij in, maar toont hij wel zijn goede wil.
Volgens mijn vader is deze fiets in 1973 van de radar verdwenen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zou dan in overleg met de familie en het museum moeten. Zodat iedereen zeker weet dat de fiets goed terecht komt.
Straks is ie weer decennia verdwenen!
Daar ga je al!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:12 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
Volgens mijn vader is deze fiets in 1973 van de radar verdwenen.
was een nep bod, hij dmde dat hij troldequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:56 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Gvd, zo veel heb ik helaas niet, bij deze vervalt mijn bod van 750 dus
/edit; is de maitenbike nog te koop? Pics?
Mijn vader zou rond 19.00 uur online zijn en de foto bekijken. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar ga je al!
Hoe langer ik de foto's bekijk, hoe zekerder ik word. Al is de kleur van de tussennaafjes nog een twijfelpuntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |