Nee sorry. Als ik niks anders te doen had, dan was ik daar zeker naartoe gegaan.quote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ga je ook mee met de meeting?
Welke meeting?quote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ga je ook mee met de meeting?
Ja dat kan ik goed hequote:Op maandag 24 september 2012 16:04 schreef Volgut het volgende:
Ik heb vanavond weer een date met iemand die mijn interesse tot nu toe weet te behouden. Hihi.
Ik zeur nooit, je kunt dit gewoon trainen, en daar ben ik op dit moment ook mee bezigquote:Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigen keuze, maar niet zeuren wanneer je eeuwig single dreigt te blijven.
Dit is dus gelul. Je weet niet eens welke datum het is. Is niet erg hoor, maar het lijkt me niet dat je elke dag nooit eens 8 uur vrij hebt ofzoquote:Op maandag 24 september 2012 15:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee sorry. Als ik niks anders te doen had, dan was ik daar zeker naartoe gegaan.
Nee ik ga niet meer naar meets. Ik ga al 1 á 2 keer in de week uit naar een groep die ik ken. Ik ben niet van plan om nog meer te gaan doen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dit is dus gelul. Je weet niet eens welke datum het is. Is niet erg hoor, maar het lijkt me niet dat je elke dag nooit eens 8 uur vrij hebt ofzo
Was een grapjequote:Op maandag 24 september 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Linkje?
En jij gaat toch nooit naar meets Bob?
Nou beter omquote:Op maandag 24 september 2012 16:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee ik ga niet meer naar meets. Ik ga al 1 á 2 keer in de week uit naar een groep die ik ken. Ik ben niet van plan om nog meer te gaan doen.
Wellicht heb je maar 1 eis, maar is dat een redelijk onmogelijke eis...quote:Op maandag 24 september 2012 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als bijna niemand aan je eisen voldoet eis je veel. Daar is niets mis mee maar het is wel de waarheid.
Tsja, das een goeie. Zelf vind ik mijn eisen nog redelijk en ook realistisch. Iemand met een klein kind gaat bijvoorbeeld niet werken voor mij, trial and error.quote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht heb je maar 1 eis, maar is dat een redelijk onmogelijke eis...
Tja wat is kieskeurig.... ?
Nee dat is het niet. Zelf wil ik sowieso geen kinderen dus dat is het probleem ook niet.quote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik weet niet of het trial and error is. Iemand die al kinderen heeft wil misschien geen kinderen krijgen met jou.
Ik zou juist zo iemand willen hebben! Geen kinderenquote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Vrouwen die geen kinderen willen zijn in mijn optiek a nogo.
Kinderen leveren een grote hoeveelheid stress op en ik weet nu dat ik dat niet aan kan. Het is een bewuste keus van mij. Ik heb dan ook de voorkeur voor iemand die zelf nog geen kinderen heeft en er zelf ook geen hoeft.quote:Op maandag 24 september 2012 16:25 schreef Comp_Lex het volgende:
In mijn familie heb ik meer met kleine kinderen dan met mensen van mijn leeftijd. Die laten me toch links liggen. Ik vind kinderen hartstikke leuk en als over een paar jaar daar ruimte voor is dan ga ik er zeker voor.
Wat is er gebeurd dan als ik vragen mag?quote:
Ik ben een leuke en aardige jongen. That's it en dat is dus het probleem. Wel een klik, maar geen gevoelens van haar voor mij. Wel van mijn kant, maar ik heb vrij gauw de knop in mijn hoofd weer omgezet.quote:Op maandag 24 september 2012 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan als ik vragen mag?
Ja straks blijft er niks voor ons over als hij zo doorgaatquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Yow lex, ik lees het hier zo af en toe is door, en ik zie dat je 10 keer zo positief bent als een tijdje terug. Goed bezig man. Keep it up Die chick komt vanzelf op deze manier.
Was mijn observatie ook. Zie post eerder in dit topic.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Yow lex, ik lees het hier zo af en toe is door, en ik zie dat je 10 keer zo positief bent als een tijdje terug. Goed bezig man. Keep it up Die chick komt vanzelf op deze manier.
Nogal duidelijke post Volgut, echt hoeft geen verdere uitleg of onderbouwing bij want ik snap totaal waar het over gaat.quote:
Ook een optie....quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien is híj zijn interesse kwijt geraakt
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:53 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien is híj zijn interesse kwijt geraakt
Ik heb echt genoten van dat programma, geweldig gewoon.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
Casanova Bootcamp op Veronica voor de mensen in dit topic.
Edit: Zie net dat er hier iemand boven mij dit ook gepost heeft
Het is voor de meesten ook echt een verwonderlijke ervaring als ze er voor het eerst achter komen dat je gewoon met vrouwen kunt praten.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb echt genoten van dat programma, geweldig gewoon.
En die radslag op het eind.
Dit lukt mij ook wel, versieren is weer wat anders kijken of dat ze ook lukt.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het is voor de meesten ook echt een verwonderlijke ervaring als ze er voor het eerst achter komen dat je gewoon met vrouwen kunt praten.
Iedereen begint waar deze gasten beginnen. Ik ben zelf ook nog op het niveautje gesprek zo lang mogelijk interessant houden, en een beetje proberen te flirten. De echte attraction komt later wel.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit lukt mij ook wel, versieren is weer wat anders kijken of dat ze ook lukt.
Mijn grootste fout is achteraf gezien toch wel dat ik niet verhuisd ben toen ik begon te studeren. Dan had ik tenminste een goede motivatie om bij een studentenvereniging te gaan. Dat had ik echt jaren geleden moeten doen. Dan kwam ik waarschijnlijk veel sneller in contact met leuke meiden en was ik niet zo "sociaal achterlijk" geworden.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het is voor de meesten ook echt een verwonderlijke ervaring als ze er voor het eerst achter komen dat je gewoon met vrouwen kunt praten.
ik vond het al heel goed van ze deze aflevering.!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit lukt mij ook wel, versieren is weer wat anders kijken of dat ze ook lukt.
als je was verhuist was je misschien compleet geisoleert geraakt. dan heb je geen vrienden en je kent niemand elke keer wekenlang wanneer je daar altijd alleen bent.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mijn grootste fout is achteraf gezien toch wel dat ik niet verhuisd ben toen ik begon te studeren. Dan had ik tenminste een goede motivatie om bij een studentenvereniging te gaan. Dat had ik echt jaren geleden moeten doen. Dan kwam ik waarschijnlijk veel sneller in contact met leuke meiden en was ik niet zo "sociaal achterlijk" geworden.
Dus bij deze een tip aan de heren die beginnen met studeren. Ga gewoon in de stad zelf wonen en ga direct bij een studentenvereniging. Grote kans dat je in contact komt met een leuke meid
Hoeveel schuld sta je nu voor de opleiding waar je al een tijd niet meer naartoe gaat? En weten je ouders het al?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
dankje voor je bezorgdheid, gaat wel goed hoor.
weet niet. ze sturen geen overzicht van de schuld op en ik durf er niet om te vragen want slapende honden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoeveel schuld sta je nu voor de opleiding waar je al een tijd niet meer naartoe gaat? En weten je ouders het al?
Lees mijn post nog maar een keer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
als je was verhuist was je misschien compleet geisoleert geraakt. dan heb je geen vrienden en je kent niemand elke keer wekenlang wanneer je daar altijd alleen bent.
Gaat prima dan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:01 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
weet niet. ze sturen geen overzicht van de schuld op en ik durf er niet om te vragen want slapende honden.
nee me ouders weten het niet.
ik weet het ook niet:(quote:
Ik snap weinig van je verhaal.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:06 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik weet het ook niet:(
misschien als ze erachter komen kan ik hun de schuld gaan geven
ik heb me moeder van de vorige zomervakantie verrot gescholden toen ze zat te klagen over hoe jongens met meisjes omgaan na 1 of ander schandaal ergens daar. die jongen had foute dingen gedaan.
toen heb ik sinds jaren weer naar haar gescholden dat ze haar bek moet houden over hoe de man om zou moeten gaan met meisjes. heb gevraagt of ze mij ooit met een meisje had gezien(retorische vraag, is dus niet zo), en heb toen gezegd dat ze mij heeft opgevoed, en dat met alleen maar beleefd tegen ze zijn je nergens komt. om kracht bij te zetten heb ik gezegd dat ik nog nooit een vriendin heb gehad en dus beter een voorbeeld kan nemen aan hem dan ooit nog naar haar luisteren.
mooi voorzetje om hun schuldgevoel te geven.
8k-meisje wist ze ook al, dus het kwam hard aan.
ik doe wel vaker gemeen tegen ze, vond het helemal niet leuk om te zeggen en schaamde me dood. maar het is wel iets waar ze geen weerwoord tegen kunnen gaan hebben.
ja. Pap, Mam. ik moet wat toegen. het gaat niet zo goed op school. eigenlijk al een tijdje niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap weinig van je verhaal.
Maar je wil hun de schuld geven van jouw bizarre faal waarmee je een flink gedeelte van je leven naar de klote aan het helpen bent?
Dat is wel echt hilarisch.
Ik vind er niets hilarisch aan eerlijk gezegd. Ik had dergelijke problemen met mijn ouders. Zijn moeder heeft tenminste geprobeerd om hem te helpen. Mijn ouders doen geen flikker voor me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap weinig van je verhaal.
Maar je wil hun de schuld geven van jouw bizarre faal waarmee je een flink gedeelte van je leven naar de klote aan het helpen bent?
Dat is wel echt hilarisch.
Mijn ouders hebben me ook niets geleerd, maar jij woont in een studentenstad. Jij hebt geen goed excuus om niet bij een studentenvereniging te gaan. (Dat heb ik wel) Je kunt daar gemakkelijk bij een studentenvereniging volgens mij. Je moet eentje vinden waarbij je betrokken wordt bij activiteiten e.d. Dan kom je automatisch in contact met meer mensen en ook leuke meiden. Je krijgt misschien geen relatie met ze, maar je kunt wel gewoon lekker met ze praten. Dat is ook erg prettig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja. Pap, Mam. ik moet wat toegen. het gaat niet zo goed op school. eigenlijk al een tijdje niet.
de laatste 8 jaar van me 18de tot me 26ste die de leukste tijd van me leven had moeten zijn is verkloot.
ik voel me al jaren kut en hoop op een vriendin. op een gegeven moment is dat zo ver gegaan, dat ik het niet meer aankon. Jullie weten dat ik vaak in enschede ben. ik zit daar dan alleen, ik heb geen vrienden daar.
ik ga al jaren niet naar de universiteit toe, ik kon het niet meer aan.... het is ook dat gewoon sociaal ik me niet lekker voel, jullie hebben mij de dingen niet goed geleerd.
ik ben mondiger dan hun, ik kan ze vast wel wat aanpraten
ik wil nieteens gaan kijken hoe weinig meisjes, en hoeveel roeiers hier bij de studentenvereningen zijn. dat jij wel leuke verenigingen hebt snapp ik niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me ook niets geleerd, maar jij woont in een studentenstad. Jij hebt geen goed excuus om niet bij een studentenvereniging te gaan. (Dat heb ik wel) Je kunt daar gemakkelijk bij een studentenvereniging volgens mij. Je moet eentje vinden waarbij je betrokken wordt bij activiteiten e.d. Dan kom je automatisch in contact met meer mensen en ook leuke meiden. Je krijgt misschien geen relatie met ze, maar je kunt wel gewoon lekker met ze praten. Dat is ook erg prettig.
Je moet concrete stappen zetten om je problemen op te lossen. Dat heb ik ook gedaan en het gaat prima (ook met mijn studie).
Had dit zelf kunnen typen.. behalve dan dat ik aan het werk ben en elke dag met lood in de schoenen ernaar toe ga. (bus, trein en tram.. bah..... ).. Maar wrom wil jij je ouders zo'n schuldgevoel aanpraten? Ik blaim de mijne helemaal niets! misschien hadden ze me wat meer naar buiten moeten schoppen ' jij komt niet binnen voor 3 am!) maar heb het mezelf allemaal aangedaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja. Pap, Mam. ik moet wat toegen. het gaat niet zo goed op school. eigenlijk al een tijdje niet.
de laatste 8 jaar van me 18de tot me 26ste die de leukste tijd van me leven had moeten zijn is verkloot.
ik voel me al jaren kut en hoop op een vriendin. op een gegeven moment is dat zo ver gegaan, dat ik het niet meer aankon. Jullie weten dat ik vaak in enschede ben. ik zit daar dan alleen, ik heb geen vrienden daar.
ik ga al jaren niet naar de universiteit toe, ik kon het niet meer aan.... het is ook dat gewoon sociaal ik me niet lekker voel, jullie hebben mij de dingen niet goed geleerd.
hebben jullie niet gezien dat ik me ongeukig voel?!
hebben jullie niet gezien dat ik het me soms aantrek dat ik geen vriendin heb en ook geen omgang heb met ze.
ik ben mondiger dan hun, ik kan ze vast wel wat aanpraten
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik vindhet gewoon zo kut! alles is oneerlijk en het ligt allemaal aan de maatschappij! glukkig heb ik een uitkering dat ik ze allemaal terugpak. ik had vwo, en was bezig met wo opleiding dus lekker veel schade voor jullie allemaal om ipv een belastingbetalende werkende ing. een uitkeringstrekker te hebben.
wat mij is aangedaan, zon maatschappij haat ik!
je we niet wat je zegt.quote:
Wat zijn jouw ouders voor mensen? Wat doen ze qua werk enzo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:49 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
je we niet wat je zegt.
k ben zo vaak voor homofiel uitgescholden. zelfs een keer serieus bijna in elkaar geslagen door een buurman van iemand, en ook een keer een mest op me nek(of keel weet niet meer) gehad door een buitenlander, totdat ik hem klappen gaf en wegrende. en dat terwijl ik juist het tegenovergestelde ben van homofiel, ze zouden eens moeten weten. elke dag denken aan meisjes nzo, en alsof een homo naar een vrouwelijke hoer zou gaan.!
mijn ouders hebben de veehouderij overgenomen. later gestopt en mijn vader is financial manager( bestuur enzo) van een '' company''quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat zijn jouw ouders voor mensen? Wat doen ze qua werk enzo?
Dus eigenlijk mensen die hun schaapjes op het droge hebben, veel bereikt hebben en het allemaal goed voor elkaar hebben?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:51 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
mijn ouders hebben de veehouderij overgenomen. later gestopt en mijn vader is financial manager( bestuur enzo) van een '' company''
Wat is jouw excuus?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben me ook niets geleerd, maar jij woont in een studentenstad. Jij hebt geen goed excuus om niet bij een studentenvereniging te gaan. (Dat heb ik wel)
Dat kunnen ze zien inderdaad. Misschien willen studiebegeleiders je wel ondersteunen. Ze hebben mij ook begeleid, ze zijn op de hoogte van mijn sociale problemen en problemen met mijn ouders. Door hun begeleiding gaat het veel beter met mequote:Op vrijdag 28 september 2012 11:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik wil nieteens gaan kijken hoe weinig meisjes, en hoeveel roeiers hier bij de studentenvereningen zijn. dat jij wel leuke verenigingen hebt snapp ik niet.
ik vind het trouwens moeilijk om na jaren weer ineens me gezicht te laten zien op school. ze kunnenvast allemaal zien dat ik al jaren sta ingeschreven in het systeem.
liefst zou ik inblenden in de 1ste jaars, maar ik ben al te oud daarvoor.
ik vindhet gewoon zo kut! alles is oneerlijk en het ligt allemaal aan de maatschappij! glukkig heb ik een uitkering dat ik ze allemaal terugpak. ik had vwo, en was bezig met wo opleiding dus lekker veel schade voor jullie allemaal om ipv een belastingbetalende werkende ing. een uitkeringstrekker te hebben.
wat mij is aangedaan, zon maatschappij haat ik!
