Nee sorry. Als ik niks anders te doen had, dan was ik daar zeker naartoe gegaan.quote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ga je ook mee met de meeting?
Welke meeting?quote:Op maandag 24 september 2012 15:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ga je ook mee met de meeting?
Ja dat kan ik goed hequote:Op maandag 24 september 2012 16:04 schreef Volgut het volgende:
Ik heb vanavond weer een date met iemand die mijn interesse tot nu toe weet te behouden. Hihi.
Ik zeur nooit, je kunt dit gewoon trainen, en daar ben ik op dit moment ook mee bezigquote:Op maandag 24 september 2012 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigen keuze, maar niet zeuren wanneer je eeuwig single dreigt te blijven.
Dit is dus gelul. Je weet niet eens welke datum het is. Is niet erg hoor, maar het lijkt me niet dat je elke dag nooit eens 8 uur vrij hebt ofzoquote:Op maandag 24 september 2012 15:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee sorry. Als ik niks anders te doen had, dan was ik daar zeker naartoe gegaan.
Nee ik ga niet meer naar meets. Ik ga al 1 á 2 keer in de week uit naar een groep die ik ken. Ik ben niet van plan om nog meer te gaan doen.quote:Op maandag 24 september 2012 16:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dit is dus gelul. Je weet niet eens welke datum het is. Is niet erg hoor, maar het lijkt me niet dat je elke dag nooit eens 8 uur vrij hebt ofzo
Was een grapjequote:Op maandag 24 september 2012 16:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Linkje?
En jij gaat toch nooit naar meets Bob?
Nou beter omquote:Op maandag 24 september 2012 16:12 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee ik ga niet meer naar meets. Ik ga al 1 á 2 keer in de week uit naar een groep die ik ken. Ik ben niet van plan om nog meer te gaan doen.
Wellicht heb je maar 1 eis, maar is dat een redelijk onmogelijke eis...quote:Op maandag 24 september 2012 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als bijna niemand aan je eisen voldoet eis je veel. Daar is niets mis mee maar het is wel de waarheid.
Tsja, das een goeie. Zelf vind ik mijn eisen nog redelijk en ook realistisch. Iemand met een klein kind gaat bijvoorbeeld niet werken voor mij, trial and error.quote:Op maandag 24 september 2012 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wellicht heb je maar 1 eis, maar is dat een redelijk onmogelijke eis...
Tja wat is kieskeurig.... ?
Nee dat is het niet. Zelf wil ik sowieso geen kinderen dus dat is het probleem ook niet.quote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik weet niet of het trial and error is. Iemand die al kinderen heeft wil misschien geen kinderen krijgen met jou.
Ik zou juist zo iemand willen hebben! Geen kinderenquote:Op maandag 24 september 2012 16:20 schreef Comp_Lex het volgende:
Vrouwen die geen kinderen willen zijn in mijn optiek a nogo.
Kinderen leveren een grote hoeveelheid stress op en ik weet nu dat ik dat niet aan kan. Het is een bewuste keus van mij. Ik heb dan ook de voorkeur voor iemand die zelf nog geen kinderen heeft en er zelf ook geen hoeft.quote:Op maandag 24 september 2012 16:25 schreef Comp_Lex het volgende:
In mijn familie heb ik meer met kleine kinderen dan met mensen van mijn leeftijd. Die laten me toch links liggen. Ik vind kinderen hartstikke leuk en als over een paar jaar daar ruimte voor is dan ga ik er zeker voor.
Wat is er gebeurd dan als ik vragen mag?quote:
Ik ben een leuke en aardige jongen. That's it en dat is dus het probleem. Wel een klik, maar geen gevoelens van haar voor mij. Wel van mijn kant, maar ik heb vrij gauw de knop in mijn hoofd weer omgezet.quote:Op maandag 24 september 2012 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan als ik vragen mag?
Ja straks blijft er niks voor ons over als hij zo doorgaatquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Yow lex, ik lees het hier zo af en toe is door, en ik zie dat je 10 keer zo positief bent als een tijdje terug. Goed bezig man. Keep it up Die chick komt vanzelf op deze manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |