Jij niet hè.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:00 schreef AppelCake het volgende:
Sommige mensen van 14 zijn toch zoooooooo dom...
O.a jij.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:00 schreef AppelCake het volgende:
Sommige mensen van 14 zijn toch zoooooooo dom...
Zeker met een brugpieper.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Neh....
Ik heb al iets met iemand.
Ik zou het haar sowieso niet rechtstreeks vertellen. "Hoi, ik vind je leuk." kan haar al snel afschrikken ook al is het wederzijds omdat het haar het gevoel geeft dat ze gelijk moet antwoorden. Vraag haar of ze een keer samen met je uit wilt. Dan is het ook duidelijk dat jij haar leuk vindt, maar kan ze rustiger een beslissing maken, al helemaal als je nu eigenlijk nog amper kent.quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef SixSevenEight het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een feest dat zij met een vriendin geeft, zal ik het haar daar vertellen?
Lieve schat, wakker worden met een plakkend onderbroekje is nou niet bepaald 'iets hebben' te noemen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Neh....
Ik heb al iets met iemand.
deze ga ik onthouden, klinkt als een geniaal ideequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:59 schreef plopkweker het volgende:
Vragen tijdens de pauze of bij de kluisjes of ze anaal wil droogneuken.
Hoi, ik vind je leuk. Jij mij ook?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:57 schreef SixSevenEight het volgende:
Mijn vraag: Hoe vertel ik haar dat ik haar leuk vind? En hoe kom ik er achter of zij mij leuk vind?
^Kort door de bocht, maar is in principe het beste antwoordt op z'n vraag inderdaad..quote:
Wat is met jou ui?quote:Op maandag 24 september 2012 14:10 schreef NiceButt het volgende:
[..]
^Kort door de bocht, maar is in principe het beste antwoordt op z'n vraag inderdaad..
Nee, mijne beweegt. Dat betekend dat mijn het orgineel is.quote:Op maandag 24 september 2012 15:59 schreef NiceButt het volgende:
Wat moet ermee zijn?
Omg jij hebt dezelfde?
Ik heb hem ook gewoon van google gechopt.quote:Op maandag 24 september 2012 16:02 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, mijne beweegt. Dat betekend dat mijn het orgineel is.
Kan niet, ik had bij mijne extra een stippelijn eromheen gezet zodat ik het kon zien als iemand mij deed kopiëren.quote:Op maandag 24 september 2012 16:03 schreef NiceButt het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gewoon van google gechopt.
Dan snap jij het principe van google niet denk ik.quote:Op maandag 24 september 2012 16:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Kan niet, ik had bij mijne extra een stippelijn eromheen gezet zodat ik het kon zien als iemand mij deed kopiëren.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:08 schreef NiceButt het volgende:
[..]
Dan snap jij het principe van google niet denk ik.
Ja..? -.-quote:Op maandag 24 september 2012 16:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]Ik heb die foto helemaal zo gemaakt met een gif editor.
ga toch weg man.
quote:Op maandag 24 september 2012 16:15 schreef NiceButt het volgende:
[..]
Ja..? -.-
Als ik in google typ "avatar" en ik doe 60 x 60 als grootte, dan zoekt hij alle plaatjes die 60x60 zijn met de term "Avatar" erin.
Hoe dan ook, ik heb hem niet van jouw gekopieerd, heb hem van google.
Heb al een andere gekozen.
quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 14:10 schreef NiceButt het volgende:
[..]
^Kort door de bocht, maar is in principe het beste antwoordt op z'n vraag inderdaad..
quote:Op maandag 24 september 2012 15:15 schreef Sanna_ het volgende:
Wat ik deed toen ik 14 was:
Schrijf in je agenda 'I <3 jou', laat het de ander lezen, die ander snapt het niet of keek verkeerd of zag het niet of whatever, laat de boodschap onbegrepen en ga verder.
Als je op dat punt bent aangekomen, heb je waarschijnlijk teveel chips op voor dat punt.quote:Op zondag 23 september 2012 03:47 schreef Rodawa het volgende:
Als je op dat punt bent aangekomen, kom dan maar eens terug voor verder advies. Ik moet eerst maar eens zien of je dat gaat halen.
Breng tijdens dat feest tijd met haar door, en kijk hoe ze tegen jou doet.quote:Op zondag 23 september 2012 20:33 schreef SixSevenEight het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor een feest dat zij met een vriendin geeft, zal ik het haar daar vertellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |