De donkey?quote:Op maandag 24 september 2012 15:47 schreef Kyara het volgende:
Ik ben trouwens helemaal blij met dit speelkleed van de ikea:
[ afbeelding ]
Ik ga shoppen als de seo goed is. Over een week of 4 dus. En over 2 weken zullen we ons wel een keer naar babypark/babydump wagen om kinderwagens te testen en kinderkamertjes te bekijken.
Volgens de mevrouw van de kraam-intake gebruik je eerste weken sowieso geen slaapzakje (dat was wel mijn plan), maar dekentjes en lakentjes. Na een paar weken kun je overstappen op slaapzakje (dan is de beeb gegroeid en pas hij daar beter in, kan hij zich niet meer het slaapzakje in wriemelen, zoiets).quote:Op maandag 24 september 2012 15:49 schreef Mineola het volgende:
Ikea matrasbeschermer-ding, daar bedoelen jullie deze mee?
En heeft een pasgeboren baby eigenlijk een slaapzak nodig? En wat trek je een baby in het algemeen eigenlijk in bed aan, een pyjama of gewoon een romper?
Ik vond 'm ideaal! Eerst als plekje om in te slapen en iets later om lekker in te spelen.quote:Op maandag 24 september 2012 15:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
Qua shoppen ben ik compleet, er staat nog niets maar alles is wel binnen. Maar één ding waar ik nog over twijfel: Hoe nuttig is nou eigenlijk een box?
Ik vond de Donkey echt met kop uitsteken kwa tweelingwagen!quote:Op maandag 24 september 2012 15:52 schreef Kyara het volgende:
Tico, donkey toch maar wel proberen. Maar ook kijken wat er nog voor opties zijn.
Pasgeboren baby zou ik geen slaapzak aandoen. We hebben Midas gewoon in zijn (zachte) kleertjes laten slapen. Geen pyjama hoor en een romper lijkt me wat koud.
Die zitjes die je erachter klikt?quote:Op maandag 24 september 2012 16:14 schreef Kyara het volgende:
Kan je op de donkey ook een soort zitje maken voor een ouder kindje? Als de donkey echt zoveel beter is, dan zal het ws wel de donkey worden. Mutsy op marktplaats en hopen op een donatie van oma
Ik heb deze skyda hogt.quote:Op maandag 24 september 2012 15:49 schreef Mineola het volgende:
Ikea matrasbeschermer-ding, daar bedoelen jullie deze mee?
Klopt..quote:Op maandag 24 september 2012 16:30 schreef kaatjejannie het volgende:
bedzeiltjes mogen in het begin toch nog niet? Ivm de kruik enzo?
Die skyda hogt hebben wij ook. Ligt nu nog in de kast. Heb hem na de bevalling ook nog wel even gebruikt toen ik nog bv gaf. Ik voedde liggend, en Sofie dronk lekker slordig. Ze spuugde ook nog eens veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |