quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Dit dus.quote:Op zondag 23 september 2012 14:31 schreef S0nic het volgende:
Poulsen doet hetzelfde als Janssen hoor. In plaats van op te bouwen elke bal naar voren trappen en als dat niet kan breed spelen.
Doodsverwensing.quote:Op zondag 23 september 2012 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen mongool dat je bent, beter stik je in het zaad van Tyron
quote:Op zondag 23 september 2012 14:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eriksen mongool dat je bent, beter stik je in het zaad van Tyron
Vooral van hemzelf.quote:Op zondag 23 september 2012 14:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Niet dat Eriksen goed speelde maar hij heeft deze wedstrijd maar 942848 ziekenhuis ballen gekregen. De passing was dramatisch vandaag.
Terecht, bijzonder matige speler.quote:Op zondag 23 september 2012 14:34 schreef Tyron het volgende:
Voetbalzone![]()
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=173361
Scroll je naar beneden meteen gezeik over Eriksen
quote:Op zondag 23 september 2012 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Terecht, bijzonder matige speler.
Niks gepresteerd vorig seizoen iddquote:Op zondag 23 september 2012 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Terecht, bijzonder matige speler.
Staat nogal een andere selectie, die wil ik de tijd wel geven.quote:Weg: Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
Te hoog gegrepen, misschien PEC Zwolle.quote:Op zondag 23 september 2012 14:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt, kan er geen bal van. Roda niveau.
Alleen Vertonghen en Anita waren bepalende spelers.quote:Op zondag 23 september 2012 14:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat nogal een andere selectie, die wil ik de tijd wel geven.
Nee joh.quote:Op zondag 23 september 2012 14:36 schreef Artillerieschaap het volgende:
Misschien pakt Heerenveen een puntje
Dat sluit ik niet uit.. Roda lijkt me fysiek gezien een stap te hoog voor Eriksen. Het compenseren met voetballend vermogen kan hij ook niet dus je hebt gelijk.quote:Op zondag 23 september 2012 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen, misschien PEC Zwolle.
Anita was het belangrijkst. Tot nu toe is Poulsen een Janssen 2.0, enige verschil dat Poulsen een betere verdediger is.quote:Op zondag 23 september 2012 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Alleen Vertonghen en Anita waren bepalende spelers.
Mwah, vindt Poulsen het wel goed doen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita was het belangrijkst. Tot nu toe is Poulsen een Janssen 2.0, enige verschil dat Poulsen een betere verdediger is.
KNVB Beker hebben we sowieso, over paar dagen even dat kneuzenclubje uit utrecht uitschakelen, geen probleem.quote:Op zondag 23 september 2012 14:38 schreef Paul het volgende:
Jongens volgend seizoen zal Ajax weer meedoen om de prijzen. Ik ben er voor jullie als je steun nodig hebt.
Eerst 7, toen 8 en nu 9 punten?quote:Op zondag 23 september 2012 14:40 schreef tammepiet het volgende:
Twente kan zaterdag op 9 punten komen
Die hebben echt een enorm makkelijk programma gehad tot nu toe.quote:Op zondag 23 september 2012 14:40 schreef tammepiet het volgende:
Twente kan zaterdag op 9 punten komen
quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
KNVB Beker hebben we sowieso, over paar dagen even dat kneuzenclubje uit utrecht uitschakelen, geen probleem.
Wel een druk programma.quote:Op zondag 23 september 2012 14:43 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die hebben echt een enorm makkelijk programma gehad tot nu toe.
moeten we wel even wat anders op het veld staan dan vandaag.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
KNVB Beker hebben we sowieso, over paar dagen even dat kneuzenclubje uit utrecht uitschakelen, geen probleem.
Gewoon opstelling van tweede helft.quote:Op zondag 23 september 2012 14:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
moeten we wel even wat anders op het veld staan dan vandaag.
dat in ieder geval ja.quote:Op zondag 23 september 2012 14:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gewoon opstelling van tweede helft.
Al weet ik niet of Sulejmani moet spelen, denk dat Sana er staat. Eriksen, Poulsen en de Jong op het middenveld. Boerrigter linksbuiten en de rest spreekt voor zich.quote:
Ik vind zijn lange ballen beter en moet echt niet elke keer maar kan soms best als je spelers 1 op 1 met de keeper kan zetten ( doet hij vaak ) en daarnaast veel sterker aan de bal en in de kleine ruimte, kan ook veel beter mee in het combinatiespel. Andere Ajax spelers hebben vaak meer moeite dan hoe hij tikt.quote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita was het belangrijkst. Tot nu toe is Poulsen een Janssen 2.0, enige verschil dat Poulsen een betere verdediger is.
Oh je bent al bezig met Jong Ajax?quote:Op zondag 23 september 2012 14:50 schreef tammepiet het volgende:
Je moet gewoon een 4-3-3 spelen met Kessel of Hoesen. Klaar.
Maak me pas zorgen als ze volgende week van ons winnen en ook de andere tegenstanders op niveau pakken.quote:Op zondag 23 september 2012 14:43 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die hebben echt een enorm makkelijk programma gehad tot nu toe.
Twente wint niet van onsquote:Op zondag 23 september 2012 14:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maak me pas zorgen als ze volgende week van ons winnen en ook de andere tegenstanders op niveau pakken.
geen idee, lijkt me wel interressant om te wetenquote:Op zondag 23 september 2012 15:02 schreef stoeltafel het volgende:
Wat zonde zeg! Wat een kans van Boerrighter:( wanneer stond Ajax voor het laatst na 6 wedstrijden bovenaan?
2010/2011 stond Ajax ronde 6 en 7 bovenaan.quote:Op zondag 23 september 2012 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
geen idee, lijkt me wel interressant om te weten
Al jaren een luizenploeg dat Twente.quote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef tammepiet het volgende:
Twente pingel gehad, goal Heerenveentje afgekeurd: 1-0 Twente. AZ wel op puntenverlies.
Ze hebben wel kwaliteit, ook een makkelijk programma tot nu toequote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Al jaren een luizenploeg dat Twente.
Ze zijn nog altijd beter dan de alternatievenquote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Opvallend dat Frank bepaalde spelers de hand boven het hoofd houdt die slecht spelen (Siem, Eriksen)
bedoel meer dat die gasten nooit gewisseld worden hoe slecht ze ook spelenquote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn nog altijd beter dan de alternatieven
Dat is waar jaquote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
bedoel meer dat die gasten nooit gewisseld worden hoe slecht ze ook spelen
achter de feiten aanlopen zijn we wel gewend...quote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Klote klote klote als je nu ziet dat PSV weer gelijk is gekomen en Twente op 6 punten staat
Ja hoor. Dat we al 2 jaar achter elkaar dit hebben gehad weet ik nog goed hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
achter de feiten aanlopen zijn we wel gewend...
Zegt nog niks man, eerste echte meetpunt is de winterstop, maar Twente en PSV zijn de grootste concurrenten voor de titel, kunnen zaterdag alweer op Twente inlopen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Klote klote klote als je nu ziet dat PSV weer gelijk is gekomen en Twente op 6 punten staat
Weet ik heus wel.quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt nog niks man, eerste echte meetpunt is de winterstop, maar Twente en PSV zijn de grootste concurrenten voor de titel, kunnen zaterdag alweer op Twente inlopen.
Binnen 2 weken 2 keer tegen utrecht nogquote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het was ook vrij voorspelbaar dat je punten zou verliezen uit tegen ADO.
Aan de ene kant wel maar er zijn eigenlijk geen excuses voorquote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het was ook vrij voorspelbaar dat je punten zou verliezen uit tegen ADO.
Voor de beker interesseert me nietquote:Op zondag 23 september 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnen 2 weken 2 keer tegen utrecht nog
het is wel triest dat je met angst en beven voor de tv zit als Ajax tegen een vechtploeg moetquote:Op zondag 23 september 2012 18:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar er zijn eigenlijk geen excuses voor
Het is eerder triest dat ADO en Utrecht doen alsof ze aartsrivaal van Ajax zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
het is wel triest dat je met angst en beven voor de tv zit als Ajax tegen een vechtploeg moet
Ik zit al tijden (jaren) niet meer gerust als Ajax speelt, pas bij 3-0 voor ben ik van overtuigd dat de punten binnen zijnquote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
het is wel triest dat je met angst en beven voor de tv zit als Ajax tegen een vechtploeg moet
dat ook. maar dat betekent wel dat ze met het mes op de tanden gaan spelen en wij zijn daar blijkbaar niet tegen bestand.quote:Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is eerder triest dat ADO en Utrecht doen alsof ze aartsrivaal van Ajax zijn.
Onder Martin Jol in kalenderjaar 2010 tot Juni zat ik met een gerust hart.quote:Op zondag 23 september 2012 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zit al tijden (jaren) niet meer gerust als Ajax speelt, pas bij 3-0 voor ben ik van overtuigd dat de punten binnen zijn
ach vroeger kon de tegenstander nog kiezen met hoeveel ze een pak slaag van ons kregenquote:Op zondag 23 september 2012 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zit al tijden (jaren) niet meer gerust als Ajax speelt, pas bij 3-0 voor ben ik van overtuigd dat de punten binnen zijn
Je verliest eerder van jezelf vind ik. Je weet dat soort ploegen er vol op gaan toch?quote:Op zondag 23 september 2012 18:32 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
dat ook. maar dat betekent wel dat ze met het mes op de tanden gaan spelen en wij zijn daar blijkbaar niet tegen bestand.
of ze vinden zichzelf blijkbaar geweldig en denken dat ze Utrecht en Ado wel even oprollen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je verliest eerder van jezelf vind ik. Je weet dat soort ploegen er vol op gaan toch?
is inderdaad gewoon een mentaal probleemquote:Op zondag 23 september 2012 18:35 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
of ze vinden zichzelf blijkbaar geweldig en denken dat ze Utrecht en Ado wel even oprollen.
het is in ieder geval duidelijk dat sommigen geen peper in hun reet hebben
Als Willem van Hanegem vroeger slecht speelde begon die hard te werken en slidings te maken .Daardoor kon die nog steeds van waarde zijn voor zijn ploeg.quote:Op zondag 23 september 2012 18:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
is inderdaad gewoon een mentaal probleem
Die was ook gewoon gehaald voor de breedte. Ondanks zijn wat trage handelingssnelheid, zou hij zich toch zeker wel in zo'n wedstrijd staande moeten kunnen houden.quote:Op zondag 23 september 2012 18:50 schreef Tarado het volgende:
Je weet bij de meesten dat ze beter kunnen maar bij Schone heb ik echt mijn vraagtekens, die heeft gewoon een te trage handelingssnelheid, hij kwam voor niks dus geen miskoop maar in ieder geval geen aanwinst.
Hier kwam Andre Ooijer kijken op de training, die schoffelde elke mongool + Rodney Sneijder zonder inzet omverquote:Op zondag 23 september 2012 18:39 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Als Willem van Hanegem vroeger slecht speelde begon die hard te werken en slidings te maken .Daardoor kon die nog steeds van waarde zijn voor zijn ploeg.
Het is jammer dat z,on Eriksen een lethargische houding aanneemt en er steeds achteraan sjokt .
Poulsen heeft het in zich om dat ook te doenquote:Op zondag 23 september 2012 20:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hier kwam Andre Ooijer kijken op de training, die schoffelde elke mongool + Rodney Sneijder zonder inzet omver
Die jongen komt van Zweden naar Ajax en daar kan je gewoon niet veel van verwachten nog, rustig aan met die jongen.quote:
Ik heb geen officiële uitleg gehoord, maar het leek erop dat spelers rust kregen na een zware europese wedstrijd.quote:
quote:Alderweireld: middenveld sloeg nergens op
24 september 2012
Toby Alderweireld was in De Telegraaf hard over met name het middenveld van Ajax tegen ADO Den Haag. "Sorry om het te moeten zeggen, maar het middenveld sloeg gewoon nergens op. Het begon met Lasse Schöne die te kort terug speelde. Dat gaf ADO het gevoel dat er iets viel te halen en hadden we ze nooit mogen geven. En bij de 1-0 kopte er iemand zo vrij in. We zijn er goed in om onszelf in de problemen te brengen”, was de Belg openhartig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |