quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Dit dus.quote:Op zondag 23 september 2012 14:31 schreef S0nic het volgende:
Poulsen doet hetzelfde als Janssen hoor. In plaats van op te bouwen elke bal naar voren trappen en als dat niet kan breed spelen.
Doodsverwensing.quote:Op zondag 23 september 2012 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen mongool dat je bent, beter stik je in het zaad van Tyron
quote:Op zondag 23 september 2012 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen mongool dat je bent, beter stik je in het zaad van Tyron
Vooral van hemzelf.quote:Op zondag 23 september 2012 14:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Niet dat Eriksen goed speelde maar hij heeft deze wedstrijd maar 942848 ziekenhuis ballen gekregen. De passing was dramatisch vandaag.
Terecht, bijzonder matige speler.quote:Op zondag 23 september 2012 14:34 schreef Tyron het volgende:
Voetbalzone![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=173361
Scroll je naar beneden meteen gezeik over Eriksen
quote:Op zondag 23 september 2012 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Terecht, bijzonder matige speler.
Niks gepresteerd vorig seizoen iddquote:Op zondag 23 september 2012 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Terecht, bijzonder matige speler.
Staat nogal een andere selectie, die wil ik de tijd wel geven.quote:Weg: Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
Te hoog gegrepen, misschien PEC Zwolle.quote:Op zondag 23 september 2012 14:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt, kan er geen bal van. Roda niveau.
Alleen Vertonghen en Anita waren bepalende spelers.quote:Op zondag 23 september 2012 14:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat nogal een andere selectie, die wil ik de tijd wel geven.
Nee joh.quote:Op zondag 23 september 2012 14:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
Misschien pakt Heerenveen een puntje
Dat sluit ik niet uit.. Roda lijkt me fysiek gezien een stap te hoog voor Eriksen. Het compenseren met voetballend vermogen kan hij ook niet dus je hebt gelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen, misschien PEC Zwolle.
Anita was het belangrijkst. Tot nu toe is Poulsen een Janssen 2.0, enige verschil dat Poulsen een betere verdediger is.quote:Op zondag 23 september 2012 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alleen Vertonghen en Anita waren bepalende spelers.
Mwah, vindt Poulsen het wel goed doen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita was het belangrijkst. Tot nu toe is Poulsen een Janssen 2.0, enige verschil dat Poulsen een betere verdediger is.
KNVB Beker hebben we sowieso, over paar dagen even dat kneuzenclubje uit utrecht uitschakelen, geen probleem.quote:Op zondag 23 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Jongens volgend seizoen zal Ajax weer meedoen om de prijzen. Ik ben er voor jullie als je steun nodig hebt.
Eerst 7, toen 8 en nu 9 punten?quote:Op zondag 23 september 2012 14:40 schreef tammepiet het volgende:
Twente kan zaterdag op 9 punten komen
Die hebben echt een enorm makkelijk programma gehad tot nu toe.quote:Op zondag 23 september 2012 14:40 schreef tammepiet het volgende:
Twente kan zaterdag op 9 punten komen
quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
KNVB Beker hebben we sowieso, over paar dagen even dat kneuzenclubje uit utrecht uitschakelen, geen probleem.
Wel een druk programma.quote:Op zondag 23 september 2012 14:43 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die hebben echt een enorm makkelijk programma gehad tot nu toe.
moeten we wel even wat anders op het veld staan dan vandaag.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
KNVB Beker hebben we sowieso, over paar dagen even dat kneuzenclubje uit utrecht uitschakelen, geen probleem.
Gewoon opstelling van tweede helft.quote:Op zondag 23 september 2012 14:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
moeten we wel even wat anders op het veld staan dan vandaag.
dat in ieder geval ja.quote:Op zondag 23 september 2012 14:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gewoon opstelling van tweede helft.
Al weet ik niet of Sulejmani moet spelen, denk dat Sana er staat. Eriksen, Poulsen en de Jong op het middenveld. Boerrigter linksbuiten en de rest spreekt voor zich.quote:
Ik vind zijn lange ballen beter en moet echt niet elke keer maar kan soms best als je spelers 1 op 1 met de keeper kan zetten ( doet hij vaak ) en daarnaast veel sterker aan de bal en in de kleine ruimte, kan ook veel beter mee in het combinatiespel. Andere Ajax spelers hebben vaak meer moeite dan hoe hij tikt.quote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita was het belangrijkst. Tot nu toe is Poulsen een Janssen 2.0, enige verschil dat Poulsen een betere verdediger is.
Oh je bent al bezig met Jong Ajax?quote:Op zondag 23 september 2012 14:50 schreef tammepiet het volgende:
Je moet gewoon een 4-3-3 spelen met Kessel of Hoesen. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |