Zet de Andrew Sisters ofzo in de OP !quote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Ow niet op de OP geletIk verhuis weer naar de TV SC, reclame is bijna afgelopen.
Donequote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zet de Andrew Sisters ofzo in de OP !![]()
Met een kloon posten ipv een regulier account is ook een hoop werkquote:
Joh, gewoon IE voor de ene kloon, Chrome voor de andere en voor het betere rellen met jezelf Firefox voor kloon #3.quote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Met een kloon posten ipv een regulier account is ook een hoop werk
Dat klinkt als meer werk dan de gemiddelde ambtenaar verzet in een weekquote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, gewoon IE voor de ene kloon, Chrome voor de andere en voor het betere rellen met jezelf Firefox voor kloon #3.
Wel allemaal een andere achtergrondkleur en kleur voor eigen posts en posts van TS.
Dan went het zo welke account je gebruikt (Y)
Dat ken ik ja, gebruik het regelmatig omdat ik ook met drie browsers werkquote:
Niet om te klonenquote:Op zondag 23 september 2012 23:35 schreef Leandra het volgende:
Oeh, klonen en modden tegelijk
Maak je ook wel eens ruzie met jezelf?
quote:
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Met een kloon posten ipv een regulier account is ook een hoop werk
Als ze geen MPD hebben vaak wel hoor, vooral door vereenzamingquote:
(N)quote:Op zondag 23 september 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
Ja ik weet dat hij met een bril was, maar ik zit mobiel, dus ik moet de emoticons uit het hoofd doen en dat ja-knikkende ding deed het ook al niet
Wat zou er moeten gebeuren dan?quote:Op zondag 23 september 2012 23:48 schreef golfer het volgende:
Nog iets gebeurd hier?
Neuh, waarschijnlijk?
Hard aan het werk?quote:Op zondag 23 september 2012 23:48 schreef sig000 het volgende:
Die Piet lult ook maar wat in de ruimte.
Nog geen nieuwe relaties of verhoudingen ontstaan?quote:Op zondag 23 september 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
Nee joh, wat kan er nou gebeuren in dit tempo?
:j en :nquote:Op zondag 23 september 2012 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ook niet....
Wat zijn de tekens daarvoor nou??
Die ene uit Almère en KingToppie zijn al opvallend lang afwezig (Y)quote:
Die uit Almere toert lekker op dr motor rond en KT spamt volgens mij alleen FANNquote:Op zondag 23 september 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oei, misschien zijn ze wel samen weg
Veel plezier met die pop.quote:
Ik heb nog nooit msn geïnstalleerd of gebruikt en ben gestopt met ICQ.quote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Leandra het volgende:
Ik begin trouwens idd wel oud te worden als ik hier MSN-emoticons probeer te gebruiken...
En dat terwijl ik MSN al jaren amper meer gebruik
Ouderdom, nog even en dan weet ik niet meer wat een emoticon is
Ik heb nooit MSN-smileys gebruikt en ik weet wat (L) betekent, da's ook wel ergquote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Leandra het volgende:
Ik begin trouwens idd wel oud te worden als ik hier MSN-emoticons probeer te gebruiken...
En dat terwijl ik MSN al jaren amper meer gebruik
Ouderdom, nog even en dan weet ik niet meer wat een emoticon is
Ik heb daar destijds toch zeker een paar beurten aan overgehouden.quote:Op maandag 24 september 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
Ik zocht niemand dus ik had geen ICQ nodig.
Ik slechts online spelletjes met andere freaks.quote:Op maandag 24 september 2012 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb daar destijds toch zeker een paar beurten aan overgehouden.
dittoquote:Op maandag 24 september 2012 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb daar destijds toch zeker een paar beurten aan overgehouden.
quote:Op maandag 24 september 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nooit MSN-smileys gebruikt en ik weet wat (L) betekent, da's ook wel erg
Op RTL4 heb je vaak weerfoto's van kijkers en dan moet ik daar altijd even aan denken als er een foto uit Limburg ingestuurd is
Ik speel ook online spellen. Ben ik nu een freakquote:Op maandag 24 september 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik slechts online spelletjes met andere freaks.
wat denk je zelf ?quote:Op maandag 24 september 2012 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik speel ook online spellen. Ben ik nu een freak
Psies, niet daaromquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gelukkig herken ik me hier niet al te erg in !![]()
Remake van: Kenmerken van FOK! verslaving..
een paar kleine dingetjes, dus het valt mee met mijdromen deed ik ''vroeger''
wel over FOK maar dat is gelukkig alweer een tijd geleden
Ik heb wel eens dat ik, als het een gezellige avond was op FOK, de volgende dag eraanquote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Aleandra het volgende:
[..]Heb het gauw effe gelezen.
Nee dromen doe ik inderdaad niet maar ik betrap me der inderdaad wel eens op dat ik tegen iemand zeg: ik las op Fok!........... en dan die gezichten van waar heeft ze het over
Volgens mij zit ik hier vanaf 2007 (weet ik niet zekerquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Aleandra het volgende:
ja de wereld zag er anders uit als iedereen op FOK zat.
Maar ja een jaar geleden had ik er ook nog nooit van gehoord hoor.
Herstel ! vanaf 23 december 2008quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik hier vanaf 2007 (weet ik niet zeker) dat is ook al dik vijf jaar !
![]()
gaat wel achterlijk snel
maar je gaat steeds langzamer lopen dus dan blijft het gelijkquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Aleandra het volgende:
Cadeautje van moedertje natuur.
Hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd lijkt te gaan
quote:Op maandag 24 september 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar je gaat steeds langzamer lopen dus dan blijft het gelijk
Welke username?quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik liep te denken... dat kan toch nooit??? 2008?
Nee klopt ook niet mijn eerste account
be ik toch nog niet helemaal seniel
fannvanheteersteuurquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:26 schreef Leandra het volgende:
Fann had allemaal Fann-namen.
En dan was ze weer eens boos en dan ging ze weg en zou ze nooit meer terugkomen
In bepaalde kringen heet dat nog steeds "een Fannetje doen"
quote:
Ik denk dat ze veel baat heeft bij het 40+-forum.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, deze account is al bijna 2 jaar oud.... een record denk ik
Ken eigenlijk alleen de Duitse versie, maar deze zag ook ergens voorbijkomen de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Wat ik nu weer tegen kom. Herinnert u zich deze nog, nog, nog, nog .......
aha! zat jij ook in het 'ojee MJ is dood' topic?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
fannvanheteersteuur
en heb je al een huis gekocht?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
Ik probeer mn eerste werkweek na 2 weken vakeantie te overleven... Al 2 dagen met zn 2en ipv met 4 , vanwege ziekte ...
jaaaa, dat is voor het handvat, dat snap ikquote:
Ja, ik dacht daar ook aan, maar ik moet ze eerst los krijgen, maar gaat wel lukken.quote:
Als ik hem los krijg wel, de zijkant moet ook geloof ikquote:
ehm, wat is wat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kijk ! helemaal naar de klote !
[ afbeelding ]
Of gewoon een nieuw kastje kopen ...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als ik hem los krijg wel, de zijkant moet ook geloof ik![]()
Maar ik ga daar een nachtje over slapen
Bovenkant van de bovenste lade, de tweede lade is iets minder erg, maar die moet ookquote:
Nee, deze zit helemaal aan de wasbak vast enzo, da's meer werk, en ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Of gewoon een nieuw kastje kopen ...
Waarschijnlijk heeft de bovenste lad last van wateroverlast van de wastafel...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bovenkant van de bovenste lade, de tweede lade is iets minder erg, maar die moet ook
natuurlijk...
Ja, dat had ik zelf ook al bedacht !quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft de bovenste lad last van wateroverlast van de wastafel...
oh, en wat betreft dit...quote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gelukkig herken ik me hier niet al te erg in !![]()
Remake van: Kenmerken van FOK! verslaving..
een paar kleine dingetjes, dus het valt mee met mijdromen deed ik ''vroeger''
wel over FOK maar dat is gelukkig alweer een tijd geleden
oi...... ernstig !quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, en wat betreft dit...
ik reed gisteren door Groningen naar de Ikea en vervolgens naar het Pannenkoekenschip en heb af en toe gezwaaid naar Lienekien
En nu hoop je dat ze je gezien heeft ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, en wat betreft dit...
ik reed gisteren door Groningen naar de Ikea en vervolgens naar het Pannenkoekenschip en heb af en toe gezwaaid naar Lienekien
Bye en lekker douchen morgen... Ga ik ook doen maar al wel om iets over 6-enquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Oké ik ga mijn troep opruimen, kan ik morgen weer douchen !
Toedeloe..........
dat zou immens triest zijn, vind je niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En nu hoop je dat ze je gezien heeft ?
Nou ja toeval kan in een klein hoekje zitten, maar nee denk niet dat ze je gezien heeft of je zou moeten weten waar ze woont en daarlangs gereden zijn... Maar dan hadj e net zo goed ff aan kunnen bellen en hallo zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:27 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zou immens triest zijn, vind je niet?
Ja dacht ik ook, vandaar dat kickjequote:Op woensdag 26 september 2012 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow er is toch nog leven hier !
ik dacht al, wat is het hier uitgestorven.
De oudjes liggen vast al te ronkenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, vandaar dat kickje
Zoiets idd ... Of er is een internet storing buiten Amsterdamquote:Op woensdag 26 september 2012 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De oudjes liggen vast al te ronken
Of het is woensdag, gehaktdagquote:Op woensdag 26 september 2012 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoiets idd ... Of er is een internet storing buiten Amsterdam
Ja misschien ook wel maar ik had gewoon een soepje met brood vandaag....quote:Op woensdag 26 september 2012 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of het is woensdag, gehaktdag![]()
Jahaa. ik heb de leidingen vanavond voor de tweede keer gedaan, want het was nog nietquote:Op woensdag 26 september 2012 23:18 schreef chufi het volgende:
Al verder opgeschoten in de badkamer?
Dat is altijd minder leuk .... Sterkte iig en ja dan zijn kastjes even niet belangrijkquote:Op woensdag 26 september 2012 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jahaa. ik heb de leidingen vanavond voor de tweede keer gedaan, want het was nog niet
helemaal goed, en de deurpost, alles moet nu weer drogen...
Kastje komt later wel, gaat niet zo best met mijn moeder, dus mijn hoofd staat daar nu niet naar
Thanks, jij ook welterusten voor strakkies, ik ga nog even muziek luisteren.. effe afleiding...quote:Op woensdag 26 september 2012 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is altijd minder leuk .... Sterkte iig en ja dan zijn kastjes even niet belangrijk
OKquote:Op woensdag 26 september 2012 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Thanks, jij ook welterusten voor strakkies, ik ga nog even muziek luisteren.. effe afleiding...
doei doei...
Nah, maar alles is verder grijs, douchegordijn, badmatjes etc. dus dan kan ik het maar beter weerquote:Op vrijdag 28 september 2012 08:36 schreef Leandra het volgende:
Netjes Fann!
Ik vind de combinatie van grijs en beige ook wel wat hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan is het tenminste wel weer opgeknapt, het is een huurwoning en ze doen er echt
geen zak aan, dus je zal er zelf iets van moeten maken, maar om er nou duizenden euro's
in te pompen is ook niet slim plus dat ik dat niet in mijn achterzak heb zitten, dat ook
natuurlijk...![]()
Sorry FANN ... Ik heb niet alle plaatjes tot het begin teruggelezen ... Moest dat ... ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Chufi !
Je zit steeds dubbele plaatjes te posten in mijn Nederlandstalige muziektopic !![]()
Die zijn al tig keer gepost man![]()
maar geeft niettis alleen leuker als er steeds nieuwe worden gepost
mja zo ken je het ook bekijkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry FANN ... Ik heb niet alle plaatjes tot het begin teruggelezen ... Moest dat ... ?
Beter dat er iets gepost wordt dan niets toch ?
Op een gegeven moment weet je niets nieuws meer te vinden (of te herinneren) en dan val je natuurlijk vanzelf in herhaling.... Er zijn maar tig aantal Nederlandstalige liedjes die ik ken dus ja , maar misschien dat een ander dan opeens onverwacht weer met iets nieuws komt ....quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja zo ken je het ook bekijken
Oh noes, ben je nu 20 gram zwaarder?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ineens een Snicker manie. ik heb er net ook weer 2 op,
gaat niet goed
weet ik veelquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:19 schreef APK het volgende:
[..]
Oh noes, ben je nu 20 gram zwaarder? [ afbeelding ]
Nah, gewoon zwanger van een FANNetje ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
weet ik veelik heb me niet gewogen
![]()
Tis gewoon raar.... ik had al jaren geen snicker gegeten en nu achter elkaar.
Is toch raar of niet dan?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, gewoon zwanger van een FANNetje ofzo
Die zocht ik een tijdje geleden ook, maar die is niet meer te vindenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:25 schreef APK het volgende:
Ik zocht eigenlijk die rondzwemmende panic-smiley maar kwam bovenstaande tegen
Ah jawel joh, dit begint er al op te lijken:quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die zocht ik een tijdje geleden ook, maar die is niet meer te vinden![]()
tenminste ikke kon hem niet zo snel vinden...
Heb je nu gezien hoeveel liedjes er nog zijn voor dat topic?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:22 schreef chufi het volgende:
Soms hebben we dat ... 2 is niet erg voor een dagje ...
neh... dat is hem nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Ah jawel joh, dit begint er al op te lijken: [ afbeelding ]
Je moet ze wel kennen of weten te herinneren... En weten wat er al geweest is ....quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je nu gezien hoeveel liedjes er nog zijn voor dat topic?
Waren er al weer een heleboel ! Toch?
dat is een waarheid als eenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ze wel kennen of weten te herinneren... En weten wat er al geweest is ....
Alles heeft een ritme !quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:34 schreef APK het volgende:
Hee, die van mij heeft een ander ritme dan die van jou!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die van jou dus duidelijk nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Alles heeft een ritme !enzo ...
Ja, ik ben een keer nuchterquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dit worden weer diepe gesprekken op de vrijdagavond
Wat nou? Ik ben gewoon meer in paniek dan jij!quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Die van jou dus duidelijk niet![]()
![]()
Kijk dan: [ afbeelding ]
Ziet er toch niet uit?
Waarom???????????quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik ben een keer nuchter[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik ben een keer nuchter[ afbeelding ]
Al mijn drinkvriendjes en vrindinnetjes zitten in Spanje.quote:
ow.........quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Al mijn drinkvriendjes en vrindinnetjes zitten in Spanje.
Lees ik op teletekst dat er dikke watersnood is in Andalusië krijg ik een SMS'je terug met ''You wot? Where? Niks hier."
Spanje is 100 keer groter dan Nederland dus de kans dat ze net in dat stukkie boven Malaga zitten is kleinquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Lees ik op teletekst dat er dikke watersnood is in Andalusië krijg ik een SMS'je terug met ''You wot? Where? Niks hier."
Eigenlijk wel erg dat je niet opgepakt wordt als je een poedel zo mishandeltquote:
Watersnood hè... daar hebben drinkers geen last van, die drinken geen waterquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:41 schreef APK het volgende:
[..]
Eentje vloog net vanmiddag op Malagaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Spanje is 100 keer groter dan Nederland dus de kans dat ze net in dat stukkie boven Malaga zitten is klein
De volgende dag wel, kan ik uit ervaring zeggenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Watersnood hè... daar hebben drinkers geen last van, die drinken geen water
Ga je dan trouwens straks weer totaal wazige onzin posten?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik ga een roseetje pakken
Was in kleine boeren dorpjes... Daar zullen je drinkvrindjes M/V niet snel zittenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:44 schreef APK het volgende:
[..]
Eentje vloog net vanmiddag op Malaga
Ik was er zelf niet bij maar las het op NOS.nl toen ik thuiskwam: http://nos.nl/artikel/423706-dode-door-noodweer-spanje.htmlquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Was in kleine boeren dorpjes... Daar zullen je drinkvrindjes M/V niet snel zitten
Ik post altijd vrij duidelijk hoor !quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ga je dan trouwens straks weer totaal wazige onzin posten?
Mijn UI is veel mooier man !quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:54 schreef chufi het volgende:
Zoek ik naar dat noodweer kom ik dit tegen ... Hetgeen me een beetje aan FANN UI doet denken
[ afbeelding ]
Dat ontken ik ook nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn UI is veel mooier man !
Dan kun je net zo goed niet drinkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik post altijd vrij duidelijk hoor !![]()
ik ga me niet te pletter zuipen ofzo
beetje ontspannen enzo ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is de google kapot bij jou?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Over UIEN gesproken...![]()
Wat the Fuck staat er eigenlijk in jouw UI Chufi, wat stelt het voor?
Nog drie roseetjes en dan krijg je dit:quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
beetje ontspannen enzo ...![]()
nah... met al die snickers in mijn mik, gaat moeilijkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Nog drie roseetjes en dan krijg je dit: [ afbeelding ]
Maar euh, die dingen moet je eerst kopen, dus zo onverwacht kan het ook niet zijn geweest...quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nah... met al die snickers in mijn mik, gaat moeilijker
yes een drankje en omdat ze +/- 25 jaar geleden mijn naam niet konden uitspreken in Spanje hebben ze me daar naar genoemd.. Een kroegbaas (vriend) zei me .. (Wijzend naar een reclame poster van een net nieuw drankje (tropisch strand ) ) Ik ga je Chufi noemen... en sindsdien ......quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow......is het een drankje?
Ik was bij Karwei en ik had honger en daar lagen ze bij de kassaquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Maar euh, die dingen moet je eerst kopen, dus zo onverwacht kan het ook niet zijn geweest...
Ik heb die meuk niet in huis
Gaat toch snel nu?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind het hier trouwens maar stil de laatste tijd![]()
Ik had de SC hier al bijna opgegeven
Hoe heet je dat écht? lijkt het op Chufi?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
yes een drankje en omdat ze +/- 25 jaar geleden mijn naam niet konden uitspreken in Spanje hebben ze me daar naar genoemd.. Een kroegbaas (vriend) zei me .. (Wijzend naar een reclame poster van een net nieuw drankje (tropisch strand ) ) Ik ga je Chufi noemen... en sindsdien ......
Nah.. wordt toch best wel mooi er stond een complimentje op mijn mail, want ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:02 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat toch snel nu?![]()
Veertigplussers werken overdag voor hun geld, of ze painten kastdeurtjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. wordt toch best wel mooi er stond een complimentje op mijn mail, want ik
had foto's gestuurd![]()
kiek dan
Reactie van schoonmoeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:06 schreef chufi het volgende:
In het Spaans zou je het kunnen verwarren met neuken
ow...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die is dood oen![]()
Van Papadopoulos
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow...
kort geheugenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
Oh
Maar hij noemt jou serieus 'Bitch'?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
kort geheugenNah... ik noem je wel gewoon Chufi, dat vergeet ik toch weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag best, zo wordt ik al 25+ jaar genoemd in Spanje dus ik ben er aan gewendquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah... ik noem je wel gewoon Chufi, dat vergeet ik toch weer
Muziek gaat ook 3 tellen langzamer..quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:07 schreef golfer het volgende:
BBC Later... Live with Jools Holland #3
Beach Boys, over ouwe meuk gesproken.
Youtube voor mij, als het de moeite waard is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 00:07 schreef golfer het volgende:
BBC Later... Live with Jools Holland #3
Beach Boys, over ouwe meuk gesproken.
Ja !quote:
Goed om te horen. Wel jammer altijd dat hetzelfde werk dan altijd door minder personen gedaan moet worden ...quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet sinds kort dat ik mijn baan voorlopig houd. Dat was al een tijdje onduidelijk, omdat er bezuinigd moet worden. Ik ben voorlopig weer even buiten de gevarenzone.
Best slopend, zo'n proces. En ik moet werk gaan overnemen van collega's die wegmoeten.
/einde mededeling
Die is wel leuk jah.. voor kaartjes en foto's toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:14 schreef sacha het volgende:
stomme douchegordijnen zijn alleen stom als je stomme douchegordijnen koopt![]()
[ afbeelding ]
Feli Lien !quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:29 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet sinds kort dat ik mijn baan voorlopig houd. Dat was al een tijdje onduidelijk, omdat er bezuinigd moet worden. Ik ben voorlopig weer even buiten de gevarenzone.
Best slopend, zo'n proces. En ik moet werk gaan overnemen van collega's die wegmoeten.
/einde mededeling
Dus dat worden weer spannende tijden !quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:56 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ideaal is het niet. Maar het geld is er gewoon niet. En dat ze dan wel het vertrouwen in mij hebben dat ik het erbij kan doen, qua inhoud... Betekent ook wat. Er wordt nog wel gekeken naar hoe (samenwerking met collega-organisatie) en wat (prioriteiten).
jah vroegah!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof het overal gedonder isvroeger kreeg je een vaste baan en klaar !
Dan moest je écht wel iets goed fout doen wilde je die baan kwijtraken, maar die tijd is voorbij.
Zijn het weer de dol dwaze dagen bij de Bijenkorf?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:21 schreef sacha het volgende:
[..]
jah vroegah!![]()
toen pensioen nog pensioen was![]()
en de Bijenkorf niet wist dat ik via Google naar douchegordijnen heb gezocht!
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn het weer de dol dwaze dagen bij de Bijenkorf?
Oh ja die heb ik wel voorbij zien komen .. Idd een mooiequote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
en ik vind de commercial prachtig![]()
Dat je een ZZper bent OK. Maar dat je dan geen administrator hebt?quote:Op zondag 30 september 2012 01:08 schreef APK het volgende:
Duurt het bij jullie ook zo lang om de ads te laden?
Niet dat ik zit te wachten op reclame voor de KVK, heb de factuur van dit jaar verscheurd en nog steeds -zes maanden later- geen aanmaning gehad
Huhquote:Op zondag 30 september 2012 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je een ZZper bent OK. Maar dat je dan geen administrator hebt?
Die is geniaal !quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:27 schreef sacha het volgende:
[..]![]()
en ik vind de commercial prachtig![]()
dat mag ook wel hoorquote:Op zondag 30 september 2012 12:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ben er eigenlijk best wel een beetje trots op![]()
![]()
Jah, dat voelt wel goed heh?quote:Op zondag 30 september 2012 13:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dat mag ook wel hoor![]()
ziet er keurig uit!
vandaag zelf ook verder met de nieuwbouw/verbouw/oudbouw/puinruimactiviteiten
![]()
Oe dat is inderdaad slopendquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:29 schreef Lienekien het volgende:
/einde mededeling
de inbouwhoutkachel moet nog een nette afwerking hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 13:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Watgajijdandoen? Bejijookaanhetklussen?
datiseenheleboel!quote:Op zondag 30 september 2012 13:25 schreef sacha het volgende:
[..]
de inbouwhoutkachel moet nog een nette afwerking hebben
de zolderkamer moet nog afgeschilderd en een nieuwe vloer er in
de kamervloer moet geschuurd en gelakt worden
totzovermijnlopendeprojectenbinnenshuis
Secret code van 50 plus. (we zien het nog wel hoor....)quote:
Zelfs zonder loep zie ik het nog prima, al moet ik de laatste tijd steeds vaker een leesbrilletje tevoorschijn toverenquote:Op zondag 30 september 2012 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Secret code van 50 plus. (we zien het nog wel hoor....)wink wink
Ik kan al 20 jaar niet zonderquote:Op zondag 30 september 2012 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs zonder loep zie ik het nog prima, al moet ik de laatste tijd steeds vaker een leesbrilletje tevoorschijn toveren
Ja ik werd ook erg gepestquote:Op zondag 30 september 2012 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan was je je leeftijd ver vooruit
Ja joh. De luiers vlogen om mijn orenquote:
Was je toen al een zeikwijf?quote:Op zondag 30 september 2012 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja joh. De luiers vlogen om mijn oren
Nu hou ik het ook niet meer droogquote:
Ik herken het niet, ik zit na een voor-, hoofd- en nagerecht goed vol, maar misschien dat op jouw eiland de porties wel kleiner worden, want het is nogal een kluis om al dat eten o0p dat eiland te krijgen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:37 schreef sacha het volgende:
nou was ik vanavond uit eten, voor de derde keer deze week![]()
wat mij opvalt is dat de porties steeds kleiner worden en je zonder voorgerecht en nagerecht bijna het pand niet meer kan verlaten zonder nog trek te hebben...
ik vreet niet als een bootwerker maar tegenwoordig eet ik in restaurants mijn bord leeg![]()
is dit nieuw?
klussen is Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:Op zondag 30 september 2012 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je ook een kluster bent net a;s FANN ?
Ik zal het doorgeven aan mijn manquote:Op zondag 30 september 2012 22:39 schreef sacha het volgende:
[..]
klussen is Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
alleen een hoofdgerecht is niet voldoende bedoel ikquote:Op zondag 30 september 2012 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herken het niet, ik zit na een voor-, hoofd- en nagerecht goed vol, maar misschien dat op jouw eiland de porties wel kleiner worden, want het is nogal een kluis om al dat eten o0p dat eiland te krijgen.
alleen wanneer ik er zin in heb anders wordt het toch niksquote:Op zondag 30 september 2012 22:33 schreef Leandra het volgende:
Sacha... is dat een meerjarenplan of ga je dat allemaal "even" in de herfstvakantie doen?
O ik had met een half oog gelezen of het is toch de leeftijdquote:Op zondag 30 september 2012 22:42 schreef sacha het volgende:
[..]
alleen een hoofdgerecht is niet voldoende bedoel ik![]()
vroegah was dat bij mij wel zo, ongeacht waar ik at
Heb je wel iets te klussen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Vooral doen, des te meer er hier geklusd wordt des te minder zin ik er in krijg
Ik denk al jaren om de muren weer eens te verfrissen van een nieuw kleurtje ... Maar welk kleurtje op welke muur en dat soort dingen ....quote:
Voor al je klusadviezen kan je altijd hier in de SC terechtquote:Op zondag 30 september 2012 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk al jaren om de muren weer eens te verfrissen van een nieuw kleurtje ... Maar welk kleurtje op welke muur en dat soort dingen ....
quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor al je klusadviezen kan je altijd hier in de SC terecht
Doe dan ff een plaatje van je interieur en wij prikken er wel een kleur bijquote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]Gelukkig maar met zoveel vrouwelijke experts hier
Als het ooit klaar is ..quote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe dan ff een plaatje van je interieur en wij prikken er wel een kleur bij
Ja, je kan natuurlijk ook je credit card trekken in plaats van gratis advies van je 40+-Fokkersquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Als het ooit klaar is ..![]()
Ik huur wel een binnenhuisarchitecte in of zo
Advies is 1 , maar uitvoeren 2quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk ook je credit card trekken in plaats van gratis advies van je 40+-Fokkers![]()
Ik weet een heel goed adres voor de uitvoerwerkzaamhedenquote:
Ja wel hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef sacha het volgende:
[..]
zie jij je leven eigenlijk nog wel zitten?
6 december gaat er weer een bootquote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wel hoor
Maar wie weet wil ik wel naar Spanje ...
quote:
grijp je kansquote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]En zonder pakjes, dus mn inboedel zou zo mee kunnen ... Richting Valencia, naar de appeltjes van Oranje
Ow...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:45 schreef Lienekien het volgende:
Marc Almond was gisteren een antwoord in Pointless, een quiz op de BBC tussen 6 en 7 (etenstijd).
Leuke quiz.
Ik kan je er niets over vertellen, maar ik ben ook geen echte klusserquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:27 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met Bison lijmspray trouwens?
Ik kan wel een heel apart topic gaan openen in klussen en wonen maar daar heb ik eigenlijk
ook geen zin in.
Ik ben ook geen ''echte'' klusser anders had ik het wel geweten !quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan je er niets over vertellen, maar ik ben ook geen echte klusser
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef chufi het volgende:
Ja moelijke keuze.. Het risico nemen of het bobbelig laten ...
Misschien gewoon strijken ? Geen idee wat de oplossing is..Nah... ik waag het er gewoon op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach gossie !quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef sacha het volgende:
cavia is dood![]()
hij/zij was wel 8 jaar![]()
nu konijn nog
Dan is hij/zij wel zo oud geworden als maar mogelijk was !quote:Cavia's worden gemiddeld een jaar of 5 oud, maximaal circa 8 jaar.
Moet konijn ook dood?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef sacha het volgende:
cavia is dood![]()
hij/zij was wel 8 jaar![]()
nu konijn nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |