Succes! Bij mij is er ook eentje uit, die zat onder, maar daar heb ik ook niet bijzonder veel last van gehad. Vond de open ruimte vooral vreemdquote:Op maandag 24 september 2012 10:50 schreef Soempie het volgende:
Ik mag zo naar de tandarts om m'n verstandskies te laten trekken. Half uurtje werk denken ze, valt mee.
Bij mij zijn er vier uitgehaald en de open ruimte was ook het grootste punt. Beetje pijn uiteraard maar niets onoverkomelijks.quote:Op maandag 24 september 2012 11:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge v2.0![]()
Nog even terug in bed gekropen,
[..]
Succes! Bij mij is er ook eentje uit, die zat onder, maar daar heb ik ook niet bijzonder veel last van gehad. Vond de open ruimte vooral vreemd
't Zal wel meevallen toch? Over een half uurtje staan ze te wrikken.quote:Op maandag 24 september 2012 11:56 schreef iamredleader het volgende:
En sterkte voor Soempie met het laten trekken van een verstandskies
't kan verkerenquote:Op maandag 24 september 2012 13:06 schreef Soempie het volgende:
't Zal wel meevallen toch? Over een half uurtje staan ze te wrikken.
Hoezo alquote:
Ik dacht dat dat mijn verjaardag zou zijnquote:Op maandag 24 september 2012 13:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoezo alenige datum hier die ik echt makkelijk onthou
Mijn eigen verjaardag vind ik niet zo boeiend, dus die datum doet me minderquote:Op maandag 24 september 2012 13:18 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat mijn verjaardag zou zijn
quote:Op maandag 24 september 2012 13:09 schreef Wiebelkont het volgende:
Soms is de verdoving niet juist (bovenkaak hoeven ze maar 1 zenuw te raken, onderkaak 5 geloof ik), de kies kan afbreken (lompe tang), je krijgt kneuzing van het weefsel, per ongeluk op je tong bijten door de verdoving...
Al, pas, het is maar 1 keer per jaar, en nu nog minder dan 11 uur te gaanquote:Op maandag 24 september 2012 13:12 schreef Etcetera het volgende:
Hoezo alenige datum hier die ik echt makkelijk onthou
quote:Op maandag 24 september 2012 13:18 schreef Mark het volgende:
Ik dacht dat dat mijn verjaardag zou zijn
't Stelde niks voor.quote:Op maandag 24 september 2012 13:09 schreef Wiebelkont het volgende:
Soms is de verdoving niet juist (bovenkaak hoeven ze maar 1 zenuw te raken, onderkaak 5 geloof ik), de kies kan afbreken (lompe tang), je krijgt kneuzing van het weefsel, per ongeluk op je tong bijten door de verdoving...
Wel handig als je M moet verschonenquote:
Dat zeggen ze. Protip: Blijf nog even bij rulgebakken gehakt uit de buurtquote:Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Soempie het volgende:
Als het goed is kan ik over een uur of 3 (of eerder al) weer normaal eten en drinken.
't Was echt in een halve minuut gebeurd.
Mn neus is half verdoofd?
quote:Op maandag 24 september 2012 14:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Wel handig als je M moet verschonen
Die had ik ook niet. Ik had de eerste keer pijn (want medicijnen pas achteraf gekregen) en veel zin om te slapen. Verder geen pijn gehad. Wel iedere keer dat er troep in die gaten bleef hangenquote:
"Verstandskies getrokken, snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen"quote:
Oh, gatver.quote:Op maandag 24 september 2012 14:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat zeggen ze. Protip: Blijf nog even bij rulgebakken gehakt uit de buurt![]()
Edit je posts, laat je verwennen, omdat het zo zeer doet!quote:Op maandag 24 september 2012 14:27 schreef Soempie het volgende:
Ik moet toch nog boodschappen doen/ Wiebel vragen of hij boodschappen wil doen.
Appelmoes, havermout, vla e.d.quote:Op maandag 24 september 2012 14:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oh, gatver.![]()
Wat eet wel lekker weg? Ik moet toch nog boodschappen doen/ Wiebel vragen of hij boodschappen wil doen.
Zodra de verdoving uitgewerkt is krijg ik helse pijnen, natuurlijk...quote:Op maandag 24 september 2012 14:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Edit je posts, laat je verwennen, omdat het zo zeer doet!
quote:Op maandag 24 september 2012 14:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heb ik nou het topic doodvermoord?![]()
[ afbeelding ]
Was meer een voorbeeld, maar dan nog: Die appelschilletjes blijven ook lekker hangen!quote:Op maandag 24 september 2012 14:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En alle vitamines laten liggen?![]()
Gewoon appeltaart, en slagroom erbij voor de zuivel
quote:Op maandag 24 september 2012 14:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Heb ik nou het topic doodvermoord?![]()
[ afbeelding ]
Stomme Wiebel!quote:Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef Soempie het volgende:
Wiebel gelooft niet dat ik appeltaart met slagroom moet eten.
Sinds wanneer beslist hij dat? "Het moest van de tandarts"quote:Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef Soempie het volgende:
Doe mij dan deze maarquote:Op maandag 24 september 2012 15:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Stomme Wiebel!
Je kunt hem overtuigen deze te halen
[ afbeelding ]
Hier beginnen onze meningen duidelijk uiteen te lopen...quote:Op maandag 24 september 2012 15:15 schreef B.ertha het volgende:
Dit kun je nu ook prima eten: [ afbeelding ]
Ieuwquote:This is the diet suggested by my husband's dental surgeon for his patients following bone graft or implant surgery.
Breakfast
Apple juice, water, milk,coffee,tea,yougurt,cooked cereals, oatmeal or cream of wheat. Scrambled eggs, cottage cheese,toast, applesauce.
Lunch and Dinner
Home cooked broth, bouillon, soups, ground beef, baked or broiled fish, broiled or stewed chicken (finely chopped). Macaroni and cheese, scrambled eggs, bread softened with gravy, baked or mashed potatoes. Asparagus, peas, carrots, lima beans, string beans (all mashed), canned bartlett pears. Jell-O, pound cake. Milk shakes and ice cream.
Iew iew! Babyvoer met gehakt!quote:First, I cooked a pound of ground beef. It was slowly cooked over medium heat in a frying pan. The meat was constantly turned and broken into tiny pieces ( crumbled). Then, the meat was refrigerated and added to Junior food jars to enhance flavor and give added protein.
Moet je ook niet zo eten, mierzoetquote:Op maandag 24 september 2012 15:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hier beginnen onze meningen duidelijk uiteen te lopen...
Dat is raar he, ik had hetzelfdequote:
Oké, dit is wat je doet:quote:Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Zeg Red, ik las iets over een bonus voor een bankier, die gelijk stond aan z'n jaarsalaris. Wat vind jij daar nou van? en als je dat niet graag hier bespreekt, dan wil ik deze post leeghalen hoor, dat is geen probleem
Ik heb nog nooit wentelteefjes gehad...
Ho ho ho.. ik heb gezegd dat het je vrij stond er eentje te bakken.quote:Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef Soempie het volgende:
Nergens last van.quote:Op maandag 24 september 2012 17:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
inderdaad, het correcte recept voor mensen waarvan net de verstandskies getrokken is![]()
eet smakelijk
quote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je kon het zo naar binnen zuigen? Dan is de friet niet goed gebakken.
Ik heb geen "recht" op een bonus. Wel een cao-13e maand. En dat is wat mij betreft al heel mooi. Enerzijds prima als er daarnaast nog bij uitzonderlijke prestaties een maand bij wordt geplust (op jaarbasis), maar dat zou wat mij betreft echt een maximum zijn, voor mijn sector (banken). Dus als ik hoor dat iemand een halfjaar (of meer) van het vaste salaris als bonus gaat krijgen, denk ik dat dat niet proportioneel is.quote:Op maandag 24 september 2012 15:54 schreef Etcetera het volgende:
Zeg Red, ik las iets over een bonus voor een bankier, die gelijk stond aan z'n jaarsalaris. Wat vind jij daar nou van? en als je dat niet graag hier bespreekt, dan wil ik deze post leeghalen hoor, dat is geen probleem
quote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je kon het zo naar binnen zuigen? Dan is de friet niet goed gebakken.
Minder van het natregenen, hier vooral heel veel wind, niet echt hoosbuien.quote:Op maandag 24 september 2012 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en ik ben ZO zeiknat geregend vandaag
Gelukkig begon de dag erg tof, met het eredoctoraat voor Desmond Tutu. Sympathieke man, hij deed oprecht of ie het allemaal heel erg leuk en tof vondTerwijl hij dit natuurlijk supervaak meemaakt, zulke grote evenementen.
goed dat je het zegt, was het bijna vergetenquote:
je gaat zo de slingers alvast ophangen?quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, was het bijna vergeten
ja, dan ben ik morgenochtend verrast als ik beneden komquote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je gaat zo de slingers alvast ophangen?
Wie durft te vertrouwen op het bestaan van de Sint wordt beloondquote:Op maandag 24 september 2012 19:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee, een wortel. En de volgende ochtend zit er dan een cadeautje in
Maar die komen niet terug als zwarte piet...quote:Op maandag 24 september 2012 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat is toch hetzelfde, alle oude mensen gaan daar ook naar toe
ben je aan het spammen ofzo? Dezelfde post in het bierforum en hier?quote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, drie bakken Westvleteren 12 rijker
De achtbanen zijn juist de reden om naar de Efteling te gaanquote:Op maandag 24 september 2012 20:21 schreef wyccie het volgende:
Ik ben al 16 jaar niet meer in de Efteling geweest. Is het wel de moeite waard als je niks met Laven en het Sprookjesbos hebt? Ik zit liever in de achtbaan.
Yupquote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ben je aan het spammen ofzo? Dezelfde post in het bierforum en hier?
Oh, en ik maar denken dat ik daarvoor naar Six Flags/Walibi moest.quote:Op maandag 24 september 2012 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
De achtbanen zijn juist de reden om naar de Efteling te gaan
De Pegasus? Nee klopt, die is weg. Daar is een houten achtbaan voor in de plaats gekomen die 2x zo groot is, Joris & De Draak. Erg leuke achtbaanquote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat ik daarvoor naar Six Flags/Walibi moest.
Die houten achtbaan is toch niet meer?
Pegasus is weg zoals Nem al zegt, maar Joris en de Draak is uiterst tofquote:Op maandag 24 september 2012 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, en ik maar denken dat ik daarvoor naar Six Flags/Walibi moest.
Die houten achtbaan is toch niet meer?
Trustenquote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga een redje doen, welterusten
En conform de regels ga ik nu ook naar bedquote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga een redje doen, welterusten
Een beetje winderig.quote:Op maandag 24 september 2012 21:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He party animal, hoe was het in het noorden?
quote:
Oepsquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:08 schreef Etcetera het volgende:
Ik kom er nu dus achter dat ik E. niet gefeliciteerd heb vanochtend
een spuuglelijk vogelhuisjequote:Op dinsdag 25 september 2012 12:58 schreef iamredleader het volgende:
Etc, gefeliciteerd met E.
TradeMarkie, nee, had je nog niet gezegd. Wat heb je eigenlijk voor cadeau gehad?
er staat een bord ' verboden voor vreemde vogels' bij, dus ik mag er niet in.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die zal je dan wel verdient hebben: P
Wow, flink verwend!quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:53 schreef TradeMarkie het volgende:
E. gefeliciteerd!
en had ik al gezegd dat ik een tv heb gekregen?
Er werd een brief onder haar neus geduwd met een logo van de belastingdienst, maar ze waren aan het schreeuwen op dat moment over stufi wat ze dan niet meer zou krijgen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Soap![]()
Heb je ook meegekregen waarom?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:09 schreef Soempie het volgende:
De dochter van buren schuin tegenover ons is net met veel herrie het huis uitgegooid. Tassen en vuilniszakken erachteraan...![]()
Onweert het daar ook zo lekker trouwens?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er werd een brief onder haar neus geduwd met een logo van de belastingdienst, maar ze waren aan het schreeuwen op dat moment over stufi wat ze dan niet meer zou krijgen?
En verder vooral veel gescheld.
Het waaide een beetje stevig.quote:
Niet de pallettafelquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Kom je thuis, is de halve kamer verbouwd. Twee nieuwe tafeltjes ipv de pallettafel en een tv meubeltje. En de tv op een nieuwe plek, stoel verschoven. Maar wel erg leuk!
Nu snap ik waarom ze een dag vrij nodig had
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Kom je thuis, is de halve kamer verbouwd. Twee nieuwe tafeltjes ipv de pallettafel en een tv meubeltje. En de tv op een nieuwe plek, stoel verschoven. Maar wel erg leuk!
Nu snap ik waarom ze een dag vrij nodig had
Frieslandquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef B.ertha het volgende:
Etc, waar woon je nu ook alweer?
Volgens mij ben ik daar volgende week vrijdag in de buurt
het zijn nu twee kleine, hogere tafeltjes van pallethout gewordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Niet de pallettafel
Die zijn tof!
Laat maar weten waar en wanneer.quote:
en dat voor iemand bij ITquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:46 schreef MadMaster het volgende:
TM, gefeliciteerd!!
Geen internet tijdens werktijd is toch wel een gemis...
quote:De Amerikaanse presidentskandidaat Mitt Romney vindt het gevaarlijk dat vliegtuigramen niet open kunnen. 'Er kan geen zuurstof van buiten naar binnen komen omdat de ramen niet open kunnen.'
'Ik weet niet waarom dat niet kan. Het is echt een groot probleem. Dat is gewoon gevaarlijk'. Deze opmerkingen over vliegtuigramen maakte Romney tijdens een geldinzamelingsactie in Beverly Hills
Vrijdag 5 oktober? Dan ben ik ook wel in Frieslandquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef B.ertha het volgende:
Ok, mijn vergadering is tot 14.00u (ik denk minder lang want er staat 3 uur voor). Jij bent toch vrij op vrijdag?
ze is al de hele avond weg...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:48 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, is E. inmiddels al weer thuis? Ook nog gefeliciteerd!
Dat moet gewoon een nepbericht zijn. Net zoals de artikelen in De Speld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
Godgloeiendekoleretering. Als Romney wint dan is het gegarandeerd het einde van de wereld![]()
Daarom juist, niemand heeft meer toegang tot het internet wegens de IE-perikelen. Eerst even wat patches testen en dan installeren op zo'n 20.000 PC's...quote:
Ik ben dan ook blij dat ik bij de 2e overwinning van Obama aanwezig mag zijn...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
Godgloeiendekoleretering. Als Romney wint dan is het gegarandeerd het einde van de wereld![]()
[..]
Ik keek serieus of het misschien Nepbrionic wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat moet gewoon een nepbericht zijn. Net zoals de artikelen in De Speld.
Jullie kennen meneer Romney gewoon nog niet goed genoeg...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wou dat het waar wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:13 schreef wyccie het volgende:
Maar dan was het toch zeker wel gewoon een sarcastisch grapje?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jullie kennen meneer Romney gewoon nog niet goed genoeg...
Sorry. Je hebt helemaal gelijk. Het is dan ook gruwelijk jammer dat Sarah Palin geen kandidaat is geweest. Dat was hét voorbeeld van een intelligente kandidaat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:15 schreef wyccie het volgende:
Ik loop nog even niet mee met de groep die hem graag op zijn flikker wil zien gaan, alleen omdat ze het niet met hem eens zien. Iemand die presidentskandidaat is, zelfs van Amerika, geef ik nog even het voordeel van de twijfel.
Ik wil niet geloven dat iemand zo stom kan zijn, dus het moet gewoon een grapje zijn.
Lange sluitertijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef wyccie het volgende:
Kan zijn dat ik 'm morgen al weer net zo dom vind.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af hoe deze foto tot stand is gekomen. Het lijkt of er kunstlicht rechts is gebruikt.
Use your brain, vote McCain!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sorry. Je hebt helemaal gelijk. Het is dan ook gruwelijk jammer dat Sarah Palin geen kandidaat is geweest. Dat was hét voorbeeld van een intelligente kandidaat.
Lutz Jacobi?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en weer een vrouw als nieuwe 2e kamervoorzitter
Na de drie minuten die ik er aan besteed heb leek ze me wel de meest geschikte kandidaat.quote:
Als homosexuele premier die niet uit de kast durft te komen moet je toch ergens mee aan je gerief komen...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:08 schreef wyccie het volgende:
Ik hoorde dat Rutte fan van haar kapsel is?
Ik zit al lekker thuisquote:Op woensdag 26 september 2012 08:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Ophelia, had je nu al zwangerschapsverlof of moest je nog even?
I knowquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, echtIk bedoelde iets specifieker
Dat is in oktober he? Dan ben ik niet meer volledig vrij op vrijdag, maar ben wel thuis. 's Ochtends thuiswerken is het plan, maar dat is dus verder geen probleemquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:25 schreef B.ertha het volgende:
Ok, mijn vergadering is tot 14.00u (ik denk minder lang want er staat 3 uur voor). Jij bent toch vrij op vrijdag?
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:48 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, is E. inmiddels al weer thuis? Ook nog gefeliciteerd!
Game of Thrones, boek 3quote:
het went snelquote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn eerste salaris voor een echte fulltimebaan is binnen
Tof!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja joh, eerst maar lekker tukken, en dan als je vriend in de weer is geweest fijn aanrommelen met wiegje enzo... hoeft ook niet direct toch? Of moet er echt nog heel veel gedaan worden?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mja, minder ontspannen dan ik had gehoopt. Alle klusjes van de afgelopen maanden zijn uitgelopen waardoor het huis me te chaotisch is en ik het wiegje e.d. nog steeds niet neer heb kunnen zetten. Vriend heeft na morgen een lang weekend vrij, ik denk dat het daarna beter is![]()
Aan de andere kant is het wel heel tof om gewoon iedere dag overdag even lekker te kunnen tukken
Er moet best veel gedaan worden (al hoeft het meeste niet nu), maar het zou mij een hoop rust geven als ik het wiegje klaar kan zetten. Ik ben voorbij de 37 weken dus de mini mag ieder moment komen en ik wil dat toch het liefste zelf doenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja joh, eerst maar lekker tukken, en dan als je vriend in de weer is geweest fijn aanrommelen met wiegje enzo... hoeft ook niet direct toch? Of moet er echt nog heel veel gedaan worden?
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Echt, zo ver al?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er moet best veel gedaan worden (al hoeft het meeste niet nu), maar het zou mij een hoop rust geven als ik het wiegje klaar kan zetten. Ik ben voorbij de 37 weken dus de mini mag ieder moment komen en ik wil dat toch het liefste zelf doen
[..]
Sorry Nintquote:Op woensdag 26 september 2012 21:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hij keek best zuur toen hij dit las
Oh, niet aan verzendkosten gedacht inderdaadquote:Op woensdag 26 september 2012 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kost 4,95 om te verzenden, veel te duur
Klinkt tof Etc, spannend inderdaad! (en ach, ik kan mezelf totaal niet aansturen en ben een chaoot eerste klas, maar een ander aansturen gaat prima, komt vast goedquote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Rare dag op het werk vandaag. Morgen nog even, en dan vanaf volgende week 4,5 dag werkenIk begin het wel spannend te vinden nu. Ik ga bij een andere afdelingen 2 dagen in de week helpen, en moet de boel een beetje coördineren. Ik. Coördineren.
![]()
Hoeveel werkte je tot nu toe dan? Ik dacht dat je al full time werkte.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef Etcetera het volgende:
en dan vanaf volgende week 4,5 dag werken
Goeie vooruitgang Etc!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Rare dag op het werk vandaag. Morgen nog even, en dan vanaf volgende week 4,5 dag werkenIk begin het wel spannend te vinden nu. Ik ga bij een andere afdelingen 2 dagen in de week helpen, en moet de boel een beetje coördineren. Ik. Coördineren.
![]()
even voor mijn referentiekader, wat is duur voor jou?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Even iets heel anders:
[ afbeelding ]
Wantmaar is duur.....
150 euroquote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even voor mijn referentiekader, wat is duur voor jou?
Ik heb laatst een paar gekocht van 130 euro. Mijn duurste schoenen ooit. Ik ben er zo blij mee en ik was ook heel blij dat ik dat nu kan betalenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
150 euroniet erg duur voor een goed paar laarzen, maar ook niet een bedrag dat ik zomaar uitgeef.
Ja, da's het toffe van ineens een baan en bijbehorend salaris hebben hequote:Op woensdag 26 september 2012 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb laatst een paar gekocht van 130 euro. Mijn duurste schoenen ooit. Ik ben er zo blij mee en ik was ook heel blij dat ik dat nu kan betalen
Je weet al wat C4 gaat roepen, hè.quote:
Als aanstaande moeder met een dikke buik moet je gewoon goede, stevige schoenen hebben waarmee je de koude, gladde winter doorkomt......quote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Even iets heel anders:
[ afbeelding ]
Wantmaar is duur.....
Maar van de winter heb je uiteraard wel een paar hele fijne platte laarzen nodig!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:58 schreef LadyBlack het volgende:
Even iets heel anders:
[ afbeelding ]
Wantmaar is duur.....
Die is vast niet geïnteresseerd in foto's van mijn tasquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je weet al wat C4 gaat roepen, hè.
Ik probeer eenzelfde excuus bij mezelf aan te voeren (zonder buik maar met baby dan...) voor deze, maar het lukt niet ergquote:Op woensdag 26 september 2012 22:08 schreef wyccie het volgende:
Als aanstaande moeder met een dikke buik moet je gewoon goede, stevige schoenen hebben waarmee je de koude, gladde winter doorkomt......
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
* Its-Jojo-4you trekt zich terug uit het vrouwen zichzelfgoedpraat kransje
Ik jouw zwarte laarzen ook niet echt, dus dan komen we redelijk overeen in het niet hebben van dezelfde smaakquote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind die IKKS eigenlijk niet mooi..
Ze zijn dan ook wel héél anders dan de laarzen die jij hebt gepostquote:Op woensdag 26 september 2012 22:14 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind die IKKS eigenlijk niet mooi..
Gelukkigquote:Op woensdag 26 september 2012 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik jouw zwarte laarzen ook niet echt, dus dan komen we redelijk overeen in het niet hebben van dezelfde smaak
Dat is meer mijn stijlquote:Op woensdag 26 september 2012 22:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook wel héél anders dan de laarzen die jij hebt gepost
Die zijn supernetjes. Wel echt sjieke laarzen, en waarschijnlijk ook hun geld wel waard
Ik kom ook beter weg met een goed paar hakken, maar ik kan nooit helemaal afscheid nemen van het Dr. Martens en legerkistjesmeisje van vroeger.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is meer mijn stijlIk zou echt niet wegkomen met die boots
Ik zie het. Vraag haar eens hoe ze twee huidige collega's en drie collega's van een vorige opdrachtgever kent!quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef iamredleader het volgende:
en B.ertha, Tinu is ook jouw profiel tegengekomen
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:30 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook halfhoge rode Dr. Martens gehad.
En niet glimmend.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit model, maar dan egaal donkerder rood.
Wel zwaar aan je voeten, het is even wennen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik denk wel dat je daar heerlijk op kunt lopen. Ik heb nog steeds geen goede loopschoenen.
Grappig, het is blijkbaar een weinig voorkomend model, kan het nergens op internet vinden.quote:
En inmiddels heeft! In het bruin...quote:Op woensdag 26 september 2012 22:28 schreef wyccie het volgende:
Die IKKS zijn een kruising tussen mijn rode laarsjes van de Sacha die LB ook al lang op haar wishlist heeft staan en mijn halfhoge, rode Dr. Martens. Die ik eigenlijk eens weg moet doen, maar stel je voor dat ik het ooit eens nodig heb.....
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef wyccie het volgende:
Oh geweldig. De vuilniszakjas nu ook verkrijgbaar in de laarsuitvoering.
Dat is een rare zin, LB.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:44 schreef LadyBlack het volgende:
En inmiddels heeftin het bruin...
En het bontkraagje dan? Of komt dat alleen halverwege/ bovenop?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef wyccie het volgende:
Wel leuk, maar verre van klassiek jaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En het bontkraagje dan? Of komt dat alleen halverwege/ bovenop?
Iemand nog een paar klassieke zwarte laarzen
De duurste dingen die ik op het programma heb staan voor het komende jaar: het geven van een afstudeerborrel en het kopen van een Carbagerunner + kosten stalling. Ik doe nog even rustig aan om te kijken hoe goed ik er van kan rondkomen, maar misschien ga ik wel alvast een upgrade van mijn computer uitvoerenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tof!
Ga je er iets speciaals mee doen?
Misschien kan je beide mooi combinerenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De duurste dingen die ik op het programma heb staan voor het komende jaar: het geven van een afstudeerborrel en het kopen van een Carbagerunner + kosten stalling. Ik doe nog even rustig aan om te kijken hoe goed ik er van kan rondkomen, maar misschien ga ik wel alvast een upgrade van mijn computer uitvoeren
Nah, die twee dingen hou ik mooi gescheiden. Mijn gewenste runner staat nu bij een kennis met garagebedrijf. Misschien kan ik dus afspreken dat ik die over een tijdje of in termijnen betaal, dan is het een minder grote uitgave in een keerquote:Op woensdag 26 september 2012 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien kan je beide mooi combineren
[ afbeelding ]
Hoewel mogelijk iets te prijzig voor de carbagerun.
Zal deze gelijk aan Red laten zien. Waar staat de prijs dan of was dat een inschatting dat de prijs duur zou uitvallen?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Misschien kan je beide mooi combineren
[ afbeelding ]
Hoewel mogelijk iets te prijzig voor de carbagerun.
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef wyccie het volgende:
De matties in hun vuilnisjas, de chica's in vuilnislaarzenquote:Op donderdag 27 september 2012 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]![]()
Uggggggs zijn ook een succes geworden dus dit heeft waarschijnlijk ook een kans
En eventuele ongelukjes in de met bont gevoerde vuilniszakpostbodekarquote:[img]http://i.fokzi[img]http://www.itsababy.co.uk/itsababy-blog/wp-content/uploads/2010/11/Stokke_Winter_Kit_Purple-500x500.jpg[/img]ne.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 27 september 2012 08:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De matties in hun vuilnisjas, de chica's in vuilnislaarzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |