Zei je net ook.quote:Op zondag 23 september 2012 16:52 schreef Hamilcar het volgende:
De hand van Van Bommel is zichtbaar.
quote:Op zondag 23 september 2012 16:50 schreef Toekito het volgende:
Wissel die grijze blind met mic is eens
Teringlijersquote:Op zondag 23 september 2012 16:53 schreef j0rdiiii het volgende:
shit jongens jojoortje heeft het topic gevonden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan renneger Schaken laten counterequote:Op zondag 23 september 2012 16:58 schreef mrstylo het volgende:
Koeman doet wel slim. Laten Marcelo en Derijck vrij wanneer ze de bal hebben.
Dat heet bal veroveren.quote:
Wat boeit jou het?quote:Op zondag 23 september 2012 17:00 schreef RvLaak het volgende:
Ook de eerste keer dat ik het PSV publiek hoor
Net als bij Manolev, gewoon exceptioneel goed.quote:Op zondag 23 september 2012 17:02 schreef Doublepain het volgende:
Die bal van Pelle, tikie takie alleen komt niemand op zijn niveau dus begrijpen ze hem niet
pellequote:Op zondag 23 september 2012 17:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik blijf het wel skir vinden van Feyenoord dat ze geen spits kunnen regelen
Heskey was transfervrij en Del Piero ook maar te laatquote:Op zondag 23 september 2012 17:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik blijf het wel skir vinden van Feyenoord dat ze geen spits kunnen regelen
Duidelijk wel, werd vastgehoudenquote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef Toekito het volgende:
Dit was geen Penal geloof ik. Pellé wordt nou irritant
jij gaat ook voor iedereen liggen toch?quote:
Het is al heel wat dat hij weet dattie beter kan gaan liggen dan wat met de bal doenquote:Op zondag 23 september 2012 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
3x al in de 16 liggen volgens mij
Derijck omarmt hem alsof het zijn geliefde is... Netjes om het middelquote:Op zondag 23 september 2012 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus jij hebt een bril nodig.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij gaat ook voor iedereen liggen toch?
Zet jij je psv-gekleurde maar weer af danquote:Op zondag 23 september 2012 17:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Serieus jij hebt een bril nodig.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alleen voor de lekkertjesquote:Op zondag 23 september 2012 17:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
fan zijn betekend niet dat je ineens niks verkeerds meer ziet bij je eigen spits hoorquote:
Ik kijk tenminste de herhaling voordat ik zomaar "Kut scheids!" ga roepen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zet jij je psv-gekleurde maar weer af dan
Hij doet een hoop dingen niet of minder goed, maar dat was imo een penaltyquote:Op zondag 23 september 2012 17:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
fan zijn betekend niet dat je ineens niks verkeerds meer ziet bij je eigen spits hoor
PSV beter, helaasquote:Op zondag 23 september 2012 17:06 schreef Pedroso het volgende:
Net ingeschakeld. Wie is er beter en zijn er al veel kansen geweest ?
Ach, hangt ervan af. Bij Blom roep ik vooraf altijd vast "Kutscheids"quote:Op zondag 23 september 2012 17:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kijk tenminste de herhaling voordat ik zomaar "Kut scheids!" ga roepen.
Dan mag hetquote:Op zondag 23 september 2012 17:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ach, hangt ervan af. Bij Blom roep ik vooraf altijd vast "Kutscheids"
Vorige week ook al, vooral door het resultaat... Hopelijk deze week een herhalingquote:Op zondag 23 september 2012 17:07 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is wel de leukste wedstrijd van het weekend tot nu toe, die ik gezien heb.
Mooi goedkoop bij de jongensafdeling.quote:Op zondag 23 september 2012 17:06 schreef Doublepain het volgende:
Advocaat heeft zijn jasje van de C&A aan
Anti voetbalquote:Op zondag 23 september 2012 17:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Staan ze daar, Lens en Narsingh tegen 5 man.
het psv publiek is gewoon het ajax publiek van 2004 tot en met 2009 gewordenquote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk, PSV publiek begint al te fluiten. Zullen ze vast beter van gaan spelen.
Vrij logisch?quote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef Muto het volgende:
En dan hier wel geel voor geven.
Liesveld
Nee joh.quote:
quote:
Waarom 2009 specifiek?quote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
het psv publiek is gewoon het ajax publiek van 2004 tot en met 2009 geworden
daaromquote:
Zo begon het vorige week ookquote:Op zondag 23 september 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
Wat een saaie kutwedstrijd trouwens zeg.
Heb serieus moeite de aandacht erbij te houden ookquote:Op zondag 23 september 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 17:12 schreef GGMM het volgende:
Vanwaar "ook"?quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 17:14 schreef Doublepain het volgende:
Ja joh nog een neger, verwar Reitsma maar lekker extra
kwaliteit > leeftijdquote:Op zondag 23 september 2012 17:14 schreef Pedroso het volgende:
Wordt wel erg jong achterin nu bij Feijenoord.
Doe je het weer.quote:Op zondag 23 september 2012 17:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vorige week... Begon ook saai, Feyenoord won toen ook... En PSV verloor toen ook...
Altijd lachen als ajacieden dit posten.quote:Op zondag 23 september 2012 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat ze lekker joh, anders zitten ze de hele wedstrijd niks te doen.
Geloof, hoop en liefdequote:Op zondag 23 september 2012 17:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doe je het weer.
Waarop is "ook" nu gebaseerd?
Uh, oke.quote:Op zondag 23 september 2012 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd lachen als ajacieden dit posten.
OEHquote:Op zondag 23 september 2012 17:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd lachen als ajacieden dit posten.
Geldt ook voor Feyenoord hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 17:12 schreef Pedroso het volgende:
Vroeger was PSV altijd gevaarlijk met spelhervattingen maar tegenwoordig kun je wel 10 corners weggeven tegen PSV. Geen probleem.
quote:
en de beslissende treffer makenquote:Op zondag 23 september 2012 17:15 schreef Toekito het volgende:
Dat was wissel 1Nu zal Pelle wel blijven staan
Ah, liefde maakt blind dus eigenlijk.quote:
Nee niet eens een schotquote:Op zondag 23 september 2012 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Feijenoord al een fatsoenlijke aanval gehad ? Heb het eerste half uur gemist maar zoals ze nu spelen scoren ze in geen 30 uur.
1 of 2, maar niets bijzondersquote:Op zondag 23 september 2012 17:16 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Feijenoord al een fatsoenlijke aanval gehad ? Heb het eerste half uur gemist maar zoals ze nu spelen scoren ze in geen 30 uur.
En PSV?quote:
Hij fluit gewoon slechtquote:Op zondag 23 september 2012 17:18 schreef mrstylo het volgende:
Feyenoorders die klagen over scheidsrechters.
KNBBquote:Op zondag 23 september 2012 17:18 schreef mrstylo het volgende:
Feyenoorders die klagen over scheidsrechters.
Penalty vorige week was zeker ook terecht?quote:
Kan ik me echt niet meer heugenquote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Penalty vorige week was zeker ook terecht?
quote:
Nee johquote:Op zondag 23 september 2012 17:18 schreef Adames het volgende:
[..]
vorige week toch ook? speelt ook niet echt op zijn favoriete flank
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Schaken heeft dit seizoen tot nu toe meer laten zien dan Narsingh, Mertens, Lens en Matavz bij elkaar.
Feyenoord speelt nooit compact tochquote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef Geo4kant het volgende:
Leuke wedstrijd.
Vind het wel verrassend hoeveel ruimte er ligt en het hoge tempo.. zeker tegen Feyenoord. Ik had een compact Feyenoord verwacht want dan heeft PSV het super moeilijk.
Je kon hem geven. De week daarvoor hebben we 2 strafschoppen niet gekregen waarvan er 1 er 100% één was, dan heb je reden tot klagen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Penalty vorige week was zeker ook terecht?
Deze week ook weer 2 niet.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Je kon hem geven. De week daarvoor hebben we 2 strafschoppen niet gekregen waarvan er 1 er 100% één was, dan heb je reden tot klagen.
Je hebt ook selectief geheugen blijkbaar.quote:
Wel compacter en een stuk fysieker.. daar heeft PSV het altijd moeilijk mee, maar zo spelen ze vandaag totaal niet.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord speelt nooit compact toch
Nee, slecht geheugen. Ik weet het echt niet meerquote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt ook selectief geheugen blijkbaar.
twitter:WilfredGene twitterde op zondag 23-09-2012 om 17:18:04#Respect voor Mark van Bommel omdat hij nog geen geel heeft gekregen. Hij zit weliswaar op de tribune, maar toch. #psvfey reageer retweet
quote:Op zondag 23 september 2012 17:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
twitter:WilfredGene twitterde op zondag 23-09-2012 om 17:18:04#Respect voor Mark van Bommel omdat hij nog geen geel heeft gekregen. Hij zit weliswaar op de tribune, maar toch. #psvfey reageer retweet
quote:Op zondag 23 september 2012 17:26 schreef GGMM het volgende:
Was duidelijk een pingel dat eerste moment.
Duh, dat ziet toch iedereen?quote:Op zondag 23 september 2012 17:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze vonden het een pingel omdat Strootman zijn been naar achter stak.
Pingel + rood (tweede geel)quote:Op zondag 23 september 2012 17:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze?quote:Op zondag 23 september 2012 17:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Graag 10 onweerlegbare redenen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je een andere UI nemen?
bedankt grgr
Tweede geel?quote:
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 16:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ziet toch hem met 2 benen strootman zijn been klemmen of ben je scheel?
quote:Op zondag 23 september 2012 16:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja omdat hij eruit wilt komen. Kijk dalijk maar in de rust.
Jawel, volgens de analistenquote:Op zondag 23 september 2012 17:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tweede geel?
Toen had hij geen geel.
Oke dan zal het waar zijn.quote:
Zoals ik al zei, slecht geheugenquote:Op zondag 23 september 2012 17:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke dan zal het waar zijn.
Echt een bazen argument.Ik ben om.
Verkeerde topic.quote:Op zondag 23 september 2012 17:28 schreef Fok-it het volgende:
'Het veld was dramatisch voor ons spel', liet De Boer zonder blikken of blozen weten. 'Ik weet niet waar de man is geweest die het gras moet maaien, maar hij was in elk geval niet in het stadion. ADO Den Haag had daar geen last van, de spelers van die ploeg peerden de bal alleen maar naar voren.'''
Aldus de Boer. Gelukkig zoeken ze nooit
Terecht, fijn dat je gewoon eerlijk kan zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke dan zal het waar zijn.
Echt een bazen argument.Ik ben om.
IS TOCH NIET PSV FEYENOORD OF WEL DAN JOINGEquote:Op zondag 23 september 2012 17:28 schreef Fok-it het volgende:
'Het veld was dramatisch voor ons spel', liet De Boer zonder blikken of blozen weten. 'Ik weet niet waar de man is geweest die het gras moet maaien, maar hij was in elk geval niet in het stadion. ADO Den Haag had daar geen last van, de spelers van die ploeg peerden de bal alleen maar naar voren.'''
Aldus de Boer. Gelukkig zoeken ze nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |