Bazenserie.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:06 schreef schommelstoel het volgende:
Het is helemaal geen nieuwe serie, maar ben het toch maar is eens gaan kijken.
Ben er namelijk nooit aan begonnen omdat het maar 1 seizoen had, werd snel nar 1 seizoen al gecanceld.
Nou, daar komt ie!
Firefly![]()
[ afbeelding ]
Mensen die het nog niet kennen of niet gekeken/gezien hebben,
Kijken!
En afsluiten met de film Serenity
ltr: Dude van Chuck (Baldwin geloof ik?), geen idee, geen idee, geen idee, geen idee, Dude van 2 Guys a Girl and a Pizza place oid, Jessica van Suits, weirdo geen idee, die robot van Sarah Connor Chronicles.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:
Verschrikkelijke foto idd. Enige leuke is dat je bekende gezichten uit veel andere series ziet
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
ltr: Dude van Chuck (Baldwin geloof ik?), geen idee, geen idee, geen idee, geen idee, Dude van 2 Guys a Girl and a Pizza place oid, Jessica van Suits, weirdo geen idee, die robot van Sarah Connor Chronicles.
----
Vind trouwens de US Inbetweeners erg meevallen. Je moet het eigenlijk niet willen vergelijken met de UK en niet hetzelfde niveau verwachten. Dan is het wel ok.
Oh ok, dan ga ik aflevering 2 en 3 ook nog maar even kijken, zit straks toch 3 uur in de treinquote:Op vrijdag 7 september 2012 10:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
ltr: Dude van Chuck (Baldwin geloof ik?), geen idee, geen idee, geen idee, geen idee, Dude van 2 Guys a Girl and a Pizza place oid, Jessica van Suits, weirdo geen idee, die robot van Sarah Connor Chronicles.
----
Vind trouwens de US Inbetweeners erg meevallen. Je moet het eigenlijk niet willen vergelijken met de UK en niet hetzelfde niveau verwachten. Dan is het wel ok.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 10:52 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
----
En dan Homeland, waarin ze topless gaat, niet noemenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LnR
Morena Baccarin V
Trailer even bekeken, ga toch een poging doen om het te kijken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:21 schreef JDx het volgende:
Na 10 minuten dat Revolution al uitgezet, wat een bullshit zeg, als je zo'n serie maakt, vertel dan op z'n minst waar het op slaat, na 15 jaar weten ze dat toch wel.
En zijn ze opeens vergeten hoe je vuur moet maken? Hoe je glazen moet maken? Hoe je kleren moet naaien of wassen? Hoe je wol moet spinnen? En oude auto's zonder electriciteit werken toch nog wel? Alle mensen zijn toch niet opeens achterlijk?
Maar ze hebben wel gel en wafels en krulijzers en shit voor hun haar, stijltangen blijkbaar ook
Je moet het ook niet te lang de kans geven, anders krijg het Failing Skies-syndroom dat je toch door wilt kijken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Na 10 minuten is ook wel heel erg snel eigenlijk, soms moet je iets de kans geven.
Ik vond er geen kloot aan, maar ik hou sowieso niet erg van sci-fi bullshit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:06 schreef schommelstoel het volgende:
Ben er namelijk nooit aan begonnen omdat het maar 1 seizoen had, werd snel nar 1 seizoen al gecanceld.
Nou, daar komt ie!
Firefly![]()
[ afbeelding ]
Kijken!
Dan is 1 + 1 twee, lijkt mequote:Op vrijdag 7 september 2012 19:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vond er geen kloot aan, maar ik hou sowieso niet erg van sci-fi bullshit.
Ik heb zo het idee dat niets van elektra werkt(oude auto's hebben toch ook een accu? Als je verder had gekeken dan had je gezien wat ik bedoelde(ketting enzoquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:21 schreef JDx het volgende:
Na 10 minuten dat Revolution al uitgezet, wat een bullshit zeg, als je zo'n serie maakt, vertel dan op z'n minst waar het op slaat, na 15 jaar weten ze dat toch wel.
En zijn ze opeens vergeten hoe je vuur moet maken? Hoe je glazen moet maken? Hoe je kleren moet naaien of wassen? Hoe je wol moet spinnen? En oude auto's zonder electriciteit werken toch nog wel? Alle mensen zijn toch niet opeens achterlijk?
Maar ze hebben wel gel en wafels en krulijzers en shit voor hun haar, stijltangen blijkbaar ook
Zonder accu kan je een auto nog steeds aanduwen, zijn ze niet opeens onbruikbaar. Zo hadden ze dus vroeger die aandraai dingetjes.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat niets van elektra werkt(oude auto's hebben toch ook een accu? Als je verder had gekeken dan had je gezien wat ik bedoelde(ketting enzo)
Dat aandraaien lijkt mij meer om de accu te starten. Als de electriciteit niet meer werkt zul je kunnen draaien wat je wilt zonder effect.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Zonder accu kan je een auto nog steeds aanduwen, zijn ze niet opeens onbruikbaar. Zo hadden ze dus vroeger die aandraai dingetjes.
Uit je hoofd dit? Want googlen kunnen we allemaalquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LnR
Adam Baldwin Chuck, Independence Day, Full metal jacket
Jewel Staite Star Gate
Ron Glass Barney Miller,
Sean Maher heel veel bijrollen in serie's
Morena Baccarin V
Nathan Fillion Castle
Gina Torres veel serie's ( ook The matrix films )
Alan Tudyk oa Transformers ( ook veel serie's)
Summer Glau Terminator- The Sarah Connor Chronicles
Gaf ik aan of zei ik dat ik het allemaal uit mijn hoofd deed?quote:Op zaterdag 8 september 2012 03:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Uit je hoofd dit? Want googlen kunnen we allemaal
Volgens mij werd er letterlijk gezegd dat alle motoren etc het ook niet meer deden. Niet alleen elektriciteit.quote:Op vrijdag 7 september 2012 22:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Zonder accu kan je een auto nog steeds aanduwen, zijn ze niet opeens onbruikbaar. Zo hadden ze dus vroeger die aandraai dingetjes.
Nee dat gaf je niet aan, vandaar ook dat ik het vroeg. Je reageerde op mijn post waarbij ik uit mn hoofd de mensen noemde die ik kende en waarvan. Het was natuurlijk ook héél moeilijk geweest voor mij om naar de IMDB van Firefly te gaan, op al die castmembers te klikken en een overzicht te geven van waar ze bekend van zijn.quote:Op zaterdag 8 september 2012 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Gaf ik aan of zei ik dat ik het allemaal uit mijn hoofd deed?
Ik geef gewoon wat extra info, want het blijkt juist op FOK! dat sommigen helemaal niet kunnen googelen.
Think, then post.
Dat slaat nergens op, want dat is gewoon verbranding en ze hebben wel kaarsen en olielampjes.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Volgens mij werd er letterlijk gezegd dat alle motoren etc het ook niet meer deden. Niet alleen elektriciteit.
Ja en alle mensen die weten hoe je een auto moet maken zijn opeens ook dood? Dat is ook ooit uitgevonden door iemand toch.quote:Op vrijdag 7 september 2012 23:33 schreef DoomCow het volgende:
[..]
Dat aandraaien lijkt mij meer om de accu te starten. Als de electriciteit niet meer werkt zul je kunnen draaien wat je wilt zonder effect.
Verder: Hoeveel van die antieke auto's zijn er nog in rijdbare staat? En de fabrieken die er meer zouden kunnen maken liggen in deze situatie ook plat. En de kennis die nodig is om zonder electriciteit te leven is grotendeels verloren gegaan...
