Zet de Andrew Sisters ofzo in de OP !quote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
Ow niet op de OP geletIk verhuis weer naar de TV SC, reclame is bijna afgelopen.
Donequote:Op zondag 23 september 2012 21:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zet de Andrew Sisters ofzo in de OP !![]()
Met een kloon posten ipv een regulier account is ook een hoop werkquote:
Joh, gewoon IE voor de ene kloon, Chrome voor de andere en voor het betere rellen met jezelf Firefox voor kloon #3.quote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Met een kloon posten ipv een regulier account is ook een hoop werk
Dat klinkt als meer werk dan de gemiddelde ambtenaar verzet in een weekquote:Op zondag 23 september 2012 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Joh, gewoon IE voor de ene kloon, Chrome voor de andere en voor het betere rellen met jezelf Firefox voor kloon #3.
Wel allemaal een andere achtergrondkleur en kleur voor eigen posts en posts van TS.
Dan went het zo welke account je gebruikt (Y)
Dat ken ik ja, gebruik het regelmatig omdat ik ook met drie browsers werkquote:
Niet om te klonenquote:Op zondag 23 september 2012 23:35 schreef Leandra het volgende:
Oeh, klonen en modden tegelijk
Maak je ook wel eens ruzie met jezelf?
quote:
Een schizofreen is nooit alleen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef APK het volgende:
[..]
Met een kloon posten ipv een regulier account is ook een hoop werk
Als ze geen MPD hebben vaak wel hoor, vooral door vereenzamingquote:
(N)quote:Op zondag 23 september 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
Ja ik weet dat hij met een bril was, maar ik zit mobiel, dus ik moet de emoticons uit het hoofd doen en dat ja-knikkende ding deed het ook al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |