the hellquote:
quote:
Vasjenquote:
Vanavond hier maar snel even een feestje organiseren dan.quote:Op maandag 24 september 2012 17:04 schreef Salatrel het volgende:
die inwoners van Haren hebben wel geluk trouwens.... morgen zal er in de krant staan hoeveel stormschade er is gemeld maar omdat de meeste verzekeraars stormschade toch niet vergoeden draaien de mensen er zelf voor op....
maar omdat Haren al naar de klote was voor de storm krijgen die mensen netjes hun centjes
bobby maakt een public event.. alleen dqod vult in dat ze komt en je moet haar nog zelf ophalen en thuisbrengen ookquote:Op maandag 24 september 2012 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanavond hier maar snel even een feestje organiseren dan.
bij mijn feestje komen tenminste wel artiesten optredenquote:Op maandag 24 september 2012 17:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobby maakt een public event.. alleen dqod vult in dat ze komt en je moet haar nog zelf ophalen en thuisbrengen ook
dat drankorgel telt nietquote:Op maandag 24 september 2012 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bij mijn feestje komen tenminste wel artiesten optreden
Wie?quote:
Dqod ingelicht over deze laster.quote:
LasTeR ingelicht over deze lasterquote:Op maandag 24 september 2012 17:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laster is alleen laster als het niet waar is
zou je hem daar wel mee lastig vallen?quote:Op maandag 24 september 2012 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
LasTeR ingelicht over deze laster
quote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik haat de herfst, veels te nat en winderig
Nat en winderigquote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik haat de herfst, veels te nat en winderig
Oh ga je nu ook al bepalen wat ik wel en niet moet zeggen?quote:Op maandag 24 september 2012 17:24 schreef PretKroket het volgende:
[..]
moet je maar geen dingen zoals nat en winderig zeggen
quote:Op maandag 24 september 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ga je nu ook al bepalen wat ik wel en niet moet zeggen?
Okequote:Op maandag 24 september 2012 17:26 schreef PretKroket het volgende:
[..]Nee, alleen wat je wel moet zeggen
quote:Op maandag 24 september 2012 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
onzin, twee kennissen van me, beide in de 30 zijn de afgelopen maand begonnen met werken in een supermarkt.
GMTA.quote:Op maandag 24 september 2012 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Onzin. Overdag zitten daar gewoon volwassen achter de kassa en bij het brood en bij het vlees staan ook altijd volwassenen.
Nee gewoon neequote:
Viessssquote:
quote:
hoe laat was je klaar? ik om 11:15quote:Op maandag 24 september 2012 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik was heel blij met de tijd dat ik afgewerkt was vandaag, want ik was mooi thuis voor de regen en harde wind
kwart over vier, ik was echt net op tijd thuisquote:Op maandag 24 september 2012 18:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe laat was je klaar? ik om 11:15
Ik haat windquote:Op maandag 24 september 2012 18:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
net alsof je nu over het strand on scheveningen loopt
En rugpijnquote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik haat rugpijn.
Boodschappen doen vind ik nog wel leuk
Ja, sorryquote:
Ik wist dat ik wat vergeten was.quote:
NEEEEEEE Sneeuwquote:
Okequote:
Liever droog zomerweer.quote:
Vandaar ook.quote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke
Inb4 past wel bij mijn lengte
quote:
Jaa smoesjes hoor.. Daar heb je vast wel een riem voorquote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan vanavond niet fitnessen, want ik heb geen trainingsbroek![]()
En de andere trainingsbroek zakt van mn kont af, dus dat lijkt me geen succes
Voor in een trainingsbroek ja.quote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaa smoesjes hoor.. Daar heb je vast wel een riem voor
Een trainingsbroek met een riem,wat?quote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaa smoesjes hoor.. Daar heb je vast wel een riem voor
Boeiend. Beetje creatief zijnquote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor in een trainingsbroek ja.
Ik zie het nog niet voor me.quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor in een trainingsbroek ja.
Creatief zijn!quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een trainingsbroek met een riem,wat?![]()
We zijn niet creatief genoeg.quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet voor me.
Ervaring mee?quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef VeerEli het volgende:
Gewoon erom heen doen, vastmaken. Dan blijft die trainingsbroek wel zitten joh
Mja, ik kan ook in een korte broek gaan.. alleen staat dat zo voor schutquote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef VeerEli het volgende:
Gewoon erom heen doen, vastmaken. Dan blijft die trainingsbroek wel zitten joh
Wat gaan we daar aan doen?quote:
Gadverdamme.quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word deze week gewoon moddervet
Ik zal het onder hoge druk in je spuiten.quote:Op maandag 24 september 2012 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat gaan we daar aan doen?
Lijkt me ook echt raar om te zien.quote:
Alleen deze weekquote:
Die Hawaii surfbroek lijkt me dan weer best tof.quote:Op maandag 24 september 2012 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik kan ook in een korte broek gaan.. alleen staat dat zo voor schut![]()
Ik heb of een soort hotpants (!! ) of een hawaii surfbroek ..
Yeah..no
Zal er niet bepaald fashionable uit zien nee.quote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt raar om te zien.![]()
![]()
Trainingsbroek met riem.
Oke, die had ik nog niet zien aankomen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zal het onder hoge druk in je spuiten.
Bretels misschien een optie?quote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal er niet bepaald fashionable uit zien nee.
Whehe.quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, die had ik nog niet zien aankomen.
Fucking topicwending ineens
Ja, het kan wel.. maar het schuurtquote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef VeerEli het volgende:
Of een andere wijde broek. Boeiend, fitness kan desnoods nog in je spijkerbroek toch
Dat is nu heftig in de mode..quote:
Dat is helemaal een goeie!! Zie je wel, je kan wel creatief denkenquote:
Ah joh, gewoon een uur op de loopband gaan.quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het kan wel.. maar het schuurt
Je moest eens weten.quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is helemaal een goeie!! Zie je wel, je kan wel creatief denken
Hij is ook tofquote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die Hawaii surfbroek lijkt me dan weer best tof.
Net als die honden die bij Ceasar Milan in de leer gaanquote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon een uur op de loopband gaan.
Wat? Bretels?quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nu heftig in de mode..
Heb jij dat ook IDH?
Hehe, ga gewoon daarin sporten.quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is ook tof
Maar voor op het strand
Ja bretelsquote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat? Bretels?
[..]
Hehe, ga gewoon daarin sporten.![]()
Juist, is goed voor de conditie en calorieën verbrandenquote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als die honden die bij Ceasar Milan in de leer gaan
* Blaft
Die heb ik wel een paar liggen volgens mij ja.quote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bretels
Ik steel dan wel de show, nietwaar?
Ik kan alleen niet hardlopenquote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Juist, is goed voor de conditie en calorieën verbranden
Dat heb je met lachen ook weleens.quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet hardlopen![]()
Daar ga ik serieus van piepen enzo
Mooiboiquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die heb ik wel een paar liggen volgens mij ja.
Oh ja, dat wil je natuurlijk niet.
Dat komt dus door die slechte conditie, dat moet je opbouwen!quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet hardlopen![]()
Daar ga ik serieus van piepen enzo
Ja, Ron Brandsteder effectquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat heb je met lachen ook weleens.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Ron Brandsteder effect
Ik kan wel heel hard fietsenquote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat komt dus door die slechte conditie, dat moet je opbouwen!
Ik was acht toen ik ze droeg of zo.quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooiboi![]()
Uhm, nee ik ben een muurbloempje en derhalve immer verlegen
Ja, ik kan ook heel hard fietsen. Voor 3 minuten dan.quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan wel heel hard fietsen
Nou jaquote:
Whehehe.quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, Ron Brandsteder effect
Ohhhh mja nu worden ze vooral gedragen door een bepaald type manmensquote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was acht toen ik ze droeg of zo.![]()
![]()
Ach, flauwekul.
AANLEG.quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Af en toe moet ik zo hard lachen dat ik wel een kettingroker lijk.
Ik kan het 14 km langquote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook heel hard fietsen. Voor 3 minuten dan.
Goed zoquote:
Ja nu wel inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhh mja nu worden ze vooral gedragen door een bepaald type manmens
Oh jij prikt wel door me heen![]()
Stiekem ben ik de gangmaker op elk feest
Als ik hard lach, lijk ik niet op een kettingroker, maar god wat komt er dan een dramatisch rotgeluid uit mijn strotquote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja![]()
Af en toe moet ik zo hard lachen dat ik wel een kettingroker lijk.
Sala is een conductaquote:
Whaha, Rocko's Modern Life.quote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sowieso Beverly Bighead.
"You shaved... for meeeee?"
Hmm oke.. ik begrijp het als niemand dit snapt
Klopt, maar wel heerlijk. Dan maar niet charmant zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lachen is gewoon ook niet charmant
Tof dat je dat kentquote:
Ja he.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja he.
Ja ik val graag in herhalingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoezo niet?quote:Op maandag 24 september 2012 18:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lachen is gewoon ook niet charmant
quote:
Dat mag.quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik val graag in herhaling
nohhhhhhhhquote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Als ik gratis kan reizen?
Nou.. omdat als ik echt moet lachen dat keihard gaat..quote:
Gelukkigquote:
Ik vind mensen die lachen wel leuk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. omdat als ik echt moet lachen dat keihard gaat..
Anders blijft het bij een beetje ge-whehehe
Echt ook.quote:Op maandag 24 september 2012 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig
Pak van mn hart en alles
Ik vind jouw opmerking leuk: "Ik vind mensen die lachen wel leuk."quote:Op maandag 24 september 2012 18:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind mensen die lachen wel leuk.
[..]
Echt ook.
..... Ok.quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef VeerEli het volgende:
En dan niet die de hele tijd ''hoeeew'' ''oeeeew'' loopt te roepen, maar die GNA GNA GNA geluid.. ofzo.
Ofquote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef VeerEli het volgende:
En dan niet die de hele tijd ''hoeeew'' ''oeeeew'' loopt te roepen, maar die GNA GNA GNA geluid.. ofzo.
Soms kan ik ook gewoon geen adem meer halen...quote:
Har har har *knor!quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind jouw opmerking leuk: "Ik vind mensen die lachen wel leuk."
* liked
Ofquote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of
Har har har... * knor.
Whehehe ken ik... Ik krijg ook altijd een vuurrood hoofd en tranen rollen eruit.quote:Op maandag 24 september 2012 18:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms kan ik ook gewoon geen adem meer halen...
Dat is wel een beetje eng.
hou je ook duiven?quote:Op maandag 24 september 2012 18:32 schreef VeerEli het volgende:
En dan niet die de hele tijd ''hoeeew'' ''oeeeew'' loopt te roepen,
Ja, maar anders zo het zijn:quote:
Standaard tranen jaquote:Op maandag 24 september 2012 18:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Whehehe ken ik... Ik krijg ook altijd een vuurrood hoofd en tranen rollen eruit.
Ik vind het leuk als vrouwen lachen, zo'n knor de wereld in slingeren en dan gaan kijken alsof ze iets heel ergs hebben gedaan.quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar anders zo het zijn:
* hart hart hart
* knort
Nee, dat zeg ik, ik lach niet als die. Maar ik snap waar je vraag vandaan komtquote:
quote:
Oh hoi.quote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als vrouwen lachen, zo'n knor de wereld in slingeren en dan gaan kijken alsof ze iets heel ergs hebben gedaan.
Knorren is echt walgelijk gewoon. Ik produceer ze gelukkig bijna nooit tijdens stuk gaanquote:Op maandag 24 september 2012 18:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als vrouwen lachen, zo'n knor de wereld in slingeren en dan gaan kijken alsof ze iets heel ergs hebben gedaan.
Daarom, terwijl het eigenlijk helemaal niks voorstelt.quote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh hoi.
Ik vind dat echt beschamend.
Ik vind dat wel grappig altijd.quote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Knorren is echt walgelijk gewoon. Ik produceer ze gelukkig bijna nooit tijdens stuk gaan
Meh.. Als ik me dat voorstel, dan stel ik me zo'n moddervet wijf voor die dat dan heeft..quote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig altijd.
Ik niet.quote:Op maandag 24 september 2012 18:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Meh.. Als ik me dat voorstel, dan stel ik me zo'n moddervet wijf voor die dat dan heeft..
Nee. Gewoon, misschien omdat die type's dat vroeger vaak in films/series deden ofzo.quote:
Jij begon.quote:Op maandag 24 september 2012 18:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee. Gewoon, misschien omdat die type's dat vroeger vaak in films/series deden ofzo.
Hou op met je creatief
Klopt, dat moment herinner ik me volgens mij nog welquote:Op maandag 24 september 2012 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij begon.![]()
Sandra Bullock deed het ook in Miss Congeniality.
Meerdere momenten zelfs. En ik vraag me af waarom ik het me herinner.quote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, dat moment herinner ik me volgens mij nog wel
quote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Meerdere momenten zelfs. En ik vraag me af waarom ik het me herinner.
Dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]Zeker ooit met een ex gecheckt?
Als ik niet meer bijkom ga ik ook knorren, en soms ook nog piepend lachenquote:Op maandag 24 september 2012 18:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Knorren is echt walgelijk gewoon. Ik produceer ze gelukkig bijna nooit tijdens stuk gaan
Oh, ik vond dat eerste deel wel leuk. Bij dat introductiefilmpje: ik gebruik zelfs juridische termen in het dagelijks leven. Fluit zo'n vent naar haar: I object!quote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja.Was ook meteen de laatste keer dat ik inging op een 'leuke film'.
Net als Legally Blonde. Strontvervelende film.![]()
Hehehehe. Offuh, Twilightquote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja.Was ook meteen de laatste keer dat ik inging op een 'leuke film'.
Net als Legally Blonde. Strontvervelende film.![]()
Ik kan niet zo goed met Reese Witherspoon omgaan. Gemiste kans in American Psycho.quote:Op maandag 24 september 2012 18:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vond dat eerste deel wel leuk. Bij dat introductiefilmpje: ik gebruik zelfs juridische termen in het dagelijks leven. Fluit zo'n vent naar haar: I object!![]()
!!
Oh, ik vind haar juist heel tof.quote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed met Reese Witherspoon omgaan. Gemiste kans in American Psycho.
Ik dus echt niet.quote:Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik vind haar juist heel tof.
Jij vindt Edward leuk?quote:
Beter dan die stokerd van een Jacob.quote:
Edward is lelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beter dan die stokerd van een Jacob.En vind zijn hoofd irritant
In mijn tijd zogen vampiers bloed, geen penis.quote:
Omdat dat lelijk en oncomfortabel is.quote:
Stokerdquote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Beter dan die stokerd van een Jacob.En vind zijn hoofd irritant
idgafquote:
Ik ben het hier niet mee eens.quote:
Gelukkig is het niet altijd feest inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat dat lelijk en oncomfortabel is.
Oh en.. het is niet altijd feest.
En flikkerden ze niet in zonlicht.quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
In mijn tijd zogen vampiers bloed, geen penis.
Mwhehehe.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
En flikkerden ze niet in zonlicht.
flikkerden [ afbeelding ]
Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet altijd feest inderdaad.
Wie?quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Henrieke___
Ja, dat tomatengezicht van bzv..quote:
Zeker. Jij niet dan? Vond de 1e best goed hoor. 2 was mwah en 3 was slecht. Maar ik wil ze wel afkijken allemaal.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
StokerdHehehe je hebt twilight dus wel goed gekeken
quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat tomatengezicht van bzv..Nvm.
Woman please.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeker. Jij niet dan? Vond de 1e best goed hoor. 2 was mwah en 3 was slecht. Maar ik wil ze wel afkijken allemaal.
Ik knordequote:
Helaas.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Henrieke___
Oeh, en keek je ook alsof je iets ergs deed?quote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik knorde![]()
Ik kijk wel even of ik een foto kan vinden, moment.
Ja ik heb ze ook allemaal gezien, zo fout maar dan wil ik het ook afkijkenquote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeker. Jij niet dan? Vond de 1e best goed hoor. 2 was mwah en 3 was slecht. Maar ik wil ze wel afkijken allemaal.
Ik ben er een beetje op uitgekeken om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
"Blond, altijd goed."
Pure uitstralingquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
"Blond, altijd goed."
Ja, nou er is op dit moment niemand, dus dat zou raar zijnquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oeh, en keek je ook alsof je iets ergs deed?
BZV, Boer zoekt vrouw natuurlijk.
Jij zou Henrieke wel echt schandalig hard doen, geef maar toe.quote:
Wat een oppervlakkige opmerking ditquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje op uitgekeken om eerlijk te zijn.
Je gunt me ook niks.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou er is op dit moment niemand, dus dat zou raar zijn
Altijd feest, ik zou er niet aan moeten denken nee.quote:
Ze krijgt een 5.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij zou Henrieke wel echt schandalig hard doen, geef maar toe.
Wat nou weer?quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een oppervlakkige opmerking dit
Op Henrieke?quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje op uitgekeken om eerlijk te zijn.
Ik denk dat het voor de mannen erger zou zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd feest, ik zou er niet aan moeten denken nee.
Maar goed, volgens mij waren we het daar wel over eens.
* knor knor knor.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij zou Henrieke wel echt schandalig hard doen, geef maar toe.
ONGEHOORD DIE MENING!!!!quote:
Die raken een keer uitgeput of wa?quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de mannen erger zou zijn.
Men hoeft het dan ook niet eens te zijn met mijn mening.quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
ONGEHOORD DIE MENING!!!!!!!!
Waar nog meer op dan?quote:
Blond.quote:
Net zoiets als dat wanneer men iets niet lust iemand daar gelijk overheen dendert MOARRRR IK LUS UT WEL HEUR.quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Men hoeft het dan ook niet eens te zijn met mijn mening.
Je deed een godwinnetje?quote:Op maandag 24 september 2012 19:00 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Blond.![]()
Maar dat mag ik eigenlijk niet van Der Vas.
Nee het ging niet om de mening zelf ik wou gewoon even zo'n Quickie_Brat opmerking maken zoals ze bij Jumi deedquote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Men hoeft het dan ook niet eens te zijn met mijn mening.
Zelfde als die kansloze pipo's die tijdens een restaurantbezoek het allerpittigste eten bestellen en dan zwetend zitten te 'bewijzen' dat ze echt stoere kerels zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net zoiets als dat wanneer men iets niet lust iemand daar gelijk overheen dendert MOARRRR IK LUS UT WEL HEUR.
oke, fijn voor je.![]()
Zoiets, ja.quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die raken een keer uitgeput of wa?
Dat was ook meteen het enige wat ik aan gezegde user kon waarderen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het ging niet om de mening zelf ik wou gewoon even zo'n Quickie_Brat opmerking maken zoals ze bij Jumi deed
Ik vind die Yum yum noodles al best pittig.quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zelfde als die kansloze pipo's die tijdens een restaurantbezoek het allerpittigste eten bestellen en dan zwetend zitten te 'bewijzen' dat ze echt stoere kerels zijn.
Oeh wat oppervlakkig!!quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
O ja, ik ben ook wel uitgekeken op blond trouwens.
Oh jammerquote:
Zwak welquote:
Yum Yums!quote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die Yum yum noodles al best pittig.
Had die garnalen-smaak.. die is RANZIG..
quote:
Was wel leuk hoelang iedereen met die opmerking bezig was.quote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was ook meteen het enige wat ik aan gezegde user kon waarderen.
Ach ja, ik weet dat Nazi-memorabilia je hobby is.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was wel leuk hoelang iedereen met die opmerking bezig was.
Ik vind met Kipsmaak veel lekkerderquote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Yum Yums!![]()
Ik deed er altijd de lading pepers van collega's in. Ik vond dat altijd wel lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareuh.. ik heb ze dus mee met stage, stinken die dingen niet onwijs voor mensen die dat dus niet eten?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, gun me ook me ook eens wat zegquote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ach ja, ik weet dat Nazi-memorabilia je hobby is.
Je moet chicken flavour nemen, die is echt baas.quote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind die Yum yum noodles al best pittig.
Had die garnalen-smaak.. die is RANZIG..
Zijzelf ook, zat d'r wel dwarsquote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leven in de brouwerijquote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind met Kipsmaak veel lekkerder
Sowieso kip. Anderen bestaan niet. Ja, wel dus. En het is zo zout als maar zijn kan, dus laat ik het maar staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maareuh.. ik heb ze dus mee met stage, stinken die dingen niet onwijs voor mensen die dat dus niet eten?
With my pack on my back, down the road I will stray.
Nee joh, alles was met een knipoog.quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijzelf ook, zat d'r wel dwars
Ik ben er nog.quote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef VeerEli het volgende:
Ik voel me niet meer geliefd hier als blondje
Ik wil weten waar dit over gaatquote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zijzelf ook, zat d'r wel dwars
Dat doe ik.quote:Op maandag 24 september 2012 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gun me ook me ook eens wat zeg
Ja, dit was ook de laatste keer, anders krijg ik nog de bijnaam Noodle of zoiets dufsquote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso kip. Anderen bestaan niet. Ja, wel dus. En het is zo zout als maar zijn kan, dus laat ik het maar staan.
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Gewoon zelf noedelsoep maken.quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit was ook de laatste keer, anders krijg ik nog de bijnaam Noodle of zoiets dufs
Dank je wel.quote:
Mannenquote:
MET KAASquote:
Dat ik dat nog moet zeggen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel.
Ik waardeer het zeer, meneer.
En bosui.quote:
Dat dit kan in Nederland.quote:
Dan moet ik aan vis denken.quote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En bosui.
En dille. Vergeet in godsnaam de dille niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Die rubbertjes. Echt serieus.quote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland.
quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan moet ik aan vis denken.
Noedelsoep met vis, dille, bosui en kaas..Die kaas heb je er vast zelf bijverzonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With my pack on my back, down the road I will stray.
We staan hier niet in het circus, meneer de reisleiderquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoi
Wie was jij ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar tegelijkertijd___
Welkom op FOK!
Kaas is niet om te verzinnenquote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die kaas heb je er vast zelf bijverzonnen.
Goeie reactie welquote:
Ik zal jou eens leiden.quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We staan hier niet in het circus, meneer de reisleider
Ik kan anders ook geen logische verklaring vinden voor die smurrie daar beneden.quote:Op maandag 24 september 2012 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kaas is niet om te verzinnen
Oh een andere user zei tegen Juminelle dat ze zo oppervlakkig bezig was dat ze in elke zin kanker gebruikte en 'O+' bij mij deed ofzo en van opmerkingen en blaquote:
Huh?quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh een andere user zei tegen Juminelle dat ze zo oppervlakkig bezig was dat ze in elke zin kanker gebruikte en 'O+' bij mij deed ofzo en van opmerkingen en bla
Nee, jij dan.quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh een andere user zei tegen Juminelle dat ze zo oppervlakkig bezig was dat ze in elke zin kanker gebruikte en 'O+' bij mij deed ofzo en van opmerkingen en bla
En van opmerkingen en bla? Ikke niet snappen niet..quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En van opmerkingen en bla? Ikke niet snappen niet..
Klinkt spannend en vies.quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zal jou eens leiden.
[..]
Ik kan anders ook geen logische verklaring vinden voor die smurrie daar beneden.
Ja laat maarquote:Op maandag 24 september 2012 19:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En van opmerkingen en bla? Ikke niet snappen niet..
Ging toch over schoenen?quote:Op maandag 24 september 2012 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde liedje met die.quote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja laat maarToo lazy to explain
Ik wil eerlijk gezegd niet weten wat mensen van de interwebzzz van mij vindenquote:
Dat was voor mij altijd het teken te vertrekken.quote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ging toch over schoenen?Of heb ik weer niet op zitten letten?
Flauw manquote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja laat maarToo lazy to explain
Ja.quote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof dat boeit.quote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil eerlijk gezegd niet weten wat mensen van de interwebzzz van mij vinden
Volgensmij welquote:Op maandag 24 september 2012 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was voor mij altijd het teken te vertrekken.
Ik weet niet meerquote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Vas is in de war met Cher volgens mij.
Echt hequote:Op maandag 24 september 2012 19:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat was voor mij altijd het teken te vertrekken.
Geef eens tips voor goeie herfstfilms?quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee joh, alles was met een knipoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |