Is iets primitiefs ja.quote:
Ah ok, dan is het dus nog niet zo heel erg zoals je het net stelde.quote:Op zondag 23 september 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen houden blijkbaar van geld?
Ik heb ook een inkomen, alleen ik werk daar niet voor. Dat komt allemaal later wel. Nu is het gewoon nog niet zo ver.
Om even jouw gedachtegang te gebruiken: "Dat is toch helemaal niet van belang?"quote:Op zondag 23 september 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg, hoe oud ben je eigenlijk?
Vreemde beliefs heb jij man.quote:Op zondag 23 september 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het dus nog niet zo heel erg zoals je het net stelde.
Een algemene stelling voor dit topic: Volgens mij boeit het vrouwen helemaal geen f*ck hoeveel je verdient, wat je baan is, wat je hobbies zijn, etc. Volgens mij doet je status er helemaal niet zoveel aan toe. Uitstraling is veel belangrijker en als je die X Factor niet hebt, dan heb je pech gehad.
Ik kan me er wel een beetje in vinden...quote:Op zondag 23 september 2012 23:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vreemde beliefs heb jij man.
Je adviezen (en tevens antwoorden) lijken op die van een puber.quote:Op zondag 23 september 2012 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Om even jouw gedachtegang te gebruiken: "Dat is toch helemaal niet van belang?"
Het boeit wel of je werkt. Als je werkt geeft dat namelijk een soort zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel aan dat voor veel vrouwen aantrekkelijk is.quote:Op zondag 23 september 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het dus nog niet zo heel erg zoals je het net stelde.
Een algemene stelling voor dit topic: Volgens mij boeit het vrouwen helemaal geen f*ck hoeveel je verdient, wat je baan is, wat je hobbies zijn, etc. Volgens mij doet je status er helemaal niet zoveel aan toe. Uitstraling is veel belangrijker en als je die X Factor niet hebt, dan heb je pech gehad.
Nee ik ben geen puber meer. Voilaquote:Op zondag 23 september 2012 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je adviezen (en tevens antwoorden) lijken op die van een puber.
In je fobo staat bijvoorbeeld "Beroep Oliesjeik", wat niet erg volwassen op mij overkomt.
Dus wou ik even weten of jouw leeftijd wellicht toch wat hoger is dan ik op basis van jouw fobo zou kunnen concluderen.
En nee, ik ben niet zoals jij, ik onderbouw liever
En nu jij weerquote:Op zondag 23 september 2012 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik ben geen puber meer. Voila
Precies, dus gewoon jezelf zo awesome mogelijk maken. Alles telt, sommige dingen (zelfvertrouwen, sociale skills) zijn alleen belangrijker dan anderen (looks en geld).quote:Op zondag 23 september 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan me er wel een beetje in vinden...
Maar vrouwen kunnen natuurlijk niet op een hoop gegooid worden.
Voor veel vrouwen wel ja. Maar betaald werk is momenteel voor mij uitgesloten, dus vroeg ik mij af wat dan wel mijn mogelijkheden waren.quote:Op zondag 23 september 2012 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het boeit wel of je werkt. Als je werkt geeft dat namelijk een soort zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel aan dat voor veel vrouwen aantrekkelijk is.
Hmm...zit wel wat in. En dat idee had ik al, maar dan vagerquote:Op zondag 23 september 2012 23:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Precies, dus gewoon jezelf zo awesome mogelijk maken. Alles telt, sommige dingen (zelfvertrouwen, sociale skills) zijn alleen belangrijker dan anderen (looks en geld).
Wat ben je eigenlijk bereid te veranderen? Want zelfs iets simpels als een jeans dragen in plaats van een afritsbroek lijkt al een enorme opgave te zijn. En geloof me, ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een afritsbroek aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 23 september 2012 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen wel ja. Maar betaald werk is momenteel voor mij uitgesloten, dus vroeg ik mij af wat dan wel mijn mogelijkheden waren.
Ja, dat is wel waar, maar het kan geen kwaad om te kijken of er nog iets is dat ik gemist heb.quote:Op zondag 23 september 2012 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk bereid te veranderen? Want zelfs iets simpels als een jeans dragen in plaats van een afritsbroek lijkt al een enorme opgave te zijn. En geloof me, ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een afritsbroek aantrekkelijk vind.
En simpele dingen zoals reizen zou je niet willen en ze moet helemaal in je huidige leven passen.
Je kan wel om advies vragen, mar volgens mij zou je er maar heel erg weinig mee kunnen of willen doen.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fuck bitches, get money. Maar dan in de omgekeerde volgorde.
quote:Op zondag 23 september 2012 23:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Get ripped, make paper, fuck bitches.
Nee, dat gaat 'm niet worden voor jullie jongens! Misschien is dit forum wat meer jullie niveau Onzin voor je leven!quote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Copulatie in een notendop.
Het klinkt wellicht puberaal, maar in essentie is dat waar het om draait. Aan jezelf werken, zelfvertrouwen kweken en uitstralen, zelfstandig zijn. Jammer dat je het verkeerd leest en zo verschrikkelijk koppig bent.quote:Op maandag 24 september 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar, maar het kan geen kwaad om te kijken of er nog iets is dat ik gemist heb.
[..]
[..]
[..]
Nee, dat gaat 'm niet worden voor jullie jongens! Misschien is dit forum wat meer jullie niveau Onzin voor je leven!
Waar het vooral om lijkt te gaan bij de meeste 'tips' is om zoveel mogelijk te neuken.quote:Op maandag 24 september 2012 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het klinkt wellicht puberaal, maar in essentie is dat waar het om draait. Aan jezelf werken, zelfvertrouwen kweken en uitstralen, zelfstandig zijn. Jammer dat je het verkeerd leest en zo verschrikkelijk koppig bent.
Ja maar hij begon.quote:Op maandag 24 september 2012 00:09 schreef zarGon het volgende:
Zeg Cb, kan dat met een iets vriendelijkere toon?
En die bitches en fuck en whatnot verwijderd.
Nou, bedankt voor de info, maar dat is allemaal spul waarvan ik al op de hoogte was. Je gaf aan zoveel te weten op dit gebied, maar tot nu toe vind ik jouw kennis vrij oppervlakkig (wat jij blijkbaar ziet als koppigheid van mijn kant).quote:Op maandag 24 september 2012 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het klinkt wellicht puberaal, maar in essentie is dat waar het om draait. Aan jezelf werken, zelfvertrouwen kweken en uitstralen, zelfstandig zijn. Jammer dat je het verkeerd leest en zo verschrikkelijk koppig bent.
Waarom denk je dat ik om een samenvatting vroegquote:Op maandag 24 september 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor de info, maar dat is allemaal spul waarvan ik al op de hoogte was. Je gaf aan zoveel te weten op dit gebied, maar tot nu toe vind ik jouw kennis vrij oppervlakkig (wat jij blijkbaar ziet als koppigheid van mijn kant).
Anders lezen jullie eerst nog even een tijdje mee alvorens deel te gaan nemen aan dit topic?
Je moet het "fuck bitches" niet te letterlijk nemen. Maar om de aandacht van een vrouw te krijgen moet je wel bepaalde stappen nemen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar het vooral om lijkt te gaan bij de meeste 'tips' is om zoveel mogelijk te neuken.
Ik denk dat de meesten hier in de eerste instantie liever een leuke relatie willen hebben dan een leuke neukpartij. Beide zou mooi meegenomen zijn.
Je kwam daarna met jouw fuck bitches verhaaltje en ik had zo al m'n twijfels over jouw niveau. Ik denk eerlijk gezegd dat jouw niveau ontoerijkend is voor dit topic, vandaar dat ik jou (of eigenlijk jullie) al een linkje had gegeven naar een forum waar jullie wellicht meer tot jullie recht zouden komen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik om een samenvatting vroeg
Het is altijd al de bedoeling geweest dat dit het serieuze deel zou zijn van het (nu helaas gesloten) niet-serieuze deelquote:Op maandag 24 september 2012 00:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat maakt het des te meer lachwekkend.
Godverdomme de ironie.quote:Op maandag 24 september 2012 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat jouw niveau ontoerijkend is voor dit topic
Je hoort echt meer in ONZ thuis, zeker als je alleen maar komt mierenneuken.quote:
Eerder omdat hij het op een erg onnette manier stelde en puberaal. En ja hij had vast gelijk, zijn diepgang in advies is hetzelfde als wat iedereen hier standaard wel weet. Dus ja wat moeten we ermee als het ook nog op zo'n manier geformuleerd is? Of vond jij het wel stoer ofzo?quote:Op maandag 24 september 2012 00:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat ze diep van binnen weten dat hij gelijk heeft
Tegen jou, je gaat er keer op keer vol tegen in.quote:
Nee dat blijkt. Kom op zeg, als je ergens al op de hoogte van bent kan je dat op een normale manier brengen, in plaats van op de man te gaan spelen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bovendien heb ik helemaal geen zin in een "discussie" met jou.
Dus je bent het niet met me eens?quote:Op maandag 24 september 2012 00:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tegen jou, je gaat er keer op keer vol tegen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |