Ik dacht al dat het je kloon was.quote:Op maandag 24 september 2012 15:43 schreef AppelCake het volgende:
Er is een user die mijn ui heeft ''gestolen''..
NiceButtquote:Op maandag 24 september 2012 15:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het je kloon was.
weet ik toch beertjequote:
Ik wel voor je!quote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Ro-ald het volgende:
Ik wil ook een nieuwe UI,maar ik kan het niet maken
oceanlekkertjequote:
Die 1e en 2e zijn is fout.quote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hij ookquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef wietparkiet het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
gwn paint tochquote:
Ja, alleen een beetje een huilie als het om Miley gaatquote:Op maandag 24 september 2012 15:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet zeggen dat ik appelcake wel een aardige knul vind.
wenie vraagtekens maar veel van zn posts zie ik ook niet meer.quote:Op maandag 24 september 2012 15:53 schreef Snowbells het volgende:
Ik moet zeggen dat ik appelcake wel een aardige knul vind.
Telaat.quote:Op maandag 24 september 2012 15:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh [ afbeelding ] deze mag je als UI voor mij maken.
Dan sowieso +1 voor AppelCake.
Of elke disney/youtube hitquote:Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja, alleen een beetje een huilie als het om Miley gaat
Dit soort aids kun je ook wel latenquote:Op maandag 24 september 2012 15:55 schreef AppelCake het volgende:
But she wears short skirts, I wear T-shirts
She's Cheer Captain and I'm on the bleachers
Dreaming about the day when you wake up and find
That what you're looking for has been here the whole time
Oh, I remember you driving to my house in the middle of the nightquote:Op maandag 24 september 2012 15:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dit soort aids kun je ook wel laten
en dit is nou exact de reden waarom men denkt dat hij een flikker bentquote:Op maandag 24 september 2012 15:55 schreef AppelCake het volgende:
But she wears short skirts, I wear T-shirts
She's Cheer Captain and I'm on the bleachers
Dreaming about the day when you wake up and find
That what you're looking for has been here the whole time
quote:Op maandag 24 september 2012 15:57 schreef Ro-ald het volgende:
UI is een bazen acteur in een bazen film
quote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had een beetje weg van deze.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had een beetje weg van deze.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:01 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
quote dit als dit bekend voor komt
Ik lachte.quote:Op maandag 24 september 2012 16:01 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 24 september 2012 16:01 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
wow met paint een foto verkleind stoer hoor :$:$:$:$$quote:Op maandag 24 september 2012 16:00 schreef AppelCake het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er toch een gemaakt om te bewijzen dat ik het kan.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wow met paint een foto verkleind stoer hoor :$:$:$:$$
Stoere boii ben ik hea? :$:$:$:$$quote:Op maandag 24 september 2012 16:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wow met paint een foto verkleind stoer hoor :$:$:$:$$
iemand doet stom en achterlijk? Hij doet vast jou na jaquote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef AppelCake het volgende:
Ik vind haar leuk, wat nu? in dit topic een kutkneus die mij nadoet.
Zeker een kloon van jullie!
quote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef AppelCake het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 16:05 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga het sowieso proberenquote:Op maandag 24 september 2012 16:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar Roald, tof als je toch nog komt
wanneer krijg je je loon?quote:
Heb je m nog steeds niet gehadquote:Op maandag 24 september 2012 16:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet ik niet moet eerst dat kutcontract krijgen en![]()
Als je vader een schadevergoeding eist voor alles wat jij hem hebt aangedaan zit je je leven lang in de schulden.quote:Op maandag 24 september 2012 16:11 schreef AppelCake het volgende:
Ik krijg nog minimaal 50 euro van mijn vader.
Nee maar ik neem aan dat ik wel 8 uur betaald krijg nu, want maar 4 uur is inwerken..quote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je m nog steeds niet gehad
quote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je vader een schadevergoeding eist voor alles wat jij hem hebt aangedaan zit je je leven lang in de schulden.
ze moeten je sowieso betalen voor wat je nu werkt dus komt welquote:Op maandag 24 september 2012 16:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Weet ik niet moet eerst dat kutcontract krijgen en![]()
Ja dat verwacht ik ook wel. Wat een slome hannessen zeg.quote:Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee maar ik neem aan dat ik wel 8 uur betaald krijg nu, want maar 4 uur is inwerken..
