Oef. Volgens mij heb je grotere problemen dan problemen met versieren.quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja...
[..]
Nee, ik ben werkeloos (want ziektewet) en heb dus ook geen geld. Owja, ik heb ook geen auto!
Waarom de ziektewet dan?quote:Op zondag 23 september 2012 23:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja...
[..]
Nee, ik ben werkeloos (want ziektewet) en heb dus ook geen geld. Owja, ik heb ook geen auto!
Ik heb een lange weg vol ellende achter de rugquote:
Dus moet ik maar single blijven alleen maar omdat ik (buiten mijn schuld om) in de ziektewet terecht ben gekomen?quote:Op zondag 23 september 2012 23:27 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oef. Volgens mij heb je grotere problemen dan problemen met versieren.
Als je zo vaag blijft worden wij er natuurlijk ook niet wijzer vanquote:Op zondag 23 september 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een lange weg vol ellende achter de rug
[..]
Dus moet ik maar single blijven alleen maar omdat ik (buiten mijn schuld om) in de ziektewet terecht ben gekomen?
Ja wat wil je weten dan? Hoe vaak ik aan zelfmoord heb gedacht of zo?quote:Op zondag 23 september 2012 23:30 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je zo vaag blijft worden wij er natuurlijk ook niet wijzer van
Nee want contact leggen met het andere geslacht is een skill die compleet op zichzelf staat. Als je hulp uit zulks een reeks wilt halen moet je over zulke dingen open zijn. Het enige wat je nu doet is hier huilen over dat alles kut is, maar duidelijk schep je niet.quote:Op zondag 23 september 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet van belang voor dit topic??
Je zei dat je geen geld hebt enzo. Het lijkt me verstandig om dat ook te fixen. Je kan het relatiegebeuren wel in parallel doen, maar je vergroot je kansen aanzienlijk als je een vorm van inkomen hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 23:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb een lange weg vol ellende achter de rug
[..]
Dus moet ik maar single blijven alleen maar omdat ik (buiten mijn schuld om) in de ziektewet terecht ben gekomen?
Huilen? Man, ik antwoord toch alleen maar op vragen die mij gesteld worden?quote:Op zondag 23 september 2012 23:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee want contact leggen met het andere geslacht is een skill die compleet op zichzelf staat. Als je hulp uit zulks een reeks wilt halen moet je over zulke dingen open zijn. Het enige wat je nu doet is hier huilen over dat alles kut is, maar duidelijk schep je niet.
Zoek werk, vrouwen houden van geld.quote:Op zondag 23 september 2012 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Huilen? Man, ik antwoord toch alleen maar op vragen die mij gesteld worden?
Jij wou mij advies geven. Goed, dan geef me advies, maar ga zelf niet zo lopen janken dat een ander zou lopen huilen. Gedraag je even als een volwassene ipv als een 11 jarig fokkertje en kom even met wat beters
Ja, want vrouwen houden blijkbaar van geld?quote:Op zondag 23 september 2012 23:37 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je zei dat je geen geld hebt enzo. Het lijkt me verstandig om dat ook te fixen. Je kan het relatiegebeuren wel in parallel doen, maar je vergroot je kansen aanzienlijk als je een vorm van inkomen hebt.
Vertel me eens iets wat ik nog niet wist manquote:Op zondag 23 september 2012 23:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zoek werk, vrouwen houden van geld.
Bitches 101, door Chocobeer.
Vrouwen houden van mannen die werken voor hun geld.quote:Op zondag 23 september 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen houden blijkbaar van geld?
Ik heb ook een inkomen, alleen ik werk daar niet voor. Dat komt allemaal later wel. Nu is het gewoon nog niet zo ver.
[..]
Vertel me eens iets wat ik nog niet wist man
Allemaal volgens jou?quote:Op zondag 23 september 2012 23:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Vrouwen houden van mannen die werken voor hun geld.
Is iets primitiefs ja.quote:
Ah ok, dan is het dus nog niet zo heel erg zoals je het net stelde.quote:Op zondag 23 september 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, want vrouwen houden blijkbaar van geld?
Ik heb ook een inkomen, alleen ik werk daar niet voor. Dat komt allemaal later wel. Nu is het gewoon nog niet zo ver.
Om even jouw gedachtegang te gebruiken: "Dat is toch helemaal niet van belang?"quote:Op zondag 23 september 2012 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeg, hoe oud ben je eigenlijk?
Vreemde beliefs heb jij man.quote:Op zondag 23 september 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het dus nog niet zo heel erg zoals je het net stelde.
Een algemene stelling voor dit topic: Volgens mij boeit het vrouwen helemaal geen f*ck hoeveel je verdient, wat je baan is, wat je hobbies zijn, etc. Volgens mij doet je status er helemaal niet zoveel aan toe. Uitstraling is veel belangrijker en als je die X Factor niet hebt, dan heb je pech gehad.
Ik kan me er wel een beetje in vinden...quote:Op zondag 23 september 2012 23:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Vreemde beliefs heb jij man.
Je adviezen (en tevens antwoorden) lijken op die van een puber.quote:Op zondag 23 september 2012 23:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Om even jouw gedachtegang te gebruiken: "Dat is toch helemaal niet van belang?"
Het boeit wel of je werkt. Als je werkt geeft dat namelijk een soort zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel aan dat voor veel vrouwen aantrekkelijk is.quote:Op zondag 23 september 2012 23:45 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het dus nog niet zo heel erg zoals je het net stelde.
Een algemene stelling voor dit topic: Volgens mij boeit het vrouwen helemaal geen f*ck hoeveel je verdient, wat je baan is, wat je hobbies zijn, etc. Volgens mij doet je status er helemaal niet zoveel aan toe. Uitstraling is veel belangrijker en als je die X Factor niet hebt, dan heb je pech gehad.
Nee ik ben geen puber meer. Voilaquote:Op zondag 23 september 2012 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je adviezen (en tevens antwoorden) lijken op die van een puber.
In je fobo staat bijvoorbeeld "Beroep Oliesjeik", wat niet erg volwassen op mij overkomt.
Dus wou ik even weten of jouw leeftijd wellicht toch wat hoger is dan ik op basis van jouw fobo zou kunnen concluderen.
En nee, ik ben niet zoals jij, ik onderbouw liever
En nu jij weerquote:Op zondag 23 september 2012 23:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee ik ben geen puber meer. Voila
Precies, dus gewoon jezelf zo awesome mogelijk maken. Alles telt, sommige dingen (zelfvertrouwen, sociale skills) zijn alleen belangrijker dan anderen (looks en geld).quote:Op zondag 23 september 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan me er wel een beetje in vinden...
Maar vrouwen kunnen natuurlijk niet op een hoop gegooid worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |