Maar wat boeit dat dat hij alels door lult? Dan praat je toch alleen oppervlakkig met diegene?quote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat diegene wat van mij had geleend en ik het terug wil.
Er is heel wat gebeurd tussen ons twee en wat anderen en ze ging opeens haar excuses daarvoor aanbieden.quote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar wat boeit dat dat hij alels door lult? Dan praat je toch alleen oppervlakkig met diegene?
Ik snap de hele connectie niet, tenzij je je dagboek uitgeleend hebt maar dat lijkt me totaal niet logisch.
geeft geen neukquote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
confirmed for inferior pleb
Hmm oke.quote:Op maandag 24 september 2012 17:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Er is heel wat gebeurd tussen ons twee en wat anderen en ze ging opeens haar excuses daarvoor aanbieden.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:34 schreef wietparkiet het volgende:
Tegen mijn moeder vakjargon praten zodat ze helemaal gek word![]()
Beachquote:
lang verhaalquote:Op maandag 24 september 2012 17:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Beach
Waarom kom je ineens misschien naar de meet?
WPquote:
Ik las Dimens.quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef Snowbells het volgende:
Dilemma, naar de c1000 fietsen in de keiharde regen om een bak ijs te halen of verhongeren en verlangen naar ijs?
Met het door de regen fietsen riskeer je wel dat je het steenkoud krijgt en geen zin meer in ijs hebtquote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef Snowbells het volgende:
Dilemma, naar de c1000 fietsen in de keiharde regen om een bak ijs te halen of verhongeren en verlangen naar ijs?
laatstequote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef Snowbells het volgende:
riskeer je? dat sowieso.quote:Op maandag 24 september 2012 17:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met het door de regen fietsen riskeer je wel dat je het steenkoud krijgt en geen zin meer in ijs hebt
Ik weet niet hoe haar relatie met ijs isquote:
relatie met ijs.quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe haar relatie met ijs is
viese rassist ;ss;s;squote:Op maandag 24 september 2012 17:56 schreef wietparkiet het volgende:
Wat is er met haar ogen gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |