Wel een druk programma.quote:Op zondag 23 september 2012 14:43 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die hebben echt een enorm makkelijk programma gehad tot nu toe.
moeten we wel even wat anders op het veld staan dan vandaag.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
KNVB Beker hebben we sowieso, over paar dagen even dat kneuzenclubje uit utrecht uitschakelen, geen probleem.
Gewoon opstelling van tweede helft.quote:Op zondag 23 september 2012 14:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
moeten we wel even wat anders op het veld staan dan vandaag.
dat in ieder geval ja.quote:Op zondag 23 september 2012 14:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gewoon opstelling van tweede helft.
Al weet ik niet of Sulejmani moet spelen, denk dat Sana er staat. Eriksen, Poulsen en de Jong op het middenveld. Boerrigter linksbuiten en de rest spreekt voor zich.quote:
Ik vind zijn lange ballen beter en moet echt niet elke keer maar kan soms best als je spelers 1 op 1 met de keeper kan zetten ( doet hij vaak ) en daarnaast veel sterker aan de bal en in de kleine ruimte, kan ook veel beter mee in het combinatiespel. Andere Ajax spelers hebben vaak meer moeite dan hoe hij tikt.quote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anita was het belangrijkst. Tot nu toe is Poulsen een Janssen 2.0, enige verschil dat Poulsen een betere verdediger is.
Oh je bent al bezig met Jong Ajax?quote:Op zondag 23 september 2012 14:50 schreef tammepiet het volgende:
Je moet gewoon een 4-3-3 spelen met Kessel of Hoesen. Klaar.
Maak me pas zorgen als ze volgende week van ons winnen en ook de andere tegenstanders op niveau pakken.quote:Op zondag 23 september 2012 14:43 schreef S0nic het volgende:
[..]
Die hebben echt een enorm makkelijk programma gehad tot nu toe.
Twente wint niet van onsquote:Op zondag 23 september 2012 14:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maak me pas zorgen als ze volgende week van ons winnen en ook de andere tegenstanders op niveau pakken.
geen idee, lijkt me wel interressant om te wetenquote:Op zondag 23 september 2012 15:02 schreef stoeltafel het volgende:
Wat zonde zeg! Wat een kans van Boerrighter:( wanneer stond Ajax voor het laatst na 6 wedstrijden bovenaan?
2010/2011 stond Ajax ronde 6 en 7 bovenaan.quote:Op zondag 23 september 2012 15:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
geen idee, lijkt me wel interressant om te weten
Al jaren een luizenploeg dat Twente.quote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef tammepiet het volgende:
Twente pingel gehad, goal Heerenveentje afgekeurd: 1-0 Twente. AZ wel op puntenverlies.
Ze hebben wel kwaliteit, ook een makkelijk programma tot nu toequote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Al jaren een luizenploeg dat Twente.
Ze zijn nog altijd beter dan de alternatievenquote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Opvallend dat Frank bepaalde spelers de hand boven het hoofd houdt die slecht spelen (Siem, Eriksen)
bedoel meer dat die gasten nooit gewisseld worden hoe slecht ze ook spelenquote:Op zondag 23 september 2012 18:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze zijn nog altijd beter dan de alternatieven
Dat is waar jaquote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
bedoel meer dat die gasten nooit gewisseld worden hoe slecht ze ook spelen
achter de feiten aanlopen zijn we wel gewend...quote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Klote klote klote als je nu ziet dat PSV weer gelijk is gekomen en Twente op 6 punten staat
Ja hoor. Dat we al 2 jaar achter elkaar dit hebben gehad weet ik nog goed hoor.quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
achter de feiten aanlopen zijn we wel gewend...
Zegt nog niks man, eerste echte meetpunt is de winterstop, maar Twente en PSV zijn de grootste concurrenten voor de titel, kunnen zaterdag alweer op Twente inlopen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Klote klote klote als je nu ziet dat PSV weer gelijk is gekomen en Twente op 6 punten staat
Weet ik heus wel.quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zegt nog niks man, eerste echte meetpunt is de winterstop, maar Twente en PSV zijn de grootste concurrenten voor de titel, kunnen zaterdag alweer op Twente inlopen.
Binnen 2 weken 2 keer tegen utrecht nogquote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het was ook vrij voorspelbaar dat je punten zou verliezen uit tegen ADO.
Aan de ene kant wel maar er zijn eigenlijk geen excuses voorquote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Het was ook vrij voorspelbaar dat je punten zou verliezen uit tegen ADO.
Voor de beker interesseert me nietquote:Op zondag 23 september 2012 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Binnen 2 weken 2 keer tegen utrecht nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |