abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117194315
quote:
17s.gif Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Kyara het volgende:
Ik ben trouwens helemaal blij met dit speelkleed van de ikea:

[ afbeelding ]

Ik ga shoppen als de seo goed is. Over een week of 4 dus. En over 2 weken zullen we ons wel een keer naar babypark/babydump wagen om kinderwagens te testen en kinderkamertjes te bekijken.
De donkey?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_117194354
Ikea matrasbeschermer-ding, daar bedoelen jullie deze mee?

En heeft een pasgeboren baby eigenlijk een slaapzak nodig? En wat trek je een baby in het algemeen eigenlijk in bed aan, een pyjama of gewoon een romper?
pi_117194420
Qua shoppen ben ik compleet, er staat nog niets maar alles is wel binnen. Maar één ding waar ik nog over twijfel: Hoe nuttig is nou eigenlijk een box?
pi_117194449
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:49 schreef Mineola het volgende:

En heeft een pasgeboren baby eigenlijk een slaapzak nodig? En wat trek je een baby in het algemeen eigenlijk in bed aan, een pyjama of gewoon een romper?
Volgens de mevrouw van de kraam-intake gebruik je eerste weken sowieso geen slaapzakje (dat was wel mijn plan), maar dekentjes en lakentjes. Na een paar weken kun je overstappen op slaapzakje (dan is de beeb gegroeid en pas hij daar beter in, kan hij zich niet meer het slaapzakje in wriemelen, zoiets).

En van die boxpakjes zouden volgens haar heel fijn zijn (of pyjama's die daarop lijken).
pi_117194452
Tico, donkey toch maar wel proberen. Maar ook kijken wat er nog voor opties zijn.

Pasgeboren baby zou ik geen slaapzak aandoen. We hebben Midas gewoon in zijn (zachte) kleertjes laten slapen. Geen pyjama hoor en een romper lijkt me wat koud.
pi_117194483
Kleine babies kunnen gewoon in die zachte pakjes slapen... Ze slapen iets van 18 uur per dag...
pi_117194495
Bij slaapzakjes altijd goed kijken dat het hoofdje niet in de halsopening kan. Dat duurde hier dus wel een maand of 3 voordat de kleinste maat goed zat (klein hoofd) maar tot die tijd bleef hij ook gewoon onder de dekentjes liggen.
  maandag 24 september 2012 @ 15:54:53 #258
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_117194557
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Qua shoppen ben ik compleet, er staat nog niets maar alles is wel binnen. Maar één ding waar ik nog over twijfel: Hoe nuttig is nou eigenlijk een box?
Ik vond 'm ideaal! Eerst als plekje om in te slapen en iets later om lekker in te spelen.
Nog iets later als parkeerplaats voor als ik even een paar minuten mijn handen vrij moest hebben; mevrouw was en is nogal ondernemend. :+
A grand adventure has begun.
pi_117194570
Kun je op elke bugaboo van die aanvullende bekleding kopen? Is dat dan ook een soort universeel met oude modellen enzo?

Ik zit te kijken naar die fleece sets?
pi_117194574
Ik heb ze hier ook pas in pyjama en slaapzak gedaan toen ze meer gingen bewegen en niet meer onder de deken bleven liggen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117194781
Sofie lag in de pacco doek in een rompertje, en dan onder een dekentje.

kruiken zijn hier wel gebruikt trouwens, allebei ook. Ze kon zich moeilijk warm houden.
*poef* nu is het weg
pi_117194882
Heb nu trouwens wel al pyjama's gehaald. Heb voor de dame veel jurkjes in kleine maat en dat lijkt me dan voor de nacht niet zo lekker.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_117194901
Box wordt hier ook dagelijks gebruikt. Ook als een wat meer afgeschermd plekje om te spelen (als hij moe is speelt hij liever in de box dan op een speelkleed op de grond).

Gebruik je de box ook voor kindjes > 1 jaar?
pi_117194928
quote:
17s.gif Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef Kyara het volgende:
Tico, donkey toch maar wel proberen. Maar ook kijken wat er nog voor opties zijn.

Pasgeboren baby zou ik geen slaapzak aandoen. We hebben Midas gewoon in zijn (zachte) kleertjes laten slapen. Geen pyjama hoor en een romper lijkt me wat koud.
Ik vond de Donkey echt met kop uitsteken kwa tweelingwagen!
de rest viel me heel erg tegen...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_117194955
Ja, wij hebben natuurlijk ook gekeken naar een duo wagen... Maar de donkey is ook verreweg de duurste...
pi_117195034
volgens mij heeft elk bugaboo model een eigen lijn met aanvullende bekleding die kan kopen..
maar zeker weet ik het niet.
( weet wel dat het voor de donkey zo was, daar had je alleen de standaard bekleding voor en kon je geen andere kleding voor bestellen)

ken je de site www.stofnestje.nl ? misschien zie je daar wat leuks?
pi_117195061
ja duur is hij zeker! wij hadden het geluk dat we hem kregen van opa's en oma's
pi_117195212
Stofnestje... aardige prijzen zeg.. De wagen heb ik al he?
pi_117195252
haha ja niet goedkoop, maarja een extra setje orginele bekleding van bugaboo is ook 100 euro, vond ik ook best prijzig
pi_117195309
Kan je op de donkey ook een soort zitje maken voor een ouder kindje? Als de donkey echt zoveel beter is, dan zal het ws wel de donkey worden. Mutsy op marktplaats en hopen op een donatie van oma ;)
pi_117195439
ow geen idee of dat kan eigenlijk, misschien bugaboo eens mailen?
pi_117195492
quote:
17s.gif Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef Kyara het volgende:
Kan je op de donkey ook een soort zitje maken voor een ouder kindje? Als de donkey echt zoveel beter is, dan zal het ws wel de donkey worden. Mutsy op marktplaats en hopen op een donatie van oma ;)
Die zitjes die je erachter klikt?
pi_117195842
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:49 schreef Mineola het volgende:

Ik heb deze skyda hogt.

Die bedzeiltjes is dat trouwens ook nodig voor baby als je al een molton hebt?
pi_117195979
bedzeiltjes mogen in het begin toch nog niet? Ivm de kruik enzo?

Die skyda hogt hebben wij ook. Ligt nu nog in de kast. Heb hem na de bevalling ook nog wel even gebruikt toen ik nog bv gaf. Ik voedde liggend, en Sofie dronk lekker slordig. Ze spuugde ook nog eens veel.
*poef* nu is het weg
pi_117196462
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef kaatjejannie het volgende:
bedzeiltjes mogen in het begin toch nog niet? Ivm de kruik enzo?

Die skyda hogt hebben wij ook. Ligt nu nog in de kast. Heb hem na de bevalling ook nog wel even gebruikt toen ik nog bv gaf. Ik voedde liggend, en Sofie dronk lekker slordig. Ze spuugde ook nog eens veel.
Klopt..

Oh en gawd, ik ga echt ff rennies halen... Maagzuur van water...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')