abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117309873
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:16 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Als mensen niet goed lezen en ook venijnig reageren is 1+1 nogal eenvoudig.
Probeer inhoudelijker te reageren ipv kromme vergelijkingen en ad hominems, dan krijg je wel gepaste antwoorden op jouw quotes.
pi_117309892
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja en Ja, wel 2 punten. Assad wordt niet gezien als een moslim, met name door de Soenitische wereld, ten tweede, als ze Assad in handen krijgen weet ik wel zeker dat hij vergelijkbaar gaat eindigen als Kaddafi.
Tja. Assad is geen moslim dus hij mag wel moslims koudmaken? :? Dacht juist dat het heel erg was als een niet-moslim de ubermensch genaamd moslim afmaakte?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117309903
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:17 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Kijk. Dat wordt ook bedoeld.
In Syrie waren de eerste demonstraties niet gelijk van die orde als we met dit simpele filmpje hebben gezien.
Valt het kwartje nu?
Over het vallen van kwartjes gesproken, snap jij echt niet dat beide rellen zowel van de film als van die mensen totaal andere doelgroepen zijn met totaal andere doelen. Als je dat nu eens snapt.
pi_117309941
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja. Assad is geen moslim dus hij mag wel moslims koudmaken? :? Dacht juist dat het heel erg was als een niet-moslim de ubermensch genaamd moslim afmaakte?
Toch wel ironisch dat je voor een Europees woord gaat, ubermensch O+
En nee, zoals ik al begon met mijn reactie, gaf ik je twee keer gelijk, bracht alleen opheldering over de achtergronden van Assad, niet dat het dan oke is. :')
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 13:20:54 #155
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_117309958
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Over het vallen van kwartjes gesproken, snap jij echt niet dat beide rellen zowel van de film als van die mensen totaal andere doelgroepen zijn met totaal andere doelen. Als je dat nu eens snapt.
Ja duh... het geeft duidelijk weer dat moslim vrij eenvoudig door het lint gaan als ze zich verongelijkt voelen door het "verderfelijke westen".

Goed dat je het eindelijk inziet.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_117310021
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:20 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ja duh... het geeft duidelijk weer dat moslim vrij eenvoudig door het lint gaan als ze zich verongelijkt voelen door het "verderfelijke westen".

Goed dat je het eindelijk inziet.
Precies, net zoals niet democratie, mensenrechten en vrijheid van meningsuiting centraal staat voor wat het Westen is, maar Breivik, Dutroux, de neo nazi's en hooligans, staat ook rellende idioten centraal voor het vormen van een opinie over de moslims he? Goed punt.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 13:25:46 #157
341203 3-voud
pi_117310096
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Precies, net zoals niet democratie, mensenrechten en vrijheid van meningsuiting centraal staat voor wat het Westen is, maar Breivik, Dutroux, de neo nazi's en hooligans, staat ook rellende idioten centraal voor het vormen van een opinie over de moslims he? Goed punt.
Dat jij je daarmee ook verongelijkt voelt wilde ik ook niet ontkennen hoor. Die aap was al uit de mouw meende ik...
pi_117310150
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:25 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat jij je daarmee ook verongelijkt voelt wilde ik ook niet ontkennen hoor. Die aap was al uit de mouw meende ik...
Ik voel mij niet daarmee verongelijkt hoor, maak je niet druk, uit persoonlijke ervaring weet ik dat de meeste Nederlanders en moslims die ik ken en tegenkom niet zo over elkaar denken. Dat jij marginale extreme figuren als represanten ziet, zegt wat meer.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 13:29:16 #159
341203 3-voud
pi_117310185
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:27 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik voel mij niet daarmee verongelijkt hoor, maak je niet druk, uit persoonlijke ervaring weet ik dat de meeste Nederlanders en moslims die ik ken en tegenkom niet zo over elkaar denken. Dat jij marginale extreme figuren als represanten ziet, zegt wat meer.
Nah, het feit zit erin dat jij al duidelijk hebt gemaakt wat je werkelijk standpunt hierin is. Meen een thread geleden dat de aap goed uit de mouw kwam.
Dus ja, dan neem ik je niet zo serieus ofcourse.
pi_117310237
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:29 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nah, het feit zit erin dat jij al duidelijk hebt gemaakt wat je werkelijk standpunt hierin is. Meen een thread geleden dat de aap goed uit de mouw kwam.
Dus ja, dan neem ik je niet zo serieus ofcourse.
Het zal mij serieus aan mijn toetsenbord roesten of jij mij wel of niet serieus neemt. Zelfs op dat vorige punt van een paar threads geleden kon je weinig inhoudelijk terug reageren, dus laten we niet doen alsof dat een startpunt was.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 13:33:41 #161
341203 3-voud
pi_117310319
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het zal mij serieus aan mijn toetsenbord roesten of jij mij wel of niet serieus neemt.
Nou... gezien je drang mij te willen overtuigen en te "pakken" denk ik van wel.
Maakt me verder ook niet uit. Het gaat erom dat de beginnende demonstraties van het Syrisch volk tegen Assad en die van het filmpje weldegelijk een wereld van verschil zijn.
pi_117310379
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:33 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nou... gezien je drang mij te willen overtuigen en te "pakken" denk ik van wel.
Maakt me verder ook niet uit. Het gaat erom dat de beginnende demonstraties van het Syrisch volk tegen Assad en die van het filmpje weldegelijk een wereld van verschil zijn.
Waarin / waarom zou ik je willen overtuigen? Wat pakken betreft, misschien als je lekker bent, maar dan alleen homo-erotisch.

Klopt, het is inderdaad een wereld van verschil, verschillende groepen, verschillende doelen, idiote reactie vs een legitieme strijd, totaal onvergelijkbaar en een wereld van verschil idd.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 13:38:49 #163
341203 3-voud
pi_117310479
Ik vind het goed.
Zoals ik al zei: we weten hoe je sympathiseert met deze demonstranten. Dat had je al duidelijk gemaakt.
pi_117310533
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:38 schreef 3-voud het volgende:
Ik vind het goed.
Zoals ik al zei: we weten hoe je sympathiseert met deze demonstranten. Dat had je al duidelijk gemaakt.
Idiote acties, idioten, juist sympathiseren, je leest echt wat je wilt lezen.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 13:43:25 #165
341203 3-voud
pi_117310599
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sure...
Wereldwijde rellen & protesten om filmpje, nu met 53 doden #13

En de rest van de onzin die je daar uitkraamt.
pi_117310659
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:43 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Sure...
Wereldwijde rellen & protesten om filmpje, nu met 53 doden #13

En de rest van de onzin die je daar uitkraamt.
Oh noeeees, je hebt me!

Een veroordeling van beide partijen kan natuurlijk niet in jouw wereld? Het is of a of b?
Onzin zeg je? Ik had weleens willen weten wat jouw reactie was als jij en jouw naasten doelwit zijn door hem. Ga dan maar hopen dat hij blijft leven en rouwen als hij sterft wanneer jouw omgevingd bloed is gevloeid. Maar ja lekker veilig achter je pc he?
pi_117310662
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Op zich vind ik je een intelligente user, maar waarom de neuk zou je die filmmaker doodwensen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_117310713
quote:
15s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Op zich vind ik je een intelligente user, maar waarom de neuk zou je die filmmaker doodwensen?
Niet omdat hij een filmmaker is, van Gogh, Hirsi Ali, Ehsan Jami, Wilders, Salman Rushdie etc wil ik absoluut niet dood vanwege de films die ze hebben gemaakt - of andere redenen for that matter - maar deze man is doelbewust aan het stoken en uit op bloedige confrontaties.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2012 13:47:29 ]
pi_117310755
quote:
7s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet omdat hij een filmmaker is, van Gogh, Hirsi Ali, Ehsan Jami, Wilders, Salman Rushdie etc wil ik absoluut niet dood vanwege de films die ze hebben gemaakt - of andere redenen for that matter - maar deze man is doelbewust aan het stoken en uit op bloedige confrontaties.
Dan hoef je iemand nog niet dood te wensen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_117310805
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]
Ga dan maar hopen dat hij blijft leven en rouwen als hij sterft wanneer jouw omgevingd bloed is gevloeid. Maar ja lekker veilig achter je pc he?
Punt is en blijft dat die dan dood zijn vanwege mongolen die gaan moorden om een simpel filmpje, NIET vanwege de filmmaker. Snap dat nou eens.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2012 @ 13:50:03 #171
341203 3-voud
pi_117310816
quote:
10s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh noeeees, je hebt me!

Een veroordeling van beide partijen kan natuurlijk niet in jouw wereld? Het is of a of b?
Onzin zeg je? Ik had weleens willen weten wat jouw reactie was als jij en jouw naasten doelwit zijn door hem. Ga dan maar hopen dat hij blijft leven en rouwen als hij sterft wanneer jouw omgevingd bloed is gevloeid. Maar ja lekker veilig achter je pc he?
De enige onschuldige dode is die ambassadeur. De rest is het gevolg van de krankzinnige menigte die de zooi zo verkloten dat alle omstanders en omwonenden gevaar lopen. Als daar slachtoffers onder eigen gelederen vallen is het hun eigen schuld. Geen medelijden mee. Zelfs vanachter mijn Mac.
pi_117310818
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan hoef je iemand nog niet dood te wensen.
Ik zou er niet om treuren, het punt is dat ik dat niet hoef nee, omdat ik niet door hem ben geraakt, hoe zit het met de Joden die door hem doelwit zijn geworden omdat hij zo graag de groep en het land - Israel - wat er niets mee te maken heeft doelwit en medeverantwoordelijk maakt. Het doodwensen is pas legitiem wanneer het een naaste van mij is, of is ieder onschuldig mens wel een naaste van iemand?
pi_117310864
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Punt is en blijft dat die dan dood zijn vanwege mongolen die gaan moorden om een simpel filmpje, NIET vanwege de filmmaker. Snap dat nou eens.
Hier hebben we het eerder over gehad mijn lieve Hofstad, ik kan ook iemand laten ombrengen middels een huurmoordenaar, of iemand die uit is op de schuldige wijzen op een onschuldige, bij beide gevallen ben ik toerekeningsvatbaar voor aanzetten tot moord.
pi_117310891
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:50 schreef 3-voud het volgende:

[..]

De enige onschuldige dode is die ambassadeur. De rest is het gevolg van de krankzinnige menigte die de zooi zo verkloten dat alle omstanders en omwonenden gevaar lopen. Als daar slachtoffers onder eigen gelederen vallen is het hun eigen schuld. Geen medelijden mee. Zelfs vanachter mijn Mac.
Wat zijn eigen gelederen?
pi_117310900
Sowieso is Hofstad hier echt een hypocriet. Wat betreft het doodwensen van mensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')