Het maakt niet uit. Geld speelt in deze kwestie geen rol.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mensen die hun schaapjes op het droge hebben, veel bereikt hebben en het allemaal goed voor elkaar hebben?
Je hebt helemaal geen mogelijkheid (gehad) om te verhuizen? Of dat nu nog te doen? Bij klasgenoten blijven slapen als het echt nodig is. Niet bij elke studentenvereniging zit je elke avond tot 2 in de kroegquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef Comp_Lex het volgende:
maar jij woont in een studentenstad. Jij hebt geen goed excuus om niet bij een studentenvereniging te gaan. (Dat heb ik wel)
Mijn excuses is dat ik zelf niet in de stad woon. Ik woon in zo'n kutdorp waar niks te doen is voor mij. Ik heb totaal geen binding met de mensen hier (zelfs niet met de buren die mijn hele leven al naast ons wonen) Door de afstand is er voor mij dus zo'n drempel ontstaan waar ik achteraf gezien direct aan het begin van mijn studie overheen had moeten stappen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat is jouw excuus?
Jullie doen het allemaal zelf. mlig ook, maar kevin ook. Een drempel hebben, ok. De een heeft een hogere drempel dan de andere, dat is jammer. Maar over die drempel heen komen moeten jullie zélf doen. En jullie kiezen zélf ervoor om uit te stellen om wat voor reden dan ook. Ik kon niet met mijn ouders door een deur, dus ik ben het huis uit gegaan. Ik heb door ervaringen ook een periode gehad dat ik wat teruggetrokken leefde, moeite had met contacten leggen. Maar ik houd niet van alleen thuis zitten dus ging ik erop uit.
Niemand is schuldig aan een karig sociaal leven behalve de persoon zelf. En als je er niet alleen uit komt, roep dan hulp in, of accepteer hulp als die wordt aangeboden. Van jezelf in een hoekje verschuilen bereik je helemaal niets.. Alleen maar verbitterde posts.
Verhuizen is nu een topprioriteit voor mij naast mijn studie afronden en een nieuw bijbaantje vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen mogelijkheid (gehad) om te verhuizen? Of dat nu nog te doen? Bij klasgenoten blijven slapen als het echt nodig is. Niet bij elke studentenvereniging zit je elke avond tot 2 in de kroeg
Ow lees dat je er nu wel bij zit![]()
ja laatste tijd eraan gedahct om eerlijk te zijn, maar was eerst van van plan maar halve waarheid te vertellen als ik wat nodig had(maar wel hun schuldgevoel geven en zielig doen) en alleen geld aan ze vragen voor wat ik nodig heb. dan kan ik me studie gewoon afmaken mocht ik willen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
@ complex, voor mlig gaat geld zeer binnenkort toch zeker een rol spelen hoor.
Jij moet gewoon professionele hulp gaan zoeken, of eens ophouden met trollen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ja laatste tijd eraan gedahct om eerlijk te zijn, maar was eerst van van plan maar halve waarheid te vertellen als ik wat nodig had(maar wel hun schuldgevoel geven en zielig doen) en alleen geld aan ze vragen voor wat ik nodig heb. dan kan ik me studie gewoon afmaken mocht ik willen.
ouders kunnen toch wel zo breed blijven leven als ze zelf willen.
Dit, ja. Hij zat me ook allerlei dm's met schizofrene inhoud te sturen. Ik ken hem geeneens.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij moet gewoon professionele hulp gaan zoeken, of eens ophouden met trollen.
Vind je je leven geen facebook like waard?
DOE ER DAN WAT AAN!
Wie zijn jullie? Ik in ieder geval niet. Van mijn ouders had ik meer verwacht, maar goed het zijn dus ook maar domme koeien. Ik ga lekker verhuizen, een beetje werken en mijn studie afronden. Verder ga ik lekker leuke dingen doen bij de studentenvereniging, ga ik hobbyen, wat daten, etc.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb maar 1 advies nog voor jullie eigenlijk.
Man the fuck up and grow a pair.
Boohoo, het is de schuld van de grote boze buitenwereld.
Ja mensen zijn vaak niet aardig, ja de wereld is vaak een kutplek.
Maar daar hebben wij toch net zo goed last van, of dachten jullie dat jullie de enige zijn met problemen?
Het gaat er alleen om hoe je er mee omgaat.
En zoals ik het nu lees zwelgen jullie liever in zelfmedelijden.
Of gaan zelfs je ouders de schuld geven.
Jullie moeten eerst eens heel erg aan jezelf gaan werken voor je uberhaupt gaat denken aan een relatie, ik denk niet dat jullie daar op dit moment aan toe zijn, of dat het eerlijk is om een meisje dat aan te doen.
Het maakt niet uit. Dat is dan op dat moment gewoon een extra factor om rekening mee te houden bij het maken van je keuzes.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
@ complex, voor mlig gaat geld zeer binnenkort toch zeker een rol spelen hoor.
begin je nu ook al met facebook?rot nu eens opquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij moet gewoon professionele hulp gaan zoeken, of eens ophouden met trollen.
Vind je je leven geen facebook like waard?
DOE ER DAN WAT AAN!
Nee, facebook is vet gaaf. Ik heb in een korte tijd tientallen vrienden aan mijn lijst toegevoegd. Het zijn veelal mensen die ik ook vaak zie.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
begin je nu ook al met facebook?rot nu eens op
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
begin je nu ook al met facebook?rot nu eens op
ook aan vanessa gericht? Like wtfquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit, ja. Hij zat me ook allerlei dm's met schizofrene inhoud te sturen. Ik ken hem geeneens.
Ach geef ook eerlijk toe dat ik het allemaal aan mezelf heb te danken maar had vroeger wel wat meer schoppen voor me ass mogen hebben. En tja, hoe ik sommige situaties heb aangepakt ben ik ook niet al te blij mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat is jouw excuus?
Jullie doen het allemaal zelf. mlig ook, maar kevin ook. Een drempel hebben, ok. De een heeft een hogere drempel dan de andere, dat is jammer. Maar over die drempel heen komen moeten jullie zélf doen. En jullie kiezen zélf ervoor om uit te stellen om wat voor reden dan ook. Ik kon niet met mijn ouders door een deur, dus ik ben het huis uit gegaan. Ik heb door ervaringen ook een periode gehad dat ik wat teruggetrokken leefde, moeite had met contacten leggen. Maar ik houd niet van alleen thuis zitten dus ging ik erop uit.
Niemand is schuldig aan een karig sociaal leven behalve de persoon zelf. En als je er niet alleen uit komt, roep dan hulp in, of accepteer hulp als die wordt aangeboden. Van jezelf in een hoekje verschuilen bereik je helemaal niets.. Alleen maar verbitterde posts.
Ja!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ook aan vanessa gericht? Like wtf
Ik heb echt een schijthekel aan facebook gekregen.. Ja, ik heb daar ook wat meiden op.. Maar 9 vd 10 posts daar gaat over relatie gerichte zaken... dingen die ik nu dus ga proberen te vermijden want word er alleen maar zuurder door.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee, facebook is vet gaaf. Ik heb in een korte tijd tientallen vrienden aan mijn lijst toegevoegd. Het zijn veelal mensen die ik ook vaak zie.
Ik zit nu bij een paar groepen en rara, daar komen ook meiden.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:15 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik heb echt een schijthekel aan facebook gekregen.. Ja, ik heb daar ook wat meiden op.. Maar 9 vd 10 posts daar gaat over relatie gerichte zaken... dingen die ik nu dus ga proberen te vermijden want word er alleen maar zuurder door.
(Begin met de maand meer en meer op Richard te lijken.... )
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Status:
"Op vakantie met mijn vriendje! Zo romantisch!"
Geplaatst op het prikbord van Kevin op 28 augustus 2012
You just got FRIENDZONED!
Die collega's zijn gek. Hebben we meer dan eens besproken hequote:Op vrijdag 28 september 2012 14:05 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ach geef ook eerlijk toe dat ik het allemaal aan mezelf heb te danken maar had vroeger wel wat meer schoppen voor me ass mogen hebben. En tja, hoe ik sommige situaties heb aangepakt ben ik ook niet al te blij mee.
Maargoed, ik zie al hoe het op me werk is, daar sta ik ook op de laagste pickorde. Hoewel ik altijd iedereen meevraag zie ik ze altijd vertrekken zonder mij. so why try. 1x leuk contact gehad maar dat was ook een klotezooi op het einde. Nieuwe stagiare vind me kennelijk helemaal niks waard want die praat / kijkt me helemaal nooit aan. (ook zo lullig.. zeg je goedemorgen en dan loopt ze je met een strak gezicht voorbij). Dus so be it.... OV, genoeg geprobeerd om contact te leggen/flirten. zal wel aan me uitstraling liggen.
Dan maar niet weet je... waarom valse hoop creeren in situaties dat er helemaal geen hoop is.
Maargoed was positiefs! bijna weekend!
Ohja... En gister wou ik sociaal doen maar toen wou jij weer niet wachten(maar goed ook want volgens mij reed de volgende trein richting veenendaal niet hehe)
Ik heb het niet gelezen, maar ik ga vanavond van bil...quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef lezut het volgende:
Ik snap iets niet... ik ben nu 21, nog nooit een relatie gehad en uberhaupt nog nooit bij een meid in de buurt geweest. Dat is an sich niet iets om trots op te zijn, maargoed, ik laat m'n leven er ook niet door verpesten.
Alleen... ik kan in m'n directe omgeving zo een aantal jongens (stuk of 10) aanwijzen die in dezelfde situatie zitten. Gedeelde smart maakt halve smart maak ik er dan maar even van (op de eufemistische tour), maar ik heb het idee dat wij met z'n allen in een soort vrouw-afstotende bubbel zitten.
Wat ik me dan afvraag, want dat zou statistisch gezien dan toch bijna wel moeten, zijn er geen vrouwen die in zo'n zelfde situatie zitten? Of klopt mijn vooroordeelen kun je als vrouw gewoon blijven zitten en mooi zijn, er komt vanzelf wel iemand op af.
Zolang je er als vrouw maar een beetje goed uit ziet, komen ze wel op je afquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef lezut het volgende:
Ik snap iets niet... ik ben nu 21, nog nooit een relatie gehad en uberhaupt nog nooit bij een meid in de buurt geweest. Dat is an sich niet iets om trots op te zijn, maargoed, ik laat m'n leven er ook niet door verpesten.
Alleen... ik kan in m'n directe omgeving zo een aantal jongens (stuk of 10) aanwijzen die in dezelfde situatie zitten. Gedeelde smart maakt halve smart maak ik er dan maar even van (op de eufemistische tour), maar ik heb het idee dat wij met z'n allen in een soort vrouw-afstotende bubbel zitten.
Wat ik me dan afvraag, want dat zou statistisch gezien dan toch bijna wel moeten, zijn er geen vrouwen die in zo'n zelfde situatie zitten? Of klopt mijn vooroordeelen kun je als vrouw gewoon blijven zitten en mooi zijn, er komt vanzelf wel iemand op af.
En wat hoop je van ons te leren?quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:47 schreef lezut het volgende:
[ afbeelding ]
pech
Nee ik ben gestopt met piekeren waar het aan kan liggen... mijn zelfvertrouwen is niet zo heel hoog omdat ik wat aan de zware kant ben, maar aan de andere kant ben ik ook wel een beetje kieskeurig. Ben geen type wat overal bovenop zou duiken zegmaar, zelfs niet in een dronken bui.
Ik denk teveel
denk ik
Jahoor, die zijn er wel. Wel minder denk ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef lezut het volgende:
Dit dus!!!!!!!!quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb maar 1 advies nog voor jullie eigenlijk.
Man the fuck up and grow a pair.
Boohoo, het is de schuld van de grote boze buitenwereld.
Ja mensen zijn vaak niet aardig, ja de wereld is vaak een kutplek.
Maar daar hebben wij toch net zo goed last van, of dachten jullie dat jullie de enige zijn met problemen?
Het gaat er alleen om hoe je er mee omgaat.
En zoals ik het nu lees zwelgen jullie liever in zelfmedelijden.
Of gaan zelfs je ouders de schuld geven.
Jullie moeten eerst eens heel erg aan jezelf gaan werken voor je uberhaupt gaat denken aan een relatie, ik denk niet dat jullie daar op dit moment aan toe zijn, of dat het eerlijk is om een meisje dat aan te doen.
Het hoort bij de puberteitquote:Op zaterdag 29 september 2012 06:52 schreef heloef het volgende:
Soms zie ik iemand en dan ben ik echt helemaal van slag. Dan ben ik nog net niet verliefd. Alsof ik nog een fucking kind van 10 benEn het is maar een fucking foto kan je nagaan.
Tot zover deze klacht over mijn emoties. Ze zijn vreemd.
Het probleem in je post is het zoeken van "de ware". "de ware" bestaat misschien wel , maar zo blijf je eeuwig zoeken. De ware kan ook pas in 3012 geboren worden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:50 schreef HenkDeZeiler het volgende:
Hoi jongens, ik had een tijdje ook het probleem van zoeken naar het ware meisje. Net toen ik mij erbij neer had gelegd gebeurde het, er kwam een leuk meisje op mijn pad. Dus, geef niet op!
Ik hoor het wel vaker hoor, juist op het moment dat je niet zoekt, zul je haar vindenquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het probleem in je post is het zoeken van "de ware". "de ware" bestaat misschien wel , maar zo blijf je eeuwig zoeken. De ware kan ook pas in 3012 geboren worden.
beter ben je gewoon niet wanhopig en geniet je van het leven. Een beetje datgene wat ik ook al eerder aangaf.
yepquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:11 schreef HenkDeZeiler het volgende:
[..]
Ik hoor het wel vaker hoor, juist op het moment dat je niet zoekt, zul je haar vinden
Inderdaad, op het moment dat je in de doodskist ligt. Dan komt ze vast en zeker plotseling langs.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:11 schreef HenkDeZeiler het volgende:
[..]
Ik hoor het wel vaker hoor, juist op het moment dat je niet zoekt, zul je haar vinden
Met een wanhopige houding kom je ook niet ver hoor. gewoon het beste ervan proberen te maken, yolo!quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef hasjman het volgende:
[..]
Inderdaad, op het moment dat je in de doodskist ligt. Dan komt ze vast en zeker plotseling langs.
Je kunt er ook voor kiezen om een heel leven wanhopig te zijn (of om iets van je leven te maken).. Dat moet je helemaal zelf weten natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:27 schreef hasjman het volgende:
[..]
Inderdaad, op het moment dat je in de doodskist ligt. Dan komt ze vast en zeker plotseling langs.
Ik heb het net gezien. Het is ontzettend herkenbaar en ook wel een leerzaam.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
Casanova Bootcamp op Veronica
Ik heb echt genoten van dat programma, geweldig gewoon.
En die radslag op het eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |