Schrijf over je konijnen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:21 schreef AppelCake het volgende:
Ik moet een tekst schrijven over mijn ideale vakantie...
Tja, niet zo slim he.quote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
Met iemand praten en gewoon weten dat diegene alles wat je zegt doorverteld
Backstabbersquote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
I know that feel maar soms wil je toch je verhaal kwijt.quote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
Waarom praat je er dan mee?quote:Op maandag 24 september 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
Zeg maar "iemand zoals ik".quote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef AppelCake het volgende:
Jongen uit mijn klas is boos omdat ik hem niet wil vertellen wat zolderautist betekend.
Je gum?quote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat diegene wat van mij had geleend en ik het terug wil.
Maar wat boeit dat dat hij alels door lult? Dan praat je toch alleen oppervlakkig met diegene?quote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat diegene wat van mij had geleend en ik het terug wil.
Er is heel wat gebeurd tussen ons twee en wat anderen en ze ging opeens haar excuses daarvoor aanbieden.quote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wat boeit dat dat hij alels door lult? Dan praat je toch alleen oppervlakkig met diegene?
Ik snap de hele connectie niet, tenzij je je dagboek uitgeleend hebt maar dat lijkt me totaal niet logisch.
geeft geen neukquote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
confirmed for inferior pleb
Hmm oke.quote:Op maandag 24 september 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er is heel wat gebeurd tussen ons twee en wat anderen en ze ging opeens haar excuses daarvoor aanbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |