abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117346055
h dat is wel erg.
seduco sum.en ben erg stout
pi_117346110
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja. Pap, Mam. ik moet wat toegen. het gaat niet zo goed op school. eigenlijk al een tijdje niet.
de laatste 8 jaar van me 18de tot me 26ste die de leukste tijd van me leven had moeten zijn is verkloot.
ik voel me al jaren kut en hoop op een vriendin. op een gegeven moment is dat zo ver gegaan, dat ik het niet meer aankon. Jullie weten dat ik vaak in enschede ben. ik zit daar dan alleen, ik heb geen vrienden daar.
ik ga al jaren niet naar de universiteit toe, ik kon het niet meer aan.... het is ook dat gewoon sociaal ik me niet lekker voel, jullie hebben mij de dingen niet goed geleerd.

ik ben mondiger dan hun, ik kan ze vast wel wat aanpraten
Mijn ouders hebben me ook niets geleerd, maar jij woont in een studentenstad. Jij hebt geen goed excuus om niet bij een studentenvereniging te gaan. (Dat heb ik wel) Je kunt daar gemakkelijk bij een studentenvereniging volgens mij. Je moet eentje vinden waarbij je betrokken wordt bij activiteiten e.d. Dan kom je automatisch in contact met meer mensen en ook leuke meiden. Je krijgt misschien geen relatie met ze, maar je kunt wel gewoon lekker met ze praten. Dat is ook erg prettig.

Je moet concrete stappen zetten om je problemen op te lossen. Dat heb ik ook gedaan en het gaat prima (ook met mijn studie).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_117346144
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben me ook niets geleerd, maar jij woont in een studentenstad. Jij hebt geen goed excuus om niet bij een studentenvereniging te gaan. (Dat heb ik wel) Je kunt daar gemakkelijk bij een studentenvereniging volgens mij. Je moet eentje vinden waarbij je betrokken wordt bij activiteiten e.d. Dan kom je automatisch in contact met meer mensen en ook leuke meiden. Je krijgt misschien geen relatie met ze, maar je kunt wel gewoon lekker met ze praten. Dat is ook erg prettig.

Je moet concrete stappen zetten om je problemen op te lossen. Dat heb ik ook gedaan en het gaat prima (ook met mijn studie).
ik wil nieteens gaan kijken hoe weinig meisjes, en hoeveel roeiers hier bij de studentenvereningen zijn. dat jij wel leuke verenigingen hebt snapp ik niet.

ik vind het trouwens moeilijk om na jaren weer ineens me gezicht te laten zien op school. ze kunnenvast allemaal zien dat ik al jaren sta ingeschreven in het systeem.
liefst zou ik inblenden in de 1ste jaars, maar ik ben al te oud daarvoor.
ik vindhet gewoon zo kut! alles is oneerlijk en het ligt allemaal aan de maatschappij! glukkig heb ik een uitkering dat ik ze allemaal terugpak. ik had vwo, en was bezig met wo opleiding dus lekker veel schade voor jullie allemaal om ipv een belastingbetalende werkende ing. een uitkeringstrekker te hebben.
wat mij is aangedaan, zon maatschappij haat ik!

[ Bericht 2% gewijzigd door SergeantFluffy op 28-09-2012 11:44:49 ]
pi_117346367
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:31 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja. Pap, Mam. ik moet wat toegen. het gaat niet zo goed op school. eigenlijk al een tijdje niet.
de laatste 8 jaar van me 18de tot me 26ste die de leukste tijd van me leven had moeten zijn is verkloot.
ik voel me al jaren kut en hoop op een vriendin. op een gegeven moment is dat zo ver gegaan, dat ik het niet meer aankon. Jullie weten dat ik vaak in enschede ben. ik zit daar dan alleen, ik heb geen vrienden daar.
ik ga al jaren niet naar de universiteit toe, ik kon het niet meer aan.... het is ook dat gewoon sociaal ik me niet lekker voel, jullie hebben mij de dingen niet goed geleerd.
hebben jullie niet gezien dat ik me ongeukig voel?!
hebben jullie niet gezien dat ik het me soms aantrek dat ik geen vriendin heb en ook geen omgang heb met ze.

ik ben mondiger dan hun, ik kan ze vast wel wat aanpraten
Had dit zelf kunnen typen.. behalve dan dat ik aan het werk ben en elke dag met lood in de schoenen ernaar toe ga. (bus, trein en tram.. bah..... ).. Maar wrom wil jij je ouders zo'n schuldgevoel aanpraten? Ik blaim de mijne helemaal niets! misschien hadden ze me wat meer naar buiten moeten schoppen ' jij komt niet binnen voor 3 am!) maar heb het mezelf allemaal aangedaan.

Als ik een uitkering zou krijgen dan zou ik echt helemaal nooit meer me gezicht vertonen in de samenleving.
pi_117346384
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:37 schreef SergeantFluffy het volgende:
ik vindhet gewoon zo kut! alles is oneerlijk en het ligt allemaal aan de maatschappij! glukkig heb ik een uitkering dat ik ze allemaal terugpak. ik had vwo, en was bezig met wo opleiding dus lekker veel schade voor jullie allemaal om ipv een belastingbetalende werkende ing. een uitkeringstrekker te hebben.
_O-
pi_117346522
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
[ afbeelding ]
je we niet wat je zegt.
k ben zo vaak voor homofiel uitgescholden. zelfs een keer serieus bijna in elkaar geslagen door een buurman van iemand,(aggresief typje, achtergelegen gebied) en ook een keer een mes op me nek(of keel weet niet meer) gehad door een buitenlander, totdat ik hem 1 klap gaf en wegrende en hem wat naschold over pvv terwijl ik daar verder niets mee heb. en dat terwijl ik juist het tegenovergestelde ben van homofiel, ze zouden eens moeten weten. elke dag denken aan meisjes nzo, en alsof een homo naar een vrouwelijke hoer zou gaan.!
pi_117346553
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:49 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

je we niet wat je zegt.
k ben zo vaak voor homofiel uitgescholden. zelfs een keer serieus bijna in elkaar geslagen door een buurman van iemand, en ook een keer een mest op me nek(of keel weet niet meer) gehad door een buitenlander, totdat ik hem klappen gaf en wegrende. en dat terwijl ik juist het tegenovergestelde ben van homofiel, ze zouden eens moeten weten. elke dag denken aan meisjes nzo, en alsof een homo naar een vrouwelijke hoer zou gaan.!
Wat zijn jouw ouders voor mensen? Wat doen ze qua werk enzo?
pi_117346621
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat zijn jouw ouders voor mensen? Wat doen ze qua werk enzo?
mijn ouders hebben de veehouderij overgenomen. later gestopt en mijn vader is financial manager( bestuur enzo) van een '' company''
pi_117346679
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:51 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

mijn ouders hebben de veehouderij overgenomen. later gestopt en mijn vader is financial manager( bestuur enzo) van een '' company''
Dus eigenlijk mensen die hun schaapjes op het droge hebben, veel bereikt hebben en het allemaal goed voor elkaar hebben?
pi_117347607
quote:

[..]

Mijn ouders hebben me ook niets geleerd, maar jij woont in een studentenstad. Jij hebt geen goed excuus om niet bij een studentenvereniging te gaan. (Dat heb ik wel)
Wat is jouw excuus?

Jullie doen het allemaal zelf. mlig ook, maar kevin ook. Een drempel hebben, ok. De een heeft een hogere drempel dan de andere, dat is jammer. Maar over die drempel heen komen moeten jullie zélf doen. En jullie kiezen zélf ervoor om uit te stellen om wat voor reden dan ook. Ik kon niet met mijn ouders door een deur, dus ik ben het huis uit gegaan. Ik heb door ervaringen ook een periode gehad dat ik wat teruggetrokken leefde, moeite had met contacten leggen. Maar ik houd niet van alleen thuis zitten dus ging ik erop uit.

Niemand is schuldig aan een karig sociaal leven behalve de persoon zelf. En als je er niet alleen uit komt, roep dan hulp in, of accepteer hulp als die wordt aangeboden. Van jezelf in een hoekje verschuilen bereik je helemaal niets.. Alleen maar verbitterde posts.
pi_117347667
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:37 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ik wil nieteens gaan kijken hoe weinig meisjes, en hoeveel roeiers hier bij de studentenvereningen zijn. dat jij wel leuke verenigingen hebt snapp ik niet.

ik vind het trouwens moeilijk om na jaren weer ineens me gezicht te laten zien op school. ze kunnenvast allemaal zien dat ik al jaren sta ingeschreven in het systeem.
liefst zou ik inblenden in de 1ste jaars, maar ik ben al te oud daarvoor.
Dat kunnen ze zien inderdaad. Misschien willen studiebegeleiders je wel ondersteunen. Ze hebben mij ook begeleid, ze zijn op de hoogte van mijn sociale problemen en problemen met mijn ouders. Door hun begeleiding gaat het veel beter met me :)
Bij de studentenvereniging ben ik de enige nieuwe ouderejaars en weet je, het boeit mij totaal niet. Ik word goed behandeld door zowel ouderejaars als eerstejaars (en ook door de meiden daar, dat vind ik ook leuk).
Ik heb de maatschappij ook tegen me en ik heb wat last van de "tegenwind", maar tot nu toe boek ik vooruitgang en als je hetzelfde doet als ik, dan kom je vast wel ook gewoon ergens :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mensen die hun schaapjes op het droge hebben, veel bereikt hebben en het allemaal goed voor elkaar hebben?
Het maakt niet uit. Geld speelt in deze kwestie geen rol.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:26:15 #262
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117347692
quote:
maar jij woont in een studentenstad. Jij hebt geen goed excuus om niet bij een studentenvereniging te gaan. (Dat heb ik wel)
Je hebt helemaal geen mogelijkheid (gehad) om te verhuizen? Of dat nu nog te doen? Bij klasgenoten blijven slapen als het echt nodig is. Niet bij elke studentenvereniging zit je elke avond tot 2 in de kroeg ;)

Ow lees dat je er nu wel bij zit :)
pi_117347812
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wat is jouw excuus?

Jullie doen het allemaal zelf. mlig ook, maar kevin ook. Een drempel hebben, ok. De een heeft een hogere drempel dan de andere, dat is jammer. Maar over die drempel heen komen moeten jullie zélf doen. En jullie kiezen zélf ervoor om uit te stellen om wat voor reden dan ook. Ik kon niet met mijn ouders door een deur, dus ik ben het huis uit gegaan. Ik heb door ervaringen ook een periode gehad dat ik wat teruggetrokken leefde, moeite had met contacten leggen. Maar ik houd niet van alleen thuis zitten dus ging ik erop uit.

Niemand is schuldig aan een karig sociaal leven behalve de persoon zelf. En als je er niet alleen uit komt, roep dan hulp in, of accepteer hulp als die wordt aangeboden. Van jezelf in een hoekje verschuilen bereik je helemaal niets.. Alleen maar verbitterde posts.
Mijn excuses is dat ik zelf niet in de stad woon. Ik woon in zo'n kutdorp waar niks te doen is voor mij. Ik heb totaal geen binding met de mensen hier (zelfs niet met de buren die mijn hele leven al naast ons wonen) Door de afstand is er voor mij dus zo'n drempel ontstaan waar ik achteraf gezien direct aan het begin van mijn studie overheen had moeten stappen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Comp_Lex op 28-09-2012 12:37:31 ]
  vrijdag 28 september 2012 @ 12:30:47 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_117347842
Maar ondertussen al verhuist dan?
pi_117347891
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je hebt helemaal geen mogelijkheid (gehad) om te verhuizen? Of dat nu nog te doen? Bij klasgenoten blijven slapen als het echt nodig is. Niet bij elke studentenvereniging zit je elke avond tot 2 in de kroeg ;)

Ow lees dat je er nu wel bij zit :)
Verhuizen is nu een topprioriteit voor mij naast mijn studie afronden en een nieuw bijbaantje vinden.
  vrijdag 28 september 2012 @ 13:04:37 #266
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_117348943
Ik heb maar 1 advies nog voor jullie eigenlijk.
Man the fuck up and grow a pair.

Boohoo, het is de schuld van de grote boze buitenwereld.
Ja mensen zijn vaak niet aardig, ja de wereld is vaak een kutplek.
Maar daar hebben wij toch net zo goed last van, of dachten jullie dat jullie de enige zijn met problemen?
Het gaat er alleen om hoe je er mee omgaat.
En zoals ik het nu lees zwelgen jullie liever in zelfmedelijden.
Of gaan zelfs je ouders de schuld geven.

Jullie moeten eerst eens heel erg aan jezelf gaan werken voor je uberhaupt gaat denken aan een relatie, ik denk niet dat jullie daar op dit moment aan toe zijn, of dat het eerlijk is om een meisje dat aan te doen.
pi_117349496
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
@ complex, voor mlig gaat geld zeer binnenkort toch zeker een rol spelen hoor. :')
pi_117349855
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
Error #31 - de actie kon niet worden uitgevoerd.
@ complex, voor mlig gaat geld zeer binnenkort toch zeker een rol spelen hoor. :')
ja laatste tijd eraan gedahct om eerlijk te zijn, maar was eerst van van plan maar halve waarheid te vertellen als ik wat nodig had(maar wel hun schuldgevoel geven en zielig doen) en alleen geld aan ze vragen voor wat ik nodig heb. dan kan ik me studie gewoon afmaken mocht ik willen.
ouders kunnen toch wel zo breed blijven leven als ze zelf willen.

[ Bericht 3% gewijzigd door SergeantFluffy op 28-09-2012 13:33:18 ]
pi_117350113
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:27 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

ja laatste tijd eraan gedahct om eerlijk te zijn, maar was eerst van van plan maar halve waarheid te vertellen als ik wat nodig had(maar wel hun schuldgevoel geven en zielig doen) en alleen geld aan ze vragen voor wat ik nodig heb. dan kan ik me studie gewoon afmaken mocht ik willen.
ouders kunnen toch wel zo breed blijven leven als ze zelf willen.
Jij moet gewoon professionele hulp gaan zoeken, of eens ophouden met trollen.

Vind je je leven geen facebook like waard?
DOE ER DAN WAT AAN!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117350186
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

DOE ER DAN WAT AAN!
Dit, ja. Hij zat me ook allerlei dm's met schizofrene inhoud te sturen. Ik ken hem geeneens. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_117350240
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:04 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb maar 1 advies nog voor jullie eigenlijk.
Man the fuck up and grow a pair.

Boohoo, het is de schuld van de grote boze buitenwereld.
Ja mensen zijn vaak niet aardig, ja de wereld is vaak een kutplek.
Maar daar hebben wij toch net zo goed last van, of dachten jullie dat jullie de enige zijn met problemen?
Het gaat er alleen om hoe je er mee omgaat.
En zoals ik het nu lees zwelgen jullie liever in zelfmedelijden.
Of gaan zelfs je ouders de schuld geven.

Jullie moeten eerst eens heel erg aan jezelf gaan werken voor je uberhaupt gaat denken aan een relatie, ik denk niet dat jullie daar op dit moment aan toe zijn, of dat het eerlijk is om een meisje dat aan te doen.
Wie zijn jullie? Ik in ieder geval niet. Van mijn ouders had ik meer verwacht, maar goed het zijn dus ook maar domme koeien. Ik ga lekker verhuizen, een beetje werken en mijn studie afronden. Verder ga ik lekker leuke dingen doen bij de studentenvereniging, ga ik hobbyen, wat daten, etc.
Die meid komt vanzelf wel en wanneer ze daar staat, dan geef ik haar een dikke knuffel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
Het maakt niet uit. Dat is dan op dat moment gewoon een extra factor om rekening mee te houden bij het maken van je keuzes.
pi_117350257
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:34 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

DOE ER DAN WAT AAN!
begin je nu ook al met facebook?rot nu eens op
pi_117350337
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

Nee, facebook is vet gaaf. Ik heb in een korte tijd tientallen vrienden aan mijn lijst toegevoegd. Het zijn veelal mensen die ik ook vaak zie.
Ik zit nu bij een paar groepen en rara, daar komen ook meiden.
pi_117350363
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:37 schreef SergeantFluffy het volgende:

[..]

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_117351191
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit, ja. Hij zat me ook allerlei dm's met schizofrene inhoud te sturen. Ik ken hem geeneens. :')
ook aan vanessa gericht? Like wtf :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')