Dan moet t nog wel logisch zijn, interne logica heet dat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:32 schreef E.H. het volgende:
Vermoeiend die users die altijd zitten te zeiken over series. Het is fictie...
Volgens mij begrijp je niet helemaal wat fictie inhoudt. Fictie kan nog wel geloofwaardig zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:32 schreef E.H. het volgende:
Vermoeiend die users die altijd zitten te zeiken over series. Het is fictie...
ik ben juist blij met dit toevalsmomentje, was al bang dat het een langdradige verhaallijn zou gaan worden.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:06 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Geen toevalsmomenten? Wat dacht je van die memory card. Carrie: "laat ik deze tas pakken" en daar zit dan die memory card in?
Zolang het gecreerde universum maar klopt, dus ineens naar 2012 transporteren zou niet passen, al is t tovernarijquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 17:06 schreef Ludd het volgende:
Als je een fantasy-serie als Game Of Thrones kijkt, moet je inderdaad niet klagen dat de tovenarij, draken etc. niet realistisch zijn.
hij was wel nerveus voor die leugendetector maar daar is verder niets mee gedaan. Zou zwak zijn als hij toch een mol is want dan had ie natuurlijk genoeg andere dingen kunnen saboteren.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:04 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Saul met dat filmpje gaat doen.
Dacht vorig jaar een paar keer dat hij een rat was, misschien pleurt ie m wel weg?
Een Jood die voor de Islamieten werkt? Lijkt me onwaarschijnlijk. Waarom dacht je dat in het vorige seizoen dan? Ik vind Saul juist het meest integer overkomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:04 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd wat Saul met dat filmpje gaat doen.
Dacht vorig jaar een paar keer dat hij een rat was, misschien pleurt ie m wel weg?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:07 schreef planethugo het volgende:
(och wat érg zeg dat dat bestand niet versleuteld was![]()
Als ie niet zou sms'en zouden ze Nazir omleggen, dan is alles voor niks geweest. Het was inderdaad een enorm risico om te sms'en in de situation room, maar het alternatief was erger.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dan moet t nog wel logisch zijn, interne logica heet dat.
Dat Brody smst in de situation room is gewoon dom
Omdat die leugendetector test Who slipped Hamid the razorblade? steeds uitsloeg. Maar dat kwam omdat ie gestressed was omdat z'n huwelijk op de klippen liepquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:19 schreef Ludd het volgende:
[..]
Een Jood die voor de Islamieten werkt? Lijkt me onwaarschijnlijk. Waarom dacht je dat in het vorige seizoen dan? Ik vind Saul juist het meest integer overkomen.
Oh ja, inderdaad! Die scene was ik even vergeten, maar dat was verdacht inderdaad.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:37 schreef T_Killer het volgende:
Omdat die leugendetector Who slipped Hamid the razorblade? test steeds uitsloeg. Maar dat kwam omdat ie gestressed was omdat z'n huwelijk op de klippen liep
In het universum van Homeland kan Brody wel SMS-en vanuit die kamer.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 18:06 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zolang het gecreerde universum maar klopt, dus ineens naar 2012 transporteren zou niet passen, al is t tovernarij
Haha ja dat bedacht ik me ook alquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
Als de CIA zijn geheime operaties, in landen waar ze niet horen te zijn, voorbereid via Skype is het wel aannemelijk dat ze weinig om veiligheid geven in het Homeland universum
Dat dacht ik ook al, maar misschien is dat wel veiliger. Ik bedoel, tienduizenden mensen gebruiken het tegelijkertijd en die worden niet allemaal afgeluisterd als dat al kan. Misschien wel veiliger dan die paar beveiligde (satteliet)requenties waar elke schurkenstaat zijn apparatuur op heeft gericht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
Als de CIA zijn geheime operaties, in landen waar ze niet horen te zijn, voorbereid via Skype is het wel aannemelijk dat ze weinig om veiligheid geven in het Homeland universum
Het Amerikaanse leger/veiligheidsdiensten hebben een heel eigen netwerk wat goed genoeg beveiligd is tegen afluisteren. Dat is een stuk veiliger dan je proberen te verbergen tussen de tienduizenden gebruikers en hopen dat je niet gevonden wordt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar misschien is dat wel veiliger. Ik bedoel, tienduizenden mensen gebruiken het tegelijkertijd en die worden niet allemaal afgeluisterd als dat al kan. Misschien wel veiliger dan die paar beveiligde (satteliet)requenties waar elke schurkenstaat zijn apparatuur op heeft gericht.
Nee, in het universum van Homeland zit Brody in de situationroom waaruit je niet zomaar kunt SMS'enquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:00 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
In het universum van Homeland kan Brody wel SMS-en vanuit die kamer.
Als we dan toch gaan mierenneuken, ze zaten niet in de Situation room maar in een kantoor van USCENTCOM in het Pentagon. Wie weet wat voor regels ze daar hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 23:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, in het universum van Homeland zit Brody in de situationroom waaruit je niet zomaar kunt SMS'en
Ja hij word gewoon zonder enige controle in zon kamer naarbinnen geloodst.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:33 schreef Stefan het volgende:
Wat denk je zelf. Heb je gezien hoe hij binnenkwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |