abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117247776
Vond Partners wel grappig maar niet leuk genoeg om het te blijven volgen. Vond die homo wel grappiger dan die ander.
pi_117248661
Kwam er maar een nieuw Roswell. ;( Crap waar de CW tegenwoordig mee aan komt kakken. ;(

(Link puur vanwege de intro, die los niet te vinden is tenzij verminkt door 'fans'.)

*O*
Je suis Charlie Sheen
pi_117251075
Roswell was geweldig :D die intro music was ook super!
  dinsdag 25 september 2012 @ 23:33:20 #54
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_117257898
Last resort en Go on zijn tof ja.

Zojuist tweede van Revolution gekeken. Einde oefening.
pi_117262507
CW heeft niet alleen maar crap. VD, 90210, GG & SPN zijn series die goed scoren. Af en toe kopen ze series die een fail zijn maarja dat gebeurt bij andere networks ook :)
pi_117263184
Nou Ik heb Last Resort ook bekeken.. En ik vrees dat het toch een soort van Terra Nova gaat worden.. Zo heel erg sterk was de pilot nu ook weer niet in mijn optiek.. Het was vermakelijk, maar wel een beetje heel veel rigoureuze beslissingen en weinig opbouw naar zaken..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Mike op 26-09-2012 11:33:20 ]
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_117263687
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:56 schreef RanTheMan het volgende:
Nou Ik heb Last Resort ook bekeken.. En ik vrees dat het toch een soort van Terra Nova gaat worden.. Zo heel erg sterk was de pilot nu ook weer niet in mijn optiek.. Het was vermakelijk, maar wel een beetje heel veel rigoureuze beslissingen en weinig opbouw naar zaken..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, het wordt geen heldenserie, maar ik was toch wel blij verrast: had véél erger verwacht :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 26-09-2012 11:33:31 ]
Ja doei.
pi_117263700
Vond Revolution wel aardig voor een pilot. Vanavond tweede aflevering eens bekijken.
Pleurt op!
  woensdag 26 september 2012 @ 09:31:25 #59
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_117263939
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2012 08:56 schreef RanTheMan het volgende:
SPOILER
Thx voor de
SPOILER

[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 26-09-2012 11:33:49 ]
pi_117263993
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:31 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Thx voor de
SPOILER
Dit is het USA topic. Uitgezonden afleveringen die gewoon fatsoenlijk te downloaden zijn mag gewoon over gesproken worden.
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 09:36:04 #61
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_117264078
quote:
5s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit is het USA topic. Uitgezonden afleveringen die gewoon fatsoenlijk te downloaden zijn mag gewoon over gesproken worden.
wat is het voor moeite om een spoilertje te zetten? Ik kijk hier regelmatig om nieuwe series te zoeken.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_117264115
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 07:57 schreef loezzzje het volgende:
CW heeft niet alleen maar crap. VD, 90210, GG & SPN zijn series die goed scoren. Af en toe kopen ze series die een fail zijn maarja dat gebeurt bij andere networks ook :)
Dat wil niet zeggen dat het ook goede series zijn. Gossip Girl en 90210 zijn bijvoorbeeld regelrechte crap (die ik dus kijk :') ) en alleen maar renewed omdat ze anders niets over zouden houden.

Edit: Nikita kunnen we daar uitereraard aan toevoegen.
Spoilers!
pi_117264134
quote:
1s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

wat is het voor moeite om een spoilertje te zetten? Ik kijk hier regelmatig om nieuwe series te zoeken.
het is een scene van 10 seconden, ik zou me er niet druk over maken :) binnen de 50 minuten o.i.d.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  woensdag 26 september 2012 @ 09:39:06 #64
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_117264149
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:38 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

het is een scene van 10 seconden, ik zou me er niet druk over maken :) binnen de 50 minuten o.i.d.
true.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_117264483
quote:

[..]

Nee hoor, dit topic is gewoon spoilervrij normaal. Of moet je dit topic maar niet openen totdat je iedere serie hebt bekeken die is uitgezonden? Als je dieper op de zaken in wil gaan met spoilers kan je beter in het topic van de serie zelf zijn (of er een aanmaken). Soms overlapt het alleen een beetje omdat we natuurlijk wel hier een mening geven over de nieuwe series die er zijn :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_117264609
True.
pi_117264713
Ik lees hier váák genoeg 'spoilers' en post ze zelf ook regelmatig en er is nog nooit gezever over geweest.
Ja doei.
pi_117264746
bijzondere is nog wel, dat daar waar ik naar refereer ook nog in de trailer voor komt :( Maar goed..
pi_117264764
quote:
2s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:02 schreef RanTheMan het volgende:
bijzondere is nog wel, dat daar waar ik naar refereer ook nog in de trailer voor komt :( Maar goed..
Maak je niet druk :')
Ja doei.
pi_117264890
Volgens mij was 'de afspraak' dat er wel gespoilerd wordt over series die al zijn afgelopen en niet over lopende series. Dat hoort in het topic van de serie thuis. Dacht ik.
Spoilers!
  Public Relations / Redactie Film woensdag 26 september 2012 @ 10:09:06 #71
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_117264902
quote:

[..]

De aflevering is nog niet uitgezonden en er is geen fatsoenlijke download, alleen een inferieure webrip maar geen echte HD.
pi_117265174
Ah, ok, ik dacht dat hij al uitgezonden was. Nou, dan is het wat anders ja, excuses.
Ja doei.
  woensdag 26 september 2012 @ 10:28:17 #73
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_117265419
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

De aflevering is nog niet uitgezonden en er is geen fatsoenlijke download, alleen een inferieure webrip maar geen echte HD.
Hij is al in 720p te vinden hoor. Verder wel eens dat spoilers zonder tags van uitgezonden afleveringen thuis horen in de desbetreffende topics en niet in algemene topics als deze. Je kunt niet verwachten dat iedereen elke nieuwe serie eerst kijkt voordat ze hier komen. Dat is wel altijd al de ongeschreven regel geweest.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_117265545
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:28 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Hij is al in 720p te vinden hoor. Verder wel eens dat spoilers zonder tags van uitgezonden afleveringen thuis horen in de desbetreffende topics en niet in algemene topics als deze. Je kunt niet verwachten dat iedereen elke nieuwe serie eerst kijkt voordat ze hier komen. Dat is wel altijd al de ongeschreven regel geweest.
dit dus. Meer dan logisch.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_117265692
Go On is opzich wel vermakelijke serie, niet veel bijzonders vooralsnog maar ook niet slecht. The New Normal vind ik wat minder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')