Ik vind het ook een beetje vreemd.quote:Op maandag 24 september 2012 16:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik ook wel. Wat een slome hannessen zeg.
neequote:
WAAROM, ZAKJE? WAAROM?quote:Op maandag 24 september 2012 16:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
NIET DOEN, BRUINTJE. NIET DOEN.
quote:
Lobiquote:
Troll meeiidddquote:
was het maar zo'n feestquote:
Troll mooiboyyyquote:
kom langs de 13e dragen wij datquote:Op maandag 24 september 2012 16:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je hebt nog altijd van die onderbroeken die je zaakje bedekken maar bij je kont open zijn
Is gay.quote:Op maandag 24 september 2012 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kom langs de 13e dragen wij dat
jouw soort is erger dan hitlerquote:
Waar woon jij?quote:Op maandag 24 september 2012 16:34 schreef AppelCake het volgende:
Het waait hier heel erg hard.
Nederland.
Bij Maastricht in de buurt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja waar in limburgmaastricht, eijsden?
Yea!quote:Op maandag 24 september 2012 16:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ey ik ook ik ken je gezicht ergens van.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef Trollscience het volgende:
hey cake hou je van anaal ik bedoel je woont in de buurt
quote:Op maandag 24 september 2012 16:49 schreef Trollscience het volgende:
hey cake hou je van anaal ik bedoel je woont in de buurt
Ik moest lachen, sorry hoor. Zal niet meer gebeuren.quote:Op maandag 24 september 2012 16:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
altijd weer negatief hier pfff
Ik ben nog nooit te laat gekomen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Morgen gesprek op school omdat ik vaak te laat kom.
Tot die conclusie was ik ook al gekomen daarom vroeg ik me al af waarom jij bij les moet/mag zijn..quote:Op maandag 24 september 2012 16:58 schreef AppelCake het volgende:
Ik heb les voor meer/hoogbegaafden
1 uur per week bij een stel nerdjes zitten terwijl ik helemaal niet hoogbegaafd ben ofzo.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tot die conclusie was ik ook al gekomen daarom vroeg ik me al af waarom jij bij les moet/mag zijn..
Omdat ik een test van hoogbegaafdheid met geluk goed had gemaakt.quote:Op maandag 24 september 2012 17:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tot die conclusie was ik ook al gekomen daarom vroeg ik me al af waarom jij bij les moet/mag zijn..
Maar hoezo MOET jij daar heen, dan zeg je toch lekker dat je daar geen zin in hebt?quote:Op maandag 24 september 2012 17:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik een test van hoogbegaafdheid met geluk goed had gemaakt.
Ik moest er daarna nog een doen omdat niemand het geloofde en bij die had ik ook gewoon geluk.
School.![]()
![]()
Ik denk hey een nieuwe user in deze SCquote:
Bazen filmquote:Op maandag 24 september 2012 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk hey een nieuwe user in deze SC..
Ik moet die film nog ene keer kijken, laatst na een half uur afgezet
Tijdens die extra les hoef ik niet naar wiskunde toe.quote:Op maandag 24 september 2012 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar hoezo MOET jij daar heen, dan zeg je toch lekker dat je daar geen zin in hebt?Ze kunnen je niet dwingen voor een extra les.
Sowieso als je dus echt niet hoogbegaafd bent komen ze er vast snel achter.
Ik moest meer lachen om de post van trollscience.quote:Op maandag 24 september 2012 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja.. inderdaad en ik ga er weer serieus op ingodverdomme.
Volgens mij ben jij gewoon GayGay,quote:Op maandag 24 september 2012 17:07 schreef AppelCake het volgende:
Vinden jullie Miley niet lekker?
[ afbeelding ]
Wie en wie?quote:Op maandag 24 september 2012 17:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon GayGay,
Die had ook zo'n obsessie met Laila ofzo
Je leert ook niet, je gedraagt je nog steeds als een kind van 9.quote:Op maandag 24 september 2012 17:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Tijdens die extra les hoef ik niet naar wiskunde toe.![]()
Dus daarom wil ik het wel... maar toch, die nerdjes.
en nee, ze denken echt dat ik hoogbegaafd ben en als ik slechte punten haal zeggen ze ''hij leert gewoon niet''.
Dat is ook wel waar.quote:Op maandag 24 september 2012 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je leert ook niet, je gedraagt je nog steeds als een kind van 9.
Die gif is gewoon eng.quote:Op maandag 24 september 2012 17:07 schreef AppelCake het volgende:
Vinden jullie Miley niet lekker?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 17:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een konijnen/hazen kop heeft ze daar.
Even luisteren.quote:Op maandag 24 september 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
WP wat vind je van deze? En Ro-ald?
Die draaide hij zaterdag.. goddomme wat ging dat harden ik ook.. hard
Even luisterenquote:Op maandag 24 september 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
WP wat vind je van deze? En Ro-ald?
Die draaide hij zaterdag.. goddomme wat ging dat harden ik ook.. hard
GIVE MOMMA A HUG!quote:Op maandag 24 september 2012 17:15 schreef wietparkiet het volgende:
Ze lijkt op een vis van de miskraamafdeling
quote:Op maandag 24 september 2012 17:16 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag hadden we in de pauze lesbian anal fisting gekeken
Moet ik dan niet eerst een waarschuwing krijgen?quote:Op maandag 24 september 2012 17:16 schreef Ro-ald het volgende:
Kan AppelCake geen ban krijgen omdat ie steeds dezelfde persoon post in gifjes?
quote:Op maandag 24 september 2012 17:16 schreef Trollscience het volgende:
Vandaag hadden we in de pauze lesbian anal fisting gekeken
Nee gewoon meteen een ban.quote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Moet ik dan niet eerst een waarschuwing krijgen?
Mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sommige mods zijn zo lief dat ze je eerst een waarschuwing geven.![]()
Greys![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Schrijf over je konijnen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:21 schreef AppelCake het volgende:
Ik moet een tekst schrijven over mijn ideale vakantie...
Tja, niet zo slim he.quote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
Met iemand praten en gewoon weten dat diegene alles wat je zegt doorverteld
Backstabbersquote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
I know that feel maar soms wil je toch je verhaal kwijt.quote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
Waarom praat je er dan mee?quote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
Zeg maar "iemand zoals ik".quote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef AppelCake het volgende:
Jongen uit mijn klas is boos omdat ik hem niet wil vertellen wat zolderautist betekend.
Je gum?quote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat diegene wat van mij had geleend en ik het terug wil.
Maar wat boeit dat dat hij alels door lult? Dan praat je toch alleen oppervlakkig met diegene?quote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat diegene wat van mij had geleend en ik het terug wil.
Er is heel wat gebeurd tussen ons twee en wat anderen en ze ging opeens haar excuses daarvoor aanbieden.quote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wat boeit dat dat hij alels door lult? Dan praat je toch alleen oppervlakkig met diegene?
Ik snap de hele connectie niet, tenzij je je dagboek uitgeleend hebt maar dat lijkt me totaal niet logisch.
geeft geen neukquote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
confirmed for inferior pleb
Hmm oke.quote:Op maandag 24 september 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er is heel wat gebeurd tussen ons twee en wat anderen en ze ging opeens haar excuses daarvoor aanbieden.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
Tegen mijn moeder vakjargon praten zodat ze helemaal gek word![]()
Beachquote:
lang verhaalquote:Op maandag 24 september 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beach
Waarom kom je ineens misschien naar de meet?
WPquote:
Ik las Dimens.quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef Snowbells het volgende:
Dilemma, naar de c1000 fietsen in de keiharde regen om een bak ijs te halen of verhongeren en verlangen naar ijs?
Met het door de regen fietsen riskeer je wel dat je het steenkoud krijgt en geen zin meer in ijs hebtquote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef Snowbells het volgende:
Dilemma, naar de c1000 fietsen in de keiharde regen om een bak ijs te halen of verhongeren en verlangen naar ijs?
laatstequote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef Snowbells het volgende:
riskeer je? dat sowieso.quote:Op maandag 24 september 2012 17:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met het door de regen fietsen riskeer je wel dat je het steenkoud krijgt en geen zin meer in ijs hebt
Ik weet niet hoe haar relatie met ijs isquote:
relatie met ijs.quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe haar relatie met ijs is
viese rassist ;ss;s;squote:Op maandag 24 september 2012 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
Wat is er met haar ogen gebeurd?
Daar gaan alleen backstabbers zoals jij heen. Einsatzlager 11 is al voor je ingericht.quote:
Op een dag buigen we allemaal voor Noord-Koreaquote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Daar gaan alleen backstabbers zoals jij heen. Einsatzlager 11 is al voor je ingericht.
kom jij daarvandaan?quote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
WASSS WILST TU DUNNNNNNquote:
Ik heb zequote:
HIJquote:Op maandag 24 september 2012 18:05 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nationalisme
rasisme was het als hij "negers" had gezegt
Niet weten waarom chinezen daadwerkelijk geel zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 18:04 schreef Dientje12 het volgende:
Wie durft nu te wildplassen met deze wind
Niet zo over jezelf praten je bent een lekker dingquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet weten waarom chinezen daadwerkelijk geel zijn.
lolquote:Op maandag 24 september 2012 18:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet weten waarom chinezen daadwerkelijk geel zijn.
Ik weet je haat me en wilt mij zo diep mogelijk de grond in boren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |