Ik wist dat ik wat vergeten was.quote:
NEEEEEEE Sneeuwquote:
Okequote:
Liever droog zomerweer.quote:
Vandaar ook.quote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke
Inb4 past wel bij mijn lengte
quote:
Jaa smoesjes hoor.. Daar heb je vast wel een riem voorquote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan vanavond niet fitnessen, want ik heb geen trainingsbroek![]()
En de andere trainingsbroek zakt van mn kont af, dus dat lijkt me geen succes
Voor in een trainingsbroek ja.quote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaa smoesjes hoor.. Daar heb je vast wel een riem voor
Een trainingsbroek met een riem,wat?quote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaa smoesjes hoor.. Daar heb je vast wel een riem voor
Boeiend. Beetje creatief zijnquote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor in een trainingsbroek ja.
Ik zie het nog niet voor me.quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor in een trainingsbroek ja.
Creatief zijn!quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een trainingsbroek met een riem,wat?![]()
We zijn niet creatief genoeg.quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet voor me.
Ervaring mee?quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef VeerEli het volgende:
Gewoon erom heen doen, vastmaken. Dan blijft die trainingsbroek wel zitten joh
Mja, ik kan ook in een korte broek gaan.. alleen staat dat zo voor schutquote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef VeerEli het volgende:
Gewoon erom heen doen, vastmaken. Dan blijft die trainingsbroek wel zitten joh
Wat gaan we daar aan doen?quote:
Gadverdamme.quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik word deze week gewoon moddervet
Ik zal het onder hoge druk in je spuiten.quote:Op maandag 24 september 2012 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat gaan we daar aan doen?
Lijkt me ook echt raar om te zien.quote:
Alleen deze weekquote:
Die Hawaii surfbroek lijkt me dan weer best tof.quote:Op maandag 24 september 2012 18:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, ik kan ook in een korte broek gaan.. alleen staat dat zo voor schut![]()
Ik heb of een soort hotpants (!! ) of een hawaii surfbroek ..
Yeah..no
Zal er niet bepaald fashionable uit zien nee.quote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt me ook echt raar om te zien.![]()
![]()
Trainingsbroek met riem.
Oke, die had ik nog niet zien aankomen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zal het onder hoge druk in je spuiten.
Bretels misschien een optie?quote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zal er niet bepaald fashionable uit zien nee.
Whehe.quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, die had ik nog niet zien aankomen.
Fucking topicwending ineens
Ja, het kan wel.. maar het schuurtquote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef VeerEli het volgende:
Of een andere wijde broek. Boeiend, fitness kan desnoods nog in je spijkerbroek toch
Dat is nu heftig in de mode..quote:
Dat is helemaal een goeie!! Zie je wel, je kan wel creatief denkenquote:
Ah joh, gewoon een uur op de loopband gaan.quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het kan wel.. maar het schuurt
Je moest eens weten.quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat is helemaal een goeie!! Zie je wel, je kan wel creatief denken
Hij is ook tofquote:Op maandag 24 september 2012 18:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die Hawaii surfbroek lijkt me dan weer best tof.
Net als die honden die bij Ceasar Milan in de leer gaanquote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon een uur op de loopband gaan.
Wat? Bretels?quote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is nu heftig in de mode..
Heb jij dat ook IDH?
Hehe, ga gewoon daarin sporten.quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is ook tof
Maar voor op het strand
Ja bretelsquote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat? Bretels?
[..]
Hehe, ga gewoon daarin sporten.![]()
Juist, is goed voor de conditie en calorieën verbrandenquote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als die honden die bij Ceasar Milan in de leer gaan
* Blaft
Die heb ik wel een paar liggen volgens mij ja.quote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja bretels
Ik steel dan wel de show, nietwaar?
Ik kan alleen niet hardlopenquote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Juist, is goed voor de conditie en calorieën verbranden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |