SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Mike op 26-09-2012 11:33:20 ]“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:56 schreef RanTheMan het volgende:
Nou Ik heb Last Resort ook bekeken.. En ik vrees dat het toch een soort van Terra Nova gaat worden.. Zo heel erg sterk was de pilot nu ook weer niet in mijn optiek.. Het was vermakelijk, maar wel een beetje heel veel rigoureuze beslissingen en weinig opbouw naar zaken..Ach, het wordt geen heldenserie, maar ik was toch wel blij verrast: had véél erger verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 26-09-2012 11:33:31 ]Ja doei.
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:56 schreef RanTheMan het volgende:
Nou Ik heb Last Resort ook bekeken.. En ik vrees dat het toch een soort van Terra Nova gaat worden.. Zo heel erg sterk was de pilot nu ook weer niet in mijn optiek.. Het was vermakelijk, maar wel een beetje heel veel rigoureuze beslissingen en weinig opbouw naar zaken..Thx voor deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mike op 26-09-2012 11:33:49 ]
quote:Op woensdag 26 september 2012 09:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Thx voor deDit is het USA topic. Uitgezonden afleveringen die gewoon fatsoenlijk te downloaden zijn mag gewoon over gesproken worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
wat is het voor moeite om een spoilertje te zetten? Ik kijk hier regelmatig om nieuwe series te zoeken.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit is het USA topic. Uitgezonden afleveringen die gewoon fatsoenlijk te downloaden zijn mag gewoon over gesproken worden.
Dat wil niet zeggen dat het ook goede series zijn. Gossip Girl en 90210 zijn bijvoorbeeld regelrechte crap (die ik dus kijkquote:Op woensdag 26 september 2012 07:57 schreef loezzzje het volgende:
CW heeft niet alleen maar crap. VD, 90210, GG & SPN zijn series die goed scoren. Af en toe kopen ze series die een fail zijn maarja dat gebeurt bij andere networks ook
het is een scene van 10 seconden, ik zou me er niet druk over makenquote:Op woensdag 26 september 2012 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat is het voor moeite om een spoilertje te zetten? Ik kijk hier regelmatig om nieuwe series te zoeken.
true.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het is een scene van 10 seconden, ik zou me er niet druk over makenbinnen de 50 minuten o.i.d.
Nee hoor, dit topic is gewoon spoilervrij normaal. Of moet je dit topic maar niet openen totdat je iedere serie hebt bekeken die is uitgezonden? Als je dieper op de zaken in wil gaan met spoilers kan je beter in het topic van de serie zelf zijn (of er een aanmaken). Soms overlapt het alleen een beetje omdat we natuurlijk wel hier een mening geven over de nieuwe series die er zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dit is het USA topic. Uitgezonden afleveringen die gewoon fatsoenlijk te downloaden zijn mag gewoon over gesproken worden.
Maak je niet drukquote:Op woensdag 26 september 2012 10:02 schreef RanTheMan het volgende:
bijzondere is nog wel, dat daar waar ik naar refereer ook nog in de trailer voor komtMaar goed..
De aflevering is nog niet uitgezonden en er is geen fatsoenlijke download, alleen een inferieure webrip maar geen echte HD.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij is al in 720p te vinden hoor. Verder wel eens dat spoilers zonder tags van uitgezonden afleveringen thuis horen in de desbetreffende topics en niet in algemene topics als deze. Je kunt niet verwachten dat iedereen elke nieuwe serie eerst kijkt voordat ze hier komen. Dat is wel altijd al de ongeschreven regel geweest.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
De aflevering is nog niet uitgezonden en er is geen fatsoenlijke download, alleen een inferieure webrip maar geen echte HD.
dit dus. Meer dan logisch.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hij is al in 720p te vinden hoor. Verder wel eens dat spoilers zonder tags van uitgezonden afleveringen thuis horen in de desbetreffende topics en niet in algemene topics als deze. Je kunt niet verwachten dat iedereen elke nieuwe serie eerst kijkt voordat ze hier komen. Dat is wel altijd al de ongeschreven regel geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |