abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 september 2012 @ 05:04:59 #151
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_116487816
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 00:06 schreef schommelstoel het volgende:
Het is helemaal geen nieuwe serie, maar ben het toch maar is eens gaan kijken.
Ben er namelijk nooit aan begonnen omdat het maar 1 seizoen had, werd snel nar 1 seizoen al gecanceld.

Nou, daar komt ie!
Firefly _O_
[ afbeelding ]
Mensen die het nog niet kennen of niet gekeken/gezien hebben,
Kijken!
En afsluiten met de film Serenity
Bazenserie.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_116489383
Ik hoor zo vaak mensen over Firefly, dat ga ik binnenkort maar eens kijken.

En Black Books O+
Spoilers!
  vrijdag 7 september 2012 @ 10:52:28 #153
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116491906
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 00:11 schreef Tim86 het volgende:
Verschrikkelijke foto idd. Enige leuke is dat je bekende gezichten uit veel andere series ziet :D
ltr: Dude van Chuck (Baldwin geloof ik?), geen idee, geen idee, geen idee, geen idee, Dude van 2 Guys a Girl and a Pizza place oid, Jessica van Suits, weirdo geen idee, die robot van Sarah Connor Chronicles.

----

Vind trouwens de US Inbetweeners erg meevallen. Je moet het eigenlijk niet willen vergelijken met de UK en niet hetzelfde niveau verwachten. Dan is het wel ok.
pi_116494750
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:52 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

ltr: Dude van Chuck (Baldwin geloof ik?), geen idee, geen idee, geen idee, geen idee, Dude van 2 Guys a Girl and a Pizza place oid, Jessica van Suits, weirdo geen idee, die robot van Sarah Connor Chronicles.

----

Vind trouwens de US Inbetweeners erg meevallen. Je moet het eigenlijk niet willen vergelijken met de UK en niet hetzelfde niveau verwachten. Dan is het wel ok.

Homeland, helaas met kort haar (en natuurlijk V)
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_116498050
quote:

[..]

----

Oh ok, dan ga ik aflevering 2 en 3 ook nog maar even kijken, zit straks toch 3 uur in de trein :')
pi_116499060
quote:

[..]

----

LnR
Adam Baldwin Chuck, Independence Day, Full metal jacket
Jewel Staite Star Gate
Ron Glass Barney Miller,
Sean Maher heel veel bijrollen in serie's
Morena Baccarin V
Nathan Fillion Castle
Gina Torres veel serie's ( ook The matrix films )
Alan Tudyk oa Transformers ( ook veel serie's)
Summer Glau Terminator- The Sarah Connor Chronicles

[ Bericht 0% gewijzigd door schommelstoel op 07-09-2012 14:58:28 ]
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_116499662
Ik heb onlangs het seizoen van Firefly opnieuw gedownload omdat er in november een soort special komt.
Ben er nog niet aan toegekomen om te gaan kijken, maar die special heb ik wel zin in.
Dacht eerst dat het een nieuwe aflevering was, maar het is helaas een docu.
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:58:32 #158
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_116499984
Gina Torres speelt momenteel in Suits en Alan Tudyk zit momenteel in Suborgatory. Sean Maher had een rol in het gefaalde Playboy Club.
pi_116503439
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:33 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
LnR
Morena Baccarin V
En dan Homeland, waarin ze topless gaat, niet noemen :P.

Tevens een erg sterke serie overigens.

En Firefly is verplichte kost voor scifi/Whedon liefhebbers _O_.
Amen.
pi_116508954
Na 10 minuten dat Revolution al uitgezet, wat een bullshit zeg, als je zo'n serie maakt, vertel dan op z'n minst waar het op slaat, na 15 jaar weten ze dat toch wel.

En zijn ze opeens vergeten hoe je vuur moet maken? Hoe je glazen moet maken? Hoe je kleren moet naaien of wassen? Hoe je wol moet spinnen? En oude auto's zonder electriciteit werken toch nog wel? Alle mensen zijn toch niet opeens achterlijk?

Maar ze hebben wel gel en wafels en krulijzers en shit voor hun haar, stijltangen blijkbaar ook :')
pi_116509677
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:21 schreef JDx het volgende:
Na 10 minuten dat Revolution al uitgezet, wat een bullshit zeg, als je zo'n serie maakt, vertel dan op z'n minst waar het op slaat, na 15 jaar weten ze dat toch wel.

En zijn ze opeens vergeten hoe je vuur moet maken? Hoe je glazen moet maken? Hoe je kleren moet naaien of wassen? Hoe je wol moet spinnen? En oude auto's zonder electriciteit werken toch nog wel? Alle mensen zijn toch niet opeens achterlijk?

Maar ze hebben wel gel en wafels en krulijzers en shit voor hun haar, stijltangen blijkbaar ook :')
Trailer even bekeken, ga toch een poging doen om het te kijken.
Als er echt geen stroom is, dan is er ook geen stroom voor krulijzers natuurlijk.
Misschien heb je het verkeerd gezien of iets over het hoofd gezien? :P

Na 10 minuten is ook wel heel erg snel eigenlijk, soms moet je iets de kans geven.
pi_116510586
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:36 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Na 10 minuten is ook wel heel erg snel eigenlijk, soms moet je iets de kans geven.
Je moet het ook niet te lang de kans geven, anders krijg het Failing Skies-syndroom dat je toch door wilt kijken.
pi_116510630
quote:
Ben er namelijk nooit aan begonnen omdat het maar 1 seizoen had, werd snel nar 1 seizoen al gecanceld.

Nou, daar komt ie!
Firefly _O_
[ afbeelding ]
Kijken!
Ik vond er geen kloot aan, maar ik hou sowieso niet erg van sci-fi bullshit.
pi_116514765
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 september 2012 19:57 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vond er geen kloot aan, maar ik hou sowieso niet erg van sci-fi bullshit.
Dan is 1 + 1 twee, lijkt me :P.
Amen.
  vrijdag 7 september 2012 @ 21:53:22 #165
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_116517984
Abby & Brittany.
Tering, als je wat bizars wilt zien :D
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 7 september 2012 @ 22:37:51 #166
194233 Friday12
Originele kloon
pi_116520887
quote:

Ik heb zo het idee dat niets van elektra werkt(oude auto's hebben toch ook een accu? Als je verder had gekeken dan had je gezien wat ik bedoelde(ketting enzo :9)
pi_116521641
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:37 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ik heb zo het idee dat niets van elektra werkt(oude auto's hebben toch ook een accu? Als je verder had gekeken dan had je gezien wat ik bedoelde(ketting enzo :9)
Zonder accu kan je een auto nog steeds aanduwen, zijn ze niet opeens onbruikbaar. Zo hadden ze dus vroeger die aandraai dingetjes.
  vrijdag 7 september 2012 @ 23:33:07 #168
232767 DoomCow
FABRICATI DIEM, PVNC
pi_116523348
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:53 schreef JDx het volgende:

[..]

Zonder accu kan je een auto nog steeds aanduwen, zijn ze niet opeens onbruikbaar. Zo hadden ze dus vroeger die aandraai dingetjes.
Dat aandraaien lijkt mij meer om de accu te starten. Als de electriciteit niet meer werkt zul je kunnen draaien wat je wilt zonder effect.

Verder: Hoeveel van die antieke auto's zijn er nog in rijdbare staat? En de fabrieken die er meer zouden kunnen maken liggen in deze situatie ook plat. En de kennis die nodig is om zonder electriciteit te leven is grotendeels verloren gegaan...

(ik heb de pilot nog niet gezien, maar ben dit wel van plan als deze in de USA uitgezonden word. Wil geen maand(en) wachten tot ep2)
Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
  zaterdag 8 september 2012 @ 03:44:28 #169
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116527454
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:33 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
LnR
Adam Baldwin Chuck, Independence Day, Full metal jacket
Jewel Staite Star Gate
Ron Glass Barney Miller,
Sean Maher heel veel bijrollen in serie's
Morena Baccarin V
Nathan Fillion Castle
Gina Torres veel serie's ( ook The matrix films )
Alan Tudyk oa Transformers ( ook veel serie's)
Summer Glau Terminator- The Sarah Connor Chronicles
Uit je hoofd dit? Want googlen kunnen we allemaal :P
pi_116531357
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 03:44 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Uit je hoofd dit? Want googlen kunnen we allemaal :P
Gaf ik aan of zei ik dat ik het allemaal uit mijn hoofd deed?
Ik geef gewoon wat extra info, want het blijkt juist op FOK! dat sommigen helemaal niet kunnen googelen.
Think, then post.
pi_116531796
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 22:53 schreef JDx het volgende:

[..]

Volgens mij werd er letterlijk gezegd dat alle motoren etc het ook niet meer deden. Niet alleen elektriciteit.
  zaterdag 8 september 2012 @ 13:11:32 #172
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116531870
quote:
13s.gif Op zaterdag 8 september 2012 12:42 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Gaf ik aan of zei ik dat ik het allemaal uit mijn hoofd deed?
Ik geef gewoon wat extra info, want het blijkt juist op FOK! dat sommigen helemaal niet kunnen googelen.
Think, then post.
Nee dat gaf je niet aan, vandaar ook dat ik het vroeg. Je reageerde op mijn post waarbij ik uit mn hoofd de mensen noemde die ik kende en waarvan. Het was natuurlijk ook héél moeilijk geweest voor mij om naar de IMDB van Firefly te gaan, op al die castmembers te klikken en een overzicht te geven van waar ze bekend van zijn.

Jammer dat je je meteen aangevallen voelt. De vriendelijke :P smiley is je waarschijnlijk ook ontgaan.
pi_116531967
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:06 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Volgens mij werd er letterlijk gezegd dat alle motoren etc het ook niet meer deden. Niet alleen elektriciteit.
Dat slaat nergens op, want dat is gewoon verbranding en ze hebben wel kaarsen en olielampjes.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 23:33 schreef DoomCow het volgende:

[..]

Dat aandraaien lijkt mij meer om de accu te starten. Als de electriciteit niet meer werkt zul je kunnen draaien wat je wilt zonder effect.

Verder: Hoeveel van die antieke auto's zijn er nog in rijdbare staat? En de fabrieken die er meer zouden kunnen maken liggen in deze situatie ook plat. En de kennis die nodig is om zonder electriciteit te leven is grotendeels verloren gegaan...

(ik heb de pilot nog niet gezien, maar ben dit wel van plan als deze in de USA uitgezonden word. Wil geen maand(en) wachten tot ep2)
Ja en alle mensen die weten hoe je een auto moet maken zijn opeens ook dood? Dat is ook ooit uitgevonden door iemand toch.
pi_116531984
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:17 schreef JDx het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op, want dat is gewoon verbranding en ze hebben wel kaarsen en olielampjes.
Ja uh weet ik het. Het was ook vrij slecht. :P
pi_116531989
Idd, haha.
pi_116532292
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:11 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Nee dat gaf je niet aan, vandaar ook dat ik het vroeg. Je reageerde op mijn post waarbij ik uit mn hoofd de mensen noemde die ik kende en waarvan. Het was natuurlijk ook héél moeilijk geweest voor mij om naar de IMDB van Firefly te gaan, op al die castmembers te klikken en een overzicht te geven van waar ze bekend van zijn.

Jammer dat je je meteen aangevallen voelt. De vriendelijke :P smiley is je waarschijnlijk ook ontgaan.
Laten we het houden op een ochtendhumeur bij mij ;)
Excuus.
  zaterdag 8 september 2012 @ 14:36:04 #177
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_116533813
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 13:33 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Laten we het houden op een ochtendhumeur bij mij ;)
Excuus.
Sand over it ;)
  zaterdag 8 september 2012 @ 19:17:48 #178
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_116540989
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:53 schreef matthijst het volgende:
Abby & Brittany.
Tering, als je wat bizars wilt zien :D
Ok rare vraag:
Wat nu als ze sex hebben, wie voelt er dan iets?

ze zien er helemaal niet heel slecht uit namelijk (geb. 1990 :+ ):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:49:05 #179
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_116544124
Daar krijg je tot nu toe geen anwoord op.
Wel dat de ene alleen links voelt en de andere rechts.
Ze bedienen ook allebei een kant.
Met een beetje pech voelt geen van beiden het midden :D

Vraag me af of er iemand sex mee zou willen hebben, kinda freaky.
Doggystyle en naar het plafond kijken misschien. Als ze allebei schreeuwen kan je je inbeelden dat je een trio hebt.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_116544267
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 20:49 schreef matthijst het volgende:
Daar krijg je tot nu toe geen anwoord op.
Wel dat de ene alleen links voelt en de andere rechts.
Ze bedienen ook allebei een kant.
Met een beetje pech voelt geen van beiden het midden :D

