Inderdaad een leuk stukje!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk stukje.
"He looks at me and he says, 'Oh, my God! I just saw the season finale and I love the show." Then he turns around and tells the other agents, "Look, Abu Nazir is here!"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:41 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk stukje.
Erg grappig, je ziet het voor je.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:20 schreef planethugo het volgende:
[..]
"He looks at me and he says, 'Oh, my God! I just saw the season finale and I love the show." Then he turns around and tells the other agents, "Look, Abu Nazir is here!"
Ik heb de serie vorige week voor het eerst bekeken en ben nu helemaal bij. Goede serie maar ik volg die motivatie ook niet echt. Het zal best dat Brody echt om Issa is gaan geven maar als je bloedeigen kinderen na jaren voor je neus staan dan zou je toch niet echt jezelf nog willen opblazen voor een kind van een ander, lijkt me.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:04 schreef yavanna het volgende:
[..]
Erg grappig, je ziet het voor je.
Goed begin van het season. Ik vind enkel dat gedoe met de belofte aan Isa steeds meer ongeloofwaardig overkomen. Na zoveel jaar en weer terug in het ''normale'' leven en aldaar o.a. geconfronteerd met zijn eigen kinderen.
Homeland Season 1 is hier ook al op tv geweest dacht ik. Wel meer dan een week verschil btw.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:45 schreef Sunglasses het volgende:
Hmzz.. voorjaar 2013 dus pas op de NL tv, mij stond echt bij dat ze een week nadat de ep in de US uitgezonden was op de NL tv bij BNN zouden komen. Jammer, nog even geduld hebben dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Dat denk ik ook, ze gaan Brody gebruiken, hem false info voeden enzo.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:20 schreef ace_eleven het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit uit gaat pakken, je zou kunnen verwachten dat hij gelijk opgepakt wordt, en dat dit hele seizoen een draai krijgt, maar Homeland kennende zullen ze wel weer een missie opzetten achter Brody zijn rug om. om op die manier meer info te kunnen inwinnen
Carrie zal wel blij worden als ze te horen krijgt (over een x-aantal afleveringen natuurljk) dat ze het toch goed had
Ik vond het einde juist veel goedmaken, want ik zou er beetje simpel van worden als Carrie elke keer iets op het spoor is, en Brody elke keer het net weet te voorkomen omdat ie toevallig overal net op tijd er over wordt ingelicht, ookal is ie nog maar net nieuw daar. Waardoor zij elke keer maar voor gek verklaard blijft worden etc. Van mij mag het wel naar boven komen hoe het werkelijk zit.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:09 schreef Ludd het volgende:
De ontwikkelingen gaan nu wel heel snel, had verwacht dat het nog wel wat langer zou duren voordat ze hem door zoude hebben.
Overigens vind ik die laatste scene wel bijzonder ongeloofwaardig. Het is natuurlijk maar een serie, maar het sloeg nergens op. Sowieso was dat geheugenkaartje wel bizar slecht verstopt. En dan heeft die andere agent dat blijkbaar toch nog over het hoofd gezien.En dan is dat filmpje niet eens versleuteld.
Ik vond de laatste scene de voor de rest goede aflevering een beetje verpesten eerlijk gezegd.
Daar heeft ze een Emmy mee gewonnenquote:Op maandag 8 oktober 2012 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
Oh wat erger ik me aan dat wijf zeg. Lekker tussen de Taliban huilend het dak oprennen
Ze is niet slecht nee. En Holy shit, ik moet zeggen, wat een geweldige aflevering was dit ( dat eindequote:
het is idd maar beter dat zij nog niks weet over de video van brody, ze zal er meteen als een gek achteraan gaan. dat rennen in het gebouw was absoluut een ergernis moment, maar achteraf zeer nuttig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
Oh wat erger ik me aan dat wijf zeg. Lekker tussen de Taliban huilend het dak oprennen
Geen toevalsmomenten? Wat dacht je van die memory card. Carrie: "laat ik deze tas pakken" en daar zit dan die memory card in?quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef sbientje het volgende:
een van de beste eps tot nu toe vond ik... spannend zonder die vervelende toevalsmomenten de hele tijd..
Als je je aan dit soort momenten stoort, waarom kijk je een serie als deze dan? Die gaan toch juist om momenten als die sms, daar komt de spanning juist van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Geen toevalsmomenten? Wat dacht je van die memory card. Carrie: "laat ik deze tas pakken" en daar zit dan die memory card in?
En dan hebben we het nog niet eens gehad over dat die sms precies op tijd binnen kwam of dat die überhaupt gestuurd werd etc.
Die reactie verwachte ik al. Is ook zo, maar ik neem aan dat jij ook ziet dat de toon in haar post is dat ze zich er wel aan stoort.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:25 schreef Smeich het volgende:
Hij Zij zegt nergens dat het hem stoort.
dat soort toevalsmomenten bedoelde ik niet helemaal.. in het vorige seizoen vond ik nogal eens dat er van die momenten waren dat het net goed ging, of zoals dat met die elektroshock en dat zij zich toen nog de naam van dat zoontje herinnerde enzo, dat vind ik gewoon vreselijk irritantquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Geen toevalsmomenten? Wat dacht je van die memory card. Carrie: "laat ik deze tas pakken" en daar zit dan die memory card in?
En dan hebben we het nog niet eens gehad over dat die sms precies op tijd binnen kwam of dat die überhaupt gestuurd werd etc.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:47 schreef Stefan het volgende:
Ik haak af, het is gewoon een soap geworden. Ze hadden Brody dood moeten laten gaan en een nieuwe case moeten introduceren, het is niet spannend meer.
Dan moet t nog wel logisch zijn, interne logica heet dat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:32 schreef E.H. het volgende:
Vermoeiend die users die altijd zitten te zeiken over series. Het is fictie...
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat fictie inhoudt. Fictie kan nog wel geloofwaardig zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:32 schreef E.H. het volgende:
Vermoeiend die users die altijd zitten te zeiken over series. Het is fictie...
ik ben juist blij met dit toevalsmomentje, was al bang dat het een langdradige verhaallijn zou gaan worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Zolang het gecreerde universum maar klopt, dus ineens naar 2012 transporteren zou niet passen, al is t tovernarijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:06 schreef Ludd het volgende:
Als je een fantasy-serie als Game Of Thrones kijkt, moet je inderdaad niet klagen dat de tovenarij, draken etc. niet realistisch zijn.
hij was wel nerveus voor die leugendetector maar daar is verder niets mee gedaan. Zou zwak zijn als hij toch een mol is want dan had ie natuurlijk genoeg andere dingen kunnen saboteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:04 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Saul met dat filmpje gaat doen.
Dacht vorig jaar een paar keer dat hij een rat was, misschien pleurt ie m wel weg?
Een Jood die voor de Islamieten werkt? Lijkt me onwaarschijnlijk. Waarom dacht je dat in het vorige seizoen dan? Ik vind Saul juist het meest integer overkomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:04 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Saul met dat filmpje gaat doen.
Dacht vorig jaar een paar keer dat hij een rat was, misschien pleurt ie m wel weg?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef planethugo het volgende:
(och wat érg zeg dat dat bestand niet versleuteld was![]()
Als ie niet zou sms'en zouden ze Nazir omleggen, dan is alles voor niks geweest. Het was inderdaad een enorm risico om te sms'en in de situation room, maar het alternatief was erger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan moet t nog wel logisch zijn, interne logica heet dat.
Dat Brody smst in de situation room is gewoon dom
Omdat die leugendetector test Who slipped Hamid the razorblade? steeds uitsloeg. Maar dat kwam omdat ie gestressed was omdat z'n huwelijk op de klippen liepquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:19 schreef Ludd het volgende:
[..]
Een Jood die voor de Islamieten werkt? Lijkt me onwaarschijnlijk. Waarom dacht je dat in het vorige seizoen dan? Ik vind Saul juist het meest integer overkomen.
Oh ja, inderdaad! Die scene was ik even vergeten, maar dat was verdacht inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef T_Killer het volgende:
Omdat die leugendetector Who slipped Hamid the razorblade? test steeds uitsloeg. Maar dat kwam omdat ie gestressed was omdat z'n huwelijk op de klippen liep
In het universum van Homeland kan Brody wel SMS-en vanuit die kamer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zolang het gecreerde universum maar klopt, dus ineens naar 2012 transporteren zou niet passen, al is t tovernarij
Haha ja dat bedacht ik me ook alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
Als de CIA zijn geheime operaties, in landen waar ze niet horen te zijn, voorbereid via Skype is het wel aannemelijk dat ze weinig om veiligheid geven in het Homeland universum
Dat dacht ik ook al, maar misschien is dat wel veiliger. Ik bedoel, tienduizenden mensen gebruiken het tegelijkertijd en die worden niet allemaal afgeluisterd als dat al kan. Misschien wel veiliger dan die paar beveiligde (satteliet)requenties waar elke schurkenstaat zijn apparatuur op heeft gericht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
Als de CIA zijn geheime operaties, in landen waar ze niet horen te zijn, voorbereid via Skype is het wel aannemelijk dat ze weinig om veiligheid geven in het Homeland universum
Het Amerikaanse leger/veiligheidsdiensten hebben een heel eigen netwerk wat goed genoeg beveiligd is tegen afluisteren. Dat is een stuk veiliger dan je proberen te verbergen tussen de tienduizenden gebruikers en hopen dat je niet gevonden wordt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar misschien is dat wel veiliger. Ik bedoel, tienduizenden mensen gebruiken het tegelijkertijd en die worden niet allemaal afgeluisterd als dat al kan. Misschien wel veiliger dan die paar beveiligde (satteliet)requenties waar elke schurkenstaat zijn apparatuur op heeft gericht.
Nee, in het universum van Homeland zit Brody in de situationroom waaruit je niet zomaar kunt SMS'enquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
In het universum van Homeland kan Brody wel SMS-en vanuit die kamer.
Als we dan toch gaan mierenneuken, ze zaten niet in de Situation room maar in een kantoor van USCENTCOM in het Pentagon. Wie weet wat voor regels ze daar hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, in het universum van Homeland zit Brody in de situationroom waaruit je niet zomaar kunt SMS'en
Ja hij word gewoon zonder enige controle in zon kamer naarbinnen geloodst.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:33 schreef Stefan het volgende:
Wat denk je zelf. Heb je gezien hoe hij binnenkwam
Neejoh, kan makkelijk. Check deze superonpartijdige links maarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:12 schreef Rahl het volgende:
Het gekste vind ik eigenlijk nog dat Abu Nazir, een soennitische moslim, samenwerkt met Hezbollah, een sjiitische beweging, om Amerikaanse aanvallen op Iran, een Perzisch sjiitisch land, te vergelden.
holy tangconstructies
Ja grappig, maar "May 1" staat natuurlijk gewoon voor "mayday". Een distress call.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:20 schreef Rahl het volgende:
Even voorbijgaand aan het feit of het kan of niet, dat smsje, dit is wel tof:
[ afbeelding ]
Ah ok, ik dacht ook deze momenten. Dat de sms op tijd aan kwam vind ik nog wel super spannend maar dat van dat SD kaartje vond ik wel erg ver gezocht. Dat Abu Nazir hem heeft zou ik dan beter vinden kloppen zeg maarquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:46 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat soort toevalsmomenten bedoelde ik niet helemaal.. in het vorige seizoen vond ik nogal eens dat er van die momenten waren dat het net goed ging, of zoals dat met die elektroshock en dat zij zich toen nog de naam van dat zoontje herinnerde enzo, dat vind ik gewoon vreselijk irritant
Ik kijk de serie omdat ik de acteurs en casting enorm goed vindt. In elke serie heb je wel van deze toeval momenten, op het moment stoor ik me er ook niet erg aan maar als er nog meer van die 'scandisk' momentjes komen zou ik me er wel meer aan ergeren. Dus zolang ik meer plezier heb dan ergeren (wat ik nu niet aan het doen was) kijk ik gewoon door..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Als je je aan dit soort momenten stoort, waarom kijk je een serie als deze dan? Die gaan toch juist om momenten als die sms, daar komt de spanning juist van.
Wat is een ScanDisk?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:30 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht ook deze momenten. Dat de sms op tijd aan kwam vind ik nog wel super spannend maar dat van dat SD kaartje vond ik wel erg ver gezocht. Dat Abu Nazir hem heeft zou ik dan beter vinden kloppen zeg maar
[..]
Ik kijk de serie omdat ik de acteurs en casting enorm goed vindt. In elke serie heb je wel van deze toeval momenten, op het moment stoor ik me er ook niet erg aan maar als er nog meer van die 'scandisk' momentjes komen zou ik me er wel meer aan ergeren. Dus zolang ik meer plezier heb dan ergeren (wat ik nu niet aan het doen was) kijk ik gewoon door..
Ik weet dat series fictie zijn en dat daardoor meer dingen zomaar kunnen gebeuren, maar dat scandiskje vond ik wel wat ver gaan. Dat mag toch?
Neen, het staat voor Secure Digital. Je bent zeker in de war met het merk SanDisk (zonder de c).quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
oh damn ik dacht altijd dat SD voor ScanDisk stond
Die heb ik inderdaadquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Neen, het staat voor Secure Digital. Je bent zeker in de war met het merk SanDisk (zonder de c).
Ik dacht in t begin dat May 1 de verjaardag van Issa was. Maar toen kon ik niet verklaren hoe Nazir daarvan kon afleiden dat ie moest maken dat ie weg kwam.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja grappig, maar "May 1" staat natuurlijk gewoon voor "mayday". Een distress call.
Precies. Zolang het met dit soort toevalligheden en 'foutjes' niet de hand uitloopt blijf ik het prima vinden. Neemt niet weg dat je kritiek mag hebben op de serie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:30 schreef Markeerstift het volgende:
Ik weet dat series fictie zijn en dat daardoor meer dingen zomaar kunnen gebeuren, maar dat scandiskje vond ik wel wat ver gaan. Dat mag toch?
12 afleveringenquote:
Wacht maar tot ie May 2 smstquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik dacht in t begin dat May 1 de verjaardag van Issa was. Maar toen kon ik niet verklaren hoe Nazir daarvan kon afleiden dat ie moest maken dat ie weg kwam.
'Mayday' is een betere verklaring
Vond ik niet eigenlijk, dat in combinatie met Saul z'n aanvaring met de douane, Dan nog de speech bij de fundraiser, en nodigt ze daarna Mike uit naar binnen, wat ook wel wat zegt. Mike die nu ook al iets meer weet van Brody. En dan Brody uiteindelijk naar een hotel wordt gestuurd. Vind ik toch wel aardig veel voor 1 aflevering. Beetje jammer alleen van die zelfmoordpoging, zo voorspelbaar.quote:Op maandag 15 oktober 2012 11:45 schreef Franknfurter het volgende:
Saaie aflevering.. Enige wat er gebeurde was dat met die gozer uit die naaiwinkel en dat Carrie het moeilijk had. Ze heeft het altijd moeilijk dus het enige nieuwe was die gozer. Maar wel een mooi opzetje naar een spannende aflevering, met die SD-kaart
Klopt. Ik dacht echt: hoe gaat hij dit nu weer oplossenquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:02 schreef Markeerstift het volgende:
Ook bizar hoe Brody de nek van die gast breekt terwijl hij met zijn vrouw aan de telefoon is. Dat vond ik nog wel het meest shocking van vandaag!
Saul heeft een lege micro SD + SD card adapter gekocht/geregeld/al meegenomen en onder in de koffer verstopt voor als ze hem zouden aanhouden. Zo vinden ze in ieder geval iets en laten ze hem weer gaan, lokkertjequote:Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef ace_eleven het volgende:
Mwoa, ik vond het wel een prma aflevering hoor. Brody die zichzelf weer steeds dieper in de problemen werkt, en bovenop al zijn problemen dadelijk door CIA opgepakt of gevolgd gaat worden.
Carrie haar zelfmoordpoging vond ik niet per se heel voorspelbaar, maar ook niet heel verbazingwekkend, dat ze het zou overleven was wel natuurlijk te raden (al was het wel mooi geweest als ze het net niet gered had)
Ik vond het wel heel raar om zo te zien hoe Saul een kopie gemaakt schijnt te hebben van een SD-kaart en dat dan weer op te slaan op een andere SD-kaartWhat happened met laptops, usb-sticks, telefoons, en andere dingen?? Had ie toevallig een SD kaartje bij zich voor vakantiefoto's? (oja, en waarom staat er op gewone SD-kaarten micro-sd
)
Maar goed, mierenneukerij natuurlijk, k vond het wel een vermakelijke aflevering
Dat het een adapter was had ik even niet door, my bad, maar dan nog, waarom zou je niet alleen die micro-sd-kaart verstoppen, maar incl de hele adapter, lijkt mij wel een beetje onnodig moeilijk doen, maar goed, care, was prima aflevering...quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:14 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Saul heeft een lege micro SD + SD card adapter gekocht/geregeld/al meegenomen en onder in de koffer verstopt voor als ze hem zouden aanhouden. Zo vinden ze in ieder geval iets en laten ze hem weer gaan, lokkertjeHet kaartje wat hij in het slot van de koffer had verstopt was zo'n zelfde micro SD + SD card adapter. Snap niet wat hier niet aan zou kloppen? De meeste laptops hebben een SD cardreader waar micro SD niet inpast. Zo ook de laptop van Carrie
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |