Bedankt voor de tip. Wat een bazenserie + film zeg!quote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Serenity is de naam van de pilot, die episode duurt ook een uur.
Na dat Firefly geen geen tweede seizoen kreeg, heeft Joss Whedon, om Firefly goed af te sluiten de film Serenity uitgebracht.
Dus, de eerste aflevering heeft de naam Serenity, en de film uit 2005 ook
Daar heb je wel gelijk in ja, maar moet zeggen dat ik bij FNL wel voor het eerst weer een beetje dat OC en OTH gevoel kreegquote:Op zondag 23 september 2012 12:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Friday Night Lights vind ik toch net iets anders. Iets volwassener, veel minder een dertien in een dozijn repetitief teen drama, ook wat maatschappij-kritischer en zo.
Volgens mij focust www.seriable.com zich enkel op series met een doorlopend verhaal.quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef mstx het volgende:
Ik vond de pilot van Last Resort wel erg leuk.![]()
Kun je eigenlijk ergens op internet zien welke series een doorlopend verhaal hebben en welke per aflevering zijn? Die series met een verhaal per aflevering vind ik eigenlijk niet zo leuk, ik zoek meer series zoals 24, lost, prison break etc.
Dat is best een handige site!quote:Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Volgens mij focust www.seriable.com zich enkel op series met een doorlopend verhaal.
Doorlopende series zijn inderdaad het gaafst!quote:Op zondag 23 september 2012 23:00 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Volgens mij focust www.seriable.com zich enkel op series met een doorlopend verhaal.
zo jammer dat jericho zo op een open einde is gecancelledquote:Op maandag 24 september 2012 19:20 schreef lelouch het volgende:
Revolution gekeken. Deed mij erg veel denken aan Jericho.
Hopelijk kunnen ze de verhaallijn op niveau houden en er geen Terra Nova achtige rommel van maken.
Last Resort was erg goed! Al deed het einde van de eerste aflevering een beetje suggereren dat het nu een langzame drama serie werd over een groep militairen die een leven proberen te krijgen op het eiland ipv militaire actie & politiek complot.
Ze hebben het nog geprobeerd om een dragelijk einde te maken. Dat het half afgesloten is. Carnivale stopt gewoon op een punt met een cliffhanger.quote:Op maandag 24 september 2012 19:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zo jammer dat jericho zo op een open einde is gecancelled
Wat dacht je van V, dat was ook echt een open eindequote:Op maandag 24 september 2012 20:02 schreef portie het volgende:
[..]
Ze hebben het nog geprobeerd om een dragelijk einde te maken. Dat het half afgesloten is. Carnivale stopt gewoon op een punt met een cliffhanger.
heb ik echt zo een hekel aan doe dan nog een dubbele ep met afsluiterquote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef lelouch het volgende:
[..]
Wat dacht je van V, dat was ook echt een open einde
Beste cartoon ooitquote:Op maandag 24 september 2012 19:53 schreef JDx het volgende:
Wat dacht je van Invader Zim, zo midden in het seizoen gestopt, kut Nick
Echt he, epic!quote:
Goedgekeurd als filler! Was skeptisch, maar zitten toch wat erg goede acteurs ook bij.quote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef motorbloempje het volgende:
Last Resort komt nu langzaam binnen
Klinkt interessant.quote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand "Copper" al gezien?
2 episodesquote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft iemand "Copper" al gezien?
THanks! Gaan we die ook 's binnenhengelen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:44 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
2 episodesSetting is nice als je van verkleed/geschiedenis series houdt. Verhaal komt denk echt pas op gang na de 2eps.
Je moet sowieso 2eps kijken want als je ep1 alleen kijkt dan weet je het einde niet
hehe jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik dacht al: ging dit over Revolution?
Ik hoop het nietquote:
Jup. Heb hem net gezien. Zitten een paar voorspelbare grapjes in, maar het is zeker vermakelijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:09 schreef loezzzje het volgende:
Partners, is dat nou gister uitgezonden of vanavond?
Ze hadden t bij de eerste serie in de jaren 80 moeten latenquote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef lelouch het volgende:
[..]
Wat dacht je van V, dat was ook echt een open einde
Las Vegas had zelfs een cliffhanger als eindequote:Op maandag 24 september 2012 19:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
zo jammer dat jericho zo op een open einde is gecancelled
Alle pilots...wauw...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:08 schreef Stefan het volgende:
Ben van plan gewoon alle pilots te kijken
Gister, is al te vindenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:09 schreef loezzzje het volgende:
Partners, is dat nou gister uitgezonden of vanavond?
Ok thanks!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jup. Heb hem net gezien. Zitten een paar voorspelbare grapjes in, maar het is zeker vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Mike op 26-09-2012 11:33:20 ]“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:56 schreef RanTheMan het volgende:
Nou Ik heb Last Resort ook bekeken.. En ik vrees dat het toch een soort van Terra Nova gaat worden.. Zo heel erg sterk was de pilot nu ook weer niet in mijn optiek.. Het was vermakelijk, maar wel een beetje heel veel rigoureuze beslissingen en weinig opbouw naar zaken..Ach, het wordt geen heldenserie, maar ik was toch wel blij verrast: had véél erger verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 26-09-2012 11:33:31 ]Ja doei.
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:56 schreef RanTheMan het volgende:
Nou Ik heb Last Resort ook bekeken.. En ik vrees dat het toch een soort van Terra Nova gaat worden.. Zo heel erg sterk was de pilot nu ook weer niet in mijn optiek.. Het was vermakelijk, maar wel een beetje heel veel rigoureuze beslissingen en weinig opbouw naar zaken..Thx voor deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 26-09-2012 11:33:49 ]
quote:Op woensdag 26 september 2012 09:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Thx voor deDit is het USA topic. Uitgezonden afleveringen die gewoon fatsoenlijk te downloaden zijn mag gewoon over gesproken worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
wat is het voor moeite om een spoilertje te zetten? Ik kijk hier regelmatig om nieuwe series te zoeken.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit is het USA topic. Uitgezonden afleveringen die gewoon fatsoenlijk te downloaden zijn mag gewoon over gesproken worden.
Dat wil niet zeggen dat het ook goede series zijn. Gossip Girl en 90210 zijn bijvoorbeeld regelrechte crap (die ik dus kijkquote:Op woensdag 26 september 2012 07:57 schreef loezzzje het volgende:
CW heeft niet alleen maar crap. VD, 90210, GG & SPN zijn series die goed scoren. Af en toe kopen ze series die een fail zijn maarja dat gebeurt bij andere networks ook
het is een scene van 10 seconden, ik zou me er niet druk over makenquote:Op woensdag 26 september 2012 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat is het voor moeite om een spoilertje te zetten? Ik kijk hier regelmatig om nieuwe series te zoeken.
true.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het is een scene van 10 seconden, ik zou me er niet druk over makenbinnen de 50 minuten o.i.d.
Nee hoor, dit topic is gewoon spoilervrij normaal. Of moet je dit topic maar niet openen totdat je iedere serie hebt bekeken die is uitgezonden? Als je dieper op de zaken in wil gaan met spoilers kan je beter in het topic van de serie zelf zijn (of er een aanmaken). Soms overlapt het alleen een beetje omdat we natuurlijk wel hier een mening geven over de nieuwe series die er zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit is het USA topic. Uitgezonden afleveringen die gewoon fatsoenlijk te downloaden zijn mag gewoon over gesproken worden.
Maak je niet drukquote:Op woensdag 26 september 2012 10:02 schreef RanTheMan het volgende:
bijzondere is nog wel, dat daar waar ik naar refereer ook nog in de trailer voor komtMaar goed..
De aflevering is nog niet uitgezonden en er is geen fatsoenlijke download, alleen een inferieure webrip maar geen echte HD.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij is al in 720p te vinden hoor. Verder wel eens dat spoilers zonder tags van uitgezonden afleveringen thuis horen in de desbetreffende topics en niet in algemene topics als deze. Je kunt niet verwachten dat iedereen elke nieuwe serie eerst kijkt voordat ze hier komen. Dat is wel altijd al de ongeschreven regel geweest.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
De aflevering is nog niet uitgezonden en er is geen fatsoenlijke download, alleen een inferieure webrip maar geen echte HD.
dit dus. Meer dan logisch.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hij is al in 720p te vinden hoor. Verder wel eens dat spoilers zonder tags van uitgezonden afleveringen thuis horen in de desbetreffende topics en niet in algemene topics als deze. Je kunt niet verwachten dat iedereen elke nieuwe serie eerst kijkt voordat ze hier komen. Dat is wel altijd al de ongeschreven regel geweest.
Ze zouden niet renewed zijn als ze niet goed scoorden. GG is imo ook niet meer wat het geweest is, dat is goed dat dit het laatste seizoen is. Ze hebben toch ook Secret Circle gecancelled en die deed het volgens mij best goed. Ik heb sowieso een afkeer van CW. Geef mij The WB maar weer terugquote:Op woensdag 26 september 2012 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat het ook goede series zijn. Gossip Girl en 90210 zijn bijvoorbeeld regelrechte crap (die ik dus kijk) en alleen maar renewed omdat ze anders niets over zouden houden.
Edit: Nikita kunnen we daar uitereraard aan toevoegen.
CW is een amerikaanse zender. Dat schrijf je gewoon als afkorting net als ABC, NBC, CBS e.d. WB is Warner Bros, ook wel een bekende afkorting.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:48 schreef JDx het volgende:
GG, CW, WB? Waaaat?
Oh GG is Gossip Girl, maar die andere twee? Mensen die een serie niet volgen, snappen niks van dit soort posts.
Ik lees met mijn fantasie dit: Good Game is imo ook niet meer wat het geweest is, dat is goed dat dit het laatste seizoen is. Geef mij The WoBley maar weer terug Maar ik moet toegeven dat de meeste series die ik kijk van Central World afkomen
Gossip Girl en 90210 hebben gewoon geluk gehad dat ze het ''minst slechts'' presteerden op de CW. In Gossip Girl's geval was het volgens mij zelfs zo dat ze puur renewed zijn omdat het er al 5 jaar op is, en ze het een goede afsluiting gunde ( de stars waren toch nog gecontracteerd voor seizoen 6 ). Secret Circle had dezelfde ratings als 90210 en GG, maar minder bekend internationaal, en daarnaast te riskant om een serie met die ratings een 2e seizoen te geven.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze zouden niet renewed zijn als ze niet goed scoorden. GG is imo ook niet meer wat het geweest is, dat is goed dat dit het laatste seizoen is. Ze hebben toch ook Secret Circle gecancelled en die deed het volgens mij best goed. Ik heb sowieso een afkeer van CW. Geef mij The WB maar weer terugMaar ik moet toegeven dat de meeste series die ik kijk van CW afkomen
Ben & Kate - TE grappig en het is weer eens wat anders!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:53 schreef Armageddon het volgende:
Vanavond Ben & Kate en The Mindy Project eens even bekijken. Last Resort blijf ik nog even volgen. Revolution heb ik naar de digitale prullenbak verwezen.
quote:"Revolution" has it all. Bad writing. Bad acting. Bad premise. The trifecta. Which probably means that, in the grand tradition of groundbreaking TV shows like "According To Jim', NBC is prepared to keep this turkey going for 7 or 8 years until it finds it footing.
Giancarlo Esposition is better than this.To paraphrase Lloyd Bentsen, " I knew Gus Fring. Gus Fring was a friend of mine. And you, my friend, are no Gus Fring". Never saw Mr. Esposito in a bad project before, but I guess there's always a first time.
This hodgepodge of "The Postman" and "Life After People" looks dead on arrival. And speaking of "dead on arrival", AMC's little zombie show seems to have a way to make this post-apocalyptic stuff a whole lot more palatable. Just add writers and some committed actors and you got yourself a winner. It CAN be done. But "Revolution" ain't doin' it.
GG heb je gelijk in. Het zou eigenlijk gecancelled moeten worden maar ze wilden het nog goed afsluiten. Eigenlijk zelfde verhaal als bij OTH denk ik. 90210 is altijd al onrealistisch geweest maar in S1 & 2 was het nog leuk. Er zitten nou helemaal geen leuke verhaallijnen meer in. Ik vraag me ook af waarom ik het nog kijkquote:Op woensdag 26 september 2012 11:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gossip Girl en 90210 hebben gewoon geluk gehad dat ze het ''minst slechts'' presteerden op de CW. In Gossip Girl's geval was het volgens mij zelfs zo dat ze puur renewed zijn omdat het er al 5 jaar op is, en ze het een goede afsluiting gunde ( de stars waren toch nog gecontracteerd voor seizoen 6 ). Secret Circle had dezelfde ratings als 90210 en GG, maar minder bekend internationaal, en daarnaast te riskant om een serie met die ratings een 2e seizoen te geven.
Maar ik mis ook de tijd van WB. Toen had je ook tiener-series enzo maar met veel meer gevoel erin. Ipv dat alles op daten/seks is gericht. Of dat ze zich gedragen als veel oudere types ( als tiener een grote studio runnen is niet echt realistisch namelijk ( zie 90210 Navid ) ).
Vampire Diaries is wel van hoge kwaliteit op de CW. Zou eigenlijk naar een andere zender moeten = meer kijkers. Gossip Girl kijk ik nog wel af, puur omdat ik het al 5 jaar volgehouden heb
Dat waren zeker goede series! One Tree Hill is daar ook oorspronkelijk begonnen enzo. Die werd ook iets minder onrealistisch de laatste jaren, maar er zat nog altijd veel meer gevoel in. En ik denk toch dat de WB altijd voor dat gevoel zorgde...dat tref je niet meer echt op de CW ( naast TVD dan ).quote:Op woensdag 26 september 2012 14:16 schreef loezzzje het volgende:
[..]
GG heb je gelijk in. Het zou eigenlijk gecancelled moeten worden maar ze wilden het nog goed afsluiten. Eigenlijk zelfde verhaal als bij OTH denk ik. 90210 is altijd al onrealistisch geweest maar in S1 & 2 was het nog leuk. Er zitten nou helemaal geen leuke verhaallijnen meer in. Ik vraag me ook af waarom ik het nog kijk
SPN & VD zijn wel de grote successen van CW denk ik. Maar die hebben ze ook wel nodig want zonder die 2 series zijn ze nergens denk ik
WB was gewoon veel beter. Gilmore Girls, Dawson's Creek, Everwood. Dat waren goeie series.
Kleine kans, daarvoor zijn de kijkcijfers veel te goed. The Mob Doctor en Partners maken daarentegen wel een grote kans om al vroegtijdig van de buis te worden gehaald.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:25 schreef JDx het volgende:
Haha inderdaad hier ook na 10 minuten uitgezet. Gok dat die na 4 afleveringen van de buis is.
Kijkcijfers zijn erg goed in de USA. Lijkt me dus niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:25 schreef JDx het volgende:
Haha inderdaad hier ook na 10 minuten uitgezet. Gok dat die na 4 afleveringen van de buis is.
Dat dan weer wel, Staat nummer 1quote:Op woensdag 26 september 2012 16:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kijkcijfers zijn erg goed in de USA. Lijkt me dus niet.
Die paar recensies die ik heb gelezen waren wel redelijk positief ja.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:41 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, Staat nummer 1
Recensies zijn ook goed![]()
Wat is SPN in godsnaam?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat waren zeker goede series! One Tree Hill is daar ook oorspronkelijk begonnen enzo. Die werd ook iets minder onrealistisch de laatste jaren, maar er zat nog altijd veel meer gevoel in. En ik denk toch dat de WB altijd voor dat gevoel zorgde...dat tref je niet meer echt op de CW ( naast TVD dan ).
Benieuwd hoe lang de zender nog blijft bestaan. Ze mogen ondertussen wel een paar nieuwe hits krijgen...als GG weg valt ( wat internationaal nog aardig scoort ), en SPN weg gaat op den duur..dan is het oeps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |