Dat vind ik maar gevaarlijk geloof ik.quote:Op maandag 24 september 2012 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hier wikkelen ze die in een hydrofielluier!
Ik ook.quote:Op maandag 24 september 2012 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hier wikkelen ze die in een hydrofielluier!
Maar zo'n borsteltje aait zo lekkerquote:Op maandag 24 september 2012 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Mijn kinderen waren kaal bij de geboorteAlleen Mikael niet, maar dat deed ik met een gewone kam! Molton heb ik nooit gebruikt!
Door ze in een couveuse te stoppen.quote:Op maandag 24 september 2012 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kruikenzakken en haarborstel zijn hier wel gebruikt hoor!
Molton zit hier ook standaard om het matras. En eentje extra voor een spuugincident kan zeker geen kwaad.
Hoe kan je een kruikenzak niet gebruiken met winterkindjes vraag ik mij af?![]()
Ze leggen er een knoop in die je bijna niet lost krijgt. En zo kan ie ook niet gaan rollen wat met kruikzakken wel weer kan.quote:Op maandag 24 september 2012 15:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat vind ik maar gevaarlijk geloof ik.
Dat dus... Niet gevaarlijker dan een hoes erom...quote:Op maandag 24 september 2012 15:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ze leggen er een knoop in die je bijna niet lost krijgt. En zo kan ie ook niet gaan rollen wat met kruikzakken wel weer kan.
Het lijkt me gewoon zo dun waar teveel hitte doorheen komt en met lekken ook maar schijnbaar is dat enkel mijn fantasie die dat dan zo voor zich ziet.quote:Op maandag 24 september 2012 15:21 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ze leggen er een knoop in die je bijna niet lost krijgt. En zo kan ie ook niet gaan rollen wat met kruikzakken wel weer kan.
Ja kleren vind ik ook lastig. Ik had zelf al veel gekocht. Toen kreeg ik van de buren ineens zakken en dozen vol met wat ik bijna allemaal mooi vind. Kind moet straks elke dag 2 keer andere kleren aan om alles te dragen!!quote:Op maandag 24 september 2012 15:20 schreef Ticootje het volgende:
Oh, zulke lijstjes kan ik ook wel behoorlijk in strepen wat ik wel en niet echt nodig vind. Maar bijvoorbeeld hoeveelheid kleertjes, dat vind ik moeilijk. Zeker omdat de meiden gewoon tassen vol van mn moeder kregen... En nu kopen we de kleertjes liever nieuw, en delen we het geslacht niet dus heb ik niet weer tassen vol van her en der doorgeschoven.
Die hydrofiel vou je dubbel en dan rol je de kruik erin, dus dan heb je 4 lagen hydrofiel...quote:Op maandag 24 september 2012 15:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het lijkt me gewoon zo dun waar teveel hitte doorheen komt en met lekken ook maar schijnbaar is dat enkel mijn fantasie die dat dan zo voor zich ziet.
Nooit geweten dat het ook met een hydrofiel kon iig.
Hier welquote:Op maandag 24 september 2012 15:23 schreef Keshet het volgende:
Free, even uit jouw lijstje:
2 Dekentjes
3 Bovenlakentjes
3 Onderlakentjes
3 Bedzeiltjes (hema, flanel)
3 Molton onderleggers
Dit is gemiddeld genomen wel genoeg toch?
Waterdicht molton.quote:Op maandag 24 september 2012 15:25 schreef Keshet het volgende:
Oh, en wat moest je nou ook alweer op je eigen bed leggen om de vruchtwatertsunami op te vangen? Iets van Ikea was erg fijn kan ik me vaag herinneren?
Matrasbeschermer van Ikeaquote:Op maandag 24 september 2012 15:25 schreef Keshet het volgende:
Oh, en wat moest je nou ook alweer op je eigen bed leggen om de vruchtwatertsunami op te vangen? Iets van Ikea was erg fijn kan ik me vaag herinneren?
Ja das beter dan dat kraakding wat in de kraampakket zit.quote:
Dat is gewoon vreselijk!quote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja das beter dan dat kraakding wat in de kraampakket zit.
Ik heb er een van de Hema, doet het ook primaquote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Matrasbeschermer van Ikea
Hebben wij er sowieso standaard op,bevalt goed
IKEA is goedkoperquote:Op maandag 24 september 2012 15:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb er een van de Hema, doet het ook prima
Zweet je dan niet je nest uit, standaard een niet admend ding erop?quote:Op maandag 24 september 2012 15:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Matrasbeschermer van Ikea
Hebben wij er sowieso standaard op,bevalt goed
Het is altijd een goede relatietest... En sowieso, ontbijt voor een eu!quote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet als je de kilometers, tijdsinvestering en sowieso de horror van een Ikeabezoek meerekent
Nee, de bovenkant is van badstofachtig spul en dan nog een hoeslaken erover. Geen last van beiden.quote:Op maandag 24 september 2012 15:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zweet je dan niet je nest uit, standaard een niet admend ding erop?
Haha wij hebben IKEA dichtbij en ik ben gek op de IKEAquote:Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Niet als je de kilometers, tijdsinvestering en sowieso de horror van een Ikeabezoek meerekent
Als ik dat restaurant ruik hoef ik acuut geen eten meer, zwanger of nietquote:Op maandag 24 september 2012 15:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is altijd een goede relatietest... En sowieso, ontbijt voor een eu!
Ja ik snap je punt wel... Maar het ademt verder niet.. Dus wat dat betreft lijkt het mij gewoon een beetje viezig.. Je zweet in de nacht altijd, en dat kan dus nergens heen...quote:Op maandag 24 september 2012 15:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, de bovenkant is van badstofachtig spul en dan nog een hoeslaken erover. Geen last van beiden.
En het is prettig als er een kind in je bed plast/je ineens 's ochtends toch wel erg ongesteld blijkt te zijn/ er een kind in je bed kotst
Ikeahaterquote:Op maandag 24 september 2012 15:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ik dat restaurant ruik hoef ik acuut geen eten meer, zwanger of niet
quote:Op maandag 24 september 2012 15:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ik dat restaurant ruik hoef ik acuut geen eten meer, zwanger of niet
Ik wacht nog steeds op die vraag......... vorige keer wel vaak gekregen. Plus de opmerking "zo, dat duurt niet lang meer...." nou, nog een week of 18...quote:Op maandag 24 september 2012 14:43 schreef klumsy het volgende:
Fijn dat de eerste 2 metingen goed waren Isis, ik heb woensdag m'n 3e meting, ben benieuwd!
Echt hoor, vandaag 2 keer de vraag gekregen of ik het echt wel heel zeker weet dat het er geen 2 zijn ipv 1Ja mensen ik weet het zeker!!!
Da's heul niet waar, met maandagochtenddrukte, een gesloten restaurant en afschaffing van die meurafdeling met gore geurkaarsen en dergelijke vind ik Ikea heel tofquote:
Sluit me bij je aan. Afgelopen week mooi bezoekje aan beiden gecombineerd. En voor manlief natuurlijk de media markt ook nog erbij.quote:Op maandag 24 september 2012 15:34 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik ben echt heel blij met een IKEA dichtbij. Ze hebben gewoon alles. Als je iets nodig hebt ben je er zo. En er is een megastore van Prenatal op hetzelfde plein!
quote:Op maandag 24 september 2012 15:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als je hier in huis iets te hard 'Ikea' roept, dondert de helft van het meubilair in elkaar in ieder geval, dus we komen er vaak genoeg
Ja haha voor meneer de Mediamarkt en voor de kinderen de speelgoedwinkel. Iedereen blij!!quote:Op maandag 24 september 2012 15:35 schreef papillion het volgende:
[..]
Sluit me bij je aan. Afgelopen week mooi bezoekje aan beiden gecombineerd. En voor manlief natuurlijk de media markt ook nog erbij.
Thanks iedereen voor de lijstjes, zeer handig!
Ik vind de nijntje kleertjes zo lief! Die heb je bij prenatal en v&d... En de kleding van mamalisious. (ofzo) Uit het aanbiedingrek uiteraard.quote:Op maandag 24 september 2012 15:44 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind prenatal vaak een beetje tegenvallenqua prijs maar ook het assortiment. Ga dan liever naar babypark (alhoewel niet op zondag open
magoed), of voor kleertjes hema/ zeeman/ wibra
Ikea daarentegenHeerlijk! Heb al een dekbedovertrekset en een mooi slaapzakje!
De donkey?quote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Kyara het volgende:
Ik ben trouwens helemaal blij met dit speelkleed van de ikea:
[ afbeelding ]
Ik ga shoppen als de seo goed is. Over een week of 4 dus. En over 2 weken zullen we ons wel een keer naar babypark/babydump wagen om kinderwagens te testen en kinderkamertjes te bekijken.
Volgens de mevrouw van de kraam-intake gebruik je eerste weken sowieso geen slaapzakje (dat was wel mijn plan), maar dekentjes en lakentjes. Na een paar weken kun je overstappen op slaapzakje (dan is de beeb gegroeid en pas hij daar beter in, kan hij zich niet meer het slaapzakje in wriemelen, zoiets).quote:Op maandag 24 september 2012 15:49 schreef Mineola het volgende:
Ikea matrasbeschermer-ding, daar bedoelen jullie deze mee?
En heeft een pasgeboren baby eigenlijk een slaapzak nodig? En wat trek je een baby in het algemeen eigenlijk in bed aan, een pyjama of gewoon een romper?
Ik vond 'm ideaal! Eerst als plekje om in te slapen en iets later om lekker in te spelen.quote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Qua shoppen ben ik compleet, er staat nog niets maar alles is wel binnen. Maar één ding waar ik nog over twijfel: Hoe nuttig is nou eigenlijk een box?
Ik vond de Donkey echt met kop uitsteken kwa tweelingwagen!quote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef Kyara het volgende:
Tico, donkey toch maar wel proberen. Maar ook kijken wat er nog voor opties zijn.
Pasgeboren baby zou ik geen slaapzak aandoen. We hebben Midas gewoon in zijn (zachte) kleertjes laten slapen. Geen pyjama hoor en een romper lijkt me wat koud.
Die zitjes die je erachter klikt?quote:Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef Kyara het volgende:
Kan je op de donkey ook een soort zitje maken voor een ouder kindje? Als de donkey echt zoveel beter is, dan zal het ws wel de donkey worden. Mutsy op marktplaats en hopen op een donatie van oma
Ik heb deze skyda hogt.quote:Op maandag 24 september 2012 15:49 schreef Mineola het volgende:
Ikea matrasbeschermer-ding, daar bedoelen jullie deze mee?
Klopt..quote:Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef kaatjejannie het volgende:
bedzeiltjes mogen in het begin toch nog niet? Ivm de kruik enzo?
Die skyda hogt hebben wij ook. Ligt nu nog in de kast. Heb hem na de bevalling ook nog wel even gebruikt toen ik nog bv gaf. Ik voedde liggend, en Sofie dronk lekker slordig. Ze spuugde ook nog eens veel.
Ik heb vanmorgen ook weer zo'n grote doos gehaald. Ik word echt knettergek van het maagzuur de laatste dagen. Casper zal mijn maag wel aan de kant douwen met z'n kont.quote:Op maandag 24 september 2012 16:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klopt..
Oh en gawd, ik ga echt ff rennies halen... Maagzuur van water...
Bedankt voor de tip! Ik wist helemaal niet dat zoiets bestondquote:Op maandag 24 september 2012 17:18 schreef rebel-angel het volgende:
en als je gewoon een bh aanhoud onder de douche ?
zag zoiets als een showerhug speciaal voor als je last hebt van pijnlijke borsten
Nou, wij hadden bij Stef expres weinig maat 50/56 gekocht op aanraden van diverse mensen, omdat we daar nog een hele zooi van zouden krijgen. Maar alle kraamvisite kwam met maat 62 of anders 68 aanquote:Op maandag 24 september 2012 17:04 schreef MeNicole2 het volgende:
Denk dat er over het algemeen maar weinig vaders en moeders zijn die te weinig kleren hebben voor de nieuwe spruit!
o_oquote:Op maandag 24 september 2012 17:35 schreef Solagratia het volgende:
Ik stuurde J. in de kraamweek ook al op pad om wat extra 56 te halenNu dus lekker ruim ingekocht.
Vanochtend naar de bekkenbodemfysio geweest. Moet gaan beginnen om het litteken van totaalruptuur te gaan masseren zodat het soepeler is tijdens de bevalling. Joy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op maandag 24 september 2012 17:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
o_o
Hoort dat?Volgens mijn bbfysio helpt het sowieso tegen pijn aan het litteken (omdat je het soepel houdt) en met de bevalling minder kans op scheuren volgens mij. Ben je wel eens bij een bbfysio geweest? Vooral als je ook urine verliest is het heel goed om er even heen te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pijn aan litteken hoeft niet he, daar kan je wat aan doen. Ik heb heel lang pijn gehad aan litteken en nu eigenlijk niet meer. Behalve als ik fiets, dus dat doe ik niet meer
![]()
Vlak na mijn bevalling wel gehad, idd vanwege blijvende lekkages, maar daar hebben we het nooit over gehad. De pijn in het litteken is bij mij ook helemaal weggegaan, tot kort geleden dus. Fietsen en zulks kan ik ook gewoon nog, dus tjaquote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Volgens mijn bbfysio helpt het sowieso tegen pijn aan het litteken (omdat je het soepel houdt) en met de bevalling minder kans op scheuren volgens mij. Ben je wel eens bij een bbfysio geweest? Vooral als je ook urine verliest is het heel goed om er even heen te gaanPijn aan litteken hoeft niet he, daar kan je wat aan doen. Ik heb heel lang pijn gehad aan litteken en nu eigenlijk niet meer. Behalve als ik fiets, dus dat doe ik niet meer
Geen idee eigenlijk!quote:
Ja, het lijkt me wel dat het mijn bekken is... ken deze pijn nog niet, terwijl ik best eens last van mn rug heb.quote:Op maandag 24 september 2012 18:00 schreef Kyara het volgende:
LadyBlack ook al last van je bekken. Auw.... Ik kon vanmiddag ook echt geen houding meer vinden om te zitten rug deed echt pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |