SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Wat voor pech?quote:Op zondag 23 september 2012 21:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
Yep. Ik ken hondslelijke mensen met een vriendin. Ik vind mezelf stiekem heel leuk. Maar gewoon veel pech gehad. Nu heb ik t opgegeven en haal ik voldoening door dibgen te doen doe ik leuk vind;)![]()
Er staat gewoon: wil je weten wat, DM dan gewoon. Niks aan de handquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 23:37:54 ]Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Trucjes
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Ja hoor, iets specifieks wat je wilt weten of gewoon the full package?quote:Op zondag 23 september 2012 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En?
Heb jij nog wat te melden voor ons?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Heb je nog advies voor mij? Je hebt wel al meegelezen vorige topic(s), niet?quote:Op zondag 23 september 2012 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja hoor, iets specifieks wat je wilt weten of gewoon the full package?![]()
niet helemaal, geef maar een samenvatting.quote:Op zondag 23 september 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je nog advies voor mij? Je hebt wel al meegelezen vorige topic(s), niet?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja, jij vroeg of ik nog een vraag heb (er van uit gaande dat je antwoorden wist).quote:Op zondag 23 september 2012 23:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet helemaal, geef maar een samenvatting.
Maar als je geen antwoorden hebt, laat dan maar zitten.
Ow, en laat die SC dan ook gelijk maar zitten!![]()
![]()
Ik vroeg meer of je wilde dat ik iets specifieks uit mijn put vol wijsheden met je moest delen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, jij vroeg of ik nog een vraag heb (er van uit gaande dat je antwoorden wist).
Maar als je geen antwoorden hebt, laat dan maar zitten.
Ow, en laat die SC dan ook gelijk maar zitten!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zoals wat?quote:Op zondag 23 september 2012 23:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vroeg meer of je wilde dat ik iets specifieks uit mijn put vol wijsheden met je moest delen.![]()
Waar heb je moeite mee?quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Met het vinden van een vrouw die bij me past. En sowieso met het tegenkomen van potentieel relatiemateriaal.quote:![]()
Heb je hoge eisen dan?quote:Op zondag 23 september 2012 23:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Met het vinden van een vrouw die bij me past. En sowieso met het tegenkomen van potentieel relatiemateriaal.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, niet echt.quote:
Bijvoorbeeld uiterlijk heb ik al geschrapt, maar zelfs dan kom ik nog niks tegen.![]()
In wat voor scenario's kom je nu waar je vrouwen tegen zou kunnen komen?quote:Op zondag 23 september 2012 23:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Bijvoorbeeld uiterlijk heb ik al geschrapt, maar zelfs dan kom ik nog niks tegen.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
In de supermarktquote:Op zondag 23 september 2012 23:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
In wat voor scenario's kom je nu waar je vrouwen tegen zou kunnen komen?
En sinds vorige week bij de sportvereniging waar ik zit (al ben ik daar meer met sporten bezig dan met social chat).![]()
Vergeet FOK! nietquote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de supermarkt
En sinds vorige week bij de sportvereniging waar ik zit (al ben ik daar meer met sporten bezig dan met social chat).![]()
![]()
Ergo, je komt nooit buiten op je sporten en boodschappen na? Op werk/studie geen vrouwelijk schoon?quote:Op zondag 23 september 2012 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In de supermarkt
En sinds vorige week bij de sportvereniging waar ik zit (al ben ik daar meer met sporten bezig dan met social chat).The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Tsja...quote:Nee, ik ben werkeloos (want ziektewet) en heb dus ook geen geld. Owja, ik heb ook geen auto!quote:Op zondag 23 september 2012 23:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ergo, je komt nooit buiten op je sporten en boodschappen na? Op werk/studie geen vrouwelijk schoon?![]()
![]()
Oef. Volgens mij heb je grotere problemen dan problemen met versieren.quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja...
[..]
Nee, ik ben werkeloos (want ziektewet) en heb dus ook geen geld. Owja, ik heb ook geen auto!"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Waarom de ziektewet dan?quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja...
[..]
Nee, ik ben werkeloos (want ziektewet) en heb dus ook geen geld. Owja, ik heb ook geen auto!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb een lange weg vol ellende achter de rugquote:Dus moet ik maar single blijven alleen maar omdat ik (buiten mijn schuld om) in de ziektewet terecht ben gekomen?quote:Op zondag 23 september 2012 23:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oef. Volgens mij heb je grotere problemen dan problemen met versieren.![]()
Als je zo vaag blijft worden wij er natuurlijk ook niet wijzer vanquote:Op zondag 23 september 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een lange weg vol ellende achter de rug
[..]
Dus moet ik maar single blijven alleen maar omdat ik (buiten mijn schuld om) in de ziektewet terecht ben gekomen?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja wat wil je weten dan? Hoe vaak ik aan zelfmoord heb gedacht of zo?quote:Op zondag 23 september 2012 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je zo vaag blijft worden wij er natuurlijk ook niet wijzer van
Dat is toch helemaal niet van belang voor dit topic??![]()
Nee want contact leggen met het andere geslacht is een skill die compleet op zichzelf staat. Als je hulp uit zulks een reeks wilt halen moet je over zulke dingen open zijn. Het enige wat je nu doet is hier huilen over dat alles kut is, maar duidelijk schep je niet.quote:Op zondag 23 september 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet van belang voor dit topic??The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je zei dat je geen geld hebt enzo. Het lijkt me verstandig om dat ook te fixen. Je kan het relatiegebeuren wel in parallel doen, maar je vergroot je kansen aanzienlijk als je een vorm van inkomen hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een lange weg vol ellende achter de rug
[..]
Dus moet ik maar single blijven alleen maar omdat ik (buiten mijn schuld om) in de ziektewet terecht ben gekomen?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Huilen? Man, ik antwoord toch alleen maar op vragen die mij gesteld worden?quote:Op zondag 23 september 2012 23:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee want contact leggen met het andere geslacht is een skill die compleet op zichzelf staat. Als je hulp uit zulks een reeks wilt halen moet je over zulke dingen open zijn. Het enige wat je nu doet is hier huilen over dat alles kut is, maar duidelijk schep je niet.
Jij wou mij advies geven. Goed, dan geef me advies, maar ga zelf niet zo lopen janken dat een ander zou lopen huilen. Gedraag je even als een volwassene ipv als een 11 jarig fokkertje en kom even met wat beters![]()
![]()
Zoek werk, vrouwen houden van geld.quote:Op zondag 23 september 2012 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huilen? Man, ik antwoord toch alleen maar op vragen die mij gesteld worden?
Jij wou mij advies geven. Goed, dan geef me advies, maar ga zelf niet zo lopen janken dat een ander zou lopen huilen. Gedraag je even als een volwassene ipv als een 11 jarig fokkertje en kom even met wat beters
Bitches 101, door Chocobeer.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ja, want vrouwen houden blijkbaar van geld?quote:Op zondag 23 september 2012 23:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je zei dat je geen geld hebt enzo. Het lijkt me verstandig om dat ook te fixen. Je kan het relatiegebeuren wel in parallel doen, maar je vergroot je kansen aanzienlijk als je een vorm van inkomen hebt.
Ik heb ook een inkomen, alleen ik werk daar niet voor. Dat komt allemaal later wel. Nu is het gewoon nog niet zo ver.Vertel me eens iets wat ik nog niet wist manquote:Op zondag 23 september 2012 23:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zoek werk, vrouwen houden van geld.
Bitches 101, door Chocobeer.![]()
![]()
Vrouwen houden van mannen die werken voor hun geld.quote:Op zondag 23 september 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen houden blijkbaar van geld?
Ik heb ook een inkomen, alleen ik werk daar niet voor. Dat komt allemaal later wel. Nu is het gewoon nog niet zo ver.
[..]
Vertel me eens iets wat ik nog niet wist manThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Allemaal volgens jou?quote:Op zondag 23 september 2012 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vrouwen houden van mannen die werken voor hun geld.![]()
Is iets primitiefs ja.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ah ok, dan is het dus nog niet zo heel erg zoals je het net stelde.quote:Op zondag 23 september 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen houden blijkbaar van geld?
Ik heb ook een inkomen, alleen ik werk daar niet voor. Dat komt allemaal later wel. Nu is het gewoon nog niet zo ver.
Een algemene stelling voor dit topic: Volgens mij boeit het vrouwen helemaal geen f*ck hoeveel je verdient, wat je baan is, wat je hobbies zijn, etc. Volgens mij doet je status er helemaal niet zoveel aan toe. Uitstraling is veel belangrijker en als je die X Factor niet hebt, dan heb je pech gehad."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Om even jouw gedachtegang te gebruiken: "Dat is toch helemaal niet van belang?"quote:Op zondag 23 september 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg, hoe oud ben je eigenlijk?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nou comp lex ik denk niet dat die stelling kloptuitstraling is belangrijk maar een onderdeel van het totaal plaatje. Klopt het totaalplaatje niet dan vallen meiden minder snel op je. Status, geld, gedrag, intelligentie, kledingkeuze en alles bepaalt of meiden je leuk vinden of niet (en welke vrouwen).
we dan![]()
Vreemde beliefs heb jij man.quote:Op zondag 23 september 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het dus nog niet zo heel erg zoals je het net stelde.
Een algemene stelling voor dit topic: Volgens mij boeit het vrouwen helemaal geen f*ck hoeveel je verdient, wat je baan is, wat je hobbies zijn, etc. Volgens mij doet je status er helemaal niet zoveel aan toe. Uitstraling is veel belangrijker en als je die X Factor niet hebt, dan heb je pech gehad.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik kan me er wel een beetje in vinden...quote:Op zondag 23 september 2012 23:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vreemde beliefs heb jij man.
Maar vrouwen kunnen natuurlijk niet op een hoop gegooid worden.![]()
Je adviezen (en tevens antwoorden) lijken op die van een puber.quote:Op zondag 23 september 2012 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Om even jouw gedachtegang te gebruiken: "Dat is toch helemaal niet van belang?"
In je fobo staat bijvoorbeeld "Beroep Oliesjeik", wat niet erg volwassen op mij overkomt.
Dus wou ik even weten of jouw leeftijd wellicht toch wat hoger is dan ik op basis van jouw fobo zou kunnen concluderen.
En nee, ik ben niet zoals jij, ik onderbouw liever![]()
![]()
Het boeit wel of je werkt. Als je werkt geeft dat namelijk een soort zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel aan dat voor veel vrouwen aantrekkelijk is.quote:Op zondag 23 september 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het dus nog niet zo heel erg zoals je het net stelde.
Een algemene stelling voor dit topic: Volgens mij boeit het vrouwen helemaal geen f*ck hoeveel je verdient, wat je baan is, wat je hobbies zijn, etc. Volgens mij doet je status er helemaal niet zoveel aan toe. Uitstraling is veel belangrijker en als je die X Factor niet hebt, dan heb je pech gehad.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Nee ik ben geen puber meer. Voilaquote:Op zondag 23 september 2012 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je adviezen (en tevens antwoorden) lijken op die van een puber.
In je fobo staat bijvoorbeeld "Beroep Oliesjeik", wat niet erg volwassen op mij overkomt.
Dus wou ik even weten of jouw leeftijd wellicht toch wat hoger is dan ik op basis van jouw fobo zou kunnen concluderen.
En nee, ik ben niet zoals jij, ik onderbouw lieverThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik denk dat jullie je er wat in kunnen vinden omdat jullie een studie hebben, geld, hobbies e.d. en geen meid hebben en dan maar tot de conclusie komen dat vrouwen dan dus alleen op uitstraling vallen. Maar zonder die dingen die jullie opnoemen als 'onbelangrijk' zouden jullie nog veel dieper in de misere zitten. Uitstraling, vlotte babbel, iets hebben om over te praten, kledingkeuze, sociale status e.d. hebben allemaal verband met elkaar. Om te stellen dat mensen alleen letten op uitstraling is een beetje raar (maar ik moet zeggen het kan bij een ontmoeting in de bar wel het belangrijkste zijn bijvoorbeeld omdat die ook niet direct je sociale status, baan, inkomen e.d. kennen).we dan![]()
En nu jij weerquote:Op zondag 23 september 2012 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik ben geen puber meer. Voila![]()
Precies, dus gewoon jezelf zo awesome mogelijk maken. Alles telt, sommige dingen (zelfvertrouwen, sociale skills) zijn alleen belangrijker dan anderen (looks en geld).quote:Op zondag 23 september 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan me er wel een beetje in vinden...
Maar vrouwen kunnen natuurlijk niet op een hoop gegooid worden.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Voor veel vrouwen wel ja. Maar betaald werk is momenteel voor mij uitgesloten, dus vroeg ik mij af wat dan wel mijn mogelijkheden waren.quote:Op zondag 23 september 2012 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het boeit wel of je werkt. Als je werkt geeft dat namelijk een soort zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel aan dat voor veel vrouwen aantrekkelijk is.![]()
Hmm...zit wel wat in. En dat idee had ik al, maar dan vagerquote:Op zondag 23 september 2012 23:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Precies, dus gewoon jezelf zo awesome mogelijk maken. Alles telt, sommige dingen (zelfvertrouwen, sociale skills) zijn alleen belangrijker dan anderen (looks en geld).![]()
Wat ben je eigenlijk bereid te veranderen? Want zelfs iets simpels als een jeans dragen in plaats van een afritsbroek lijkt al een enorme opgave te zijn. En geloof me, ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een afritsbroek aantrekkelijk vind.quote:Op zondag 23 september 2012 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor veel vrouwen wel ja. Maar betaald werk is momenteel voor mij uitgesloten, dus vroeg ik mij af wat dan wel mijn mogelijkheden waren.
En simpele dingen zoals reizen zou je niet willen en ze moet helemaal in je huidige leven passen.
Je kan wel om advies vragen, mar volgens mij zou je er maar heel erg weinig mee kunnen of willen doen.![]()
Ja, dat is wel waar, maar het kan geen kwaad om te kijken of er nog iets is dat ik gemist heb.quote:Op zondag 23 september 2012 23:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat ben je eigenlijk bereid te veranderen? Want zelfs iets simpels als een jeans dragen in plaats van een afritsbroek lijkt al een enorme opgave te zijn. En geloof me, ik moet de eerste vrouw nog tegenkomen die een afritsbroek aantrekkelijk vind.
En simpele dingen zoals reizen zou je niet willen en ze moet helemaal in je huidige leven passen.
Je kan wel om advies vragen, mar volgens mij zou je er maar heel erg weinig mee kunnen of willen doen.quote:Op zondag 23 september 2012 23:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fuck bitches, get money. Maar dan in de omgekeerde volgorde.quote:Op zondag 23 september 2012 23:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Get ripped, make paper, fuck bitches.Nee, dat gaat 'm niet worden voor jullie jongens! Misschien is dit forum wat meer jullie niveau Onzin voor je leven!quote:Op maandag 24 september 2012 00:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Copulatie in een notendop.![]()
Het klinkt wellicht puberaal, maar in essentie is dat waar het om draait. Aan jezelf werken, zelfvertrouwen kweken en uitstralen, zelfstandig zijn. Jammer dat je het verkeerd leest en zo verschrikkelijk koppig bent.quote:Op maandag 24 september 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar, maar het kan geen kwaad om te kijken of er nog iets is dat ik gemist heb.
[..]
[..]
[..]
Nee, dat gaat 'm niet worden voor jullie jongens! Misschien is dit forum wat meer jullie niveau Onzin voor je leven!The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Zeg Cb, kan dat met een iets vriendelijkere toon?
En die bitches en fuck en whatnot verwijderd.
[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2012 00:09:42 ]![]()
Waar het vooral om lijkt te gaan bij de meeste 'tips' is om zoveel mogelijk te neuken.quote:Op maandag 24 september 2012 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het klinkt wellicht puberaal, maar in essentie is dat waar het om draait. Aan jezelf werken, zelfvertrouwen kweken en uitstralen, zelfstandig zijn. Jammer dat je het verkeerd leest en zo verschrikkelijk koppig bent.
Ik denk dat de meesten hier in de eerste instantie liever een leuke relatie willen hebben dan een leuke neukpartij. Beide zou mooi meegenomen zijn.![]()
Ja maar hij begon.quote:Op maandag 24 september 2012 00:09 schreef zarGon het volgende:
Zeg Cb, kan dat met een iets vriendelijkere toon?
En die bitches en fuck en whatnot verwijderd.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nou, bedankt voor de info, maar dat is allemaal spul waarvan ik al op de hoogte was. Je gaf aan zoveel te weten op dit gebied, maar tot nu toe vind ik jouw kennis vrij oppervlakkig (wat jij blijkbaar ziet als koppigheid van mijn kant).quote:Op maandag 24 september 2012 00:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het klinkt wellicht puberaal, maar in essentie is dat waar het om draait. Aan jezelf werken, zelfvertrouwen kweken en uitstralen, zelfstandig zijn. Jammer dat je het verkeerd leest en zo verschrikkelijk koppig bent.
Anders lezen jullie eerst nog even een tijdje mee alvorens deel te gaan nemen aan dit topic?![]()
Waarom denk je dat ik om een samenvatting vroegquote:Op maandag 24 september 2012 00:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor de info, maar dat is allemaal spul waarvan ik al op de hoogte was. Je gaf aan zoveel te weten op dit gebied, maar tot nu toe vind ik jouw kennis vrij oppervlakkig (wat jij blijkbaar ziet als koppigheid van mijn kant).
Anders lezen jullie eerst nog even een tijdje mee alvorens deel te gaan nemen aan dit topic?Je moet het "fuck bitches" niet te letterlijk nemen. Maar om de aandacht van een vrouw te krijgen moet je wel bepaalde stappen nemen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar het vooral om lijkt te gaan bij de meeste 'tips' is om zoveel mogelijk te neuken.
Ik denk dat de meesten hier in de eerste instantie liever een leuke relatie willen hebben dan een leuke neukpartij. Beide zou mooi meegenomen zijn.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je kwam daarna met jouw fuck bitches verhaaltje en ik had zo al m'n twijfels over jouw niveau. Ik denk eerlijk gezegd dat jouw niveau ontoerijkend is voor dit topic, vandaar dat ik jou (of eigenlijk jullie) al een linkje had gegeven naar een forum waar jullie wellicht meer tot jullie recht zouden komen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik om een samenvatting vroeg
Dit is een serieus topic en ik heb niet de indruk dat jullie dit al te serieus nemen.![]()
Het is altijd al de bedoeling geweest dat dit het serieuze deel zou zijn van het (nu helaas gesloten) niet-serieuze deelquote:Op maandag 24 september 2012 00:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat maakt het des te meer lachwekkend.![]()
![]()
Godverdomme de ironie.quote:Op maandag 24 september 2012 00:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat jouw niveau ontoerijkend is voor dit topicThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Je hoort echt meer in ONZ thuis, zeker als je alleen maar komt mierenneuken.quote:
Trouwens, "Ik ben Chocolatebear, ik ben een narcistische azijnpisser die graag het plezier van anderen vergalt." staat ook in je fobo.
Bovendien heb ik helemaal geen zin in een "discussie" met jou. Of je komt normaal meedoen, of je gaat maar ergens heen waar je meer tot je recht komt.![]()
Waarom ga je dan op hem in?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Eerder omdat hij het op een erg onnette manier stelde en puberaal. En ja hij had vast gelijk, zijn diepgang in advies is hetzelfde als wat iedereen hier standaard wel weet. Dus ja wat moeten we ermee als het ook nog op zo'n manier geformuleerd is? Of vond jij het wel stoer ofzo?quote:Op maandag 24 september 2012 00:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Omdat ze diep van binnen weten dat hij gelijk heeft
we dan![]()
Tegen jou, je gaat er keer op keer vol tegen in.quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nee dat blijkt. Kom op zeg, als je ergens al op de hoogte van bent kan je dat op een normale manier brengen, in plaats van op de man te gaan spelen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bovendien heb ik helemaal geen zin in een "discussie" met jou.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dus je bent het niet met me eens?quote:Op maandag 24 september 2012 00:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tegen jou, je gaat er keer op keer vol tegen in.
Ik vind dat ik met een goed onderbouwde mening ben gekomen. Ik heb duidelijk uitgelegd wat ik van de situatie vond. Waarom zou ik dat volgens jou niet mogen doen?
Ik heb het notabene nog op een nette manier gedaan ook.![]()
Klopt, hoewel ik het echt regelrechte kolder vind. Je zult maar superveel meegemaakt hebben en daardoor afgekeurd zijn. Daar sta je dan.. welwillend en al, maar volgens vrouwen ben je dan niet zelfstandig en niet zelf verantwoordelijk???quote:Op zondag 23 september 2012 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het boeit wel of je werkt. Als je werkt geeft dat namelijk een soort zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel aan dat voor veel vrouwen aantrekkelijk is.![]()
![]()
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Tis blijkbaar wel de harde waarheid. Misschien destemeer een reden om me daar vervolgens gewoon niet meer druk om te gaan maken.quote:Op maandag 24 september 2012 00:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik het echt regelrechte kolder vind. Je zult maar superveel meegemaakt hebben en daardoor afgekeurd zijn. Daar sta je dan.. welwillend en al, maar volgens vrouwen ben je dan niet zelfstandig en niet zelf verantwoordelijk???![]()
![]()
Het loopt toch steeds weer fout af want het gespreksonderwerp "carriere" komt bijna altijd wel heel vroeg aan bod. 't is zoals 't is![]()
Vrouwen kijken meestal ook wel naar de reden hoor voor zover ik weet. Daarom is er ook wel onderscheid tussen de hippies die gewoon niet willen werken en mannen die niet kunnen werken maar wel een vrouw hebbenquote:Op maandag 24 september 2012 00:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik het echt regelrechte kolder vind. Je zult maar superveel meegemaakt hebben en daardoor afgekeurd zijn. Daar sta je dan.. welwillend en al, maar volgens vrouwen ben je dan niet zelfstandig en niet zelf verantwoordelijk???![]()
we dan![]()
Ik zeg nergens of ik het wel of niet met iets eens ben.quote:Op maandag 24 september 2012 00:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent het niet met me eens?
Ik vind dat ik met een goed onderbouwde mening ben gekomen. Ik heb duidelijk uitgelegd wat ik van de situatie vond. Waarom zou ik dat volgens jou niet mogen doen?
Ik heb het notabene nog op een nette manier gedaan ook.
Ik zeg nergens of je iets wel of niet mag doen.
En zeg al helemaal nergens of het wel of niet netjes is.
Toch?
Ze proberen je op de kast te krijgen, en dat lukt ze zo te zien meer dan goed.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
En kijk als je een depressie hebt en daarom niet kan werken dan is de reden dat je niet werkt niet aantrekkelijk voor vrouwen. Als je niet kan werken na een bedrijfsongeval ofzo dan willen vrouwen je wel een stuk eerder dan wanneer je niet wil of kan werken door geestelijke stoornissen.. lijkt me niet zo raar.. het hebben van een baan an sich maakt ook uit maar de reden ervoor ook een deel..we dan![]()
duhquote:Op maandag 24 september 2012 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis blijkbaar wel de harde waarheid. Misschien destemeer een reden om me daar vervolgens gewoon niet meer druk om te gaan maken.
Het loopt toch steeds weer fout af want het gespreksonderwerp "carriere" komt bijna altijd wel heel vroeg aan bod. 't is zoals 't isAls vrouwen al zo kortzichtig zijn , waarom ook moeite doen of je druk maken?
Je zou beter kunnen zeggen dat hij zichzelf op de kast jaagt. Meneer voelt zich snel aangevallen (onzeker?).quote:Op maandag 24 september 2012 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze proberen je op de kast te krijgen, en dat lukt ze zo te zien meer dan goed.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hier klopt dus geen flikker van, eigen ervaring.quote:Op maandag 24 september 2012 00:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En kijk als je een depressie hebt en daarom niet kan werken dan is de reden dat je niet werkt niet aantrekkelijk voor vrouwen. Als je niet kan werken na een bedrijfsongeval ofzo dan willen vrouwen je wel een stuk eerder dan wanneer je niet wil of kan werken door geestelijke stoornissen.. lijkt me niet zo raar.. het hebben van een baan an sich maakt ook uit maar de reden ervoor ook een deel..![]()
En precies dat is de reden dat ik je om uitleg vroegquote:Op maandag 24 september 2012 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg nergens of ik het wel of niet met iets eens ben.
Ik zeg nergens of je iets wel of niet mag doen.
En zeg al helemaal nergens of het wel of niet netjes is.
Toch?Waaruit blijkt dat het ze zo goed lukt? Waaruit blijkt volgens jou dat ze alleen maar hier zijn om me op de kast te jagen?quote:Op maandag 24 september 2012 00:41 schreef ook_gek het volgende:
Ze proberen je op de kast te krijgen, en dat lukt ze zo te zien meer dan goed.
Als jij vind dat ze alleen maar hier zijn om me op de kast te jagen, waarom richt je je pijlen dan niet op hun?![]()
![]()
Waarom moet alles maar aantrekkelijk zijn voor vrouwen en als je dan aan 1 ding niet kunt voldoen, je meteen als "onaantrekkelijk" betiteld worden?quote:Op maandag 24 september 2012 00:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En kijk als je een depressie hebt en daarom niet kan werken dan is de reden dat je niet werkt niet aantrekkelijk voor vrouwen. Als je niet kan werken na een bedrijfsongeval ofzo dan willen vrouwen je wel een stuk eerder dan wanneer je niet wil of kan werken door geestelijke stoornissen.. lijkt me niet zo raar.. het hebben van een baan an sich maakt ook uit maar de reden ervoor ook een deel..
Ik vond het altijd een vreemde gedachten om iemand af te keuren op basis van 1 simpel aspect, maar blijkbaar is dit in vrouwenland de normale gang van zaken en wordt er ook nog op gekeurd ook.
Ik heb nieuws: ik kan per vrouw 1000000 redenen noemen om iemand af te keuren. Als ik een mega klik met iemand heb is geen werk hebben dus ECHT GEEN dealbreaker voor mij
Het is heel simpel. Vrouwen en ook mannen kijken naar het totaal plaatje.
Kan ik met die geen oud worden, is het leuk en fijn samen. Hoe ziet de toekomst er uit? Gaan er mogelijke moeilijke tijden komen. Bv schulden, kan ik leuke dingen doen. Is de basis goed genoeg om eventueel een familie te starten enz enz.
Je leeft maar 1x en dat wil je goed doen ook.
Iemand met mega schulden of een goed betaalde baan? En roepen dat het allemaal niks uit maakt? Houd je zelf niet voor de gek en wees eerlijk.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Oke ja nou logica wil ook wat. Wil je werken maar kan je niet lijkt me het logisch dat vrouwen je alsnog eerder willen dan wanneer je niet wil werken en niet werkt. Simpele 1+1=2. Maar volgens jou maakt de reden voor het niet hebben van werk dus niks uit voor vrouwen of het hebben van een baan of niet maakt juist alles uit (en dan maakt de reden al niks meer uit dus). Dat is het enige wat af te leiden is uit jouw reactie. Als je wil mag je uitleggen waarom het niet klopt (vanuit jouw ervaring)quote:Op maandag 24 september 2012 00:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hier klopt dus geen flikker van, eigen ervaring.we dan![]()
iemand met mega schulden is iets anders dan iemand die in de ziektewet zit man. Dat weet je zelf toch ook welquote:Op maandag 24 september 2012 00:45 schreef ook_gek het volgende:
Het is heel simpel. Vrouwen en ook mannen kijken naar het totaal plaatje.
Kan ik met die geen oud worden, is het leuk en fijn samen. Hoe ziet de toekomst er uit? Gaan er mogelijke moeilijke tijden komen. Bv schulden, kan ik leuke dingen doen. Is de basis goed genoeg om eventueel een familie te starten enz enz.
Je leeft maar 1x en dat wil je goed doen ook.
Iemand met mega schulden of een goed betaalde baan? En roepen dat het allemaal niks uit maakt? Houd je zelf niet voor de gek en wees eerlijk.
Misschien dat dat per persoon ook verschilt. Voor mij zou dat ook geen issue zijn, andere issues vind ik belangrijker (zoals of ze kinderen wilt (ik dus niet)).quote:Op maandag 24 september 2012 00:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom moet alles maar aantrekkelijk zijn voor vrouwen en als je dan aan 1 ding niet kunt voldoen, je meteen als "onaantrekkelijk" betiteld worden?
Ik vond het altijd een vreemde gedachten om iemand af te keuren op basis van 1 simpel aspect, maar blijkbaar is dit in vrouwenland de normale gang van zaken en wordt er ook nog op gekeurd ook.
Ik heb nieuws: ik kan per vrouw 1000000 redenen noemen om iemand af te keuren. Als ik een mega klik met iemand heb is geen werk hebben dus ECHT GEEN dealbreaker voor mijKlopt. Ik heb nog nooit schulden gehad, zelfs niet toen ik nog studeerde. Ik heb m'n 2e studie (of tenminste dat ene jaartje wat ik dan gedaan hebquote:Op maandag 24 september 2012 00:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
iemand met mega schulden is iets anders dan iemand die in de ziektewet zit man. Dat weet je zelf toch ook wel) helemaal zelf betaald, zonder stufi.
![]()
natuurlijk. Maar ik stel me het volgende scenario voor:quote:Op maandag 24 september 2012 00:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien dat dat per persoon ook verschilt. Voor mij zou dat ook geen issue zijn, andere issues vind ik belangrijker (zoals of ze kinderen wilt (ik dus niet)).
"mega klik, verliefd, alles gaat goed. mooi, gevoelens voor elkaar enz.e nz. "
"ey waar werk je eigenlijk"
"ow eeh eeh .. ik heb een ongeval gehad blabla (of medische stoornis whatever)."
"ok.. doei!"
wtf????alsof je er ook maar iets aan kunt doen ofzo
Dat heb ik nergens gesteld toch? Alleen dat het ontbreken van een baan minder aantrekkelijk is voor vrouwen. De reden hiervoor kan het erger maken. Volgens mij vinden vrouwen geld/een baan bij een man wel belangrijk maar er zijn zoveel zaken belangrijk voor hen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Waarom moet alles maar aantrekkelijk zijn voor vrouwen en als je dan aan 1 ding niet kunt voldoen, je meteen als "onaantrekkelijk" betiteld worden?
Ik heb nieuws: ik kan per vrouw 1000000 redenen noemen om iemand af te keuren. Als ik een mega klik met iemand heb is geen werk hebben dus ECHT GEEN dealbreaker voor mijwe dan![]()
Misschien zijn vrouwen ietwat teveel materialistisch ingesteld dan. Het zou ze sieren om wat meer "down to earth" te zijn i.p.v. op mijn geld uit te zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 00:49 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gesteld toch? Alleen dat het ontbreken van een baan minder aantrekkelijk is voor vrouwen. De reden hiervoor kan het erger maken. Volgens mij vinden vrouwen geld/een baan bij een man wel belangrijk maar er zijn zoveel zaken belangrijk voor hen.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
oh was dat een vraag? Was meer dingen roepen en sugereren dat ik bepaalde dingen gezegt zou hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En precies dat is de reden dat ik je om uitleg vroeglees eens even terug en kijk hoe druk en verdedigend je reageerd.quote:Waaruit blijkt dat het ze zo goed lukt? Waaruit blijkt volgens jou dat ze alleen maar hier zijn om me op de kast te jagen?ik richt op niemand pijlen, je voelt je kennelijk zeer snel aangevallenquote:Als jij vind dat ze alleen maar hier zijn om me op de kast te jagen, waarom richt je je pijlen dan niet op hun?
en waarom ik niks tegen ze zeg? Omdat ik niks en niemand gaat voeren, zou jij ook eens moeten doen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Het ding is dat het nooit zover komt, carriere is altijd 1 van de 1e dingen waarover geluld wordt, dat merk ik keer op keer.quote:Op maandag 24 september 2012 00:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
natuurlijk. Maar ik stel me het volgende scenario voor:
"ow eeh eeh .. ik heb een ongeval gehad blabla (of medische stoornis whatever)."
"ok.. doei!"
![]()
Oke en wanneer heb je ooit dat scenario gehoort of meegemaakt? Ik namelijk nog nooit, zal wel wereldvreemd zijn maar zoiets nog nooit gehoort zoquote:Op maandag 24 september 2012 00:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
natuurlijk. Maar ik stel me het volgende scenario voor:
"ok.. doei!"
we dan![]()
ik ga nog wat een hele conversatie typen manquote:Op maandag 24 september 2012 00:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke en wanneer heb je ooit dat scenario gehoort of meegemaakt? Ik namelijk nog nooit, zal wel wereldvreemd zijn maar zoiets nog nooit gehoort zo
dit is enkel hypothetisch om een punt te maken
Ja oke en ik maak subtiel als punt dat het nooit zo extreem isquote:Op maandag 24 september 2012 00:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ga nog wat een hele conversatie typen man
dit is enkel hypothetisch om een punt te makendus misschien denken meiden wel wat gematigder erover dan slechts 'geen baan, hem wil ik niet'
we dan![]()
Prima maak er een depresi van. Dan nog is dat niet interesant. Nee lekker, een relatie met iemand die labiel is. Niet intteresant dus.quote:Op maandag 24 september 2012 00:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
iemand met mega schulden is iets anders dan iemand die in de ziektewet zit man. Dat weet je zelf toch ook wel
Bedrijfs ongeval en nooit meer kunnen werken? Niet zo hoop gevend voor de toekomst he?
Dus ja die dingen spelen zeker mee en voor heel veel mensen is dat een reden om te skippen.
Of je het leuk vind of niet.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
ok. Maar dan klopt het punt dat eerder gemaakt werd dus ook niet? Want daar reageerde ik namelijk op.quote:Op maandag 24 september 2012 00:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oke en ik maak subtiel als punt dat het nooit zo extreem isdus misschien denken meiden wel wat gematigder erover dan slechts 'geen baan, hem wil ik niet'
ik vind het behoorlijk tenenkrommend kortzichtig, maar goed. Wat moeten die mensen dan? Behalve naar de hoeren gaan ?quote:Op maandag 24 september 2012 00:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prima maak er een depresi van. Dan nog is dat niet interesant. Nee lekker, een relatie met iemand die labiel is. Niet intteresant dus.
Bedrijfs ongeval en nooit meer kunnen werken? Niet zo hoop gevend voor de toekomst he?
Dus ja die dingen spelen zeker mee en voor heel veel mensen is dat een reden om te skippen.
Of je het leuk vind of niet.
Zoals ik al eerder zei (en daar heb je blijkbaar overheen gelezen, al dan niet selectief), ik heb mijn mening goed onderbouwd. Als je zelf eens terug zou lezen dan zou je lezen dat dat ook het geval is ipv dat je met die BS komt dat ik me zo aangevallen zou voelen. Jij weet namelijk he-le-maal niet hoe ik me voel, dat blijkt maar eens uit je posts.quote:Op maandag 24 september 2012 00:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lees eens even terug en kijk hoe druk en verdedigend je reageerd.Je gaat niemand voeren? Naja, dat moet je lekker zelf weten, maar ga mij daarmee niet lastig vallen.quote:Op maandag 24 september 2012 00:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik richt op niemand pijlen, je voelt je kennelijk zeer snel aangevallen
en waarom ik niks tegen ze zeg? Omdat ik niks en niemand gaat voeren, zou jij ook eens moeten doen.
Ik voel me snel aangevallen? Nou, blijkbaar ben jijzelf diegene die zich snel aangevallen voelt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |