Ze zou de vrouw van een volkszanger kunnen zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 20:43 schreef Paxcon het volgende:
Die Jeannet heeft echt zo'n paragnostenhoofd
Ze zouden zomaar in eens bij de verkeerde boer op de stoep staanquote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef Pedroso het volgende:
Wel goed dat iedereen het gevonden heeft.
"Ja, hihihi de TomTom he, hehehe"quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef Pedroso het volgende:
Wel goed dat iedereen het gevonden heeft.
Ja of in ieder geval 'publiek bij het Tros Piratenfestival'.quote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze zou de vrouw van een volkszanger kunnen zijn.
Echt?quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef matthijst het volgende:
Yoni (Sanskrit: योनि yoni) is the Sanskrit word for the vagina.
godver Cee!quote:Op zondag 23 september 2012 20:46 schreef Cee het volgende:
Verrek, ik moet de was nog strijken besef ik me nu ineens.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:47 schreef matthijst het volgende:
Yoni lijkt op een oostblokhoer.
Alsof ze net in d'r trabant ergens uit een schuur is komen aanrijden
Soort zoekt soort.quote:Op zondag 23 september 2012 20:48 schreef prinsrob het volgende:
gewoon geen mooie meidenonbegrijpelijk... misschien valt henk op lelijk. hopelijk zijn ze van binnen ook een beetje lelijk
Lisa is wel knap.quote:Op zondag 23 september 2012 20:48 schreef prinsrob het volgende:
gewoon geen mooie meidenonbegrijpelijk... misschien valt henk op lelijk. hopelijk zijn ze van binnen ook een beetje lelijk
Lisa is zeker niet verkeerd imo.quote:Op zondag 23 september 2012 20:48 schreef prinsrob het volgende:
Niet dat ik weetquote:Op zondag 23 september 2012 20:49 schreef Paxcon het volgende:
2 op de wang, 1 op de mond?
is dat iets in de homoscene?
Lisa is leuk. Fiona ook wel, als ze haar best doet.quote:Op zondag 23 september 2012 20:48 schreef prinsrob het volgende:
Bij deze niet zag ikquote:Op zondag 23 september 2012 20:49 schreef Paxcon het volgende:
2 op de wang, 1 op de mond?
is dat iets in de homoscene?
quote:Op zondag 23 september 2012 20:49 schreef Djeez het volgende:
Hier voelt een aankomende homoboer zich wel thuis. Zitten toch altijd in de stront
nee lisa ziet er prima uit, maar uit meer dan 1000 opties vallen er toch wel 3 mooie te kiezen die ook een beetje bij je passenquote:Op zondag 23 september 2012 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lisa is zeker niet verkeerd imo.
quote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef Silenus het volgende:
Die homo's komen wel allemaal via de achteringang langs bij Willem.
Fout, maar grappig.quote:Op zondag 23 september 2012 20:50 schreef Silenus het volgende:
Die homo's komen wel allemaal via de achteringang langs bij Willem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |