abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 oktober 2012 @ 13:20:57 #176
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_117811280
Even voorbijgaand aan het feit of het kan of niet, dat smsje, dit is wel tof:

'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_117813343
quote:
4s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:12 schreef Rahl het volgende:
Het gekste vind ik eigenlijk nog dat Abu Nazir, een soennitische moslim, samenwerkt met Hezbollah, een sjiitische beweging, om Amerikaanse aanvallen op Iran, een Perzisch sjiitisch land, te vergelden.

holy tangconstructies
Neejoh, kan makkelijk. Check deze superonpartijdige links maar ;) :

http://www.cidi.nl/Israel(...)a-werken-samen-.html
http://www.standupamerica(...)d-rockets-at-israel/
I don't really come from outer space || Last.fm
  woensdag 10 oktober 2012 @ 14:25:23 #178
104871 remlof
Europees federalist
pi_117813429
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 13:20 schreef Rahl het volgende:
Even voorbijgaand aan het feit of het kan of niet, dat smsje, dit is wel tof:

[ afbeelding ]
Ja grappig, maar "May 1" staat natuurlijk gewoon voor "mayday". Een distress call.
pi_117822817
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:46 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat soort toevalsmomenten bedoelde ik niet helemaal.. in het vorige seizoen vond ik nogal eens dat er van die momenten waren dat het net goed ging, of zoals dat met die elektroshock en dat zij zich toen nog de naam van dat zoontje herinnerde enzo, dat vind ik gewoon vreselijk irritant :)
Ah ok, ik dacht ook deze momenten. Dat de sms op tijd aan kwam vind ik nog wel super spannend maar dat van dat SD kaartje vond ik wel erg ver gezocht. Dat Abu Nazir hem heeft zou ik dan beter vinden kloppen zeg maar :)

quote:
7s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 11:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Als je je aan dit soort momenten stoort, waarom kijk je een serie als deze dan? Die gaan toch juist om momenten als die sms, daar komt de spanning juist van.
Ik kijk de serie omdat ik de acteurs en casting enorm goed vindt. In elke serie heb je wel van deze toeval momenten, op het moment stoor ik me er ook niet erg aan maar als er nog meer van die 'scandisk' momentjes komen zou ik me er wel meer aan ergeren. Dus zolang ik meer plezier heb dan ergeren (wat ik nu niet aan het doen was) kijk ik gewoon door..

Ik weet dat series fictie zijn en dat daardoor meer dingen zomaar kunnen gebeuren, maar dat scandiskje vond ik wel wat ver gaan. Dat mag toch? :)
pi_117822894
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:30 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ah ok, ik dacht ook deze momenten. Dat de sms op tijd aan kwam vind ik nog wel super spannend maar dat van dat SD kaartje vond ik wel erg ver gezocht. Dat Abu Nazir hem heeft zou ik dan beter vinden kloppen zeg maar :)

[..]

Ik kijk de serie omdat ik de acteurs en casting enorm goed vindt. In elke serie heb je wel van deze toeval momenten, op het moment stoor ik me er ook niet erg aan maar als er nog meer van die 'scandisk' momentjes komen zou ik me er wel meer aan ergeren. Dus zolang ik meer plezier heb dan ergeren (wat ik nu niet aan het doen was) kijk ik gewoon door..

Ik weet dat series fictie zijn en dat daardoor meer dingen zomaar kunnen gebeuren, maar dat scandiskje vond ik wel wat ver gaan. Dat mag toch? :)
Wat is een ScanDisk?
pi_117823058
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Wat is een ScanDisk?
oh damn ik dacht altijd dat SD voor ScanDisk stond :o
pi_117823458
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:36 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

oh damn ik dacht altijd dat SD voor ScanDisk stond :o
Neen, het staat voor Secure Digital. Je bent zeker in de war met het merk SanDisk (zonder de c). :P
pi_117823586
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:50 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Neen, het staat voor Secure Digital. Je bent zeker in de war met het merk SanDisk (zonder de c). :P
Die heb ik inderdaad :D En is mooi in lijn met Compact Disk en Mini Disk en zulks :')
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:00:40 #184
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_117823872
quote:
10s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 14:25 schreef remlof het volgende:

[..]

Ja grappig, maar "May 1" staat natuurlijk gewoon voor "mayday". Een distress call.
Ik dacht in t begin dat May 1 de verjaardag van Issa was. Maar toen kon ik niet verklaren hoe Nazir daarvan kon afleiden dat ie moest maken dat ie weg kwam.

'Mayday' is een betere verklaring :9
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_117824698
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:30 schreef Markeerstift het volgende:

Ik weet dat series fictie zijn en dat daardoor meer dingen zomaar kunnen gebeuren, maar dat scandiskje vond ik wel wat ver gaan. Dat mag toch? :)
Precies. Zolang het met dit soort toevalligheden en 'foutjes' niet de hand uitloopt blijf ik het prima vinden. Neemt niet weg dat je kritiek mag hebben op de serie.

Hell, ik vind the walking dead eigenlijk verschrikkelijk kut maar ik kijk het toch. Homeland is op elk vlak stukken beter dus ik ben dik tevreden :P
Conscience do cost.
pi_117847696
Uit hoeveel eps bestaat s02?
  donderdag 11 oktober 2012 @ 11:52:42 #187
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_117847862
quote:
12s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 11:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Uit hoeveel eps bestaat s02?
12 afleveringen
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_117980845
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 19:00 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Ik dacht in t begin dat May 1 de verjaardag van Issa was. Maar toen kon ik niet verklaren hoe Nazir daarvan kon afleiden dat ie moest maken dat ie weg kwam.

'Mayday' is een betere verklaring :9
Wacht maar tot ie May 2 smst >:)
  maandag 15 oktober 2012 @ 08:50:23 #189
79966 dekilo
Stam is ok
pi_117987035
OOOH kan niet wachten tot vanavond!
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_117988832
Mensen die blaten over Skype, gewoon ¤¤¤¤¤ voor de serie om dat logo te laten zien,lekker boeiend :')

Zo maar even deel 3 alweer kijken.
pi_117991098
Was heel even bang dat dat bewijs gelijk weer weg zou zijn, maar zo simpel zijn ze gelukkig niet :')
pi_117991367
Saaie aflevering.. Enige wat er gebeurde was dat met die gozer uit die naaiwinkel en dat Carrie het moeilijk had. Ze heeft het altijd moeilijk dus het enige nieuwe was die gozer. Maar wel een mooi opzetje naar een spannende aflevering, met die SD-kaart :)
pi_117992297
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 11:45 schreef Franknfurter het volgende:
Saaie aflevering.. Enige wat er gebeurde was dat met die gozer uit die naaiwinkel en dat Carrie het moeilijk had. Ze heeft het altijd moeilijk dus het enige nieuwe was die gozer. Maar wel een mooi opzetje naar een spannende aflevering, met die SD-kaart :)
Vond ik niet eigenlijk, dat in combinatie met Saul z'n aanvaring met de douane, Dan nog de speech bij de fundraiser, en nodigt ze daarna Mike uit naar binnen, wat ook wel wat zegt. Mike die nu ook al iets meer weet van Brody. En dan Brody uiteindelijk naar een hotel wordt gestuurd. Vind ik toch wel aardig veel voor 1 aflevering. Beetje jammer alleen van die zelfmoordpoging, zo voorspelbaar.
pi_118000122
alleen de saul momenten aan het begin en aan het eind waren spannend.
jammer dat de aflevering net als vorige week weer eindigt met de video van brody.
de 50 eerdere minuten hadden ze beter kunnen skippen, op naar volgende week

[ Bericht 49% gewijzigd door EilandjeOnline op 15-10-2012 15:38:54 ]
pi_118000470
Mwoa, ik vond het wel een prma aflevering hoor. Brody die zichzelf weer steeds dieper in de problemen werkt, en bovenop al zijn problemen dadelijk door CIA opgepakt of gevolgd gaat worden.

Carrie haar zelfmoordpoging vond ik niet per se heel voorspelbaar, maar ook niet heel verbazingwekkend, dat ze het zou overleven was wel natuurlijk te raden (al was het wel mooi geweest als ze het net niet gered had }) )

Ik vond het wel heel raar om zo te zien hoe Saul een kopie gemaakt schijnt te hebben van een SD-kaart en dat dan weer op te slaan op een andere SD-kaart :? What happened met laptops, usb-sticks, telefoons, en andere dingen?? Had ie toevallig een SD kaartje bij zich voor vakantiefoto's? (oja, en waarom staat er op gewone SD-kaarten micro-sd :N )

Maar goed, mierenneukerij natuurlijk, k vond het wel een vermakelijke aflevering :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_118001469
Ik vond het weer een spannende aflevering. Vooral het stukje dat Brody die man naar het Safe House moest brengen. Ook het einde was weer prima. Ik had verwacht dat Carrie het voorlopig nog niet te weten zou komen, maar gelukkig dus wel. Belooft veel voor de volgende afleveringen.
pi_118003054
Oh wat had ik graag gezien dat die Carrie niet meer wakker werd, hoe ze de hele tijd doet en draait en raar doet, ik kan echt niet tegen dat soort onrustige personen :r

Op naar volgende week.
pi_118003745
Ook bizar hoe Brody de nek van die gast breekt terwijl hij met zijn vrouw aan de telefoon is. Dat vond ik nog wel het meest shocking van vandaag!
pi_118003783
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:02 schreef Markeerstift het volgende:
Ook bizar hoe Brody de nek van die gast breekt terwijl hij met zijn vrouw aan de telefoon is. Dat vond ik nog wel het meest shocking van vandaag!
Klopt. Ik dacht echt: hoe gaat hij dit nu weer oplossen :')
pi_118004106
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 15:42 schreef ace_eleven het volgende:
Mwoa, ik vond het wel een prma aflevering hoor. Brody die zichzelf weer steeds dieper in de problemen werkt, en bovenop al zijn problemen dadelijk door CIA opgepakt of gevolgd gaat worden.

Carrie haar zelfmoordpoging vond ik niet per se heel voorspelbaar, maar ook niet heel verbazingwekkend, dat ze het zou overleven was wel natuurlijk te raden (al was het wel mooi geweest als ze het net niet gered had }) )

Ik vond het wel heel raar om zo te zien hoe Saul een kopie gemaakt schijnt te hebben van een SD-kaart en dat dan weer op te slaan op een andere SD-kaart :? What happened met laptops, usb-sticks, telefoons, en andere dingen?? Had ie toevallig een SD kaartje bij zich voor vakantiefoto's? (oja, en waarom staat er op gewone SD-kaarten micro-sd :N )

Maar goed, mierenneukerij natuurlijk, k vond het wel een vermakelijke aflevering :)
Saul heeft een lege micro SD + SD card adapter gekocht/geregeld/al meegenomen en onder in de koffer verstopt voor als ze hem zouden aanhouden. Zo vinden ze in ieder geval iets en laten ze hem weer gaan, lokkertje :) Het kaartje wat hij in het slot van de koffer had verstopt was zo'n zelfde micro SD + SD card adapter. Snap niet wat hier niet aan zou kloppen? De meeste laptops hebben een SD cardreader waar micro SD niet inpast. Zo ook de laptop van Carrie :P

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')