the hellquote:
quote:
Vasjenquote:
Vanavond hier maar snel even een feestje organiseren dan.quote:Op maandag 24 september 2012 17:04 schreef Salatrel het volgende:
die inwoners van Haren hebben wel geluk trouwens.... morgen zal er in de krant staan hoeveel stormschade er is gemeld maar omdat de meeste verzekeraars stormschade toch niet vergoeden draaien de mensen er zelf voor op....
maar omdat Haren al naar de klote was voor de storm krijgen die mensen netjes hun centjes
bobby maakt een public event.. alleen dqod vult in dat ze komt en je moet haar nog zelf ophalen en thuisbrengen ookquote:Op maandag 24 september 2012 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanavond hier maar snel even een feestje organiseren dan.
bij mijn feestje komen tenminste wel artiesten optredenquote:Op maandag 24 september 2012 17:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bobby maakt een public event.. alleen dqod vult in dat ze komt en je moet haar nog zelf ophalen en thuisbrengen ook
dat drankorgel telt nietquote:Op maandag 24 september 2012 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bij mijn feestje komen tenminste wel artiesten optreden
Wie?quote:
Dqod ingelicht over deze laster.quote:
LasTeR ingelicht over deze lasterquote:Op maandag 24 september 2012 17:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laster is alleen laster als het niet waar is
zou je hem daar wel mee lastig vallen?quote:Op maandag 24 september 2012 17:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
LasTeR ingelicht over deze laster
quote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik haat de herfst, veels te nat en winderig
Nat en winderigquote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik haat de herfst, veels te nat en winderig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |