Zet de Andrew Sisters ofzo in de OP !quote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Ow niet op de OP geletIk verhuis weer naar de TV SC, reclame is bijna afgelopen.
Donequote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zet de Andrew Sisters ofzo in de OP !![]()
Met een kloon posten ipv een regulier account is ook een hoop werkquote:
Joh, gewoon IE voor de ene kloon, Chrome voor de andere en voor het betere rellen met jezelf Firefox voor kloon #3.quote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Met een kloon posten ipv een regulier account is ook een hoop werk
Dat klinkt als meer werk dan de gemiddelde ambtenaar verzet in een weekquote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, gewoon IE voor de ene kloon, Chrome voor de andere en voor het betere rellen met jezelf Firefox voor kloon #3.
Wel allemaal een andere achtergrondkleur en kleur voor eigen posts en posts van TS.
Dan went het zo welke account je gebruikt (Y)
Dat ken ik ja, gebruik het regelmatig omdat ik ook met drie browsers werkquote:
Niet om te klonenquote:Op zondag 23 september 2012 23:35 schreef Leandra het volgende:
Oeh, klonen en modden tegelijk
Maak je ook wel eens ruzie met jezelf?
quote:
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Met een kloon posten ipv een regulier account is ook een hoop werk
Als ze geen MPD hebben vaak wel hoor, vooral door vereenzamingquote:
(N)quote:Op zondag 23 september 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
Ja ik weet dat hij met een bril was, maar ik zit mobiel, dus ik moet de emoticons uit het hoofd doen en dat ja-knikkende ding deed het ook al niet
Wat zou er moeten gebeuren dan?quote:Op zondag 23 september 2012 23:48 schreef golfer het volgende:
Nog iets gebeurd hier?
Neuh, waarschijnlijk?
Hard aan het werk?quote:Op zondag 23 september 2012 23:48 schreef sig000 het volgende:
Die Piet lult ook maar wat in de ruimte.
Nog geen nieuwe relaties of verhoudingen ontstaan?quote:Op zondag 23 september 2012 23:49 schreef Leandra het volgende:
Nee joh, wat kan er nou gebeuren in dit tempo?
:j en :nquote:Op zondag 23 september 2012 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die ook niet....
Wat zijn de tekens daarvoor nou??
Die ene uit Almčre en KingToppie zijn al opvallend lang afwezig (Y)quote:
Die uit Almere toert lekker op dr motor rond en KT spamt volgens mij alleen FANNquote:Op zondag 23 september 2012 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oei, misschien zijn ze wel samen weg
Veel plezier met die pop.quote:
Ik heb nog nooit msn geīnstalleerd of gebruikt en ben gestopt met ICQ.quote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Leandra het volgende:
Ik begin trouwens idd wel oud te worden als ik hier MSN-emoticons probeer te gebruiken...
En dat terwijl ik MSN al jaren amper meer gebruik
Ouderdom, nog even en dan weet ik niet meer wat een emoticon is
Ik heb nooit MSN-smileys gebruikt en ik weet wat (L) betekent, da's ook wel ergquote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Leandra het volgende:
Ik begin trouwens idd wel oud te worden als ik hier MSN-emoticons probeer te gebruiken...
En dat terwijl ik MSN al jaren amper meer gebruik
Ouderdom, nog even en dan weet ik niet meer wat een emoticon is
Ik heb daar destijds toch zeker een paar beurten aan overgehouden.quote:Op maandag 24 september 2012 00:02 schreef Leandra het volgende:
Ik zocht niemand dus ik had geen ICQ nodig.
Ik slechts online spelletjes met andere freaks.quote:Op maandag 24 september 2012 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb daar destijds toch zeker een paar beurten aan overgehouden.
dittoquote:Op maandag 24 september 2012 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb daar destijds toch zeker een paar beurten aan overgehouden.
quote:Op maandag 24 september 2012 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb nooit MSN-smileys gebruikt en ik weet wat (L) betekent, da's ook wel erg
Op RTL4 heb je vaak weerfoto's van kijkers en dan moet ik daar altijd even aan denken als er een foto uit Limburg ingestuurd is
Ik speel ook online spellen. Ben ik nu een freakquote:Op maandag 24 september 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik slechts online spelletjes met andere freaks.
wat denk je zelf ?quote:Op maandag 24 september 2012 08:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik speel ook online spellen. Ben ik nu een freak
Psies, niet daaromquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gelukkig herken ik me hier niet al te erg in !![]()
Remake van: Kenmerken van FOK! verslaving..
een paar kleine dingetjes, dus het valt mee met mijdromen deed ik ''vroeger''
wel over FOK maar dat is gelukkig alweer een tijd geleden
Ik heb wel eens dat ik, als het een gezellige avond was op FOK, de volgende dag eraanquote:Op maandag 24 september 2012 20:27 schreef Aleandra het volgende:
[..]Heb het gauw effe gelezen.
Nee dromen doe ik inderdaad niet maar ik betrap me der inderdaad wel eens op dat ik tegen iemand zeg: ik las op Fok!........... en dan die gezichten van waar heeft ze het over
Volgens mij zit ik hier vanaf 2007 (weet ik niet zekerquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef Aleandra het volgende:
ja de wereld zag er anders uit als iedereen op FOK zat.
Maar ja een jaar geleden had ik er ook nog nooit van gehoord hoor.
Herstel ! vanaf 23 december 2008quote:Op maandag 24 september 2012 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik hier vanaf 2007 (weet ik niet zeker) dat is ook al dik vijf jaar !
![]()
gaat wel achterlijk snel
maar je gaat steeds langzamer lopen dus dan blijft het gelijkquote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef Aleandra het volgende:
Cadeautje van moedertje natuur.
Hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd lijkt te gaan
quote:Op maandag 24 september 2012 20:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar je gaat steeds langzamer lopen dus dan blijft het gelijk
Welke username?quote:Op maandag 24 september 2012 21:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik liep te denken... dat kan toch nooit??? 2008?
Nee klopt ook niet mijn eerste account
be ik toch nog niet helemaal seniel
fannvanheteersteuurquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:26 schreef Leandra het volgende:
Fann had allemaal Fann-namen.
En dan was ze weer eens boos en dan ging ze weg en zou ze nooit meer terugkomen
In bepaalde kringen heet dat nog steeds "een Fannetje doen"
quote:
Ik denk dat ze veel baat heeft bij het 40+-forum.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, deze account is al bijna 2 jaar oud.... een record denk ik
Ken eigenlijk alleen de Duitse versie, maar deze zag ook ergens voorbijkomen de afgelopen dagenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:23 schreef Deisyy het volgende:
Wat ik nu weer tegen kom. Herinnert u zich deze nog, nog, nog, nog .......
aha! zat jij ook in het 'ojee MJ is dood' topic?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
fannvanheteersteuur
en heb je al een huis gekocht?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:26 schreef chufi het volgende:
Ik probeer mn eerste werkweek na 2 weken vakeantie te overleven... Al 2 dagen met zn 2en ipv met 4 , vanwege ziekte ...
jaaaa, dat is voor het handvat, dat snap ikquote:
Ja, ik dacht daar ook aan, maar ik moet ze eerst los krijgen, maar gaat wel lukken.quote:
Als ik hem los krijg wel, de zijkant moet ook geloof ikquote:
ehm, wat is wat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kijk ! helemaal naar de klote !
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |