abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117310902
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

De enige onschuldige dode is die ambassadeur. De rest is het gevolg van de krankzinnige menigte die de zooi zo verkloten dat alle omstanders en omwonenden gevaar lopen. Als daar slachtoffers onder eigen gelederen vallen is het hun eigen schuld. Geen medelijden mee. Zelfs vanachter mijn Mac.
De ambassadeur is niet vermoord vanwege de film.
Ik heb het niet over de slachtoffers onder de rellende menigte, ik heb het over externe partijen die doelwit worden gemaakt, schuld ligt bij de moordenaars ja, maar de opstoker gaat zeker niet vrijuit.
pi_117310966
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:52 schreef De_Guidance het volgende:
Sowieso is Hofstad hier echt een hypocriet. Wat betreft het doodwensen van mensen.
Ha. Hij mag van mij doodwensen, graag zelfs want dat laat zijn echte denkbeelden zien. Daarmee viel hij flink door de mand.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117310989
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik zou er niet om treuren, het punt is dat ik dat niet hoef nee, omdat ik niet door hem ben geraakt, hoe zit het met de Joden die door hem doelwit zijn geworden omdat hij zo graag de groep en het land - Israel - wat er niets mee te maken heeft doelwit en medeverantwoordelijk maakt. Het doodwensen is pas legitiem wanneer het een naaste van mij is, of is ieder onschuldig mens wel een naaste van iemand?
Laat ik het anders verwoorden. Staat een voortijdige dood voor deze meneer in verhouding tot de zogenaamde misdaden die hij heeft gepleegd?

Provoceren kan vervelend zijn, maar daarop hoort niet de doodstraf te staan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_117311063
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat ik het anders verwoorden. Staat een voortijdige dood voor deze meneer in verhouding tot de zogenaamde misdaden die hij heeft gepleegd?

Provoceren kan vervelend zijn, maar daarop hoort niet de doodstraf te staan.
Goed, laat ik jou eens een vraag stellen dan, waarom zou hij 1 seconde langer mogen leven dan de mensen die mogelijk door zijn opstoken zijn / worden gedood? Nogmaals ik zou er niet om treuren.

Provoceren heb ik niets tegen d_H en vele andere intellectuele users als hij hebben zovaak Mohammed een pedofiel, verkrachter etc genoemd, voor geen seconde zou ik hem doodwensen omdat hij dan provoceert, ook niet van binnenuit nee. :')

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2012 13:57:43 ]
pi_117311073
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ha. Hij mag van mij doodwensen, graag zelfs want dat laat zijn echte denkbeelden zien. Daarmee viel hij flink door de mand.
Hij heeft niet in de context doodgewenst zoals jij het probeert te schetsen.

Dus niet vanwege de kritiek op de godsdienst maar vanwege het doelbewust provoceren en rellen proberen uit te lokken. En hoewel ik het daar ook niet mee eens ben vind ik dat iets heel anders.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 13:57:17 #181
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_117311091
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het valt me op dat als je lang genoeg met hem discussieert, hij dat altijd vanzelf een keer doet. Tis net alsof hij het niet door heeft. Hmm, intelligente user inderdaad.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_117311136
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:57 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het valt me op dat als je lang genoeg met hem discussieert, hij dat altijd vanzelf een keer doet. Tis net alsof hij het niet door heeft. Hmm, intelligente user inderdaad.
Je brengt het onderwerp terug naar een paar threads terug en nog kan je mij niet van inhoudelijk repliek bedienen? Shame.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 14:00:14 #183
341203 3-voud
pi_117311186
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je brengt het onderwerp terug naar een paar threads terug en nog kan je mij niet van inhoudelijk repliek bedienen? Shame.
Het blijkt dat we daarmee niet verder komen dan jouw wederkerende denkbeelden van die paar threads terug.
En dan nog je vinger wijzen naar mij. Knap... euhm... dom.
pi_117311198
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Goed, laat ik jou eens een vraag stellen dan, waarom zou hij 1 seconde langer mogen leven dan de mensen die mogelijk door zijn opstoken zijn / worden gedood? Nogmaals ik zou er niet om treuren.
Tsja, vooralsnog zijn het vooral demonstranten die elkaar afmaken. Toch een beetje eigen risico wanneer je in zo'n menigte gaat staan.

Overigens geniet het mijn voorkeur om zowel de demonstranten als de provocateurs niet dood te wensen.

En niet om treuren vind ik tamelijk hol. Je eerdere woorden waren wat sterker. Want laten we eerlijk wezen; ik zou evenmin treuren om de dood van een van de discussieerders in dit topic. Om de doodeenvoudige reden dat ik die lui niet ken.
pi_117311201
Trouwens het enige waarmee ik door de 'mand' ben gevallen is meer voor de Joden opkomen dan sommigen hiero. :')

Tot er natuurlijk een naaste van hen wordt omgebracht door het opstoken, boos op moslims zal je zijn ja, maar voor geen sec maak je mij wijs dat je vervolgens zou treuren om de dood van de persoon die hun woede op jouw omgeving heeft gericht. :')
pi_117311228
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het blijkt dat we daarmee niet verder komen dan jouw wederkerende denkbeelden van die paar threads terug.
En dan nog je vinger wijzen naar mij. Knap... euhm... dom.
Ook daar heb je niet eens inhoudelijk gereageerd mijn waarde 1-voud.
pi_117311250
Koos, zou je je reactie even kunnen corrigeren, gaat nu wat dwars door elkaar?
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 14:03:47 #188
341203 3-voud
pi_117311289
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ook daar heb je niet eens inhoudelijk gereageerd mijn waarde 1-voud.
:')

Ik had dus toch gelijk eerder: Wereldwijde rellen & protesten om filmpje, Leugens en Misleiding #15
Heerlijk die mensenkennis van me.
pi_117311339
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, vooralsnog zijn het vooral demonstranten die elkaar afmaken. Toch een beetje eigen risico wanneer je in zo'n menigte gaat staan.
Daar ben ik heel duidelijk over, het zijn idioten die het zelf opzoeken en vervolgd dienen te worden conform de dingen die ze hebben gedaan, geen medelijden niets.
quote:
Overigens geniet het mijn voorkeur om zowel de demonstranten als de provocateurs niet dood te wensen.
Waar kan die filmmaker anders op uit zijn dan hopen dat er joodse doelen worden aangeslagen, als hij tijdens bloedige rellen ook nog eens zegt dat hij Israelisch is en joden achter zijn film zitten?
quote:
En niet om treuren vind ik tamelijk hol. Je eerdere woorden waren wat sterker. Want laten we eerlijk wezen; ik zou evenmin treuren om de dood van een van de discussieerders in dit topic. Om de doodeenvoudige reden dat ik die lui niet ken.
Dus zeg je het zelf al volgens mij, het is pas legitiem als je ze kent? Iedere dode wordt door iemand gekend en is een naaste van iemand helaas.
pi_117311376
quote:
14s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef 3-voud het volgende:

[..]

:')

Ik had dus toch gelijk eerder: Wereldwijde rellen & protesten om filmpje, Leugens en Misleiding #15
Heerlijk die mensenkennis van me.
En nog weiger je inhoudelijk te reageren op minimaal 4 punten.
Ignorance is a bliss = heerlijk, right
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 14:09:04 #191
341203 3-voud
pi_117311456
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En nog weiger je inhoudelijk te reageren op minimaal 4 punten.
Ignorance is a bliss = heerlijk, right
De domheid regeert denk ik maar. Jouw tactiek altijd maar weer te beginnen "ik had een vraag hoor. Jij antwoord niet dus jij verliest"-methode begint onderhand te ontbinden.
pi_117311520
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef 3-voud het volgende:

[..]

De domheid regeert denk ik maar. Jouw tactiek altijd maar weer te beginnen "ik had een vraag hoor. Jij antwoord niet dus jij verliest"-methode begint onderhand te ontbinden.
Herhaaldelijk vragen om een antwoord, gezien je door blijft etteren over mijn reacties is geen tactiek, maar een hoop om alsnog een inhoudelijk discussie, gezien jij diegene was die het onderwerp terugbracht naar dit topic. Wellicht wordt het inmiddels wanhoop een inhoudelijk antwoord van je te krijgen en moet ik maar stoppen met mijn 'tacktiek' en opgeven idd. Los er van dat je mij overspoeld hebt met feiten natuurlijk. :')
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 14:12:11 #193
341203 3-voud
pi_117311556
Prima.
Veel succes verder met je gezuig.
pi_117311596
Ik erken overigens wel dat iedereen die de opstoker niet doodwenst of vervolgen zou na zijn eigen naaste is omgekomen moreel superieur is aan mijn moraliteit, absoluut. Ik zou niet vergevingsgezind kunnen zijn jegens die persoon, een ieder die pas hem de doodwenst nadat zijn eigen geliefden zijn omgekomen is een egoist die alleen aan zijn eigen omgeving denkt ipv onschuldigen wereldwijd.
pi_117311605
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:12 schreef 3-voud het volgende:
Prima.
Veel succes verder met je gezuig.
Open je rits :9~
pi_117419908
En de religie van de vrede gaat maar door.

quote:
Woedende Bengalen steken tempels in brand DHAKA - Duizenden relschoppers hebben in het zuidoosten van Bangladesh zeker vijf boeddhistische tempels en huizen van boeddhisten in brand gestoken. Zij protesteerden tegen een foto die beledigend voor de Koran zou zijn en door een boeddhist op Facebook zou zijn gezet.

Regeringsfunctionarissen zeiden zondag dat zeker 25.000 mensen de straat opgingen in de stad Ramuen de dorpen in de omgeving. Een districtsbestuurder zei dat ten minste 100 huizen zijn vernield. De regering zette het leger en grenswachten in om de gemoederen tot bedaren te brengen. Publieke bijeenkomsten zijn in het gebied tijdelijk verboden.

De meeste van de 153 miljoen inwoners van Bangladesh zijn moslim. De boeddhisten wonen vooral in het grensgebied met Myanmar, het vroegere Birma. Bangladesh heeft in het verleden rellen tussen moslims en hindoes gekend, maar schermutselingen tussen moslims en boeddhisten zijn tot nu toe weinig voorgekomen.

De afgelopen weken gingen tienduizenden moslims in Bangladesh de straat op om te protesteren tegen de film Onschuld van Moslims, die in de Verenigde Staten is geproduceerd. Daarin wordt de profeet Mohammed als een immoreel persoon en oplichter voorgesteld.
pi_117420136
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
En de religie van de vrede gaat maar door.

[..]

Ik begrijp die verregaande woede nooit.
Om een foto, of een filmpje, of een opmerking.
Hup, de fik erin, een ambassadeur vermoorden, schreeuwen, brullen, mensen met een ander geloof vermoorden of hun gebedshuizen in brand steken. Wat ís dat toch?
Het lijkt wel of alles gretig aangegrepen wordt om maar aan het rellen te slaan.
  zondag 30 september 2012 @ 14:14:42 #198
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_117422294
OMG al 15 delen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_117423968
quote:
Duizenden brieven uit moslimwereld voor familie van vermoorde ambassadeur

Het begon als een lokale actie van moslims om condoleancebrieven te schrijven aan de familie van de Amerikaanse ambassadeur die in Libië is vermoord, maar het is uitgegroeid tot een wereldwijde beweging die al meer dan 7000 brieven heeft opgeleverd.

Initiatiefnemer is van deze actie is Celebrate Mercy, een organisatie die probeert mensen van alle religies over het leven de profeet Mohammed te vertellen via sociale media en andere online activiteiten. Via Facebook en Twitter werd aan mensen gevraagd om deel te nemen aan de 'MercyMail Campagne' en zo 'met een goede daad te antwoorden op een slechte'.

'Ik wilde laten zien dat we het echt afschuwelijk vinden voor de familie van deze man en voor die van alle andere mensen die zijn gedood vanwege een stomme film', zegt Tarek el-Messidi, oprichter van Celebrate Mercy in een interview met de lokale Amerikaanse zender WCPO.

El-Messidi wilde ook laten zien dat niet elke moslim schreeuwend de straat op gaat om vlaggen te verbranden en met stenen te gooien. 'Door een onschuldige man te vermoorden, die niets met die film te maken had, hebben deze extremisten de profeet Mohammed veel meer beledigd dan een film ooit kan doen', staat op de website.

'In het nieuws zie je alleen maar slechte moslims', zegt El-Messidi. 'Maar de meerderheid moet hier niets van hebben.'

De campagne loopt in totaal tien dagen (waarvan er nog drie te gaan zijn), en daarna zullen de brieven naar de familie gestuurd worden. 'We hebben brieven uit meer dan 110 landen. En het zijn echt brieven, niet gewoon 'rust in vrede'. Er zitten lange brieven bij, zelfs van mensen die de ambassadeur daadwerkelijk gekend hebben.'
pi_117426527
[quote]0s.gif Op zondag 30 september 2012 12:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp die verregaande woede nooit.
Om een foto, of een filmpje, of een opmerking.
Hup, de fik erin, een ambassadeur vermoorden, schreeuwen, brullen, mensen met een ander geloof vermoorden of hun gebedshuizen in brand steken. Wat ís dat toch?
Het lijkt wel of alles gretig aangegrepen wordt om maar aan het rellen te slaan.
[/quote]

Dit dus. Volstrekt onbegrijpelijk. Alsof die mensen niets beters te doen hebben....

Maar eerlijk gezegd, snap ik ook niet wat sommige medemoslimprikkers hier bewegen, om dan allerlei schijnbewegingen te maken, alsof alles en iedereen schuld heeft aan dat achterlijke, stompzinnige geweld, behalve die moslims zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')