Vraag me af of er iemand sex mee zou willen hebben, kinda freaky.
Doggystyle en naar het plafond kijken misschien. Als ze allebei schreeuwen kan je je inbeelden dat je een trio hebt.
_O-
pi_116562553
Revolution was een tegenvaller. Op dit moment schat ik de serie niet hoger in dan Flashforward of The Event.
  zondag 9 september 2012 @ 17:16:43 #182
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_116568665
quote:

Nou, daar komt ie!
Firefly _O_
[ afbeelding ]
Kijken!
Na jaren het mezelf gezegd te hebben, ga ik deze ook maar eens kijken. Elke keer als Jewel Staite zie in stargate atlantis, denk ik oh ja firefly moet ik nog eens kijken.

Maar in welke volgorde moet ik deze serie nou kijken? Wat ik binnengehaald heb staat Serenity als 01 en daarna als 02 the train job.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_116570085
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:16 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Na jaren het mezelf gezegd te hebben, ga ik deze ook maar eens kijken. Elke keer als Jewel Staite zie in stargate atlantis, denk ik oh ja firefly moet ik nog eens kijken.

Maar in welke volgorde moet ik deze serie nou kijken? Wat ik binnengehaald heb staat Serenity als 01 en daarna als 02 the train job.
Eerst Firefly. Serenity kwam volgens mij pas jaren later.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116572644
Nop, Serenity is ook de naam van de pilot.

http://en.wikipedia.org/wiki/Serenity_(Firefly_episode)
Amen.
  zondag 9 september 2012 @ 19:56:30 #185
238882 Spartagek
meestal gewoon gek
pi_116574015
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoor zo vaak mensen over Firefly, dat ga ik binnenkort maar eens kijken.

En Black Books O+
afgezaagd, maar ik zeg "DOEN!"

Firefly met aansluitend Serenity zit vol met droge en sarcastische humor.
Vooral de setting, verwijzend naar het 'oude' Wilde Westen is geweldig
pi_116575274
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:16 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Dit is de correcte volgorde.In Amerika werd het om onduidelijke rede niet op de originele volgorde uitgezonden.

Serenity (parts 1 & 2)
The Train Job
Bushwhacked
Shindig
Safe
Our Mrs. Reynolds
Jaynestown
Out of Gas
Ariel
War Stories
Trash
The Message
Heart of Gold
Objects in Space
pi_116577030
Gisteren Touch of Cloth zitten kijken, maar na 30min uitgezet. Pfff, wat een flauwekul. Voor elke goede grap krijg je 30 waardeloze voor je kiezen. Een slap aftreksel van The Naked Gun. Nee, not my cup of tea.
pi_116579585
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 17:59 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Eerst Firefly. Serenity kwam volgens mij pas jaren later.
Serenity is de naam van de pilot, die episode duurt ook een uur.
Na dat Firefly geen geen tweede seizoen kreeg, heeft Joss Whedon, om Firefly goed af te sluiten de film Serenity uitgebracht.

Dus, de eerste aflevering heeft de naam Serenity, en de film uit 2005 ook ;)
pi_116579672
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Na dat Firefly geen geen tweede seizoen kreeg, heeft Joss Whedon, om Firefly goed af te sluiten de film Serenity uitgebracht.

ohhhh lekker verwarrend :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_116582014
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:

[..]

ohhhh lekker verwarrend :D
Als je de serie hebt gezien niet :P
Maar klopt, kan voor sommigen verwarrend overkomen ;)
pi_116589790
quote:

Vergeet de netjes gestreken en gewassen kleren niet, ook lopen ze dagenlang door het bos
:')
Idd een teleurstelling, jammer
  maandag 10 september 2012 @ 13:32:59 #192
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_116599344
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 21:21 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Hartelijk dank ^O^

Ga gelijk kijken *O*
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_116599463
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 20:48 schreef DappereDodo77 het volgende:
Gisteren Touch of Cloth zitten kijken, maar na 30min uitgezet. Pfff, wat een flauwekul. Voor elke goede grap krijg je 30 waardeloze voor je kiezen. Een slap aftreksel van The Naked Gun. Nee, not my cup of tea.
Ik vond de trailer hilarisch, maar de serie zelf viel me ook een beetje tegen ja. Lag er wat te dik bovenop.

Dan liever Hot Fuzz _O_.
Amen.
pi_116599575
quote:
2s.gif Op maandag 10 september 2012 13:37 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik vond de trailer hilarisch, maar de serie zelf viel me ook een beetje tegen ja. Lag er wat te dik bovenop.

Dan liever Hot Fuzz _O_.
Dat is weer nagemaakt van deze film:

http://www.imdb.com/title/tt0339230/ (Kopps)

Geniaal.
pi_116624984
Ik ben op dit moment bezig met de Britse miniserie Line of Duty, bestaande uit 5 afleveringen van een uur. Ik heb er inmiddels 3 gezien en de serie wordt met de aflevering beter. Echt een grote aanrader wat mij betreft.
pi_116631733
De pilot van Last Resort is online gezet! Hier te bekijken: http://www.spoilertv.com/(...)-episode-now-us.html

Ik ben erg benieuwd.
  dinsdag 11 september 2012 @ 01:25:35 #197
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_116632047
Er is toch een film met exact dezelfde plot?
Please Move The Deer Crossing Sign
  dinsdag 11 september 2012 @ 12:28:53 #198
356891 Abed
hooggeleid
pi_116639064
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 01:04 schreef Nickske1912 het volgende:
De pilot van Last Resort is online gezet! Hier te bekijken: http://www.spoilertv.com/(...)-episode-now-us.html

Ik ben erg benieuwd.
Dank voor de link, pilot was echter ruk.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_116646038
Iemand al de moeite genomen om de pilot van 'The New Normal' te bekijken?
pi_116646575
quote:
5s.gif Op dinsdag 11 september 2012 15:57 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand al de moeite genomen om de pilot van 'The New Normal' te bekijken?
Ja. Iemand vergeleek het hier met Modern Family en dat begrijp ik wel aangezien ze enkele van dezelfde thema's aansnijden. Op humoristische gebied komt het echter niet in de buurt m.i. .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2012 16:09:08 ]
pi_116648863
Ik zal het ook eens gaan proberen. Hoeveel afleveringen zijn er al?
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:55:11 #202
194233 Friday12
Originele kloon
pi_116656169
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 01:04 schreef Nickske1912 het volgende:

Ik ben erg benieuwd.
wat is dat met al die pilots die voor release date al te zien zijn...
pi_116656376
kijkers trekken
  dinsdag 11 september 2012 @ 19:59:17 #204
194233 Friday12
Originele kloon
pi_116656419
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:58 schreef EilandjeOnline het volgende:
kijkers trekken
waarom zetten ze dan een datum ik zie het verschil niet echt :P
pi_116656561
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:59 schreef Friday12 het volgende:

[..]

waarom zetten ze dan een datum ik zie het verschil niet echt :P
2x de pilot, 2x zoveel kans dat iemand de pilot mee pikt.
  dinsdag 11 september 2012 @ 23:41:33 #206
345377 GoCanucksGo
Have a good one, eh!
pi_116671528
quote:
Emily Owens M.D. - 17 oktober

LOL, ze zijn deze serie as we speak aan het filmen in het gebouw waar ik werk. Denver Memorial Hospital my ass...
Maar wel leuk om te zien, hoewel de serie me tenenkrommend slecht lijkt.
pi_116672144
quote:
0s.gif Op zondag 9 september 2012 13:48 schreef Nickske1912 het volgende:
Revolution was een tegenvaller. Op dit moment schat ik de serie niet hoger in dan Flashforward of The Event.
Zie nu dat ik verkeerd quote heb gebruikt. Bedoel Last Resort

Inderdaad een tegenvaller en zat me soms echt te ergeren. Kan me echt niet voorstellen dat die patriottische Amerikanen massaal naar deze serie zullen gaan kijken. Zal denk ik snel van de buis worden gehaald. Wat een megafail van ABC

[ Bericht 4% gewijzigd door johnnylove op 12-09-2012 00:05:37 ]
pi_116676272
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 23:41 schreef GoCanucksGo het volgende:

[..]

LOL, ze zijn deze serie as we speak aan het filmen in het gebouw waar ik werk. Denver Memorial Hospital my ass...
Maar wel leuk om te zien, hoewel de serie me tenenkrommend slecht lijkt.
Lijkt me ook een slechte rip off van Greys ja.
pi_116676488
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 19:55 schreef Friday12 het volgende:

[..]

wat is dat met al die pilots die voor release date al te zien zijn...
Dat snap ik ook niet. Ik wacht nog een weekje!
pi_116678627
Last Resort zag er leuk uit.
Wat zal het echter gaan brengen voor de volgende ep's?
Ik hoop niet dat we afgeleid worden van het hoofdverhaal en nu alleen maar afleveringen gaan krijgen over het integreren op het eiland, romances en andere huilerij.
Ik zag ook al weer het obligate stereotype (potentieel) vervelende kind door het beeld wandelen (al trok die de muil gelukkig niet open en speelde die in de pilot imho geen belangrijke rol).
Ik wil weten wat er nu achter zit!
Zal wel weer een vaag rood draadje worden om in de laatste aflevering (als cliffhanger?) pas weer écht op terug te komen.

Ik ben bang dat dit dezelfde kant op gaat als Terra Nova.
Ik hoop dat ik het mis heb.
Burnt to the core but not broken
pi_116694170
Nu na ep2 van The New Normal kan ik denk ik wel concluderen dat het echt niet mijn ding is. Modern Family vind ik geweldig, maar ik vind hier de karakters echt baggerslecht en de humor zooo geforceerd..echt ontzettend matig.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116706150
Wel goede ratings, blijf het nog wel even volgen. Go On deed het ook sterk,. Matthew ^O^.

En ik wil 'Deadline 14/10' even tippen, van het Belgische VTM. Errug prima ^O^.
pi_116706256
Nou ik heb Go on gekeken en The new normal
vind het allebei wel vermakelijk dus ik blijf het nog wel even kijken

meestal merk ik pas aan mezelf of ik iets de moeite vind na een aflevering of 4/5
tot nu toe niet mega enthousiast van oeh dit is het maar het is wel oke
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_116746226
Wanneer begint alles weer, Community, Whitney, Raising Hope,Big Bang en alle nieuwe series, volgende week of week erna?
  donderdag 13 september 2012 @ 17:01:35 #215
3185 Adelante
To let it go now
pi_116746281
The New Normal is wel aardig, maar moet wel ontwikkelen als straks topseries weer beginnen :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 13 september 2012 @ 17:02:24 #216
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_116746308
Dat New Normal werkt echt alleen maar net stereotypes. Vreselijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_116746517
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 17:00 schreef JDx het volgende:
Wanneer begint alles weer, Community, Whitney, Raising Hope,Big Bang en alle nieuwe series, volgende week of week erna?
Aftellen naar series die weer beginnen ^O^
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 13 september 2012 @ 18:08:10 #218
67174 Dos37
Come on Twente
pi_116748239
Tweede aflevering van Go on ook gezien, dat was niet best. Ik vind het niet veel aan, Mr. Sunshine was beter en werd gecancelled dit zal dus we doorgaan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_116748301
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:08 schreef Dos37 het volgende:
Tweede aflevering van Go on ook gezien, dat was niet best. Ik vind het niet veel aan, Mr. Sunshine was beter en werd gecancelled dit zal dus we doorgaan.
Vond de eerste aflevering wel leuk, maar hier was echt geen reet aan idd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_116749352
quote:
0s.gif Op donderdag 13 september 2012 18:08 schreef Dos37 het volgende:
Nog steeds jammer dat Mr. Sunshine werd gecanceled, opeens was er geen nieuwe aflevering meer. Go On episode 1 kon je al zien dat er niet veel in zat trouwens.
pi_116753993
New Normal gekeken. Het was wel grappig maar niet spectaculair. Zal het ook niet verder gaan kijken denk ik.
pi_116754688
Last Resort begint tot nu toe wel tof, Captain Chaplan vind ik vooral erg tof, mag van mij wel een blijvertje worden.
pi_116766691
Elementary screener is er intussen ook, vet ^O^.
pi_116767375
Revolution was tenenkrommend slecht. Last Resort vond ik wel weer interessant, maar heeft een hoog risico van het hoofd-plot af te wijken om een seizoen vol te kunnen krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nagil op 14-09-2012 01:35:28 ]
pi_116769595
Wie had dat lijstje gepost laatst met de verwachting van de 5 beste nieuwe comedy's etc van dit seizoen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')