(ik heb de pilot nog niet gezien, maar ben dit wel van plan als deze in de USA uitgezonden word. Wil geen maand(en) wachten tot ep2)
Ja uh weet ik het. Het was ook vrij slecht.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:17 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, want dat is gewoon verbranding en ze hebben wel kaarsen en olielampjes.
Laten we het houden op een ochtendhumeur bij mijquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee dat gaf je niet aan, vandaar ook dat ik het vroeg. Je reageerde op mijn post waarbij ik uit mn hoofd de mensen noemde die ik kende en waarvan. Het was natuurlijk ook héél moeilijk geweest voor mij om naar de IMDB van Firefly te gaan, op al die castmembers te klikken en een overzicht te geven van waar ze bekend van zijn.
Jammer dat je je meteen aangevallen voelt. De vriendelijkesmiley is je waarschijnlijk ook ontgaan.
Sand over itquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laten we het houden op een ochtendhumeur bij mij
Excuus.
Ok rare vraag:quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:53 schreef matthijst het volgende:
Abby & Brittany.
Tering, als je wat bizars wilt zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
quote:Op zaterdag 8 september 2012 20:49 schreef matthijst het volgende:
Daar krijg je tot nu toe geen anwoord op.
Wel dat de ene alleen links voelt en de andere rechts.
Ze bedienen ook allebei een kant.
Met een beetje pech voelt geen van beiden het midden
Vraag me af of er iemand sex mee zou willen hebben, kinda freaky.
Doggystyle en naar het plafond kijken misschien. Als ze allebei schreeuwen kan je je inbeelden dat je een trio hebt.
Na jaren het mezelf gezegd te hebben, ga ik deze ook maar eens kijken. Elke keer als Jewel Staite zie in stargate atlantis, denk ik oh ja firefly moet ik nog eens kijken.quote:Op vrijdag 7 september 2012 00:06 schreef schommelstoel het volgende:
Nou, daar komt ie!
Firefly![]()
[ afbeelding ]
Kijken!
Eerst Firefly. Serenity kwam volgens mij pas jaren later.quote:Op zondag 9 september 2012 17:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Na jaren het mezelf gezegd te hebben, ga ik deze ook maar eens kijken. Elke keer als Jewel Staite zie in stargate atlantis, denk ik oh ja firefly moet ik nog eens kijken.
Maar in welke volgorde moet ik deze serie nou kijken? Wat ik binnengehaald heb staat Serenity als 01 en daarna als 02 the train job.
afgezaagd, maar ik zeg "DOEN!"quote:Op vrijdag 7 september 2012 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoor zo vaak mensen over Firefly, dat ga ik binnenkort maar eens kijken.
En Black Books
Dit is de correcte volgorde.In Amerika werd het om onduidelijke rede niet op de originele volgorde uitgezonden.quote:Op zondag 9 september 2012 17:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Na jaren het mezelf gezegd te hebben, ga ik deze ook maar eens kijken. Elke keer als Jewel Staite zie in stargate atlantis, denk ik oh ja firefly moet ik nog eens kijken.
Maar in welke volgorde moet ik deze serie nou kijken? Wat ik binnengehaald heb staat Serenity als 01 en daarna als 02 the train job.
Serenity is de naam van de pilot, die episode duurt ook een uur.quote:Op zondag 9 september 2012 17:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eerst Firefly. Serenity kwam volgens mij pas jaren later.
ohhhh lekker verwarrendquote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Serenity is de naam van de pilot, die episode duurt ook een uur.
Na dat Firefly geen geen tweede seizoen kreeg, heeft Joss Whedon, om Firefly goed af te sluiten de film Serenity uitgebracht.
Dus, de eerste aflevering heeft de naam Serenity, en de film uit 2005 ook
Als je de serie hebt gezien nietquote:
Vergeet de netjes gestreken en gewassen kleren niet, ook lopen ze dagenlang door het bosquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:21 schreef JDx het volgende:
Hartelijk dankquote:Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Serenity is de naam van de pilot, die episode duurt ook een uur.
Na dat Firefly geen geen tweede seizoen kreeg, heeft Joss Whedon, om Firefly goed af te sluiten de film Serenity uitgebracht.
Dus, de eerste aflevering heeft de naam Serenity, en de film uit 2005 ook
Ik vond de trailer hilarisch, maar de serie zelf viel me ook een beetje tegen ja. Lag er wat te dik bovenop.quote:Op zondag 9 september 2012 20:48 schreef DappereDodo77 het volgende:
Gisteren Touch of Cloth zitten kijken, maar na 30min uitgezet. Pfff, wat een flauwekul. Voor elke goede grap krijg je 30 waardeloze voor je kiezen. Een slap aftreksel van The Naked Gun. Nee, not my cup of tea.
Dat is weer nagemaakt van deze film:quote:Op maandag 10 september 2012 13:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vond de trailer hilarisch, maar de serie zelf viel me ook een beetje tegen ja. Lag er wat te dik bovenop.
Dan liever Hot Fuzz.
Dank voor de link, pilot was echter ruk.quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:04 schreef Nickske1912 het volgende:
De pilot van Last Resort is online gezet! Hier te bekijken: http://www.spoilertv.com/(...)-episode-now-us.html
Ik ben erg benieuwd.
Ja. Iemand vergeleek het hier met Modern Family en dat begrijp ik wel aangezien ze enkele van dezelfde thema's aansnijden. Op humoristische gebied komt het echter niet in de buurt m.i. .quote:Op dinsdag 11 september 2012 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand al de moeite genomen om de pilot van 'The New Normal' te bekijken?
wat is dat met al die pilots die voor release date al te zien zijn...quote:Op dinsdag 11 september 2012 01:04 schreef Nickske1912 het volgende:
De pilot van Last Resort is online gezet! Hier te bekijken: http://www.spoilertv.com/(...)-episode-now-us.html
Ik ben erg benieuwd.
2x de pilot, 2x zoveel kans dat iemand de pilot mee pikt.quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
waarom zetten ze dan een datum ik zie het verschil niet echt
LOL, ze zijn deze serie as we speak aan het filmen in het gebouw waar ik werk. Denver Memorial Hospital my ass...quote:
Zie nu dat ik verkeerd quote heb gebruikt. Bedoel Last Resortquote:Op zondag 9 september 2012 13:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Revolution was een tegenvaller. Op dit moment schat ik de serie niet hoger in dan Flashforward of The Event.
Lijkt me ook een slechte rip off van Greys ja.quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef GoCanucksGo het volgende:
[..]
LOL, ze zijn deze serie as we speak aan het filmen in het gebouw waar ik werk. Denver Memorial Hospital my ass...
Maar wel leuk om te zien, hoewel de serie me tenenkrommend slecht lijkt.
Dat snap ik ook niet. Ik wacht nog een weekje!quote:Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wat is dat met al die pilots die voor release date al te zien zijn...
Aftellen naar series die weer beginnen ^O^quote:Op donderdag 13 september 2012 17:00 schreef JDx het volgende:
Wanneer begint alles weer, Community, Whitney, Raising Hope,Big Bang en alle nieuwe series, volgende week of week erna?
Vond de eerste aflevering wel leuk, maar hier was echt geen reet aan idd.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:08 schreef Dos37 het volgende:
Tweede aflevering van Go on ook gezien, dat was niet best. Ik vind het niet veel aan, Mr. Sunshine was beter en werd gecancelled dit zal dus we doorgaan.
Nog steeds jammer dat Mr. Sunshine werd gecanceled, opeens was er geen nieuwe aflevering meer. Go On episode 1 kon je al zien dat er niet veel in zat trouwens.quote:Op donderdag 13 september 2012 18:08 schreef Dos37 het volgende:
Tweede aflevering van Go on ook gezien, dat was niet best. Ik vind het niet veel aan, Mr. Sunshine was beter en werd gecancelled dit zal dus we doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |